Krijg je ook complimenten dat je zo goed Nederlands spreekt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg met mijn donkere haar en donkere ogen
Met zulke mensen kun je ook onmogelijk vrienden zijn als je niet net zo denkt lijkt me. Ik heb vaak met veel minder extreme denkbeelden al moeite. Geen moeite met onderbouwde andere meningen, wel met niet onderbouwde zwart-wit vooroordelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ooit had ik overigens een vriendin (gewone oerhollandse blonde meid, vreselijk lief) die extreem racistisch bleek te zijn, ik kreeg daar echt de kriebels van. Zo kreeg haar oudere zus een relatie met een militair, maar hij was negroïde. Ze riep heel luid dat ze nooit een voet over de drempel bij haar zus zou zetten als die vent daar wasen toen ze een relatie kreeg met een gelijkdenkende eikel, verkondigde ze zelfs dat ze het uitmoorden van vieze zwarten de mooiste geschiedenis vond... geen vriendin meer van me
Ik welquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krijg je ook complimenten dat je zo goed Nederlands spreekt?
Haar moeder kende ik ook vrij goed. Een hele normale middenklasse vrouw, heel aardig en fatsoenlijk. Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen hoe ze zo geworden is.quote:
quote:
Ik vind het ook heel akelig, maar ik probeer die mensen niet direct van me af te stoten. Ik kan wel wegkruipen in een kennissenkring met louter ruimdenkende, niet-bevooroordeelde mensen maar beter is het denk ik om te proberen een positieve invloed te hebben op mensen die dichtbij je staan en er racistische denkbeelden op nahouden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met zulke mensen kun je ook onmogelijk vrienden zijn als je niet net zo denkt lijkt me. Ik heb vaak met veel minder extreme denkbeelden al moeite. Geen moeite met onderbouwde andere meningen, wel met niet onderbouwde zwart-wit vooroordelen.
Nee, snap ik wel, het ligt er echt niet altijd bovenop.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar moeder kende ik ook vrij goed. Een hele normale middenklasse vrouw, heel aardig en fatsoenlijk. Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen hoe ze zo geworden is.
Tav, je had het bij haar ook niet zo heel erg door, ze verkondigde niet haar mening continue oid. De eerste keer was dus dat ze die vriend van haar zus (zonder hem ooit ontmoet te hebben) verachtte en daarna een keer een incident met dat ze de mooiste scene in die film over MalcolmX die eh 'stoepscene' vondDaar zat ze gewoon bij te glunderen
Oh ja die. Mijn maag keerde zich gewoon omquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Nee, snap ik wel, het ligt er echt niet altijd bovenop.
tja, en wat die film betreft: dat was American History X. Vreselijke scene.
Dat bedoel ik ook, bij goede kennissen gaat het allemaal prima, maar goede vrienden (en die heb ik niet veel) waar ik een avonden mee aan tafel zit om wijn te tanken en gesprekken te voeren zitten toch wel ongeveer op dezelfde lijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel akelig, maar ik probeer die mensen niet direct van me af te stoten. Ik kan wel wegkruipen in een kennissenkring met louter ruimdenkende, niet-bevooroordeelde mensen maar beter is het denk ik om te proberen een positieve invloed te hebben op mensen die dichtbij je staan en er racistische denkbeelden op nahouden.
Maar goed, de écht goede vrienden die ik heb (en die zijn op de vingers van één hand te tellen), die hebben inderdaad wel een wereldbeeld dat min of meer overeenkomt met het mijne.
Ik krijg nog buikpijn als ik alleen maar denk aan die scene. En ik kan best wat hebben maar dat..quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja die. Mijn maag keerde zich gewoon omEcht zo'n scene om nachtmerries van te krijgen.
Nee, ik ben zo nerveus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef minilot het volgende:
Heb je al een reactie op je suikerspinmachine-pitch?!
Het was ook het einde van de vriendschap toen ze enthousiast vertelde hoe gaaf ze die scene vond en dat het vermoorden van zwarten een goed idee was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg nog buikpijn als ik alleen maar denk aan die scene. En ik kan best wat hebben maar dat..![]()
Pauze.. wat een klus! Maar wat ruimt het heerlijk opZie alleen een beetje op tegen het schilderwerk
Ik heb het ook wel eens gehad.quote:
http://www.deliciousdays.com/archives/2008/12/23/roasted-bell-pepper-risotto-dating-chorizo-cubes/quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog een lekker recept met chorizo? Ik kocht een stuk gisteren.
Oh.quote:
Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef minilot het volgende:
Kantoor zit wel op precies negentig seconden lopen vanaf R'dam CS hè?
Dus als jij ook in de buurt van een treinstation zit..
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krijg je ook complimenten dat je zo goed Nederlands spreekt?
Ik wil in de ballenbak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef minilot het volgende:
Myra, ik duim mijn duimen eraf voor je!
Hihi, zitten jij en Vork straks misschien wel te vergaderen in één van de aanstellerige meetingruimtes op het hoofdkantoor aan het Weena!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherp!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?
Ja ik op zich ook wel, maar ben niet zo dol op schuren en zo, plus het gaat om de enorme balken in de nok van het dak. Veel boven het hoofd werken dus. Nu zijn ze lelijk donker bruin gebeitst. Echt hoe verzinnen mensen dat? Alle kozijnen zijn ooit zo gebeitst geweest, dat is nog te zien aan de plekken waar ze niet zo netjes te werk zijn gegaan en het op de vensters terecht is gekomenquote:
Zelfs als je het wel zou willen doen, is de afstand vaak voor bedrijven ook al een reden om je niet uit te nodigen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?
En verder, sja het kost mij hier 10 min. om bij het station te komen, dus dan ga ik al gauw over de 3 uur totale reistijd per dag. 3,5 gemiddelde, als je de vertragingen meerekent
Ik heb dat een jaar volgehouden van en naar Amsterdam. Dat kan best vermoeiend zijn. Heen valt nog wel mee, maar vooral de terugreis gaat op ten duur wel een beetje tegenstaan. Maar inderdaad, ik heb wel gesprekken gehad ook waarbij de afstand uiteindelijk een behoorlijke dealbreaker bleek te zijn. Het is ook wel vrij onrealistisch om te denken dat je voor een functie wel even naar Amsterdam kunt verhuizen, of het moet een hele goede functie zijn. Aangezien ik van de verloren generatie ben is een hele goede functie sowieso al uitgesloten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:
Zelfs als je het wel zou willen doen, is de afstand vaak voor bedrijven ook al een reden om je niet uit te nodigen.
Ik heb op een soortgelijke vacature bij bol.com gereageerd een poosje terug, dat zou voor mij ook elke dag 3 uur zijn. Had het best willen doen, maar ook bedrijven weten dat je dat waarschijnlijk al snel genoeg zat bent.
Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en jeey voor de kringloopautootje vol is weg nu. Straks de rest van zolder plukken en naar de gemeentewerf brengen. Dan heb ik 3 dingen over die het verkopen waard zijn: een hondenrugzak die 1x gebruikt is, een printer en een collectie van 5 suske en wiske melkglazen waar je vroeger voor kon sparen
Die kon ik niet zomaar weg doen
Paella?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Waarom verbaasd dit me helemaal niets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?!
(Ik heb alle Suske & Wiske-albums.En ik was toen ik klein was verschrikkelijk verliefd op Wiske)
Waarom wist ik dat jij hierop zou reageren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?!
(Ik heb alle Suske & Wiske-albums.En ik was toen ik klein was verschrikkelijk verliefd op Wiske)
Ja, deze van Ramsay is heerlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Paella?
Rijst koken met saffraan, wat kip, gebakken chorizo, doppertjes, gamba etc, wat je maar wilt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ik was als kind helemaal verliefd op de Kleine Kapitein van Paul Biegel
Kipstoofpotje met chorizo en kikkererwtenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben benieuwd of het eindresultaat bikbaar is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef minilot het volgende:
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa! [ afbeelding ]
Nog maar een paar uur!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef minilot het volgende:
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa! [ afbeelding ]
Nog maar een paar uur!
Zeker doen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:11 schreef Vork het volgende:
Ik moet dit ook nog een keer maken op basis van kokosmelk. Gewoon omdat het schijnt te kunnen.
Als zoiets goed is gelukt dan blijft er meestal toch al gauw niet zoveel meer van over. Ik heb alleen nu vooral geen zin om ook maar iets in de keuken te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef minilot het volgende:
Zeker doen!Is heel lekker!
Wel snel opeten, want mijn ervaring is dat dulce de leche van kokosmelk veel sneller schift en dan drijft het vet er los op. Kun je dan met een staafmixer of blender vaak wel weer oplossen, maar ik zeg het toch maar even.
Hoeft ook niet. Alleen af en toe roeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Als zoiets goed is gelukt dan blijft er meestal toch al gauw niet zoveel meer van over. Ik heb alleen nu vooral geen zin om ook maar iets in de keuken te doen.
Dat is al iets. Nee, ik warm mijn eten op vanavond en dat is voor vandaag meer dan genoeg. Morgen weer, dan ga ik voor het eerst lange tijd weer eens een poging tot ravioli wagen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef minilot het volgende:
Hoeft ook niet. Alleen af en toe roeren.
Ook met een volwassen kat is dat af en toe niet te doen hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat computeren en dan met name wow-spelen zo moeilijk is met een kitten?
Dan krijg je ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook met een volwassen kat is dat af en toe niet te doen hoor.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze zit dus ook steeds op mijn toetsenbord en ik ben in wow al een keer dood gegaan door de poes
Het begint lichtelijk irritant te worden, ik ben continue een poes opzij aan het schuiven omdat ik anders niets kan lezenquote:
Schattig!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is rondjes draaien met de cursor wel grappig, want haar hele koppie draait dan steeds mee
Lief! Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten zijn lekker rustig en liggen de hele dag in hun mandjes.Soms hebben ze even een druk kwartier en dan rennen ze alle 3 achter elkaar aan.
[ afbeelding ]
Whahahahahaha. Gezellig he, zo'n kittenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze zit dus ook steeds op mijn toetsenbord en ik ben in wow al een keer dood gegaan door de poes
Wat bij mij hielp was om Muffin (toen-ie nog klein was en geen 6 kilo woogquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het begint lichtelijk irritant te worden, ik ben continue een poes opzij aan het schuiven omdat ik anders niets kan lezen
Die van de foto is 4 jaar oud, mijn kleintje is nu 1 jaar oud. En dan hebben we nog een meisje van bijna 3.quote:
Wij hebben een poes van 6 jaar, een lapjeskat. Ze wil de hele dag knuffelen en kletsen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die van de foto is 4 jaar oud, mijn kleintje is nu 1 jaar oud. En dan hebben we nog een meisje van bijna 3.
Redelijk. En jij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Allemaal een vol buikje?
Wat ga je maken? Of halen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Iwanius het volgende:
op straks voor het avondeten. De trek komt er weer langzaam in.
Zal wel weer Thais worden..I.i.g. is vrijdag Thais even tweede keus want dan is het Chinees nieuwjaar viering en dus weer China time zoals ik het noem.
Mocht je van gedachten veranderen over je soep is dit ook een aanrader: http://www.okokorecepten.(...)y-perzische-uiensoepquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond voor vriend kant en klare kippenpoten () met zoete aardappel uit de oven. Hij mocht kiezen, morgen gaan de rest van z'n kiezen eruit en zal het weer een tijdje vloeibaar worden.
Ik eet een flinke salade met champignons en een bieflapje.
Oh, en ik maak nog even wat champignonssoep.
Nee joh. Werk overdag en eet dan buiten de deur. Ben zo lui als wat om zelf iets te bereiden.quote:
Ik ga m onthouden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef --Sam het volgende:
[..]
Mocht je van gedachten veranderen over je soep is dit ook een aanrader: http://www.okokorecepten.(...)y-perzische-uiensoep
Ben heel benieuwd! Ik ken alleen maar de blikjesversie en die vind ik altijd toch een beetje eng.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef minilot het volgende:
Hèhè, thuis. Met anderhalve liter geitenmelk.
Aan de slag!
Nee joh! Ik heb echt duizend blikkies tot dulce te leche omgetoverd, nooit ook maar geneid tot ontploffen.quote:
Mensen die je kent, of alleen viavia gehoord?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook nog geen ontploffingen in de keuken gehad, maar genoeg andere mensen wel. En elk blikje is statistisch een stap dichter bij een eventueel rampje.
Ha, doe maar kalm aan hoor. Je hebt het druk genoeg gehad vandaag!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Je moet nog even op je foto wachten Mini, ben nu even totaal ingestort en zie al op tegen eten maken
Welkom terug in 1987.quote:
Fruit en karamelsaus?! Dat je 's morgens geen pittige curry wegkrijgt snap ik (al kan ik zelf met gemak alles eten zodra ik 's morgens mijn ogen opendoe), maar een zacht, zoet peertje is toch niet zo ongeschikt als ontbijt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
's ochtends ook echt.Ik zou dat dan echt niet weg krijgen.
Het peertje niet, karamelsaus zou ik niet lusten. Maar ik ben sowieso geen fanatieke ontbijter en ook al geen zoetekauw.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Fruit en karamelsaus?! Dat je 's morgens geen pittige curry wegkrijgt snap ik (al kan ik zelf met gemak alles eten zodra ik 's morgens mijn ogen opendoe), maar een zacht, zoet peertje is toch niet zo ongeschikt als ontbijt?
Ik ben ook niet echt een fanatieke ontbijter (ik ontbijt de laatste tijd op de meeste dagen helemaal niet), maar als het er toevallig zo van komt, dan werk ik om half zes 's morgens al gerust een flinke maaltijd weg. Van wat dan ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het peertje niet, karamelsaus zou ik niet lusten. Maar ik ben sowieso geen fanatieke ontbijter en ook al geen zoetekauw.
http://www.telegraaf.nl/r(...)in_VIP-lounge__.htmlquote:Chinees eet bijna jaar gratis in VIP-lounge
van onze redactie
Door op een slinkse manier met zijn open vliegticket om te gaan, heeft een Chinees ruim 300 keer gratis kunnen dineren in de VIP-lounge van China Eastern Airlines.
De man kocht vorig jaar een business class-ticket waarvan hij de afreisdatum het hele jaar door op elk gewenst moment kon aanpassen. Na zijn eerste gratis diner in de VIP-lounge op de luchthaven Xi'an in Shaanxi, verzette de slimmerik snel de datum van zijn vliegticket naar de volgende dag. Dat trucje herhaalde hij vervolgens ruim 300 keer.
Vlak voor het verlopen van zijn vliegticket besloot de Chinees over te gaan tot annulering en kreeg hij zijn geld terug. Volgens Het Laatste Nieuws is de man niet vervolgd, omdat hij de regels van de vliegtuigmaatschappij niet heeft geschonden.
Ik las het! Ik moest er wel om lachen, zoveel vindingrijkheidquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/r(...)in_VIP-lounge__.html
Dit soort mensen zijn me op een bepaalde manier sympatiek, hackers van de realiteit
Ik moest ook lachen en het is nog niet eens illegaal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/r(...)in_VIP-lounge__.html
Dit soort mensen zijn me op een bepaalde manier sympatiek, hackers van de realiteit
Dat wordt dus alleen maar nòg beter!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Gen Rep mét fotoshoot ging goed
Dat is geloof ik een slecht teken voor zondag
Tis dan ook niet perfect bij ons hequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:49 schreef AnneX het volgende:
Knap hoor Bloes, dat jullie zoveel liedjes in een half jaar erin hebben zitten!
Na drie avonden doen wij soul sister eindelijk naar behoren.
Break a leg
De Speld wist het al eerder vandaag:quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:37 schreef borisz het volgende:
Staatssecretaris Weekers stapt op. Het zat er al een tijd aan te komen. Met stip één van de zwakste mensen in het kabinet.
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
De Speld wist het al eerder vandaag:
https://www.facebook.com/(...)100684?stream_ref=10
Oh ja?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:30 schreef borisz het volgende:
Want los van het toeslagengedoe, Belastingen is al jaren een puinhoop.
quote:
Er is nu een vacature voor je, je kunt aan de slag!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:36 schreef borisz het volgende:
.
Ja het straalt door op de 'gewone zaken', maar ook ambtelijk op een hoger niveau is het al jaren een puinhoop.
Oe dat lijkt me nou heul lekkerquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
gegrilde aubergine in zwarte bonensaus,
Ja, die is leukquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:16 schreef borisz het volgende:
Vandaag en morgen wordt het dak van de keuken en bijkeuken vervangen + de koepels in de keuken en bijkeuken. EN we het nu toch over die koepels hebben. Ik kan deze foto van anderhalf jaar geleden nog wel even posten.
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:16 schreef borisz het volgende:
Vandaag en morgen wordt het dak van de keuken en bijkeuken vervangen + de koepels in de keuken en bijkeuken. EN we het nu toch over die koepels hebben. Ik kan deze foto van anderhalf jaar geleden nog wel even posten.
[ afbeelding ]
Koepelpoes!quote:
Done.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:53 schreef minilot het volgende:
O, o, o! Ik ga morgen peren grillen en die dan opeten met de geitenmelkkaramelsaus!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Straks nog even wat kleine opruimklusjes boven doen zodat het makkelijk echt leeg gepakt kan worden voor het tapijtverwijderen, schilderen en het leggen van het nieuwe zeilVolgende week de grote metamorfose (hoop ik).
Ik heb een tijdje als ondertitelaar voor Comedy Central gewerkt als stage. Dat was echt topquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef minilot het volgende:
Ugggh, Comedy Central Extra is zender van de maand bij Ziggo en nu heb ik spijt dat we een tijdje geleden ons zenderpakket hebben gedowngrade en dat ik daardoor nu geen Comedy Central Extra meer heb. Misschien toch maar weer erbij nemen. Daily Show:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Koepelpoes!Toffe foto!
[..]
Done.
[ afbeelding ]
Heel, heel erg lekker.Zeker ook zo met anijszaad door de opgebakken speltvlokken.
En de mascarpone.
![]()
En kun je nog wat meer uitweiden wat het allemaal inhield en wat je kreeg?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Gisteravond naar de fawlty towers dining experience geweest, was erg leuk en nog lekker gegeten ook
het speelt zich af in het hotel, met Basil, Sybbel en Manuel en alles om het eten heen is theater etc. En we hadden vooraf pompoensoep , hoofdgerecht kalkoenrollade gevuld met pijnboompitten, aardappelpuree met bosui erdoorheen en haricot verts, en nagerecht brownie met chocolademousse, truffel en vanilleijsquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En kun je nog wat meer uitweiden wat het allemaal inhield en wat je kreeg?
Ha, ik vroeg me ook al af wat je erbij te eten zou krijgen. Heel klassiek dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het speelt zich af in het hotel, met Basil, Sybbel en Manuel en alles om het eten heen is theater etc. En we hadden vooraf pompoensoep , hoofdgerecht kalkoenrollade gevuld met pijnboompitten, aardappelpuree met bosui erdoorheen en haricot verts, en nagerecht brownie met chocolademousse, truffel en vanilleijs
Grappig. Theater met een hapje eten erbij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:
het speelt zich af in het hotel, met Basil, Sybbel en Manuel en alles om het eten heen is theater etc. En we hadden vooraf pompoensoep , hoofdgerecht kalkoenrollade gevuld met pijnboompitten, aardappelpuree met bosui erdoorheen en haricot verts, en nagerecht brownie met chocolademousse, truffel en vanilleijs
Hoe was dat? Het klinkt leuk!quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Gisteravond naar de fawlty towers dining experience geweest, was erg leuk en nog lekker gegeten ook
Ah doe ik zo wel ff..quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:33 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Zin om iets vanuit Floorplanner te laten zien, als tipje van de sluier?
ja leuk, je bent eigenlijk dus te gast in het hotel maar bedienen etc is allemaal theater en ook tussendoor. Stond opeens Manuel op onze tafel want er was gezegd 'wait on table' etc. Gewoon de hele droge en voorspelbare fawlty towers humor maar wel erg grappig. En we waren met n groep van 10 dus met zn allen aan 1 tafel.quote:
Wat gaaf!quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:48 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje als ondertitelaar voor Comedy Central gewerkt als stage. Dat was echt top
SPOILER: @ Mini: tadaaaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Feli Annex!!![]()
Een foto PC en volwaardige thuiswerkplekSPOILER: @ Mini: tadaaaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Als ik thuis werk dan doe ik dat toch liever in de woonkamerquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een foto PC en volwaardige thuiswerkplek
Ja goed hequote:
Ja, als ik zo iets doe, dan ga ik ook helemaal losquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef AnneX het volgende:
@ " tuinzooi"
Je pakt goed door, Sunny
Dit ja!quote:
Mocht je binnenkort twee uur niks te doen hebben: koop een liter geitenmelk en ga aan de slag! Het smaakt echt awesomequote:
Nee joh! De grootste hoek is voor mij om nieuwe was te naaienquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit ja!Gaaf plattegrondje zo, kan me uitstekend voorstelllen hoe het er straks uitziet. Mooie rolverdeling ook: Sun heeft een hoekje om de was op te vouwen, Tav heeft een hoekje om in te kompjoeteren.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet niet meer wat voor ding het officieel is, maar dat rechthoekje op het bureau naast de pc is de naaimachine
Nah voor fotobewerking heb je niet zo veel ruimte nodig, voor naaiwerk welquote:
Jij/ jullie verplaatsen gewoon de woonkamer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah voor fotobewerking heb je niet zo veel ruimte nodig, voor naaiwerk welEn we zullen er vast niet iedere keer tegelijk zitten..
