Krijg je ook complimenten dat je zo goed Nederlands spreekt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg met mijn donkere haar en donkere ogen
Met zulke mensen kun je ook onmogelijk vrienden zijn als je niet net zo denkt lijkt me. Ik heb vaak met veel minder extreme denkbeelden al moeite. Geen moeite met onderbouwde andere meningen, wel met niet onderbouwde zwart-wit vooroordelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ooit had ik overigens een vriendin (gewone oerhollandse blonde meid, vreselijk lief) die extreem racistisch bleek te zijn, ik kreeg daar echt de kriebels van. Zo kreeg haar oudere zus een relatie met een militair, maar hij was negroïde. Ze riep heel luid dat ze nooit een voet over de drempel bij haar zus zou zetten als die vent daar wasen toen ze een relatie kreeg met een gelijkdenkende eikel, verkondigde ze zelfs dat ze het uitmoorden van vieze zwarten de mooiste geschiedenis vond... geen vriendin meer van me
Ik welquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krijg je ook complimenten dat je zo goed Nederlands spreekt?
Haar moeder kende ik ook vrij goed. Een hele normale middenklasse vrouw, heel aardig en fatsoenlijk. Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen hoe ze zo geworden is.quote:
quote:
Ik vind het ook heel akelig, maar ik probeer die mensen niet direct van me af te stoten. Ik kan wel wegkruipen in een kennissenkring met louter ruimdenkende, niet-bevooroordeelde mensen maar beter is het denk ik om te proberen een positieve invloed te hebben op mensen die dichtbij je staan en er racistische denkbeelden op nahouden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met zulke mensen kun je ook onmogelijk vrienden zijn als je niet net zo denkt lijkt me. Ik heb vaak met veel minder extreme denkbeelden al moeite. Geen moeite met onderbouwde andere meningen, wel met niet onderbouwde zwart-wit vooroordelen.
Nee, snap ik wel, het ligt er echt niet altijd bovenop.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar moeder kende ik ook vrij goed. Een hele normale middenklasse vrouw, heel aardig en fatsoenlijk. Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen hoe ze zo geworden is.
Tav, je had het bij haar ook niet zo heel erg door, ze verkondigde niet haar mening continue oid. De eerste keer was dus dat ze die vriend van haar zus (zonder hem ooit ontmoet te hebben) verachtte en daarna een keer een incident met dat ze de mooiste scene in die film over MalcolmX die eh 'stoepscene' vondDaar zat ze gewoon bij te glunderen
Oh ja die. Mijn maag keerde zich gewoon omquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef TAV74 het volgende:
Nee, snap ik wel, het ligt er echt niet altijd bovenop.
tja, en wat die film betreft: dat was American History X. Vreselijke scene.
Dat bedoel ik ook, bij goede kennissen gaat het allemaal prima, maar goede vrienden (en die heb ik niet veel) waar ik een avonden mee aan tafel zit om wijn te tanken en gesprekken te voeren zitten toch wel ongeveer op dezelfde lijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel akelig, maar ik probeer die mensen niet direct van me af te stoten. Ik kan wel wegkruipen in een kennissenkring met louter ruimdenkende, niet-bevooroordeelde mensen maar beter is het denk ik om te proberen een positieve invloed te hebben op mensen die dichtbij je staan en er racistische denkbeelden op nahouden.
Maar goed, de écht goede vrienden die ik heb (en die zijn op de vingers van één hand te tellen), die hebben inderdaad wel een wereldbeeld dat min of meer overeenkomt met het mijne.
Ik krijg nog buikpijn als ik alleen maar denk aan die scene. En ik kan best wat hebben maar dat..quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja die. Mijn maag keerde zich gewoon omEcht zo'n scene om nachtmerries van te krijgen.
Nee, ik ben zo nerveus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef minilot het volgende:
Heb je al een reactie op je suikerspinmachine-pitch?!
Het was ook het einde van de vriendschap toen ze enthousiast vertelde hoe gaaf ze die scene vond en dat het vermoorden van zwarten een goed idee was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik krijg nog buikpijn als ik alleen maar denk aan die scene. En ik kan best wat hebben maar dat..![]()
Pauze.. wat een klus! Maar wat ruimt het heerlijk opZie alleen een beetje op tegen het schilderwerk
Ik heb het ook wel eens gehad.quote:
http://www.deliciousdays.com/archives/2008/12/23/roasted-bell-pepper-risotto-dating-chorizo-cubes/quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Iemand nog een lekker recept met chorizo? Ik kocht een stuk gisteren.
Oh.quote:
Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef minilot het volgende:
Kantoor zit wel op precies negentig seconden lopen vanaf R'dam CS hè?
Dus als jij ook in de buurt van een treinstation zit..
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Krijg je ook complimenten dat je zo goed Nederlands spreekt?
Ik wil in de ballenbak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef minilot het volgende:
Myra, ik duim mijn duimen eraf voor je!
Hihi, zitten jij en Vork straks misschien wel te vergaderen in één van de aanstellerige meetingruimtes op het hoofdkantoor aan het Weena!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherp!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?
Ja ik op zich ook wel, maar ben niet zo dol op schuren en zo, plus het gaat om de enorme balken in de nok van het dak. Veel boven het hoofd werken dus. Nu zijn ze lelijk donker bruin gebeitst. Echt hoe verzinnen mensen dat? Alle kozijnen zijn ooit zo gebeitst geweest, dat is nog te zien aan de plekken waar ze niet zo netjes te werk zijn gegaan en het op de vensters terecht is gekomenquote:
Zelfs als je het wel zou willen doen, is de afstand vaak voor bedrijven ook al een reden om je niet uit te nodigen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?
En verder, sja het kost mij hier 10 min. om bij het station te komen, dus dan ga ik al gauw over de 3 uur totale reistijd per dag. 3,5 gemiddelde, als je de vertragingen meerekent
Ik heb dat een jaar volgehouden van en naar Amsterdam. Dat kan best vermoeiend zijn. Heen valt nog wel mee, maar vooral de terugreis gaat op ten duur wel een beetje tegenstaan. Maar inderdaad, ik heb wel gesprekken gehad ook waarbij de afstand uiteindelijk een behoorlijke dealbreaker bleek te zijn. Het is ook wel vrij onrealistisch om te denken dat je voor een functie wel even naar Amsterdam kunt verhuizen, of het moet een hele goede functie zijn. Aangezien ik van de verloren generatie ben is een hele goede functie sowieso al uitgesloten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:
Zelfs als je het wel zou willen doen, is de afstand vaak voor bedrijven ook al een reden om je niet uit te nodigen.
Ik heb op een soortgelijke vacature bij bol.com gereageerd een poosje terug, dat zou voor mij ook elke dag 3 uur zijn. Had het best willen doen, maar ook bedrijven weten dat je dat waarschijnlijk al snel genoeg zat bent.
Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en jeey voor de kringloopautootje vol is weg nu. Straks de rest van zolder plukken en naar de gemeentewerf brengen. Dan heb ik 3 dingen over die het verkopen waard zijn: een hondenrugzak die 1x gebruikt is, een printer en een collectie van 5 suske en wiske melkglazen waar je vroeger voor kon sparen
Die kon ik niet zomaar weg doen
Paella?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Waarom verbaasd dit me helemaal niets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?!
(Ik heb alle Suske & Wiske-albums.En ik was toen ik klein was verschrikkelijk verliefd op Wiske)
Waarom wist ik dat jij hierop zou reageren?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?!
(Ik heb alle Suske & Wiske-albums.En ik was toen ik klein was verschrikkelijk verliefd op Wiske)
Ja, deze van Ramsay is heerlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Paella?
Rijst koken met saffraan, wat kip, gebakken chorizo, doppertjes, gamba etc, wat je maar wilt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ik was als kind helemaal verliefd op de Kleine Kapitein van Paul Biegel
Kipstoofpotje met chorizo en kikkererwtenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben benieuwd of het eindresultaat bikbaar is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef minilot het volgende:
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa! [ afbeelding ]
Nog maar een paar uur!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef minilot het volgende:
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa! [ afbeelding ]
Nog maar een paar uur!
Zeker doen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:11 schreef Vork het volgende:
Ik moet dit ook nog een keer maken op basis van kokosmelk. Gewoon omdat het schijnt te kunnen.
Als zoiets goed is gelukt dan blijft er meestal toch al gauw niet zoveel meer van over. Ik heb alleen nu vooral geen zin om ook maar iets in de keuken te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef minilot het volgende:
Zeker doen!Is heel lekker!
Wel snel opeten, want mijn ervaring is dat dulce de leche van kokosmelk veel sneller schift en dan drijft het vet er los op. Kun je dan met een staafmixer of blender vaak wel weer oplossen, maar ik zeg het toch maar even.
Hoeft ook niet. Alleen af en toe roeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Als zoiets goed is gelukt dan blijft er meestal toch al gauw niet zoveel meer van over. Ik heb alleen nu vooral geen zin om ook maar iets in de keuken te doen.
Dat is al iets. Nee, ik warm mijn eten op vanavond en dat is voor vandaag meer dan genoeg. Morgen weer, dan ga ik voor het eerst lange tijd weer eens een poging tot ravioli wagen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef minilot het volgende:
Hoeft ook niet. Alleen af en toe roeren.
Ook met een volwassen kat is dat af en toe niet te doen hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat computeren en dan met name wow-spelen zo moeilijk is met een kitten?
Dan krijg je ditquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Ook met een volwassen kat is dat af en toe niet te doen hoor.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze zit dus ook steeds op mijn toetsenbord en ik ben in wow al een keer dood gegaan door de poes
Het begint lichtelijk irritant te worden, ik ben continue een poes opzij aan het schuiven omdat ik anders niets kan lezenquote:
Schattig!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is rondjes draaien met de cursor wel grappig, want haar hele koppie draait dan steeds mee
Lief! Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten zijn lekker rustig en liggen de hele dag in hun mandjes.Soms hebben ze even een druk kwartier en dan rennen ze alle 3 achter elkaar aan.
[ afbeelding ]
Whahahahahaha. Gezellig he, zo'n kittenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze zit dus ook steeds op mijn toetsenbord en ik ben in wow al een keer dood gegaan door de poes
Wat bij mij hielp was om Muffin (toen-ie nog klein was en geen 6 kilo woogquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het begint lichtelijk irritant te worden, ik ben continue een poes opzij aan het schuiven omdat ik anders niets kan lezen
Die van de foto is 4 jaar oud, mijn kleintje is nu 1 jaar oud. En dan hebben we nog een meisje van bijna 3.quote:
Wij hebben een poes van 6 jaar, een lapjeskat. Ze wil de hele dag knuffelen en kletsen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die van de foto is 4 jaar oud, mijn kleintje is nu 1 jaar oud. En dan hebben we nog een meisje van bijna 3.
Redelijk. En jij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Allemaal een vol buikje?
Wat ga je maken? Of halen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Iwanius het volgende:
op straks voor het avondeten. De trek komt er weer langzaam in.
Zal wel weer Thais worden..I.i.g. is vrijdag Thais even tweede keus want dan is het Chinees nieuwjaar viering en dus weer China time zoals ik het noem.
Mocht je van gedachten veranderen over je soep is dit ook een aanrader: http://www.okokorecepten.(...)y-perzische-uiensoepquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond voor vriend kant en klare kippenpoten () met zoete aardappel uit de oven. Hij mocht kiezen, morgen gaan de rest van z'n kiezen eruit en zal het weer een tijdje vloeibaar worden.
Ik eet een flinke salade met champignons en een bieflapje.
Oh, en ik maak nog even wat champignonssoep.
Nee joh. Werk overdag en eet dan buiten de deur. Ben zo lui als wat om zelf iets te bereiden.quote:
Ik ga m onthouden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef --Sam het volgende:
[..]
Mocht je van gedachten veranderen over je soep is dit ook een aanrader: http://www.okokorecepten.(...)y-perzische-uiensoep
Ben heel benieuwd! Ik ken alleen maar de blikjesversie en die vind ik altijd toch een beetje eng.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef minilot het volgende:
Hèhè, thuis. Met anderhalve liter geitenmelk.
Aan de slag!
Nee joh! Ik heb echt duizend blikkies tot dulce te leche omgetoverd, nooit ook maar geneid tot ontploffen.quote:
Mensen die je kent, of alleen viavia gehoord?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook nog geen ontploffingen in de keuken gehad, maar genoeg andere mensen wel. En elk blikje is statistisch een stap dichter bij een eventueel rampje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |