abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136087556

[ Bericht 68% gewijzigd door minilot op 29-01-2014 13:00:43 ]
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:43:35 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136087616
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:

Ik krijg met mijn donkere haar en donkere ogen
Krijg je ook complimenten dat je zo goed Nederlands spreekt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:44:53 #3
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136087659
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ooit had ik overigens een vriendin (gewone oerhollandse blonde meid, vreselijk lief) die extreem racistisch bleek te zijn, ik kreeg daar echt de kriebels van. Zo kreeg haar oudere zus een relatie met een militair, maar hij was negroïde. Ze riep heel luid dat ze nooit een voet over de drempel bij haar zus zou zetten als die vent daar was :{ en toen ze een relatie kreeg met een gelijkdenkende eikel, verkondigde ze zelfs dat ze het uitmoorden van vieze zwarten de mooiste geschiedenis vond... geen vriendin meer van me
Met zulke mensen kun je ook onmogelijk vrienden zijn als je niet net zo denkt lijkt me. Ik heb vaak met veel minder extreme denkbeelden al moeite. Geen moeite met onderbouwde andere meningen, wel met niet onderbouwde zwart-wit vooroordelen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136087765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wel :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136087786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:39 schreef minilot het volgende:
Jemig zeg. Heftig!
Haar moeder kende ik ook vrij goed. Een hele normale middenklasse vrouw, heel aardig en fatsoenlijk. Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen hoe ze zo geworden is.

Tav, je had het bij haar ook niet zo heel erg door, ze verkondigde niet haar mening continue oid. De eerste keer was dus dat ze die vriend van haar zus (zonder hem ooit ontmoet te hebben) verachtte en daarna een keer een incident met dat ze de mooiste scene in die film over MalcolmX die eh 'stoepscene' vond :{ Daar zat ze gewoon bij te glunderen :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136087796
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:

:D vind je dat frustrerend?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136087840
Mini, je recept zag er lekker uit!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136087968
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Met zulke mensen kun je ook onmogelijk vrienden zijn als je niet net zo denkt lijkt me. Ik heb vaak met veel minder extreme denkbeelden al moeite. Geen moeite met onderbouwde andere meningen, wel met niet onderbouwde zwart-wit vooroordelen.
Ik vind het ook heel akelig, maar ik probeer die mensen niet direct van me af te stoten. Ik kan wel wegkruipen in een kennissenkring met louter ruimdenkende, niet-bevooroordeelde mensen maar beter is het denk ik om te proberen een positieve invloed te hebben op mensen die dichtbij je staan en er racistische denkbeelden op nahouden.
Maar goed, de écht goede vrienden die ik heb (en die zijn op de vingers van één hand te tellen), die hebben inderdaad wel een wereldbeeld dat min of meer overeenkomt met het mijne. :Y
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:53:55 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136087983
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Haar moeder kende ik ook vrij goed. Een hele normale middenklasse vrouw, heel aardig en fatsoenlijk. Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen hoe ze zo geworden is.

Tav, je had het bij haar ook niet zo heel erg door, ze verkondigde niet haar mening continue oid. De eerste keer was dus dat ze die vriend van haar zus (zonder hem ooit ontmoet te hebben) verachtte en daarna een keer een incident met dat ze de mooiste scene in die film over MalcolmX die eh 'stoepscene' vond :{ Daar zat ze gewoon bij te glunderen :{
Nee, snap ik wel, het ligt er echt niet altijd bovenop.

tja, en wat die film betreft: dat was American History X. Vreselijke scene.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136088036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef TAV74 het volgende:

Nee, snap ik wel, het ligt er echt niet altijd bovenop.

tja, en wat die film betreft: dat was American History X. Vreselijke scene.
Oh ja die. Mijn maag keerde zich gewoon om :{ Echt zo'n scene om nachtmerries van te krijgen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:55:43 #11
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136088052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel akelig, maar ik probeer die mensen niet direct van me af te stoten. Ik kan wel wegkruipen in een kennissenkring met louter ruimdenkende, niet-bevooroordeelde mensen maar beter is het denk ik om te proberen een positieve invloed te hebben op mensen die dichtbij je staan en er racistische denkbeelden op nahouden.
Maar goed, de écht goede vrienden die ik heb (en die zijn op de vingers van één hand te tellen), die hebben inderdaad wel een wereldbeeld dat min of meer overeenkomt met het mijne. :Y
Dat bedoel ik ook, bij goede kennissen gaat het allemaal prima, maar goede vrienden (en die heb ik niet veel) waar ik een avonden mee aan tafel zit om wijn te tanken en gesprekken te voeren zitten toch wel ongeveer op dezelfde lijn.
pi_136088161
Isa, had ik deze tip nu wel of niet van jou?
http://globaltableadventure.com/countries-ive-cooked/

..iemand die haar peuterdochtertje op een heel toffe manier iets wilde bijbrengen over de wereld en elke week (de cuisine van) een bepaald land onder de loep nam. O+

http://globaltableadventure.com/2011/09/19/monday-meal-review-kazakhstan/
http://globaltableadventure.com/2012/07/02/monday-meal-review-netherlands/
http://globaltableadventure.com/2011/04/18/monday-meal-review-the-gambia/

Ik ga dat idee echt zo pikken als ik ooit nog eens een kind heb! :D
pi_136088290
Ik kende de site al wel! Geen idee of ik dat hier op FOK! eerder heb gezet.
pi_136088324
Kreeg een mailtje van een nieuwe website, of ik "mijn" recepten en foto's daar wil gaan delen. Website ziet er erg netjes uit, moet ik toegeven. Maar ik snap niet helemaal waarom ze mensen met een blog daarvoor benaderen.

Is misschien leuk voor mensen die een keer een recept willen delen, maar ik houd mijn creaties toch echt liever op mijn eigen blog.
pi_136088373
Heb je al een reactie op je suikerspinmachine-pitch?! :)
pi_136088455
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja die. Mijn maag keerde zich gewoon om :{ Echt zo'n scene om nachtmerries van te krijgen.
Ik krijg nog buikpijn als ik alleen maar denk aan die scene. En ik kan best wat hebben maar dat.. :X

Pauze.. wat een klus! Maar wat ruimt het heerlijk op O+ Zie alleen een beetje op tegen het schilderwerk :{
pi_136088553
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef minilot het volgende:
Heb je al een reactie op je suikerspinmachine-pitch?! :)
Nee, ik ben zo nerveus. :D hopelijk krijg ik snel een reactie. Ik ga zo onwijs hard janken als ik niet eens op gesprek mag komen. :') Maar stiekem ga ik maar van het ergste uit.
pi_136088757
Qua films heb ik de heftigste reactie gehad op Boys Don't Cry uit '99 - ik zat toen sowieso in een wat wazige periode wat genderachtige dingen betreft en ik trok het echt niet. Keihard gegriend, en nog tot een paar uur na de film. :')
pi_136088923
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik krijg nog buikpijn als ik alleen maar denk aan die scene. En ik kan best wat hebben maar dat.. :X

Pauze.. wat een klus! Maar wat ruimt het heerlijk op O+ Zie alleen een beetje op tegen het schilderwerk :{
Het was ook het einde van de vriendschap toen ze enthousiast vertelde hoe gaaf ze die scene vond en dat het vermoorden van zwarten een goed idee was.

Ik hoop met je mee, Myraela! Zou zo tof zijn als je daar kon werken O+

Sun, ik vind schilderen tof :o *O*
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:19:30 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136088999
Misschien moet ik ook maar bij coolblue solliciteren. Ik moet toch aan mijn sollicitatieverplichtingen voldoen en de opties zijn nu wel een beetje eh op. :')
pi_136089008
Myra, ik duim mijn duimen eraf voor je!

Hihi, zitten jij en Vork straks misschien wel te vergaderen in één van de aanstellerige meetingruimtes op het hoofdkantoor aan het Weena!

woensdag 29 januari 2014 @ 12:21:08 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136089051
Ja verleidelijk, maar een pleuriseind reizen vanaf hier he.
pi_136089086
Kantoor zit wel op precies negentig seconden lopen vanaf R'dam CS hè? ;)
Dus als jij ook in de buurt van een treinstation zit..
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:22:46 #24
45206 Pietverdriet
pi_136089103
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik heb het ook wel eens gehad.
Frustraties over compliment had ik als kind al genoeg, werd tot mijn 15e ongeveer vaak voor een meisje aangezien. Had schouder lange pijpenkrullen, en kreeg dan vaak opmerkingen dat uw dochter zulk mooi haar heeft. Grmbl. en had er zo genoeg van dat ik me stekkeltjes liet zetten. Toen kreeg ik weer te horen (van wildvreemden), kind wat heb je gedaan, je lijkt nu net een jongen.

|:(
pi_136089105
Iemand nog een lekker recept met chorizo? Ik kocht een stuk gisteren.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:23:57 #26
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_136089143
Die Mario Bros 3 kamer :D O+
pi_136089181
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
http://www.deliciousdays.com/archives/2008/12/23/roasted-bell-pepper-risotto-dating-chorizo-cubes/

O+
pi_136089263
quote:
Oh. :9

Ik had iets met een aardappelsalade in mijn hoofd, maar dit klinkt ook wel lekker. :9

Dan nog even bedenken wat ik vanavond ga eten. Ik heb nog bieflapjes.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:28:40 #29
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136089341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef minilot het volgende:
Kantoor zit wel op precies negentig seconden lopen vanaf R'dam CS hè? ;)
Dus als jij ook in de buurt van een treinstation zit..
Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?

En verder, sja het kost mij hier 10 min. om bij het station te komen, dus dan ga ik al gauw over de 3 uur totale reistijd per dag. 3,5 gemiddelde, als je de vertragingen meerekent :P
pi_136089360
Ik ga vanmiddag in elk geval ook dulce de leche maken zónder gebruikmaking van een blik gecondenseerde melk, maar mét een liter volle geitenmelk! :9

http://smittenkitchen.com/blog/2014/01/homemade-dulce-de-leche/:
pi_136089384
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee. :D

Al heb ik mijn moeders tik ook wel een beetje overgenomen. Ik neem erg snel de accenten van andere over. Al doe ik alleen Brabants, Rotterdams, soort van straattaal en normaal Nederlands.

Mijn moeder praat echt met alles mee. :') Tegen der Vlaamse collega's spreekt ze een soort van Vlaams. Als de Duitse vriendin van m'n stiefbroer er is dan praat ze alsof ze twee jaar geleden vanuit Duitsland naar Nederland is gekomen. :D
pi_136089399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef minilot het volgende:
Myra, ik duim mijn duimen eraf voor je!

Hihi, zitten jij en Vork straks misschien wel te vergaderen in één van de aanstellerige meetingruimtes op het hoofdkantoor aan het Weena!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik wil in de ballenbak. _O_
pi_136089491
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Vork het volgende:

[..]

Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?

Scherp! :D
Vooral de directie/oprichters, en een paar seniors op de IT-afdeling (zoals de mijne), die zijn rond de 35 ;)

En ja, dat is inderdaad wel lang reizen. w/
pi_136089676
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Sun, ik vind schilderen tof :o *O*
Ja ik op zich ook wel, maar ben niet zo dol op schuren en zo, plus het gaat om de enorme balken in de nok van het dak. Veel boven het hoofd werken dus. Nu zijn ze lelijk donker bruin gebeitst. Echt hoe verzinnen mensen dat? Alle kozijnen zijn ooit zo gebeitst geweest, dat is nog te zien aan de plekken waar ze niet zo netjes te werk zijn gegaan en het op de vensters terecht is gekomen :X
pi_136089683
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Vork het volgende:

[..]

En verder, sja het kost mij hier 10 min. om bij het station te komen, dus dan ga ik al gauw over de 3 uur totale reistijd per dag. 3,5 gemiddelde, als je de vertragingen meerekent :P
Zelfs als je het wel zou willen doen, is de afstand vaak voor bedrijven ook al een reden om je niet uit te nodigen.

Ik heb op een soortgelijke vacature bij bol.com gereageerd een poosje terug, dat zou voor mij ook elke dag 3 uur zijn. Had het best willen doen, maar ook bedrijven weten dat je dat waarschijnlijk al snel genoeg zat bent.
pi_136089846
Nou, bij Coolblue is dat geen punt geloof ik hoor. Er werken heel veel mensen die elke dag met de trein uit verre uithoeken van Nederland komen. :Y
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:41:29 #37
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136089853
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:

Zelfs als je het wel zou willen doen, is de afstand vaak voor bedrijven ook al een reden om je niet uit te nodigen.

Ik heb op een soortgelijke vacature bij bol.com gereageerd een poosje terug, dat zou voor mij ook elke dag 3 uur zijn. Had het best willen doen, maar ook bedrijven weten dat je dat waarschijnlijk al snel genoeg zat bent.
Ik heb dat een jaar volgehouden van en naar Amsterdam. Dat kan best vermoeiend zijn. Heen valt nog wel mee, maar vooral de terugreis gaat op ten duur wel een beetje tegenstaan. Maar inderdaad, ik heb wel gesprekken gehad ook waarbij de afstand uiteindelijk een behoorlijke dealbreaker bleek te zijn. Het is ook wel vrij onrealistisch om te denken dat je voor een functie wel even naar Amsterdam kunt verhuizen, of het moet een hele goede functie zijn. Aangezien ik van de verloren generatie ben is een hele goede functie sowieso al uitgesloten.
pi_136089863
Oh en jeey voor de kringloop *O* autootje vol is weg nu. Straks de rest van zolder plukken en naar de gemeentewerf brengen. Dan heb ik 3 dingen over die het verkopen waard zijn: een hondenrugzak die 1x gebruikt is, een printer en een collectie van 5 suske en wiske melkglazen waar je vroeger voor kon sparen :D Die kon ik niet zomaar weg doen ;)
pi_136090034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en jeey voor de kringloop *O* autootje vol is weg nu. Straks de rest van zolder plukken en naar de gemeentewerf brengen. Dan heb ik 3 dingen over die het verkopen waard zijn: een hondenrugzak die 1x gebruikt is, een printer en een collectie van 5 suske en wiske melkglazen waar je vroeger voor kon sparen :D Die kon ik niet zomaar weg doen ;)
Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?! :D

(Ik heb alle Suske & Wiske-albums. O+ En ik was toen ik klein was verschrikkelijk verliefd op Wiske)
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:47:00 #40
45206 Pietverdriet
pi_136090050
quote:
Paella?
Rijst koken met saffraan, wat kip, gebakken chorizo, doppertjes, gamba etc, wat je maar wilt.
pi_136090107
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?! :D

(Ik heb alle Suske & Wiske-albums. O+ En ik was toen ik klein was verschrikkelijk verliefd op Wiske)
Waarom verbaasd dit me helemaal niets. :D
pi_136090213
Wiske, maar dan vooral Wiske in de periode van Paul Geerts, dat is echt mijn heldin! O+
pi_136090237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Waarom wist ik dat jij hierop zou reageren? O-) _O-

Ga ik doen als ik straks terug ben van de stort. :Y
pi_136090272
*O*
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:00:02 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136090529
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:

Paella?
Rijst koken met saffraan, wat kip, gebakken chorizo, doppertjes, gamba etc, wat je maar wilt.
Ja, deze van Ramsay is heerlijk. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:07:43 #46
45206 Pietverdriet
pi_136090788
ik was als kind helemaal verliefd op de Kleine Kapitein van Paul Biegel
pi_136090818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ik was als kind helemaal verliefd op de Kleine Kapitein van Paul Biegel
O+ die is dan ook wel erg leuk ;)
pi_136090972
Wonderschoon, Biegels Kleine Kapitein! :Y O+
pi_136091197
quote:
Kipstoofpotje met chorizo en kikkererwten :9

http://www.okokorecepten.(...)aat-ainsley-harriott
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136091868
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa!
Nog maar een paar uur!
pi_136092128
Dank voor de chorizo recepten! Ik duik er eens in. :9
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:48:00 #52
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136092355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef minilot het volgende:
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa! [ afbeelding ]
Nog maar een paar uur!
Ik ben benieuwd of het eindresultaat bikbaar is.
pi_136092492
Vast wel!
http://en.wikipedia.org/wiki/Cajeta

(Roomijs van geitenzuivel is ook lekker :9 )
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:11:04 #54
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136093224
Ik moet dit ook nog een keer maken op basis van kokosmelk. Gewoon omdat het schijnt te kunnen.
pi_136093299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef minilot het volgende:
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa! [ afbeelding ]
Nog maar een paar uur!
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136093313
Dicht bij de kantine zitten heeft zijn voordelen :9 We kregen net een bakje overgebleven fruitsalade toegeschoven :9
pi_136093424
Ik moet nog een paar boodschapjes doen maar het is zo koud. ;(
pi_136093518
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:11 schreef Vork het volgende:
Ik moet dit ook nog een keer maken op basis van kokosmelk. Gewoon omdat het schijnt te kunnen.
Zeker doen! :9 Is heel lekker! :Y Wel snel opeten, want mijn ervaring is dat dulce de leche van kokosmelk veel sneller schift en dan drijft het vet er los op. Kun je dan met een staafmixer of blender vaak wel weer oplossen, maar ik zeg het toch maar even.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:21:13 #59
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136093670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef minilot het volgende:
Zeker doen! :9 Is heel lekker! :Y Wel snel opeten, want mijn ervaring is dat dulce de leche van kokosmelk veel sneller schift en dan drijft het vet er los op. Kun je dan met een staafmixer of blender vaak wel weer oplossen, maar ik zeg het toch maar even.
Als zoiets goed is gelukt dan blijft er meestal toch al gauw niet zoveel meer van over. Ik heb alleen nu vooral geen zin om ook maar iets in de keuken te doen.
pi_136093691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Vork het volgende:

[..]

Als zoiets goed is gelukt dan blijft er meestal toch al gauw niet zoveel meer van over. Ik heb alleen nu vooral geen zin om ook maar iets in de keuken te doen.
Hoeft ook niet. Alleen af en toe roeren. ;)
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:23:01 #61
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136093736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef minilot het volgende:
Hoeft ook niet. Alleen af en toe roeren. ;)
Dat is al iets. Nee, ik warm mijn eten op vanavond en dat is voor vandaag meer dan genoeg. Morgen weer, dan ga ik voor het eerst lange tijd weer eens een poging tot ravioli wagen.
pi_136093843
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat computeren en dan met name wow-spelen zo moeilijk is met een kitten?
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:27:54 #63
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136093903
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat computeren en dan met name wow-spelen zo moeilijk is met een kitten?
Ook met een volwassen kat is dat af en toe niet te doen hoor.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 januari 2014 @ 14:29:40 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136093985
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:27 schreef Vork het volgende:

[..]

Ook met een volwassen kat is dat af en toe niet te doen hoor.
Dan krijg je dit

En als je dan aan het tikken bent krijg je een poot. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_136094089

Ze zit dus ook steeds op mijn toetsenbord en ik ben in wow al een keer dood gegaan door de poes :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:33:50 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136094154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Ze zit dus ook steeds op mijn toetsenbord en ik ben in wow al een keer dood gegaan door de poes :')
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136094214
Ze is echt al sinds ik uit bed ben niet bij me weg te slaan (ik sla nog niet overigens 8-) ). Ze ligt steeds op mijn bureau, bij voorkeur op mijn hand met de muis. Kat hè, dol op muizen. En soms moet ze weer even komen kijken naar bewegende dingen op het scherm. En dat proberen te pakken.

Gaat dit over? :')
pi_136094245
Overigens is rondjes draaien met de cursor wel grappig, want haar hele koppie draait dan steeds mee _O-
pi_136094361
Yep herkenbaar :) maar wel zo lief O+
pi_136094398
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Sarabi het volgende:
Yep herkenbaar :) maar wel zo lief O+
Het begint lichtelijk irritant te worden, ik ben continue een poes opzij aan het schuiven omdat ik anders niets kan lezen :')
pi_136094416
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is rondjes draaien met de cursor wel grappig, want haar hele koppie draait dan steeds mee _O-
Schattig!

Even pauze, sinds vanochtend 9 uur aan het schoonmaken. RUST!
pi_136094439
Het is bij ons wel minder geworden maar soms hebben ze nog steeds een middag dat je echt niet rustig achter de computer zit.
pi_136094579
Die laatste foto Isa! _O_
pi_136094650
Mijn katten zijn lekker rustig en liggen de hele dag in hun mandjes. O+ Soms hebben ze even een druk kwartier en dan rennen ze alle 3 achter elkaar aan. :')

pi_136094724
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten zijn lekker rustig en liggen de hele dag in hun mandjes. O+ Soms hebben ze even een druk kwartier en dan rennen ze alle 3 achter elkaar aan. :')

[ afbeelding ]
Lief! Hoe oud zijn ze?
pi_136094765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Whahahahahaha. Gezellig he, zo'n kitten 8-) Ik was gister SimCity aan het spelen en toen moest Muffin zonodig ook aandacht :P Zelfde probleem :+
pi_136094816
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het begint lichtelijk irritant te worden, ik ben continue een poes opzij aan het schuiven omdat ik anders niets kan lezen :')
Wat bij mij hielp was om Muffin (toen-ie nog klein was en geen 6 kilo woog :P ) op mijn schouder te zetten. Ging-ie daar liggen kijken :)
pi_136094936
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef --Sam het volgende:

[..]

Lief! Hoe oud zijn ze?
Die van de foto is 4 jaar oud, mijn kleintje is nu 1 jaar oud. En dan hebben we nog een meisje van bijna 3. O+
pi_136095035
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die van de foto is 4 jaar oud, mijn kleintje is nu 1 jaar oud. En dan hebben we nog een meisje van bijna 3. O+
Wij hebben een poes van 6 jaar, een lapjeskat. Ze wil de hele dag knuffelen en kletsen..
pi_136095293
Middag allemaal. Allemaal een vol buikje?
pi_136095303
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Allemaal een vol buikje?
Redelijk. En jij?
pi_136095379
Mwah. Ik bereid mij voor op straks voor het avondeten. De trek komt er weer langzaam in.

Zal wel weer Thais worden.. :D I.i.g. is vrijdag Thais even tweede keus want dan is het Chinees nieuwjaar viering en dus weer China time zoals ik het noem. *O*
pi_136095486
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Iwanius het volgende:
op straks voor het avondeten. De trek komt er weer langzaam in.

Zal wel weer Thais worden.. :D I.i.g. is vrijdag Thais even tweede keus want dan is het Chinees nieuwjaar viering en dus weer China time zoals ik het noem. *O*
Wat ga je maken? Of halen? ;)
pi_136095499
Vanavond voor vriend kant en klare kippenpoten ( :r ) met zoete aardappel uit de oven. Hij mocht kiezen, morgen gaan de rest van z'n kiezen eruit en zal het weer een tijdje vloeibaar worden.
Ik eet een flinke salade met champignons en een bieflapje.

Oh, en ik maak nog even wat champignonssoep. :9
pi_136095536
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond voor vriend kant en klare kippenpoten ( :r ) met zoete aardappel uit de oven. Hij mocht kiezen, morgen gaan de rest van z'n kiezen eruit en zal het weer een tijdje vloeibaar worden.
Ik eet een flinke salade met champignons en een bieflapje.

Oh, en ik maak nog even wat champignonssoep. :9
Mocht je van gedachten veranderen over je soep is dit ook een aanrader: http://www.okokorecepten.(...)y-perzische-uiensoep
pi_136095633
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef --Sam het volgende:

Wat ga je maken? Of halen? ;)
Nee joh. Werk overdag en eet dan buiten de deur. Ben zo lui als wat om zelf iets te bereiden.
Waarom zelf moeite doen als je het kan laten doen.

En Chinees nieuwjaar vieringen zijn altijd grootst met name de lunch. Komt al het lekkers op tafel en dan moet je niet denken aan de Hollandse pot zoals Babi Pangang en die andere zooi van de zondag Chinees. Kijk niet gek op als de cognac flessen ook op tafel komen wanneer het speenvarken daar is en natuurlijk de rode envelopjes met geld.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 15:12:37 ]
pi_136095673
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef --Sam het volgende:

[..]

Mocht je van gedachten veranderen over je soep is dit ook een aanrader: http://www.okokorecepten.(...)y-perzische-uiensoep
Ik ga m onthouden. :)

Vanavond wordt het: http://www.closetcooking.com/2007/05/hungarian-mushroom-soup.html
pi_136095715
Uiensoep, dat wil ik binnenkort ook nog eens maken. Maar dan gewoon de franse versie.
pi_136096375
Ik ga weer verder! :W
pi_136098807
Hèhè, thuis. Met anderhalve liter geitenmelk.
Aan de slag!
pi_136098863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef minilot het volgende:
Hèhè, thuis. Met anderhalve liter geitenmelk.
Aan de slag!
Ben heel benieuwd! Ik ken alleen maar de blikjesversie en die vind ik altijd toch een beetje eng.
pi_136098976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:27 schreef Isabeau het volgende:
...altijd toch een beetje eng.
Nee joh! Ik heb echt duizend blikkies tot dulce te leche omgetoverd, nooit ook maar geneid tot ontploffen.
pi_136099159
Ik heb ook nog geen ontploffingen in de keuken gehad, maar genoeg andere mensen wel. En elk blikje is statistisch een stap dichter bij een eventueel rampje.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:36:36 #94
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136099176
Dat met dat blikje heb ik hier ook vaak zat gedaan en Idd, het ging hier ook nog nooit fout.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:37:02 #95
45206 Pietverdriet
pi_136099188
Blikjes tomatenpuree kunnen nogal eens spuiten
pi_136099346
Ik heb wel een ontploffende fles cola gehad (nog ongeopende fles, niet mee geschud) :') Zat toen echt overal.
pi_136099476
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook nog geen ontploffingen in de keuken gehad, maar genoeg andere mensen wel. En elk blikje is statistisch een stap dichter bij een eventueel rampje.
Mensen die je kent, of alleen viavia gehoord? ;)

Het lijkt me ook niet logisch.. Als je het blikje ondergedompeld houdt in water tijdens het koken, en je laat de inhoud afkoelen voordat je het blikje openmaakt, dan lijkt me dat er niet echt iets mis kan gaan..
pi_136099694
Er was iemand op FOK! die een ontploffing kreeg en vervolgens met Friesche Vlag ging bellen waar ze heel geschrokken deden aan de telefoon en zeiden dat je het echt nóóit mocht koken, zo'n blikje :D
pi_136099779
Viavia dus :6 ;)
pi_136099804

Hoppa! Nu nog een uur wachten. Minstens.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:53:41 #101
45206 Pietverdriet
pi_136099860
Positief, morgen komt er 4 kuub Hout voor de open haard, beuken en eiken.
Negatief, 4 kuub hout stapelen.
pi_136101376
:O man wat heb ik lopen buffelen. Maar wel lekker opgeschoten met het opruimen. In feite is alles klaar nu alleen bleek de gemeentewerf dicht dus dat moet ik vrijdag nog ff brengen :')
Ik heb wel net zeil besteld verderop in de straat. Niet de mooiste oplossing, wel het goedkoopste (en ze leggen het ook nog voor me ^O^ ) Met het goedkoopste laminaat waren we even duur uit en dan moeten we zelf nog aan de slag. Geen zin in :+

Je moet nog even op je foto wachten Mini, ben nu even totaal ingestort en zie al op tegen eten maken :P
pi_136101620

:O
pi_136101654
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Je moet nog even op je foto wachten Mini, ben nu even totaal ingestort en zie al op tegen eten maken :P
Ha, doe maar kalm aan hoor. Je hebt het druk genoeg gehad vandaag! ^O^
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:53:21 #105
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136102202
Ik was toch boven:

woensdag 29 januari 2014 @ 18:01:35 #106
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136102520
Oja, die hadden wij vroeger ook thuis, maar die zijn al lang geleden gesneuveld.
pi_136103111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:53 schreef TAV74 het volgende:
Ik was toch boven:

[ afbeelding ]
Jaaaaaaa! O+

DM maar wat ik waarnaartoe moet overmaken!
pi_136103469
En: snotverdesnotver.
Afgeleid geraakt door telefoontje. }:| Resultaat: de helft van wat dulce de leche moest worden, was reeds getransformeerd tot keiharde karamel onderin de pan. :D

Maar, wat er nog wél min of meer uit te scheppen was heb ik verdund met wat heet water en het moet gezegd worden: dit is wel de lekkerste karamelsaus ever. De geit maakt het heel diep en complex van smaak! O+

Hier moet nodig verder mee geëxperimenteerd worden! :Y

Goed. Tijd om een pan vol karamelcement weer schoon te krijgen. }:|
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:23:00 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136103531
quote:
Ik was toch boven:

[ afbeelding ]
Welkom terug in 1987. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136104859
O, o, o! Ik ga morgen peren grillen en die dan opeten met de geitenmelkkaramelsaus!
Even niet intermittent fasten dus, met zo'n geniaal ontbijt in het verschiet! *O*
pi_136104958
's ochtends ook echt. :D Ik zou dat dan echt niet weg krijgen. :@
pi_136105040
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:55 schreef Myraela het volgende:
's ochtends ook echt. :D Ik zou dat dan echt niet weg krijgen. :@
Fruit en karamelsaus?! Dat je 's morgens geen pittige curry wegkrijgt snap ik (al kan ik zelf met gemak alles eten zodra ik 's morgens mijn ogen opendoe), maar een zacht, zoet peertje is toch niet zo ongeschikt als ontbijt? :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 januari 2014 @ 18:59:52 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136105166
Wanneer is de meet bij minilot?
pi_136105300
Jaaaa. Met Jopenbier uit uit Sus& Wiskeglazen! En honderd hapjes.
pi_136105363
Ugggh, Comedy Central Extra is zender van de maand bij Ziggo en nu heb ik spijt dat we een tijdje geleden ons zenderpakket hebben gedowngrade en dat ik daardoor nu geen Comedy Central Extra meer heb. Misschien toch maar weer erbij nemen. Daily Show: O+
pi_136105430
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Fruit en karamelsaus?! Dat je 's morgens geen pittige curry wegkrijgt snap ik (al kan ik zelf met gemak alles eten zodra ik 's morgens mijn ogen opendoe), maar een zacht, zoet peertje is toch niet zo ongeschikt als ontbijt? :)
Het peertje niet, karamelsaus zou ik niet lusten. Maar ik ben sowieso geen fanatieke ontbijter en ook al geen zoetekauw.
pi_136105501
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het peertje niet, karamelsaus zou ik niet lusten. Maar ik ben sowieso geen fanatieke ontbijter en ook al geen zoetekauw.
Ik ben ook niet echt een fanatieke ontbijter (ik ontbijt de laatste tijd op de meeste dagen helemaal niet), maar als het er toevallig zo van komt, dan werk ik om half zes 's morgens al gerust een flinke maaltijd weg. Van wat dan ook. :Y
pi_136106298
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:23 schreef golfer het volgende:

[..]

Welkom terug in 1987. ;)
:Y daar heb ik heel veel melk voor gedronken toen ik idd 7 was of zo ;)
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:50:40 #119
45206 Pietverdriet
pi_136115266
quote:
Chinees eet bijna jaar gratis in VIP-lounge

van onze redactie
Door op een slinkse manier met zijn open vliegticket om te gaan, heeft een Chinees ruim 300 keer gratis kunnen dineren in de VIP-lounge van China Eastern Airlines.

De man kocht vorig jaar een business class-ticket waarvan hij de afreisdatum het hele jaar door op elk gewenst moment kon aanpassen. Na zijn eerste gratis diner in de VIP-lounge op de luchthaven Xi'an in Shaanxi, verzette de slimmerik snel de datum van zijn vliegticket naar de volgende dag. Dat trucje herhaalde hij vervolgens ruim 300 keer.
Vlak voor het verlopen van zijn vliegticket besloot de Chinees over te gaan tot annulering en kreeg hij zijn geld terug. Volgens Het Laatste Nieuws is de man niet vervolgd, omdat hij de regels van de vliegtuigmaatschappij niet heeft geschonden.
http://www.telegraaf.nl/r(...)in_VIP-lounge__.html
Dit soort mensen zijn me op een bepaalde manier sympatiek, hackers van de realiteit
pi_136115742
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:

Dit soort mensen zijn me op een bepaalde manier sympatiek, hackers van de realiteit
Ik las het! Ik moest er wel om lachen, zoveel vindingrijkheid _O_
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:05:00 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136116217
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik moest ook lachen en het is nog niet eens illegaal. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_136116755
quote:
Ik was toch boven:

[ afbeelding ]
Awww die hadden wij ook O+
pi_136116778
Gen Rep mét fotoshoot ging goed *O*
Dat is geloof ik een slecht teken voor zondag :+
pi_136118176
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:13 schreef Bluezz het volgende:
Gen Rep mét fotoshoot ging goed *O*
Dat is geloof ik een slecht teken voor zondag :+
Dat wordt dus alleen maar nòg beter! :Y

Enne, rare vraag misschien, maar waar koop je kaasdoek? Of kan je ook gewoon een theedoek gebruiken? En zo'n kaasdoek, kan je die wassen en steeds opnieuw gebruiken?
pi_136119057
Kaasdoek kwam ik tegen in een kookwinkel. Goh :Y
En na gebruik gewoon in de wasmachine.
Een theedoek is dikker van weefsel.

Knap hoor Bloes, dat jullie zoveel liedjes in een half jaar erin hebben zitten!
Na drie avonden doen wij soul sister eindelijk naar behoren.
Break a leg w/
pi_136119110
Dille en kamille. Ook online te bestellen, heb ik iig gedaan.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:55:15 #127
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136119404
Macbook Pro uitverkocht bij de Mediamarkt BTW actie :'(
Confidence through competence
pi_136120689
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:49 schreef AnneX het volgende:

Knap hoor Bloes, dat jullie zoveel liedjes in een half jaar erin hebben zitten!
Na drie avonden doen wij soul sister eindelijk naar behoren.
Break a leg w/
Tis dan ook niet perfect bij ons he :7
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:22:59 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136120762
Als je wilt eten hoe het klinkt: er zijn a.s. zondagavond nog een paar kaarten beschikbaar bij het Patronaat in Haarlem. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136121238
Jammer Steer.
Is dat overal zo bij MM?

Voor Zondagavond andere plannen, g & Bloes.
Het wachten is op je filmpjes met geluid. w/
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 januari 2014 @ 23:37:15 #131
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136121332
Staatssecretaris Weekers stapt op. Het zat er al een tijd aan te komen. Met stip één van de zwakste mensen in het kabinet.
pi_136121533
Dat was n lange dag. Werk veel problemen gehad, verjaardag zus gezellig en ze heeft geweldig gekookt!
Thaise viskoekjes van 4 soorten vis, rijst met zeewier (uit Singapore), Vietnamese 'satesaus', gegrilde aubergine in zwarte bonensaus, sperziebonen met gember, komkommersalade met pinda's en vissaus.
Toe kwark met granaatappelpitjes met laag chocomousse, slagroom en frambozen bovenop.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:26:28 #133
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136123160
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:37 schreef borisz het volgende:
Staatssecretaris Weekers stapt op. Het zat er al een tijd aan te komen. Met stip één van de zwakste mensen in het kabinet.
De Speld wist het al eerder vandaag:

https://www.facebook.com/(...)100684?stream_ref=10

_O-
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 00:30:22 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136123247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:26 schreef golfer het volgende:

[..]

De Speld wist het al eerder vandaag:

https://www.facebook.com/(...)100684?stream_ref=10

_O-
Ja :D. Zag hem ook voorbij komen.

Zijn opstappen is terecht. Maar het is nu wel tijd staatssecretaris die gaat puinruimen op Belastingen. Want los van het toeslagengedoe, Belastingen is al jaren een puinhoop.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:31:42 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136123268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:30 schreef borisz het volgende:

Want los van het toeslagengedoe, Belastingen is al jaren een puinhoop.
Oh ja? O-)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 00:36:56 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136123376
quote:
12s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh ja? O-)
:+.
Ja het straalt door op de 'gewone zaken', maar ook ambtelijk op een hoger niveau is het al jaren een puinhoop.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:37:57 #137
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136123391
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:36 schreef borisz het volgende:

:+.
Ja het straalt door op de 'gewone zaken', maar ook ambtelijk op een hoger niveau is het al jaren een puinhoop.
Er is nu een vacature voor je, je kunt aan de slag! ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136124826
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
gegrilde aubergine in zwarte bonensaus,
Oe dat lijkt me nou heul lekker :9
pi_136125022
Blegh. Ben weer verkouden aan het worden. Heb wat moeite met wakker worden :') Vanavond eens ff lekker vroeg naar bed met een boek.
pi_136125465
Ik heb vannacht nu juist lekker door geslapen eindelijk. Nog steeds snipverkouden maar een goede nachtrust maakt het wel dragelijker :)

Straks nog even wat kleine opruimklusjes boven doen zodat het makkelijk echt leeg gepakt kan worden voor het tapijtverwijderen, schilderen en het leggen van het nieuwe zeil :s) Volgende week de grote metamorfose (hoop ik).
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 09:16:23 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136125983
Vandaag en morgen wordt het dak van de keuken en bijkeuken vervangen + de koepels in de keuken en bijkeuken. EN we het nu toch over die koepels hebben. Ik kan deze foto van anderhalf jaar geleden nog wel even posten.

pi_136126933
:D O+
pi_136126989
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:16 schreef borisz het volgende:
Vandaag en morgen wordt het dak van de keuken en bijkeuken vervangen + de koepels in de keuken en bijkeuken. EN we het nu toch over die koepels hebben. Ik kan deze foto van anderhalf jaar geleden nog wel even posten.

[ afbeelding ]
Ja, die is leuk O+
pi_136127207
Zo leuk!! 'Saga' en 'Martin' op de bank bij de BBC. 3e seizoen aangekondigd, is in productie *O* Maar zo grappig hoe Sophia in het echt is, waar jij het ook al over had G. O+
pi_136127602
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:16 schreef borisz het volgende:

[ afbeelding ]
Die is leuk :D
pi_136129181
quote:
Koepelpoes! :D Toffe foto!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:53 schreef minilot het volgende:
O, o, o! Ik ga morgen peren grillen en die dan opeten met de geitenmelkkaramelsaus!
Done.

Heel, heel erg lekker. :9 Zeker ook zo met anijszaad door de opgebakken speltvlokken. :9 En de mascarpone. :9
pi_136129234
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Straks nog even wat kleine opruimklusjes boven doen zodat het makkelijk echt leeg gepakt kan worden voor het tapijtverwijderen, schilderen en het leggen van het nieuwe zeil :s) Volgende week de grote metamorfose (hoop ik).
^O^

Zin om iets vanuit Floorplanner te laten zien, als tipje van de sluier? :s)
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:48:49 #148
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_136129656
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:03 schreef minilot het volgende:
Ugggh, Comedy Central Extra is zender van de maand bij Ziggo en nu heb ik spijt dat we een tijdje geleden ons zenderpakket hebben gedowngrade en dat ik daardoor nu geen Comedy Central Extra meer heb. Misschien toch maar weer erbij nemen. Daily Show: O+
Ik heb een tijdje als ondertitelaar voor Comedy Central gewerkt als stage. Dat was echt top :D
pi_136129852
:W

Gisteravond naar de fawlty towers dining experience geweest, was erg leuk en nog lekker gegeten ook
pi_136129957
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Koepelpoes! :D Toffe foto!

[..]

Done.

[ afbeelding ]

Heel, heel erg lekker. :9 Zeker ook zo met anijszaad door de opgebakken speltvlokken. :9 En de mascarpone. :9
:9~
pi_136130041
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:

Gisteravond naar de fawlty towers dining experience geweest, was erg leuk en nog lekker gegeten ook
En kun je nog wat meer uitweiden wat het allemaal inhield en wat je kreeg?
pi_136130199
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:02 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En kun je nog wat meer uitweiden wat het allemaal inhield en wat je kreeg?
het speelt zich af in het hotel, met Basil, Sybbel en Manuel en alles om het eten heen is theater etc. En we hadden vooraf pompoensoep , hoofdgerecht kalkoenrollade gevuld met pijnboompitten, aardappelpuree met bosui erdoorheen en haricot verts, en nagerecht brownie met chocolademousse, truffel en vanilleijs
pi_136130296
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

het speelt zich af in het hotel, met Basil, Sybbel en Manuel en alles om het eten heen is theater etc. En we hadden vooraf pompoensoep , hoofdgerecht kalkoenrollade gevuld met pijnboompitten, aardappelpuree met bosui erdoorheen en haricot verts, en nagerecht brownie met chocolademousse, truffel en vanilleijs
Ha, ik vroeg me ook al af wat je erbij te eten zou krijgen. Heel klassiek dus :)
pi_136130350
Jup maar wel gewoon lekker :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:14:01 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136130399
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:

Grappig. Theater met een hapje eten erbij.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:15:50 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136130453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Memento-Mori het volgende:

Hoe was dat? Het klinkt leuk!
The love you take is equal to the love you make.
pi_136130785
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:33 schreef minilot het volgende:

[..]

^O^

Zin om iets vanuit Floorplanner te laten zien, als tipje van de sluier? :s)
Ah doe ik zo wel ff.. :Y
pi_136131133
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe was dat? Het klinkt leuk!
ja leuk, je bent eigenlijk dus te gast in het hotel maar bedienen etc is allemaal theater en ook tussendoor. Stond opeens Manuel op onze tafel want er was gezegd 'wait on table' etc. Gewoon de hele droge en voorspelbare fawlty towers humor maar wel erg grappig. En we waren met n groep van 10 dus met zn allen aan 1 tafel.
pi_136131407
"Wait on table" _O- klinkt leuk en vermakelijk :D

Nou zeg...nu voel ik mij wel oud...jarig en over drie maanden aow. *O*
Na jaren zeuren had ik het al lang opgegeven en kreeg ontbijt op bed w/

En terug van de opticiën en oogmeten etc.
Al weken vond ik dat ik de lettertjes op teevee zie als in een blur.
Blijkt het zicht achteruit met 30% sinds vier jaar en een advies voor oogarts.
Mogelijk is er sprake van cataract. o|O

Weekers kan wel flink gestudeerd hebben, erg daadkrachtig was hij niet in zijn
optreden. To say the least.

Minilot : je ontbijt _O_
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:49:46 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136131523
Je bent jarig AnneX?

Van harte gefeliciteerd met het bereiken van de Dreesgerechtigde leeftijd! *O* :*
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:50:36 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136131553
En hopelijk heb je geen staar.
Poef.....gone! ©golfer
pi_136131639
Gefeliciteerd Anne! En ik had zo in mijn hoofd zitten dat jij ergens tussen de dertig en veertig jaar oud was - volgens mij ben ik dus een beetje in de war! :D
Duimen dat het meevalt met je ogen!
pi_136131644
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:48 schreef morgane het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje als ondertitelaar voor Comedy Central gewerkt als stage. Dat was echt top :D
Wat gaaf! :D Hebben ze ook echt een kantoor in Nederland? Nooit zo bij stil gestaan. Maar wel logisch natuurlijk.. Er worden ook vaderlandse producties uitgezonden tenslotte.
pi_136131649
Feli Annex!! *O* *O*

SPOILER: @ Mini: tadaaa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136131707
Gefeliciteerd AnneX *O*
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:56:46 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136131710
Haha, die vuile was. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_136131784
:7 @ " tuinzooi"

Je pakt goed door, Sunny _O_
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:00:37 #168
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136131829
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Feli Annex!! *O* *O*

SPOILER: @ Mini: tadaaa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een foto PC en volwaardige thuiswerkplek *O*
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:01:52 #169
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_136131877
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:00 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Een foto PC en volwaardige thuiswerkplek *O*
Als ik thuis werk dan doe ik dat toch liever in de woonkamer ;).

Mooie plek zo :).
pi_136131886
AnneX gefeliciteerd! *O* Ik wist niet dat je net zou oud was als mijn moeder! :o
Wel leuk :D

Mini, wat een heerlijk toetje lijtk me dat! :o
pi_136131967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef golfer het volgende:
Haha, die vuile was. _O-
Ja goed he :7
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:58 schreef AnneX het volgende:
:7 @ " tuinzooi"

Je pakt goed door, Sunny _O_
Ja, als ik zo iets doe, dan ga ik ook helemaal los :@ Heb ook zo iets van 'dit doe ik maar 1x' dus het moet meteen goed. Zo is het ook met de tuin gegaan.. en de logeerkamer. :s)
Maar goed, we recyclen vrij veel. Die kastjes hebben we namelijk allemaal al en het zeil voor in de hoekjes dus ook. ^O^
pi_136131977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef golfer het volgende:
Haha, die vuile was. _O-
Dit ja! :D Gaaf plattegrondje zo, kan me uitstekend voorstelllen hoe het er straks uitziet. Mooie rolverdeling ook: Sun heeft een hoekje om de was op te vouwen, Tav heeft een hoekje om in te kompjoeteren. ;)
pi_136132046
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Isabeau het volgende:
heerlijk
Mocht je binnenkort twee uur niks te doen hebben: koop een liter geitenmelk en ga aan de slag! Het smaakt echt awesome :o

De cajeta is hier trouwens al helemaal op. Mijn lief had uit het bakje staan lepelen vanmorgen, zag ik. }:| Had nog net genoeg over voor op de peren.
pi_136132050
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit ja! :D Gaaf plattegrondje zo, kan me uitstekend voorstelllen hoe het er straks uitziet. Mooie rolverdeling ook: Sun heeft een hoekje om de was op te vouwen, Tav heeft een hoekje om in te kompjoeteren. ;)
Nee joh! De grootste hoek is voor mij om nieuwe was te naaien ;) Ik weet niet meer wat voor ding het officieel is, maar dat rechthoekje op het bureau naast de pc is de naaimachine :7
pi_136132094
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet niet meer wat voor ding het officieel is, maar dat rechthoekje op het bureau naast de pc is de naaimachine :7
:D Dat wordt dan wel heel knus!
pi_136132342
Lieve AX een dikke verjaardagspakkert :* !
pi_136132388
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Dat wordt dan wel heel knus!
Nah voor fotobewerking heb je niet zo veel ruimte nodig, voor naaiwerk wel :P En we zullen er vast niet iedere keer tegelijk zitten..
pi_136132495
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nah voor fotobewerking heb je niet zo veel ruimte nodig, voor naaiwerk wel :P En we zullen er vast niet iedere keer tegelijk zitten..
Jij/ jullie verplaatsen gewoon de woonkamer.
Nog een kussen voor Sam haken en een kitchenette.
En het is alsof je weer op samenwoont op zolder.

Zelf vind ik het wel grappig :D

En merci voor de felicitaties enzo. c_/ met hazelnootgebakje voor wie dat wil. w/
pi_136132566
Feli AnneX *O*

Net weer even het lekkere lunchwandelingetje achter de rug. Best lekker, ff frisse neus halen tussen de werkzaamheden door :Y
pi_136132860
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jij/ jullie verplaatsen gewoon de woonkamer.
Nog een kussen voor Sam haken en een kitchenette.
En het is alsof je weer op samenwoont op zolder.
Wehehe nou ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. Ik ben straks wel heeeel blij met een plek waar ik een project gewoon kan laten liggen als ik er halverwege even mee stop. En de foto-pc zal vooral voor de serieuze grotere fotoprojecten zijn, de kleine snelle dingen kunnen nog steeds gewoon beneden op de laptop zoals altijd. Dus wat dat betreft is onze woonbank niet in gevaar om afgedankt te worden hoor :7
Maar een leuk ligding voor Sam naaien zit al in de planning ja :@ :+
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:05:08 #181
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136133863
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als ik thuis werk dan doe ik dat toch liever in de woonkamer ;).

Mooie plek zo :).
Ik ook, maar als ik thuiswerk omdat er dingen afmoeten die concentratie vragen is het wel lekker even boven te kunnen zitten. Verder wordt die PC toch vooral voor bulkwerk met foto's en om backups e.d. nou eens een beetje georganiseerd te doen.
pi_136134120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef minilot het volgende:

Mocht je binnenkort twee uur niks te doen hebben: koop een liter geitenmelk en ga aan de slag! Het smaakt echt awesome :o
Kan ik geitenmelk uit de supermarkt gebruiken?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 17:45:07 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136141322
quote:
De Duitsers hebben in 2013 opnieuw minder eigen bier gedronken dan in het jaar daarvoor. Sinds de eenwording van Oost- en West-Duitsland is er niet zo weinig bier verkocht in het land.

Duitse brouwerijen produceerden in 2013 94,6 miljoen hectoliter bier,2% minder dan in 2012. Daarvan werd in eigen land 8 miljard liter verkocht, wat neerkomt op 100 liter per persoon. Na de Tsjechen zijn Duitsers de grootste bierdrinkers.

Volgens de brouwers komt de teruggang door de strenge winter en de natte zomer. Maar ze erkennen ook dat de markt vergrijst en dat Duitse jongeren steeds minder bier drinken.
Piet doe er wat aan.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:47:41 #184
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_136141410
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat gaaf! :D Hebben ze ook echt een kantoor in Nederland? Nooit zo bij stil gestaan. Maar wel logisch natuurlijk.. Er worden ook vaderlandse producties uitgezonden tenslotte.
Nee dat niet, de programma's worden ondertiteld door een bureau in Hilversum. Die werken dus voor meerdere zenders. Ik krijg af en toe nog wel een losse opdracht via een ander bedrijf, maar ik kan niet wachten om echt aan de slag te kunnen als vertaler of corrector. Helaas zijn er bijna geen vacatures op dat gebied dus voorlopig zal ik het nog met mn bijbaantje bij Bakker Bart moeten doen...
pi_136141643
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef AnneX het volgende:
"Wait on table" _O- klinkt leuk en vermakelijk :D

Nou zeg...nu voel ik mij wel oud...jarig en over drie maanden aow. *O*
Na jaren zeuren had ik het al lang opgegeven en kreeg ontbijt op bed w/

En terug van de opticiën en oogmeten etc.
Al weken vond ik dat ik de lettertjes op teevee zie als in een blur.
Blijkt het zicht achteruit met 30% sinds vier jaar en een advies voor oogarts.
Mogelijk is er sprake van cataract. o|O

Weekers kan wel flink gestudeerd hebben, erg daadkrachtig was hij niet in zijn
optreden. To say the least.

Minilot : je ontbijt _O_
Gefeliciteerd!

Ik had je veel jonger geschat aan de hand van je berichten overigens. :@
pi_136141896
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ik had je veel jonger geschat aan de hand van je berichten overigens. :@
Story of my life ;) Merci.

Schoolreisje 010 ging vandaag niet lukken vanwege van alles.
Dus morgen.
Nu naar de film en eten hiero http://www.brasserie-enzo.nl :W
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:30:19 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136142683
AnneX, blom!

Heel hartelijk gefeliciteerd. *O* :* :* :* *O* w/ O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136142710
AnneX, gefeliciflapstaart
Werewolf
pi_136143968
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef AnneX het volgende:

Story of my life ;) Merci.

Schoolreisje 010 ging vandaag niet lukken vanwege van alles.
Dus morgen.
Nu naar de film en eten hiero http://www.brasserie-enzo.nl :W
Fijne dag morgen!!! *O*
pi_136144507
Van harte AnneX! Veel plezier vnv
pi_136144583
Gefeliciteerd AnneX *O*
pi_136144652
Auto moet n beurt. 500 euro incl apk helaas maar wel voor n jaar er vanaf daarna. Hoop ik.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:32:28 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136145073
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ja leuk, je bent eigenlijk dus te gast in het hotel maar bedienen etc is allemaal theater en ook tussendoor. Stond opeens Manuel op onze tafel want er was gezegd 'wait on table' etc. Gewoon de hele droge en voorspelbare fawlty towers humor maar wel erg grappig. En we waren met n groep van 10 dus met zn allen aan 1 tafel.
Bedankt voor het idee! Ze komen ook bij ons in de buurt, dus we gaan het meemaken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136145861
Ik ben bij mijn moeder op het moment en ben ik nou raar dat ik heel erg moe en sacherijnig word van de hele tijd een radio aan? Ik kan er echt eigenlijk niet tegen, heb thuis ook nooit muziek aan tenzij ik muziek ga luisteren. Het is hier of luide radio (dus stem verheffen om me verstaanbaar te maken) of luide tv :{

Wat een geld, FFT! :o
pi_136147864
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedankt voor het idee! Ze komen ook bij ons in de buurt, dus we gaan het meemaken.
leuk :) het menu wordt door t restaurant ofschouwburg vezorgd dus dat is overal anders :-)
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:32:13 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136147887
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Auto moet n beurt. 500 euro incl apk helaas maar wel voor n jaar er vanaf daarna. Hoop ik.
Ik ben blij dat ik het tegenwoordig gewoon door Kwikfit laat doen. Met APK en een grote beurt nooit meer kwijt dan ca. 175 euro.
APK en kleine beurt is bij hun 107 euro.
Poef.....gone! ©golfer
pi_136149115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik het tegenwoordig gewoon door Kwikfit laat doen. Met APK en een grote beurt nooit meer kwijt dan ca. 175 euro.
175 euro voor n grote beurt klinkt onwaarschijnlijk. Ik moet ook mn uitlaat vervangen en doe t bij n kennis die n normaal tarief vraagt en goederen tegen inkoopsprijs. Vertrouw hem wel. Kwikfit nooit meer sinds ik daar ontzettend ben opgelicht door n griezelige trol...rrrrr...

ik ben bij mn ouders en heb net hun senseoapparaat gesloopt...oeps! Heeft iemand er 1 over? :@
pi_136150031
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Het zijn ook niet de beurten die zoveel kosten, maar alle dingen die daarna gefixed moeten worden. Nieuwe banden etc :')

500 eur klinkt als een gemiddelde beurt eigenlijk.
pi_136150090
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

175 euro voor n grote beurt klinkt onwaarschijnlijk. Ik moet ook mn uitlaat vervangen en doe t bij n kennis die n normaal tarief vraagt en goederen tegen inkoopsprijs. Vertrouw hem wel. Kwikfit nooit meer sinds ik daar ontzettend ben opgelicht door n griezelige trol...rrrrr...

ik ben bij mn ouders en heb net hun senseoapparaat gesloopt...oeps! Heeft iemand er 1 over? :@
Tijd voor een Nespresso :P Krijg-ie George en Mat in de keuken. Wat wil je nog meer 8-)
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:13:16 #200
45206 Pietverdriet
pi_136150102
Autorijden is duur
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:14:26 #201
45206 Pietverdriet
pi_136150164
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hoe sloop je een senseo? Ik bedoel, dat verdient een medaille
pi_136150189
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Autorijden is duur
Check! Zeker als de auto veel wordt gebruikt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:23:40 #203
45206 Pietverdriet
pi_136150686
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check! Zeker als de auto veel wordt gebruikt.
Heb een leasewagen met flinke bijtelling, maar als ik ga rekenen, ik koop een degelijke auto waar ik net zoveel mee rij, krijg dan een andere mobiliteitsvergoeding.
Dan ben ik nauwelijks goedkoper uit, maar, heb wel de risico's van onverwacht grote uitgaves als ik wat ermee heb.
Prive rijdt ik er weinig mee, dure prive kilometers dus, maar het is ook geen optie er niet prive mee te rijden.
pi_136150729
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik sta bekend om het niks in elkaar kunnen zetten en wel alles kunnen slopen :@ Hoe ik het doe geen idee. Pap heeft de ouderwetse koffiemachine maar gepakt. Mam komt pas half 12 thuis. Dan ben ik gelukkig weg haha
pi_136150753
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik ben ook wel benieuwd!

En zo blij dat ik geen auto heb :o Soms, heel lastig, maar dan kunnen we de auto van pa en ma lenen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:30:52 #206
45206 Pietverdriet
pi_136151114
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Isabeau het volgende:

En zo blij dat ik geen auto heb :o Soms, heel lastig, maar dan kunnen we de auto van pa en ma lenen.
Helaas kan ik niet fietsend naar mijn werk. Werk tegenwoordig wel vaker thuis, maar dat kan op het moment ook.
Maar heb regelmatig dat ik 50.000 of nog meer per jaar rij.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:41:26 #207
55709 Stereotomy
pi_136151643
Stiekum wil ik wel een auto :@

Maarja, ik wil ook 32 uur werken en lalala veel geld, dus :')
pi_136151644
Isa naar welke radiozender luisteren je ouders?
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:42:32 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136151707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
Stiekum wil ik wel een auto :@

Ga jij nou maar eerst morgen op je Paard het nieuwe jaar vieren. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_136153856
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Isa naar welke radiozender luisteren je ouders?
Ik heb geen idee, herrie. Soort technodreun continue. Denk ook dat het de voorkeur van de au pair is. Ma zei dat ze het niet eens meer hoort.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 22:40:40 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136154159
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij mijn moeder op het moment en ben ik nou raar dat ik heel erg moe en sacherijnig word van de hele tijd een radio aan? Ik kan er echt eigenlijk niet tegen, heb thuis ook nooit muziek aan tenzij ik muziek ga luisteren. Het is hier of luide radio (dus stem verheffen om me verstaanbaar te maken) of luide tv :{
Heb daar nooit last van, maar overdag staat hier bijna altijd de radio aan :+. Omdat Radio O+. Hier staat nu meestal 1 of BNR aan en de radio staat op standje normaal, stemverheffing is niet nodig
pi_136155071
Ik kan echt niet meer zonder auto.
Na deze beurt kan ik weer n jaar zonder zorgen rijden :). Nieuwe uitlaat, nieuwe stang, nieuwe ruitenwissers, dempers om mn achterklep omhoog te houden want die knalt dicht (au hoofd), nieuwe voorlamp en olie wordt ververst. Dan moet ie weer vliegen :P
pi_136156714
Volgende week ook een apk + grote beurt afgesproken. w/
Vooor dat geld koop je geen andere auto in goede staat, denk ik dan maar, FFT! w/

Vanavond lekker gegeten en de film Soof was vermakelijk: oprecht gelachen *O*
Oók mn.AnneX.

Voor 85 euro een 3-gangen surprise diner en daarbij hoorden de bioskaartjes, begrepen we later.

# koopje en smakelijk. :Y)
pi_136156926
Klinkt als een geslaagde verjaardagsavond Annex!

Morgen mijn nieuwe naaimachine ophalen *O*
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:28:36 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136158605
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:31 schreef AnneX het volgende:

Oók mn.AnneX.

Voor 85 euro een 3-gangen surprise diner en daarbij hoorden de bioskaartjes, begrepen we later.

Klinkt als een geslaagde avond. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:42:51 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136158872

Poef.....gone! ©golfer
pi_136158895
Had niet zo'n zin om een nieuw topic te openen.
Zaterdag heb ik een etentje voor 6 man met een Italiaans tintje.
Voor, hoofd, en nagerecht zijn al geregeld, maar ik zoek nog een leuke amuse(lepel). Voorkeur voor iets met avocado of paddestoelen. Heb zelf al wat ideeën, maar misschien weten jullie wat leuks? :Y) .
Karma is a fucking bitch.
pi_136158918
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:31 schreef AnneX het volgende:
Volgende week ook een apk + grote beurt afgesproken. w/
Vooor dat geld koop je geen andere auto in goede staat, denk ik dan maar, FFT! w/

Oók mn.AnneX.

Leuk jaardag AX!
Benieuwd naar Soof en mooi prijsje!

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 31-01-2014 01:16:48 ]
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:20:29 #219
55709 Stereotomy
pi_136159407
Gefeliciteerd AnneX *O*

Soof was een matige film. Beetje een opsomming wat een pre-menopauze bijna-veertiger vrouw aan onzekerheden en angsten meemaakt wat betreft haar gezin, haar gewildheid op de markt, haar definitief wegtrekkende jeugdigheid en uiteraard de 'ach het maakt niet uit wat je verprutst, het komt toch altijd wel goed meid' eind-goed-al-goed einde. :)

Beetje de Viva, maar dan verfilmd.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 02:18:18 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136160130
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef MissLuna het volgende:
Voor, hoofd, en nagerecht zijn al geregeld, maar ik zoek nog een leuke amuse(lepel). Voorkeur voor iets met avocado of paddestoelen. Heb zelf al wat ideeën, maar misschien weten jullie wat leuks? :Y) .
CUL / [FOK!-kookboek] Amuses, voor- en bijgerechten
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 januari 2014 @ 02:19:10 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136160145
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:20 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd AnneX *O*

Soof was een matige film. Beetje een opsomming wat een pre-menopauze bijna-veertiger vrouw aan onzekerheden en angsten meemaakt wat betreft haar gezin, haar gewildheid op de markt, haar definitief wegtrekkende jeugdigheid en uiteraard de 'ach het maakt niet uit wat je verprutst, het komt toch altijd wel goed meid' eind-goed-al-goed einde. :)

Vooral beetje meisje Witteman. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_136160753
Goedemorgen :O Laatste dagje werken O+ Bijna weekend O+ Rust O+
pi_136160861
Onze auto moet in februari voor APK en aangezien de bungelende uitlaat momenteel provisorisch vastgeknoopt zit aan het chassis denk ik zomaar dat het dit jaar wel war gaat kosten. :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef morgane het volgende:
Helaas zijn er bijna geen vacatures op dat gebied dus voorlopig zal ik het nog met mn bijbaantje bij Bakker Bart moeten doen...
:o
Dan is het in theorie mogelijk dat je mij wel eens aan de telefoon hebt gehad als je kassasysteem (weer eens :') ) een storing had! :D :D

Welke vestiging?
DM maar als je wilt.
pi_136160865
quote:
Beetje een opsomming wat een pre-menopauze bijna-veertiger vrouw aan onzekerheden en angsten meemaakt wat betreft haar gezin, haar gewildheid op de markt, haar definitief wegtrekkende jeugdigheid en uiteraard de 'ach het maakt niet uit wat je verprutst, het komt toch altijd wel goed meid' eind-goed-al-goed einde.
Hehe. :)
pi_136160906
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1392216

Bizar :o Ze stoppen suiker in zakjes thee :o
pi_136160947
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 07:39 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1392216

Bizar :o Ze stoppen suiker in zakjes thee :o
Was je verbaasd ja? :)
pi_136161024
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 07:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Was je verbaasd ja? :)
Een beetje wel :')
pi_136161028
Snap ik hoor! :) Was wel weer een fijne aflevering O+

Die telefoongesprekken met Lipton! :')

[ Bericht 13% gewijzigd door minilot op 31-01-2014 08:08:37 ]
pi_136161174
Eindresultaat na een maand gezond voer: -/- 9 kg :o *O*

Mijn overhemden beginnen losser te zitten :P
pi_136161180
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
Eindresultaat na een maand gezond voer: -/- 9 kg :o *O*

Mijn overhemden beginnen losser te zitten :P
Wow! Dat heb je wel héél rap gedaan! :D
pi_136161263
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:44 schreef MissLuna het volgende:
- Arancini (risottoballetjes) met paddestoel?
- Knapperige avocado met knoflooksausje?
- 'Polenta crisps' (maar dan een flink stuk kleiner maken) met avocadodip?
- Glaasje met avocado, garnalen en rode grapefruit?
- Paddestoel-frittata met prosciutto?

Wat wordt er verder eigenlijk gemaakt? :)

[ Bericht 7% gewijzigd door minilot op 31-01-2014 08:47:58 ]
pi_136161395
*O* goed zo Pee!

Hier gaat het ook wel lekker, geen idee qua gewicht hoor, dat hou ik niet bij, maar voel me al wat smaller worden rond mijn middel ;) En wat belangrijker is: ik heb weer een gezond en gematigd eetpatroon en ben weer van mijn constante hongergevoel af ^O^ Pap in de ochtend, no-carb lunch en dan gewoon avondeten, het werkt :D Nauwelijks behoefte aan tussendoortjes, een enkele keer dat ik een blokje kaas neem of wat dan ook, maar dus niet meer structureel. En dat was mijn doel. Weer 'normaal' eten/functioneren.
pi_136161576
Klinkt goed Sun! Wat eet je zoal tussen de middag nu?
pi_136161585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef borisz het volgende:

[..]

Heb daar nooit last van, maar overdag staat hier bijna altijd de radio aan :+. Omdat Radio O+. Hier staat nu meestal 1 of BNR aan en de radio staat op standje normaal, stemverheffing is niet nodig
Het is hier bijna altijd stil thuis. Ik kan niet zo goed tegen muziek om me heen.

Wij hebben van de zomer 1000 euro in de auto gestopt. Veel te veel geld, maar het is zo'n luxe om de auto te hebben. We gebruiken hem vooral in het weekend. Boodschappen doen bij de goedkopere supermarkt, wat doen buiten de stad, etc. Niet noodzakelijk, wel enorm veel vrijheid...
pi_136161620
Thuis inderdaad altijd stil, behalve als ik specifiek een bepaald album wil horen, maar daar ga ik dan ook echt naar luisteren.
Op mijn werk juist altijd wél muziek aan.
pi_136161692
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:55 schreef minilot het volgende:
Klinkt goed Sun! Wat eet je zoal tussen de middag nu?
Groenteomelet van 3 eieren, salade met gerookte of gegrilde kip, salade met huttekase, salade met kaas/geitenkaas, vaak ook met noten er bij. Dat soort dingen. Vind ik nog wel eens lastig hoor, om goed te varieren..
Maar in het weekend worden er wel eens tosti''s gemaakt hoor, dan wijk ik iets af. ;)
pi_136161710
Ik heb ook meestal de radio wel aan, maar niet hard of zo.. op de achtergrond.
pi_136162155
Goedemorgen!

Anne, nog gefeliciteerd!

Hier heb ik de radio eigenlijk altijd aan, op standje achtergrond. Tenzij leuk liedje, dan moet ie hard. :P

Gisteren moest vriend weer naar de tandarts voor trekken 2 van 3. Ging best goed. :) Hij voelt zich ook best goed en is vandaag weer gewoon gaan werken.

Ik zit nog steeds met m;n knie te kutten, maar ik heb vanavond een feestje en daar wil ik heen.
pi_136162228
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:29 schreef Lonaa het volgende:
feestje
Dansfeestje? Doe voorzichtig!
pi_136162256
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Dansfeestje? Doe voorzichtig!
Ja, dansfeestje. Vorige week probeerde ik dat ook, maar toen ben ik van 11 tot 11, gedurende de dag dus, ook in touw geweest. Dat werd toen een fiasco. :{
Nu hou ik me rustig overdag. We zullen zien. Het is een guilty pleasures feestje. *O*
pi_136162428
quote:

Het zál...als post menopauze mevrouw heb ik mij geamuseerd, en met onverwachte
lachsalvo's en gegrinnik is niks mis.
En de meneer was ook stereotiep in baan kwijt en in penispauze.
Zoals Isa met muziek, heb ik helemaal niets met schiet-en geweld- en sf-films. :r
Draai mijn hoofd weg en het geluid moet strepen zachter bij schieten en schreeuwen en vertwijfeld huilen óf zelfs zappen.
En dat is de laatste jaren allemaal sterker geworden.

Heb je al een MM gevonden waar ze nog wél een MBP hebben staan.
Mn.X vindt het leuk om technisch voor een ander te winkelen.
Die wil vast wel hier in de regio gaan shoppen voor je.

# mopper S. w/

[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 31-01-2014 09:52:50 ]
pi_136162490
Pff, bijna weekend. Ben er aan toe...
pi_136162557
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 07:59 schreef minilot het volgende:
Snap ik hoor! :) Was wel weer een fijne aflevering O+

Die telefoongesprekken met Lipton! :')
Juist ...wélke gesprekken...men kwam niet verder dan de telefoniste...dagen achter elkaar...de woordvoerdster was niet beschikbaar wegens zoek of ziek of vrij_O_
Geen idee in hoeverre de tel.gesprekken zijn gescript. :?
Verbijsterend.

B en g. ook in maart zijn jullie welkom vanzelf w/ als de vorige keer.
pi_136162635
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:49 schreef AnneX het volgende:
Geen idee in hoeverre de tel.gesprekken zijn gescript. :?
Verbijsterend.
Ik heb in een bepaalde hoedanigheid (kritische stukjes schrijven over de attractieparkenbrache) zelf ook al jaren te maken met communicatieafdelingen en woordvoerders en de kastje-naar-de-muur-ellende van de KvW komt op mij in elk geval tamelijk natuurgetrouw over.

Je hoeft ook maar een béétje met journalistiek te maken te hebben om al gauw moordlustige gedachten te ontwikkelen jegens woordvoerders. }:| :+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 31-01-2014 09:58:07 ]
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:53:49 #245
45206 Pietverdriet
pi_136162681
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb in een bepaaldehoedanigheid (kritische stukjes schrijven over de attractieparkenbrache) zelf ook al jaren te maken met communicatieafdelingen en woordvoerders en de kastje-naar-de-muur-ellende van de KvW komt op mij in elk geval tamelijk natuurgetrouw over.

Je hoeft ook maar een béétje met journalistiek te maken te hebben om al gauw moordlustige gedachten te ontwikkelen jegens woordvoerders. }:| :+
Dito versus Journalisten trouwens, de paar goede daargelaten
pi_136162694
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb in een bepaaldehoedanigheid (kritische stukjes schrijven over de attractieparkenbrache) zelf ook al jaren te maken met communicatieafdelingen en woordvoerders en de kastje-naar-de-muur-ellende van de KvW komt op mij in elk geval tamelijk natuurgetrouw over.

Ha, kijk ervaring. OK.

We komen nu jullie kant op w/
pi_136162738
En Piet...nu je er toch bent...

Wat leuk dat je weer volop in de SC en op fok aanwezig bent w/
...bedacht ik mij gister, zomaar uit het niets. _O-
pi_136162795
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:54 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ha, kijk ervaring. OK.

We komen nu jullie kant op w/
Veel plezier in de spiegelkamer met knuffelfallussen! O+ ^O^
pi_136163702
Oee, nieuw audiospeelgoed besteld. Dat wordt volgende week weer leuk muziek luisteren.
pi_136163781
Ik kom sinds lange tijd weer in SC. Wordt ik gelijk doodgegooid met knuffelfallussen :{
pi_136164037
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:45 schreef Molleman het volgende:
Ik kom sinds lange tijd weer in SC. Wordt ik gelijk doodgegooid met knuffelfallussen :{
:D
pi_136164040
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:42 schreef Molleman het volgende:
Oee, nieuw audiospeelgoed besteld. Dat wordt volgende week weer leuk muziek luisteren.
Wat heb je besteld?
pi_136164176
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:45 schreef Molleman het volgende:
knuffelfallussen
Fijn toch? O+
pi_136164278
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat heb je besteld?

Pro-Ject Debut Carbon Esprit

Marantz CD6005

En een aantal aansluitkabels.
pi_136164324
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Fijn toch? O+

Enige fallus die ik aanraak is de mijne :P
pi_136164399
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef Molleman het volgende:

[..]

Enige fallus die ik aanraak is de mijne :P
Maar knuffel je er ook mee? :) :P
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:10:56 #257
63722 z80
I fink you freaky
pi_136164407
Gefeliciteerd AnneX.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_136164414
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar knuffel je er ook mee? :) :P
Dat is dan weer lastiger :P
pi_136164446
Daarover gesproken..
Vanavond Wiener Schnitzel maken! Nooit eerder gedaan. Vanmiddag eens op zoek naar lapjes kalf.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:14:00 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_136164510
terug uit Vietnam. nu mijn bio klok weer rap aan zien te passen. en wennen aan de temperatuur hier.
in het noorden van Vietnam begon het s ochtends wat koeler,15 graden, om dan rap boven de 20 graden te stijgen.
pi_136164774
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef z80 het volgende:
terug uit Vietnam. nu mijn bio klok weer rap aan zien te passen. en wennen aan de temperatuur hier.
in het noorden van Vietnam begon het s ochtends wat koeler,15 graden, om dan rap boven de 20 graden te stijgen.
Vertel!
Uitgebreid graag. O+
Wat heb je gezien, gedaan, en vooral, wat heb je GEGETEN? :)
pi_136164886
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef Molleman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pro-Ject Debut Carbon Esprit

[ afbeelding ]
Marantz CD6005

En een aantal aansluitkabels.
Cool :)
pi_136164902
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:12 schreef minilot het volgende:
Daarover gesproken..
Vanavond Wiener Schnitzel maken! Nooit eerder gedaan. Vanmiddag eens op zoek naar lapjes kalf.
Wel bakken in veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vet he? :P
pi_136165029
Net een uurtje met de hond gelopen, was best lekker! Koud, maar zon, heerlijk!

Nu even wat in t huiske doen, soeppie eten en naar een vriendin om haar katten naar een logeeradres, voor anderhalf jaar, te brengen.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:37:36 #265
63722 z80
I fink you freaky
pi_136165230
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Vertel!
Uitgebreid graag. O+
Wat heb je gezien, gedaan, en vooral, wat heb je GEGETEN? :)
ik moet mijn tel. nog aan de pc hangen voor de foto's na een 17,5 uur in een vliegtuig zitten ben ik nog aan het bij komen.
maar wat een service bij SingaporeAirlines en een van de stewardessen had ik graag meen naar huis genomen. wat een plaatjes.

Vietnam zelf bestaat nog uit 3 delen met elk zijn eigen bijzonderheden maar ook veel gemeenschappelijke dingen.
ook een Vietnammeesje zou hier niet misstaan. mooi uitzicht en een Vietnamees kan goed en lekker koken. het eten is een stuk zachter gekruid ivm met Thailand. niet van dat gepeperde. het eten op straat is wel meer uitkijken. de Vietnamees is een stuk minder schoon.

in de tijd dat ik daar was werd alles gereed gemaakt voor tet. wat bij ons kerst is met alle versieringen is dat daar tet. alles verlicht overal bloemen markten met kumquats planten vol met vruchten. die vervolgens achterop de brommer mee naar huis gingen. een kumquats planten vol met vruchten kost makkelijk 100 Dollar. een kapitaal voor een Vietnamees. maar de plant gaat er komen.
pi_136165513
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:55 schreef Jag�rtrut het volgende:
Het is hier bijna altijd stil thuis. Ik kan niet zo goed tegen muziek om me heen.

Ik ben niet de enige!! *O* *O* Volgens die persoonlijkheidstesten van Steer konden jouw en mijn type het uitstekend vinden, in ieder geval op dit gebied al *)
pi_136165536
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef z80 het volgende:
Welkom thuis zet! We willen natuurlijk álles horen >:)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:08:21 #268
63722 z80
I fink you freaky
pi_136166119
iets wat ontzettend lekker is maar dat je normaal nooit zou bestellen. een gefrituurde vis staand op een plankje. hier haal je wat vlees af en doet dat op een stukje rijstpapier samen met wat groenten en rolt dat tot loempia.
de vis zoals geserveerd.

en de vis na afloop. hier nog wel wat vlees vanaf zitten eten maar het rollen van de loempia's was klaar.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:11:34 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136166186
Welkom terug, Z.
We willen nog meer verhalen en foto's zien.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:12:35 #270
63722 z80
I fink you freaky
pi_136166210
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welkom thuis zet! We willen natuurlijk álles horen >:)
als je aan smeuïge 18 plus verhalen zit te denken dan zit je in het verkeerde land.
dochter heeft of een vriend of is getrouwd als deze alleen over straat mag. anders gaat er altijd een familie lid mee.
wel een groot voordeel. ik kan daar zonder problemen door een uitgaanswijk lopen zonder dat er constant oneerbare voorstellen worden gedaan. dat was in Thailand wel anders.
pi_136166389
Ja Zet welkom terug in het kouwe landje en de warme SC *O*
Dus geen stewardess of vietnammeisje aangekocht? (8> :7
pi_136166415
Pee wat goed van je -9!
Ik ben afgelopen zondag ook weer begonnen en sta ook al op -1 *)
pi_136166420
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef z80 het volgende:
iets wat ontzettend lekker is maar dat je normaal nooit zou bestellen. een gefrituurde vis staand op een plankje. hier haal je wat vlees af en doet dat op een stukje rijstpapier samen met wat groenten en rolt dat tot loempia.
de vis zoals geserveerd.
[ afbeelding ]

en de vis na afloop. hier nog wel wat vlees vanaf zitten eten maar het rollen van de loempia's was klaar.
[ afbeelding ]
Dat ziet er apart uit, cool.
pi_136166510
Welkom thuis Zet! :W Ben ook erg benieuwd naar de rest van de verhalen en foto's!! ^O^
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:27:01 #275
45206 Pietverdriet
pi_136166546
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:12 schreef minilot het volgende:
Daarover gesproken..
En een hamer
pi_136166807
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En een hamer
Ik mep altijd met een zware koekenpan >:)
pi_136167149
Arm kalfje ;(
pi_136167285
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:21 schreef Bluezz het volgende:
Pee wat goed van je -9!
Ik ben afgelopen zondag ook weer begonnen en sta ook al op -1 *)
:D We zijn goed bezig 8-) Was er zelf ook wel tevreden mee vanmorgen :D Ik heb mezelf een leuke beloning in het vooruitzicht gesteld als ik nog 8,5 kg afval. Dan komt er een Magimix foodprocessor :9
pi_136167938
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige!! *O* *O* Volgens die persoonlijkheidstesten van Steer konden jouw en mijn type het uitstekend vinden, in ieder geval op dit gebied al *)
ha, ik heb geen idee meer wat ik ben.

maar ik geloof dat wij het sowieso wel goed konden vinden, die keren dat ik jou gemeet heb!
pi_136168015
Ik moet een beetje op m'n geld gaan letten. Dus ik heb zojuist een planning voor de komende 4 weken qua avondeten gemaakt. En daar heb ik maar 60 euro aan boodschappen voor nodig. O+ En dat is inclusief kattengrind. Ik ben trots op mezelf. :7

Al komt dat ook wel omdat de kasten hier nog zo vol liggen. :@ Maar in tijd van nood moet je de voorraadkast plunderen. :')
pi_136168073
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef Myraela het volgende:
Ik moet een beetje op m'n geld gaan letten. Dus ik heb zojuist een planning voor de komende 4 weken qua avondeten gemaakt. En daar heb ik maar 60 euro aan boodschappen voor nodig. O+ En dat is inclusief kattengrind. Ik ben trots op mezelf. :7

Al komt dat ook wel omdat de kasten hier nog zo vol liggen. :@ Maar in tijd van nood moet je de voorraadkast plunderen. :')
De komende 4 weken? Holy crap. Dat zou ik never volhouden :') Een weekje lukt wel, maar 4....... :D Wel netjes trouwens :Y
pi_136168227
quote:

whoa, 4 weken voor 60 euro _O_ Dat doe je goed! En dat is ook voor 2 personen, toch?
pi_136168261
Ik heb net pas de uitzending vand e keuringsdienst gekeken over thee en nu heb ik de neiging mijn Liptontea zakjes open te maken :D Waar moet ik nu thee halen als ik echt thee zonder suiker wil?!
pi_136168330
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De komende 4 weken? Holy crap. Dat zou ik never volhouden :') Een weekje lukt wel, maar 4....... :D Wel netjes trouwens :Y
Dinsdag komen de boodschappen binnen en dan mag ik van mezelf gewoon niet meer naar de supermarkt in heel februari. Hooguit voor melk.

Ben benieuwd of het lukt. :D

Zelf brood bakken en groenten komen uit de diepvries zodra ik door de verse heen ben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

whoa, 4 weken voor 60 euro _O_ Dat doe je goed! En dat is ook voor 2 personen, toch?
Ja. :D Is ook meteen goed voor het dieet, want we zullen ons echt aan de porties moeten houden. :')
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:36:39 #285
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136168491
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net pas de uitzending vand e keuringsdienst gekeken over thee en nu heb ik de neiging mijn Liptontea zakjes open te maken :D Waar moet ik nu thee halen als ik echt thee zonder suiker wil?!
B. haalt altijd losse theeblaadjes bij de Marokkaan/Turkse winkel in Haarlem.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:37:47 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136168528
quote:

Wow, dat lukt ons nog niet voor een halve week.
Poef.....gone! ©golfer
pi_136168755
Ik bedenk me wel net dat ik op valentijn wel een 3 dagen diner wil maken, dus dat komt er wel nog bij. Even iets leuks gaan verzinnen. O+
pi_136168763
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dinsdag komen de boodschappen binnen en dan mag ik van mezelf gewoon niet meer naar de supermarkt in heel februari. Hooguit voor melk.

Ben benieuwd of het lukt. :D

Zelf brood bakken en groenten komen uit de diepvries zodra ik door de verse heen ben.
:D Nice! Wel een goede manier om ook eens een keer de diepvries leeg te maken en de kasten op te ruimen :Y
pi_136168777
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:36 schreef golfer het volgende:

B. haalt altijd losse theeblaadjes bij de Marokkaan/Turkse winkel in Haarlem.
Dat soort winkeltjes hebben we hie rniet :7
pi_136168877
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat soort winkeltjes hebben we hie rniet :7
http://www.evansnwatson.nl

8-)

En anders even de Wereldwinkel inlopen?
pi_136169089
Dessert gaat een witte chocolade panna cotta worden. :9

Voorgerecht en hoofdgerecht ben ik nog niet uit. Het moet niet te duur zijn, maar wel een keer iets anders dan we normaal al eten.
pi_136169209
Ohmijngod, op tv een programma over puppy's. Ik heb niets met honden, maar dit zijn puppy's van zo'n rimpelhond. Die puppy's zijn ook helemaal gerimpeld. Hoe cute. :D
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:59:08 #293
63722 z80
I fink you freaky
pi_136169287
hoezo in een pan rijst koken. stellingen vol met rijstkokers. van simpel tot luxe alles kunners.

versiering rond een "mall" alles val met knipperende lampjes

eten op een boot in de buurt van een koraal rif. helaas was door de ruwe zee het koraal niet te zijn. het eten daar in tegen smaakte goed.

na een dag rondlopen door een dorp een overdekte bazaar binnen gegaan en daar gegeten.
je er niet aan ergeren hoe het er uit ziet maar gewoon eten zoals de rest ook doet.

op een ander schip waarop we hebben overnacht in een beschermd natuurgebied kwam dit op tafel. als je het beest op pakt lijkt het net een grote sprinkhaan. maar het schijnt een garnaal te zijn. de krab die we ook kregen ben ik vergeten op de foto te zetten.

een andere winkelcentrum ditmaal in hoi an. met enkel dure merken voor een Vietnamees niet te betalen met uitzondering van een paar.

maaltijdje hond. dit is het enige eten dat niet op heb. ik vond het niet lekker. eerder smerig. maar je kunt pas zeggen dat je geen hond lust als je eerst geproefd hebt.

leven kippen op de markt. deze hadden nog geluk met een krop sla. de meeste andere zitten zonder eten of drinken op de laatste reis te wachten.

[ Bericht 22% gewijzigd door z80 op 31-01-2014 14:10:58 (tekst bij foto's) ]
pi_136169338
Zware vakantie, Zet _O-
pi_136169373
Lijkt me allemaal super geweest, Z! O+
pi_136169493
Was je daar met een groep heen of iets?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:13:41 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_136169843
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zware vakantie, Zet _O-
eigenlijk wel. veel reizen met de bus. maar dan zie je ook wat.

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
Was je daar met een groep heen of iets?
met een bustoer van een Nederlandse maatschappij. altijd goed verzorgd en duidelijk wat er aan kosten bijkomen die niet in de hoofdsom zitten. leest fooi en toegangskaartjes.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:15:10 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136169903
Wow, al dat diverse eten. :9
Daarom staat het land zo hoog op mijn verlanglijst en kom ik zo graag bij het Vietnamese restaurant in Haarlem.
http://www.senseofasia.nl/
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:18:37 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_136170035
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:15 schreef golfer het volgende:
Wow, al dat diverse eten. :9
Daarom staat het land zo hoog op mijn verlanglijst en kom ik zo graag bij het Vietnamese restaurant in Haarlem.
http://www.senseofasia.nl/
als je de echte Vietnamese loempia op hebt hoef je die dingen die hier verkocht worden niet meer.
pi_136170124
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef z80 het volgende:

als je de echte Vietnamese loempia op hebt hoef je die dingen die hier verkocht worden niet meer.
Die zijn vers anders ook niet slecht :7 En altijd gemaakt door een Vietnamees (hier), dus hoe kan het dan dat ze zo anders zijn?
pi_136170493
Zo, valentijn dinertje verzonnen.

Begin met een ravioli met spinazie, ricotta, eidooiers en een salieboter.
Daarna eend met aardappel gratin (dat was zo lekker met het kerstdiner. :@)
En dan de witte chocolade panna cotta. O+

Als dat geen blij vriendje maakt weet ik het ook niet meer.

Oeh, wijn. Ik moet wel wijn bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')