Wehehe nou ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Ik ben straks wel heeeel blij met een plek waar ik een project gewoon kan laten liggen als ik er halverwege even mee stop. En de foto-pc zal vooral voor de serieuze grotere fotoprojecten zijn, de kleine snelle dingen kunnen nog steeds gewoon beneden op de laptop zoals altijd. Dus wat dat betreft is onze woonbank niet in gevaar om afgedankt te worden hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij/ jullie verplaatsen gewoon de woonkamer.
Nog een kussen voor Sam haken en een kitchenette.
En het is alsof je weer op samenwoont op zolder.
Ik ook, maar als ik thuiswerk omdat er dingen afmoeten die concentratie vragen is het wel lekker even boven te kunnen zitten. Verder wordt die PC toch vooral voor bulkwerk met foto's en om backups e.d. nou eens een beetje georganiseerd te doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik thuis werk dan doe ik dat toch liever in de woonkamer.
Mooie plek zo.
Kan ik geitenmelk uit de supermarkt gebruiken?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef minilot het volgende:
Mocht je binnenkort twee uur niks te doen hebben: koop een liter geitenmelk en ga aan de slag! Het smaakt echt awesome![]()
Piet doe er wat aan.quote:De Duitsers hebben in 2013 opnieuw minder eigen bier gedronken dan in het jaar daarvoor. Sinds de eenwording van Oost- en West-Duitsland is er niet zo weinig bier verkocht in het land.
Duitse brouwerijen produceerden in 2013 94,6 miljoen hectoliter bier,2% minder dan in 2012. Daarvan werd in eigen land 8 miljard liter verkocht, wat neerkomt op 100 liter per persoon. Na de Tsjechen zijn Duitsers de grootste bierdrinkers.
Volgens de brouwers komt de teruggang door de strenge winter en de natte zomer. Maar ze erkennen ook dat de markt vergrijst en dat Duitse jongeren steeds minder bier drinken.
Nee dat niet, de programma's worden ondertiteld door een bureau in Hilversum. Die werken dus voor meerdere zenders. Ik krijg af en toe nog wel een losse opdracht via een ander bedrijf, maar ik kan niet wachten om echt aan de slag te kunnen als vertaler of corrector. Helaas zijn er bijna geen vacatures op dat gebied dus voorlopig zal ik het nog met mn bijbaantje bij Bakker Bart moeten doen...quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat gaaf!Hebben ze ook echt een kantoor in Nederland? Nooit zo bij stil gestaan. Maar wel logisch natuurlijk.. Er worden ook vaderlandse producties uitgezonden tenslotte.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef AnneX het volgende:
"Wait on table"klinkt leuk en vermakelijk
![]()
Nou zeg...nu voel ik mij wel oud...jarig en over drie maanden aow.![]()
Na jaren zeuren had ik het al lang opgegeven en kreeg ontbijt op bed![]()
En terug van de opticiën en oogmeten etc.
Al weken vond ik dat ik de lettertjes op teevee zie als in een blur.
Blijkt het zicht achteruit met 30% sinds vier jaar en een advies voor oogarts.
Mogelijk is er sprake van cataract.![]()
Weekers kan wel flink gestudeerd hebben, erg daadkrachtig was hij niet in zijn
optreden. To say the least.
Minilot : je ontbijt
Story of my lifequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik had je veel jonger geschat aan de hand van je berichten overigens.
Fijne dag morgen!!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef AnneX het volgende:
Story of my lifeMerci.
Schoolreisje 010 ging vandaag niet lukken vanwege van alles.
Dus morgen.
Nu naar de film en eten hiero http://www.brasserie-enzo.nl
Bedankt voor het idee! Ze komen ook bij ons in de buurt, dus we gaan het meemaken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja leuk, je bent eigenlijk dus te gast in het hotel maar bedienen etc is allemaal theater en ook tussendoor. Stond opeens Manuel op onze tafel want er was gezegd 'wait on table' etc. Gewoon de hele droge en voorspelbare fawlty towers humor maar wel erg grappig. En we waren met n groep van 10 dus met zn allen aan 1 tafel.
leukquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bedankt voor het idee! Ze komen ook bij ons in de buurt, dus we gaan het meemaken.
Ik ben blij dat ik het tegenwoordig gewoon door Kwikfit laat doen. Met APK en een grote beurt nooit meer kwijt dan ca. 175 euro.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Auto moet n beurt. 500 euro incl apk helaas maar wel voor n jaar er vanaf daarna. Hoop ik.
175 euro voor n grote beurt klinkt onwaarschijnlijk. Ik moet ook mn uitlaat vervangen en doe t bij n kennis die n normaal tarief vraagt en goederen tegen inkoopsprijs. Vertrouw hem wel. Kwikfit nooit meer sinds ik daar ontzettend ben opgelicht door n griezelige trol...rrrrr...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het tegenwoordig gewoon door Kwikfit laat doen. Met APK en een grote beurt nooit meer kwijt dan ca. 175 euro.
APK en kleine beurt is bij hun 107 euro.
Het zijn ook niet de beurten die zoveel kosten, maar alle dingen die daarna gefixed moeten worden. Nieuwe banden etcquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het tegenwoordig gewoon door Kwikfit laat doen. Met APK en een grote beurt nooit meer kwijt dan ca. 175 euro.
APK en kleine beurt is bij hun 107 euro.
Tijd voor een Nespressoquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
175 euro voor n grote beurt klinkt onwaarschijnlijk. Ik moet ook mn uitlaat vervangen en doe t bij n kennis die n normaal tarief vraagt en goederen tegen inkoopsprijs. Vertrouw hem wel. Kwikfit nooit meer sinds ik daar ontzettend ben opgelicht door n griezelige trol...rrrrr...
ik ben bij mn ouders en heb net hun senseoapparaat gesloopt...oeps! Heeft iemand er 1 over?
Hoe sloop je een senseo? Ik bedoel, dat verdient een medaillequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
175 euro voor n grote beurt klinkt onwaarschijnlijk. Ik moet ook mn uitlaat vervangen en doe t bij n kennis die n normaal tarief vraagt en goederen tegen inkoopsprijs. Vertrouw hem wel. Kwikfit nooit meer sinds ik daar ontzettend ben opgelicht door n griezelige trol...rrrrr...
ik ben bij mn ouders en heb net hun senseoapparaat gesloopt...oeps! Heeft iemand er 1 over?
Check! Zeker als de auto veel wordt gebruikt.quote:
Heb een leasewagen met flinke bijtelling, maar als ik ga rekenen, ik koop een degelijke auto waar ik net zoveel mee rij, krijg dan een andere mobiliteitsvergoeding.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check! Zeker als de auto veel wordt gebruikt.
Ik sta bekend om het niks in elkaar kunnen zetten en wel alles kunnen slopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe sloop je een senseo? Ik bedoel, dat verdient een medaille
Ik ben ook wel benieuwd!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe sloop je een senseo? Ik bedoel, dat verdient een medaille
Helaas kan ik niet fietsend naar mijn werk. Werk tegenwoordig wel vaker thuis, maar dat kan op het moment ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Isabeau het volgende:
En zo blij dat ik geen auto hebSoms, heel lastig, maar dan kunnen we de auto van pa en ma lenen.
Ga jij nou maar eerst morgen op je Paard het nieuwe jaar vieren.quote:
Ik heb geen idee, herrie. Soort technodreun continue. Denk ook dat het de voorkeur van de au pair is. Ma zei dat ze het niet eens meer hoort.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Isa naar welke radiozender luisteren je ouders?
Heb daar nooit last van, maar overdag staat hier bijna altijd de radio aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij mijn moeder op het moment en ben ik nou raar dat ik heel erg moe en sacherijnig word van de hele tijd een radio aan? Ik kan er echt eigenlijk niet tegen, heb thuis ook nooit muziek aan tenzij ik muziek ga luisteren. Het is hier of luide radio (dus stem verheffen om me verstaanbaar te maken) of luide tv![]()
Klinkt als een geslaagde avond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:31 schreef AnneX het volgende:
Vanavond lekker gegeten en de film Soof was vermakelijk: oprecht gelachen![]()
Oók mn.AnneX.
Voor 85 euro een 3-gangen surprise diner en daarbij hoorden de bioskaartjes, begrepen we later.
# koopje en smakelijk.
Leuk jaardag AX!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:31 schreef AnneX het volgende:
Volgende week ook een apk + grote beurt afgesproken.![]()
Vooor dat geld koop je geen andere auto in goede staat, denk ik dan maar, FFT!![]()
Vanavond lekker gegeten en de film Soof was vermakelijk: oprecht gelachen![]()
Oók mn.AnneX.
Voor 85 euro een 3-gangen surprise diner en daarbij hoorden de bioskaartjes, begrepen we later.
# koopje en smakelijk.
CUL / [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechtenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef MissLuna het volgende:
Had niet zo'n zin om een nieuw topic te openen.
Zaterdag heb ik een etentje voor 6 man met een Italiaans tintje.
Voor, hoofd, en nagerecht zijn al geregeld, maar ik zoek nog een leuke amuse(lepel). Voorkeur voor iets met avocado of paddestoelen. Heb zelf al wat ideeën, maar misschien weten jullie wat leuks?.
Vooral beetje meisje Witteman.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd AnneX
Soof was een matige film. Beetje een opsomming wat een pre-menopauze bijna-veertiger vrouw aan onzekerheden en angsten meemaakt wat betreft haar gezin, haar gewildheid op de markt, haar definitief wegtrekkende jeugdigheid en uiteraard de 'ach het maakt niet uit wat je verprutst, het komt toch altijd wel goed meid' eind-goed-al-goed einde.
Beetje de Viva, maar dan verfilmd.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef morgane het volgende:
Helaas zijn er bijna geen vacatures op dat gebied dus voorlopig zal ik het nog met mn bijbaantje bij Bakker Bart moeten doen...
Hehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje een opsomming wat een pre-menopauze bijna-veertiger vrouw aan onzekerheden en angsten meemaakt wat betreft haar gezin, haar gewildheid op de markt, haar definitief wegtrekkende jeugdigheid en uiteraard de 'ach het maakt niet uit wat je verprutst, het komt toch altijd wel goed meid' eind-goed-al-goed einde.
Was je verbaasd ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:39 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1392216
BizarZe stoppen suiker in zakjes thee
Een beetje welquote:
Wow! Dat heb je wel héél rap gedaan!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
Eindresultaat na een maand gezond voer: -/- 9 kg![]()
![]()
Mijn overhemden beginnen losser te zitten
- Arancini (risottoballetjes) met paddestoel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef MissLuna het volgende:
Had niet zo'n zin om een nieuw topic te openen.
Zaterdag heb ik een etentje voor 6 man met een Italiaans tintje.
Voor, hoofd, en nagerecht zijn al geregeld, maar ik zoek nog een leuke amuse(lepel). Voorkeur voor iets met avocado of paddestoelen. Heb zelf al wat ideeën, maar misschien weten jullie wat leuks?.
Het is hier bijna altijd stil thuis. Ik kan niet zo goed tegen muziek om me heen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb daar nooit last van, maar overdag staat hier bijna altijd de radio aan. Omdat Radio
. Hier staat nu meestal 1 of BNR aan en de radio staat op standje normaal, stemverheffing is niet nodig
Groenteomelet van 3 eieren, salade met gerookte of gegrilde kip, salade met huttekase, salade met kaas/geitenkaas, vaak ook met noten er bij. Dat soort dingen. Vind ik nog wel eens lastig hoor, om goed te varieren..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:55 schreef minilot het volgende:
Klinkt goed Sun! Wat eet je zoal tussen de middag nu?
Ja, dansfeestje. Vorige week probeerde ik dat ook, maar toen ben ik van 11 tot 11, gedurende de dag dus, ook in touw geweest. Dat werd toen een fiasco.quote:
Het zál...als post menopauze mevrouw heb ik mij geamuseerd, en met onverwachtequote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Soof was een matige film. Beetje een opsomming wat een pre-menopauze bijna-veertiger vrouw aan onzekerheden en angsten meemaakt wat betreft haar gezin, haar gewildheid op de markt, haar definitief wegtrekkende jeugdigheid en uiteraard de 'ach het maakt niet uit wat je verprutst, het komt toch altijd wel goed meid' eind-goed-al-goed einde.
Beetje de Viva, maar dan verfilmd.
Juist ...wélke gesprekken...men kwam niet verder dan de telefoniste...dagen achter elkaar...de woordvoerdster was niet beschikbaar wegens zoek of ziek of vrij_O_quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:59 schreef minilot het volgende:
Snap ik hoor!Was wel weer een fijne aflevering
![]()
Die telefoongesprekken met Lipton!![]()
Ik heb in een bepaalde hoedanigheid (kritische stukjes schrijven over de attractieparkenbrache) zelf ook al jaren te maken met communicatieafdelingen en woordvoerders en de kastje-naar-de-muur-ellende van de KvW komt op mij in elk geval tamelijk natuurgetrouw over.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:49 schreef AnneX het volgende:
Geen idee in hoeverre de tel.gesprekken zijn gescript.![]()
Verbijsterend.
Dito versus Journalisten trouwens, de paar goede daargelatenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb in een bepaaldehoedanigheid (kritische stukjes schrijven over de attractieparkenbrache) zelf ook al jaren te maken met communicatieafdelingen en woordvoerders en de kastje-naar-de-muur-ellende van de KvW komt op mij in elk geval tamelijk natuurgetrouw over.
Je hoeft ook maar een béétje met journalistiek te maken te hebben om al gauw moordlustige gedachten te ontwikkelen jegens woordvoerders.![]()
Ha, kijk ervaring. OK.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb in een bepaaldehoedanigheid (kritische stukjes schrijven over de attractieparkenbrache) zelf ook al jaren te maken met communicatieafdelingen en woordvoerders en de kastje-naar-de-muur-ellende van de KvW komt op mij in elk geval tamelijk natuurgetrouw over.
Je hoeft ook maar een béétje met journalistiek te maken te hebben om al gauw moordlustige gedachten te ontwikkelen jegens woordvoerders.![]()
Veel plezier in de spiegelkamer met knuffelfallussen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, kijk ervaring. OK.
We komen nu jullie kant op
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:45 schreef Molleman het volgende:
Ik kom sinds lange tijd weer in SC. Wordt ik gelijk doodgegooid met knuffelfallussen
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:42 schreef Molleman het volgende:
Oee, nieuw audiospeelgoed besteld. Dat wordt volgende week weer leuk muziek luisteren.
Maar knuffel je er ook mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef Molleman het volgende:
[..]
Enige fallus die ik aanraak is de mijne
Vertel!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef z80 het volgende:
terug uit Vietnam. nu mijn bio klok weer rap aan zien te passen. en wennen aan de temperatuur hier.
in het noorden van Vietnam begon het s ochtends wat koeler,15 graden, om dan rap boven de 20 graden te stijgen.
Coolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef Molleman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pro-Ject Debut Carbon Esprit
[ afbeelding ]
Marantz CD6005
En een aantal aansluitkabels.
Wel bakken in veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet he?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:12 schreef minilot het volgende:
Daarover gesproken..
Vanavond Wiener Schnitzel maken! Nooit eerder gedaan. Vanmiddag eens op zoek naar lapjes kalf.
ik moet mijn tel. nog aan de pc hangen voor de foto's na een 17,5 uur in een vliegtuig zitten ben ik nog aan het bij komen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Vertel!
Uitgebreid graag.![]()
Wat heb je gezien, gedaan, en vooral, wat heb je GEGETEN?
Ik ben niet de enige!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:55 schreef Jag�rtrut het volgende:
Het is hier bijna altijd stil thuis. Ik kan niet zo goed tegen muziek om me heen.
Welkom thuis zet! We willen natuurlijk álles horenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef z80 het volgende:
terug uit Vietnam. nu mijn bio klok weer rap aan zien te passen. en wennen aan de temperatuur hier.
in het noorden van Vietnam begon het s ochtends wat koeler,15 graden, om dan rap boven de 20 graden te stijgen.
als je aan smeuïge 18 plus verhalen zit te denken dan zit je in het verkeerde land.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welkom thuis zet! We willen natuurlijk álles horen
Dat ziet er apart uit, cool.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef z80 het volgende:
iets wat ontzettend lekker is maar dat je normaal nooit zou bestellen. een gefrituurde vis staand op een plankje. hier haal je wat vlees af en doet dat op een stukje rijstpapier samen met wat groenten en rolt dat tot loempia.
de vis zoals geserveerd.
[ afbeelding ]
en de vis na afloop. hier nog wel wat vlees vanaf zitten eten maar het rollen van de loempia's was klaar.
[ afbeelding ]
En een hamerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:12 schreef minilot het volgende:
Daarover gesproken..
Vanavond Wiener Schnitzel maken! Nooit eerder gedaan. Vanmiddag eens op zoek naar lapjes kalf.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Pee wat goed van je -9!
Ik ben afgelopen zondag ook weer begonnen en sta ook al op -1
ha, ik heb geen idee meer wat ik ben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige!!![]()
Volgens die persoonlijkheidstesten van Steer konden jouw en mijn type het uitstekend vinden, in ieder geval op dit gebied al
De komende 4 weken? Holy crap. Dat zou ik never volhoudenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een beetje op m'n geld gaan letten. Dus ik heb zojuist een planning voor de komende 4 weken qua avondeten gemaakt. En daar heb ik maar 60 euro aan boodschappen voor nodig.En dat is inclusief kattengrind. Ik ben trots op mezelf.
![]()
Al komt dat ook wel omdat de kasten hier nog zo vol liggen.Maar in tijd van nood moet je de voorraadkast plunderen.
whoa, 4 weken voor 60 euroquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een beetje op m'n geld gaan letten. Dus ik heb zojuist een planning voor de komende 4 weken qua avondeten gemaakt. En daar heb ik maar 60 euro aan boodschappen voor nodig.En dat is inclusief kattengrind. Ik ben trots op mezelf.
![]()
Al komt dat ook wel omdat de kasten hier nog zo vol liggen.Maar in tijd van nood moet je de voorraadkast plunderen.
Dinsdag komen de boodschappen binnen en dan mag ik van mezelf gewoon niet meer naar de supermarkt in heel februari. Hooguit voor melk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De komende 4 weken? Holy crap. Dat zou ik never volhoudenEen weekje lukt wel, maar 4.......
Wel netjes trouwens
Ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
whoa, 4 weken voor 60 euroDat doe je goed! En dat is ook voor 2 personen, toch?
B. haalt altijd losse theeblaadjes bij de Marokkaan/Turkse winkel in Haarlem.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net pas de uitzending vand e keuringsdienst gekeken over thee en nu heb ik de neiging mijn Liptontea zakjes open te makenWaar moet ik nu thee halen als ik echt thee zonder suiker wil?!
Wow, dat lukt ons nog niet voor een halve week.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef Myraela het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dinsdag komen de boodschappen binnen en dan mag ik van mezelf gewoon niet meer naar de supermarkt in heel februari. Hooguit voor melk.
Ben benieuwd of het lukt.![]()
Zelf brood bakken en groenten komen uit de diepvries zodra ik door de verse heen ben.
Dat soort winkeltjes hebben we hie rnietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:36 schreef golfer het volgende:
B. haalt altijd losse theeblaadjes bij de Marokkaan/Turkse winkel in Haarlem.
http://www.evansnwatson.nlquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat soort winkeltjes hebben we hie rniet
eigenlijk wel. veel reizen met de bus. maar dan zie je ook wat.quote:
met een bustoer van een Nederlandse maatschappij. altijd goed verzorgd en duidelijk wat er aan kosten bijkomen die niet in de hoofdsom zitten. leest fooi en toegangskaartjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
Was je daar met een groep heen of iets?
als je de echte Vietnamese loempia op hebt hoef je die dingen die hier verkocht worden niet meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:15 schreef golfer het volgende:
Wow, al dat diverse eten.![]()
Daarom staat het land zo hoog op mijn verlanglijst en kom ik zo graag bij het Vietnamese restaurant in Haarlem.
http://www.senseofasia.nl/
Die zijn vers anders ook niet slechtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef z80 het volgende:
als je de echte Vietnamese loempia op hebt hoef je die dingen die hier verkocht worden niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |