abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136087556

[ Bericht 68% gewijzigd door minilot op 29-01-2014 13:00:43 ]
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:43:35 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136087616
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:

Ik krijg met mijn donkere haar en donkere ogen
Krijg je ook complimenten dat je zo goed Nederlands spreekt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:44:53 #3
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136087659
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Ooit had ik overigens een vriendin (gewone oerhollandse blonde meid, vreselijk lief) die extreem racistisch bleek te zijn, ik kreeg daar echt de kriebels van. Zo kreeg haar oudere zus een relatie met een militair, maar hij was negroïde. Ze riep heel luid dat ze nooit een voet over de drempel bij haar zus zou zetten als die vent daar was :{ en toen ze een relatie kreeg met een gelijkdenkende eikel, verkondigde ze zelfs dat ze het uitmoorden van vieze zwarten de mooiste geschiedenis vond... geen vriendin meer van me
Met zulke mensen kun je ook onmogelijk vrienden zijn als je niet net zo denkt lijkt me. Ik heb vaak met veel minder extreme denkbeelden al moeite. Geen moeite met onderbouwde andere meningen, wel met niet onderbouwde zwart-wit vooroordelen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136087765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik wel :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136087786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:39 schreef minilot het volgende:
Jemig zeg. Heftig!
Haar moeder kende ik ook vrij goed. Een hele normale middenklasse vrouw, heel aardig en fatsoenlijk. Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen hoe ze zo geworden is.

Tav, je had het bij haar ook niet zo heel erg door, ze verkondigde niet haar mening continue oid. De eerste keer was dus dat ze die vriend van haar zus (zonder hem ooit ontmoet te hebben) verachtte en daarna een keer een incident met dat ze de mooiste scene in die film over MalcolmX die eh 'stoepscene' vond :{ Daar zat ze gewoon bij te glunderen :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136087796
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:

:D vind je dat frustrerend?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136087840
Mini, je recept zag er lekker uit!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136087968
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Met zulke mensen kun je ook onmogelijk vrienden zijn als je niet net zo denkt lijkt me. Ik heb vaak met veel minder extreme denkbeelden al moeite. Geen moeite met onderbouwde andere meningen, wel met niet onderbouwde zwart-wit vooroordelen.
Ik vind het ook heel akelig, maar ik probeer die mensen niet direct van me af te stoten. Ik kan wel wegkruipen in een kennissenkring met louter ruimdenkende, niet-bevooroordeelde mensen maar beter is het denk ik om te proberen een positieve invloed te hebben op mensen die dichtbij je staan en er racistische denkbeelden op nahouden.
Maar goed, de écht goede vrienden die ik heb (en die zijn op de vingers van één hand te tellen), die hebben inderdaad wel een wereldbeeld dat min of meer overeenkomt met het mijne. :Y
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:53:55 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136087983
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Haar moeder kende ik ook vrij goed. Een hele normale middenklasse vrouw, heel aardig en fatsoenlijk. Ik kan me er gewoon niet in verplaatsen hoe ze zo geworden is.

Tav, je had het bij haar ook niet zo heel erg door, ze verkondigde niet haar mening continue oid. De eerste keer was dus dat ze die vriend van haar zus (zonder hem ooit ontmoet te hebben) verachtte en daarna een keer een incident met dat ze de mooiste scene in die film over MalcolmX die eh 'stoepscene' vond :{ Daar zat ze gewoon bij te glunderen :{
Nee, snap ik wel, het ligt er echt niet altijd bovenop.

tja, en wat die film betreft: dat was American History X. Vreselijke scene.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136088036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef TAV74 het volgende:

Nee, snap ik wel, het ligt er echt niet altijd bovenop.

tja, en wat die film betreft: dat was American History X. Vreselijke scene.
Oh ja die. Mijn maag keerde zich gewoon om :{ Echt zo'n scene om nachtmerries van te krijgen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:55:43 #11
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136088052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel akelig, maar ik probeer die mensen niet direct van me af te stoten. Ik kan wel wegkruipen in een kennissenkring met louter ruimdenkende, niet-bevooroordeelde mensen maar beter is het denk ik om te proberen een positieve invloed te hebben op mensen die dichtbij je staan en er racistische denkbeelden op nahouden.
Maar goed, de écht goede vrienden die ik heb (en die zijn op de vingers van één hand te tellen), die hebben inderdaad wel een wereldbeeld dat min of meer overeenkomt met het mijne. :Y
Dat bedoel ik ook, bij goede kennissen gaat het allemaal prima, maar goede vrienden (en die heb ik niet veel) waar ik een avonden mee aan tafel zit om wijn te tanken en gesprekken te voeren zitten toch wel ongeveer op dezelfde lijn.
pi_136088161
Isa, had ik deze tip nu wel of niet van jou?
http://globaltableadventure.com/countries-ive-cooked/

..iemand die haar peuterdochtertje op een heel toffe manier iets wilde bijbrengen over de wereld en elke week (de cuisine van) een bepaald land onder de loep nam. O+

http://globaltableadventure.com/2011/09/19/monday-meal-review-kazakhstan/
http://globaltableadventure.com/2012/07/02/monday-meal-review-netherlands/
http://globaltableadventure.com/2011/04/18/monday-meal-review-the-gambia/

Ik ga dat idee echt zo pikken als ik ooit nog eens een kind heb! :D
pi_136088290
Ik kende de site al wel! Geen idee of ik dat hier op FOK! eerder heb gezet.
pi_136088324
Kreeg een mailtje van een nieuwe website, of ik "mijn" recepten en foto's daar wil gaan delen. Website ziet er erg netjes uit, moet ik toegeven. Maar ik snap niet helemaal waarom ze mensen met een blog daarvoor benaderen.

Is misschien leuk voor mensen die een keer een recept willen delen, maar ik houd mijn creaties toch echt liever op mijn eigen blog.
pi_136088373
Heb je al een reactie op je suikerspinmachine-pitch?! :)
pi_136088455
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja die. Mijn maag keerde zich gewoon om :{ Echt zo'n scene om nachtmerries van te krijgen.
Ik krijg nog buikpijn als ik alleen maar denk aan die scene. En ik kan best wat hebben maar dat.. :X

Pauze.. wat een klus! Maar wat ruimt het heerlijk op O+ Zie alleen een beetje op tegen het schilderwerk :{
pi_136088553
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:03 schreef minilot het volgende:
Heb je al een reactie op je suikerspinmachine-pitch?! :)
Nee, ik ben zo nerveus. :D hopelijk krijg ik snel een reactie. Ik ga zo onwijs hard janken als ik niet eens op gesprek mag komen. :') Maar stiekem ga ik maar van het ergste uit.
pi_136088757
Qua films heb ik de heftigste reactie gehad op Boys Don't Cry uit '99 - ik zat toen sowieso in een wat wazige periode wat genderachtige dingen betreft en ik trok het echt niet. Keihard gegriend, en nog tot een paar uur na de film. :')
pi_136088923
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik krijg nog buikpijn als ik alleen maar denk aan die scene. En ik kan best wat hebben maar dat.. :X

Pauze.. wat een klus! Maar wat ruimt het heerlijk op O+ Zie alleen een beetje op tegen het schilderwerk :{
Het was ook het einde van de vriendschap toen ze enthousiast vertelde hoe gaaf ze die scene vond en dat het vermoorden van zwarten een goed idee was.

Ik hoop met je mee, Myraela! Zou zo tof zijn als je daar kon werken O+

Sun, ik vind schilderen tof :o *O*
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:19:30 #20
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136088999
Misschien moet ik ook maar bij coolblue solliciteren. Ik moet toch aan mijn sollicitatieverplichtingen voldoen en de opties zijn nu wel een beetje eh op. :')
pi_136089008
Myra, ik duim mijn duimen eraf voor je!

Hihi, zitten jij en Vork straks misschien wel te vergaderen in één van de aanstellerige meetingruimtes op het hoofdkantoor aan het Weena!

woensdag 29 januari 2014 @ 12:21:08 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136089051
Ja verleidelijk, maar een pleuriseind reizen vanaf hier he.
pi_136089086
Kantoor zit wel op precies negentig seconden lopen vanaf R'dam CS hè? ;)
Dus als jij ook in de buurt van een treinstation zit..
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:22:46 #24
45206 Pietverdriet
pi_136089103
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik heb het ook wel eens gehad.
Frustraties over compliment had ik als kind al genoeg, werd tot mijn 15e ongeveer vaak voor een meisje aangezien. Had schouder lange pijpenkrullen, en kreeg dan vaak opmerkingen dat uw dochter zulk mooi haar heeft. Grmbl. en had er zo genoeg van dat ik me stekkeltjes liet zetten. Toen kreeg ik weer te horen (van wildvreemden), kind wat heb je gedaan, je lijkt nu net een jongen.

|:(
pi_136089105
Iemand nog een lekker recept met chorizo? Ik kocht een stuk gisteren.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:23:57 #26
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_136089143
Die Mario Bros 3 kamer :D O+
pi_136089181
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
http://www.deliciousdays.com/archives/2008/12/23/roasted-bell-pepper-risotto-dating-chorizo-cubes/

O+
pi_136089263
quote:
Oh. :9

Ik had iets met een aardappelsalade in mijn hoofd, maar dit klinkt ook wel lekker. :9

Dan nog even bedenken wat ik vanavond ga eten. Ik heb nog bieflapjes.
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:28:40 #29
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136089341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef minilot het volgende:
Kantoor zit wel op precies negentig seconden lopen vanaf R'dam CS hè? ;)
Dus als jij ook in de buurt van een treinstation zit..
Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?

En verder, sja het kost mij hier 10 min. om bij het station te komen, dus dan ga ik al gauw over de 3 uur totale reistijd per dag. 3,5 gemiddelde, als je de vertragingen meerekent :P
pi_136089360
Ik ga vanmiddag in elk geval ook dulce de leche maken zónder gebruikmaking van een blik gecondenseerde melk, maar mét een liter volle geitenmelk! :9

http://smittenkitchen.com/blog/2014/01/homemade-dulce-de-leche/:
pi_136089384
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee. :D

Al heb ik mijn moeders tik ook wel een beetje overgenomen. Ik neem erg snel de accenten van andere over. Al doe ik alleen Brabants, Rotterdams, soort van straattaal en normaal Nederlands.

Mijn moeder praat echt met alles mee. :') Tegen der Vlaamse collega's spreekt ze een soort van Vlaams. Als de Duitse vriendin van m'n stiefbroer er is dan praat ze alsof ze twee jaar geleden vanuit Duitsland naar Nederland is gekomen. :D
pi_136089399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef minilot het volgende:
Myra, ik duim mijn duimen eraf voor je!

Hihi, zitten jij en Vork straks misschien wel te vergaderen in één van de aanstellerige meetingruimtes op het hoofdkantoor aan het Weena!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik wil in de ballenbak. _O_
pi_136089491
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Vork het volgende:

[..]

Als de gemiddelde leeftijd daar 27 jaar is he, hoeveel van die mensen hebben dan ook nog daadwerkelijk een NES met Super Mario Bros. gehad?

Scherp! :D
Vooral de directie/oprichters, en een paar seniors op de IT-afdeling (zoals de mijne), die zijn rond de 35 ;)

En ja, dat is inderdaad wel lang reizen. w/
pi_136089676
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Sun, ik vind schilderen tof :o *O*
Ja ik op zich ook wel, maar ben niet zo dol op schuren en zo, plus het gaat om de enorme balken in de nok van het dak. Veel boven het hoofd werken dus. Nu zijn ze lelijk donker bruin gebeitst. Echt hoe verzinnen mensen dat? Alle kozijnen zijn ooit zo gebeitst geweest, dat is nog te zien aan de plekken waar ze niet zo netjes te werk zijn gegaan en het op de vensters terecht is gekomen :X
pi_136089683
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:28 schreef Vork het volgende:

[..]

En verder, sja het kost mij hier 10 min. om bij het station te komen, dus dan ga ik al gauw over de 3 uur totale reistijd per dag. 3,5 gemiddelde, als je de vertragingen meerekent :P
Zelfs als je het wel zou willen doen, is de afstand vaak voor bedrijven ook al een reden om je niet uit te nodigen.

Ik heb op een soortgelijke vacature bij bol.com gereageerd een poosje terug, dat zou voor mij ook elke dag 3 uur zijn. Had het best willen doen, maar ook bedrijven weten dat je dat waarschijnlijk al snel genoeg zat bent.
pi_136089846
Nou, bij Coolblue is dat geen punt geloof ik hoor. Er werken heel veel mensen die elke dag met de trein uit verre uithoeken van Nederland komen. :Y
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:41:29 #37
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136089853
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:37 schreef Myraela het volgende:

Zelfs als je het wel zou willen doen, is de afstand vaak voor bedrijven ook al een reden om je niet uit te nodigen.

Ik heb op een soortgelijke vacature bij bol.com gereageerd een poosje terug, dat zou voor mij ook elke dag 3 uur zijn. Had het best willen doen, maar ook bedrijven weten dat je dat waarschijnlijk al snel genoeg zat bent.
Ik heb dat een jaar volgehouden van en naar Amsterdam. Dat kan best vermoeiend zijn. Heen valt nog wel mee, maar vooral de terugreis gaat op ten duur wel een beetje tegenstaan. Maar inderdaad, ik heb wel gesprekken gehad ook waarbij de afstand uiteindelijk een behoorlijke dealbreaker bleek te zijn. Het is ook wel vrij onrealistisch om te denken dat je voor een functie wel even naar Amsterdam kunt verhuizen, of het moet een hele goede functie zijn. Aangezien ik van de verloren generatie ben is een hele goede functie sowieso al uitgesloten.
pi_136089863
Oh en jeey voor de kringloop *O* autootje vol is weg nu. Straks de rest van zolder plukken en naar de gemeentewerf brengen. Dan heb ik 3 dingen over die het verkopen waard zijn: een hondenrugzak die 1x gebruikt is, een printer en een collectie van 5 suske en wiske melkglazen waar je vroeger voor kon sparen :D Die kon ik niet zomaar weg doen ;)
pi_136090034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en jeey voor de kringloop *O* autootje vol is weg nu. Straks de rest van zolder plukken en naar de gemeentewerf brengen. Dan heb ik 3 dingen over die het verkopen waard zijn: een hondenrugzak die 1x gebruikt is, een printer en een collectie van 5 suske en wiske melkglazen waar je vroeger voor kon sparen :D Die kon ik niet zomaar weg doen ;)
Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?! :D

(Ik heb alle Suske & Wiske-albums. O+ En ik was toen ik klein was verschrikkelijk verliefd op Wiske)
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:47:00 #40
45206 Pietverdriet
pi_136090050
quote:
Paella?
Rijst koken met saffraan, wat kip, gebakken chorizo, doppertjes, gamba etc, wat je maar wilt.
pi_136090107
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooo, kun je me even een foto van die glazen DMen? Hoeveel wil je er voor hebben?! :D

(Ik heb alle Suske & Wiske-albums. O+ En ik was toen ik klein was verschrikkelijk verliefd op Wiske)
Waarom verbaasd dit me helemaal niets. :D
pi_136090213
Wiske, maar dan vooral Wiske in de periode van Paul Geerts, dat is echt mijn heldin! O+
pi_136090237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Waarom wist ik dat jij hierop zou reageren? O-) _O-

Ga ik doen als ik straks terug ben van de stort. :Y
pi_136090272
*O*
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:00:02 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136090529
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:47 schreef Pietverdriet het volgende:

Paella?
Rijst koken met saffraan, wat kip, gebakken chorizo, doppertjes, gamba etc, wat je maar wilt.
Ja, deze van Ramsay is heerlijk. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:07:43 #46
45206 Pietverdriet
pi_136090788
ik was als kind helemaal verliefd op de Kleine Kapitein van Paul Biegel
pi_136090818
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:
ik was als kind helemaal verliefd op de Kleine Kapitein van Paul Biegel
O+ die is dan ook wel erg leuk ;)
pi_136090972
Wonderschoon, Biegels Kleine Kapitein! :Y O+
pi_136091197
quote:
Kipstoofpotje met chorizo en kikkererwten :9

http://www.okokorecepten.(...)aat-ainsley-harriott
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136091868
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa!
Nog maar een paar uur!
pi_136092128
Dank voor de chorizo recepten! Ik duik er eens in. :9
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:48:00 #52
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136092355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef minilot het volgende:
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa! [ afbeelding ]
Nog maar een paar uur!
Ik ben benieuwd of het eindresultaat bikbaar is.
pi_136092492
Vast wel!
http://en.wikipedia.org/wiki/Cajeta

(Roomijs van geitenzuivel is ook lekker :9 )
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:11:04 #54
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136093224
Ik moet dit ook nog een keer maken op basis van kokosmelk. Gewoon omdat het schijnt te kunnen.
pi_136093299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:35 schreef minilot het volgende:
Geeeeeeeitenmèèèlk, dikke karamelsaus van geeeeeitenmèèèlk.. Lalalalaaaa! [ afbeelding ]
Nog maar een paar uur!
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136093313
Dicht bij de kantine zitten heeft zijn voordelen :9 We kregen net een bakje overgebleven fruitsalade toegeschoven :9
pi_136093424
Ik moet nog een paar boodschapjes doen maar het is zo koud. ;(
pi_136093518
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:11 schreef Vork het volgende:
Ik moet dit ook nog een keer maken op basis van kokosmelk. Gewoon omdat het schijnt te kunnen.
Zeker doen! :9 Is heel lekker! :Y Wel snel opeten, want mijn ervaring is dat dulce de leche van kokosmelk veel sneller schift en dan drijft het vet er los op. Kun je dan met een staafmixer of blender vaak wel weer oplossen, maar ik zeg het toch maar even.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:21:13 #59
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136093670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:17 schreef minilot het volgende:
Zeker doen! :9 Is heel lekker! :Y Wel snel opeten, want mijn ervaring is dat dulce de leche van kokosmelk veel sneller schift en dan drijft het vet er los op. Kun je dan met een staafmixer of blender vaak wel weer oplossen, maar ik zeg het toch maar even.
Als zoiets goed is gelukt dan blijft er meestal toch al gauw niet zoveel meer van over. Ik heb alleen nu vooral geen zin om ook maar iets in de keuken te doen.
pi_136093691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef Vork het volgende:

[..]

Als zoiets goed is gelukt dan blijft er meestal toch al gauw niet zoveel meer van over. Ik heb alleen nu vooral geen zin om ook maar iets in de keuken te doen.
Hoeft ook niet. Alleen af en toe roeren. ;)
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:23:01 #61
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136093736
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:21 schreef minilot het volgende:
Hoeft ook niet. Alleen af en toe roeren. ;)
Dat is al iets. Nee, ik warm mijn eten op vanavond en dat is voor vandaag meer dan genoeg. Morgen weer, dan ga ik voor het eerst lange tijd weer eens een poging tot ravioli wagen.
pi_136093843
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat computeren en dan met name wow-spelen zo moeilijk is met een kitten?
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:27:54 #63
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136093903
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef Isabeau het volgende:
Waarom heeft niemand me ooit verteld dat computeren en dan met name wow-spelen zo moeilijk is met een kitten?
Ook met een volwassen kat is dat af en toe niet te doen hoor.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 januari 2014 @ 14:29:40 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136093985
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:27 schreef Vork het volgende:

[..]

Ook met een volwassen kat is dat af en toe niet te doen hoor.
Dan krijg je dit

En als je dan aan het tikken bent krijg je een poot. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_136094089

Ze zit dus ook steeds op mijn toetsenbord en ik ben in wow al een keer dood gegaan door de poes :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:33:50 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136094154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Ze zit dus ook steeds op mijn toetsenbord en ik ben in wow al een keer dood gegaan door de poes :')
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_136094214
Ze is echt al sinds ik uit bed ben niet bij me weg te slaan (ik sla nog niet overigens 8-) ). Ze ligt steeds op mijn bureau, bij voorkeur op mijn hand met de muis. Kat hè, dol op muizen. En soms moet ze weer even komen kijken naar bewegende dingen op het scherm. En dat proberen te pakken.

Gaat dit over? :')
pi_136094245
Overigens is rondjes draaien met de cursor wel grappig, want haar hele koppie draait dan steeds mee _O-
pi_136094361
Yep herkenbaar :) maar wel zo lief O+
pi_136094398
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Sarabi het volgende:
Yep herkenbaar :) maar wel zo lief O+
Het begint lichtelijk irritant te worden, ik ben continue een poes opzij aan het schuiven omdat ik anders niets kan lezen :')
pi_136094416
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is rondjes draaien met de cursor wel grappig, want haar hele koppie draait dan steeds mee _O-
Schattig!

Even pauze, sinds vanochtend 9 uur aan het schoonmaken. RUST!
pi_136094439
Het is bij ons wel minder geworden maar soms hebben ze nog steeds een middag dat je echt niet rustig achter de computer zit.
pi_136094579
Die laatste foto Isa! _O_
pi_136094650
Mijn katten zijn lekker rustig en liggen de hele dag in hun mandjes. O+ Soms hebben ze even een druk kwartier en dan rennen ze alle 3 achter elkaar aan. :')

pi_136094724
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten zijn lekker rustig en liggen de hele dag in hun mandjes. O+ Soms hebben ze even een druk kwartier en dan rennen ze alle 3 achter elkaar aan. :')

[ afbeelding ]
Lief! Hoe oud zijn ze?
pi_136094765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Whahahahahaha. Gezellig he, zo'n kitten 8-) Ik was gister SimCity aan het spelen en toen moest Muffin zonodig ook aandacht :P Zelfde probleem :+
pi_136094816
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het begint lichtelijk irritant te worden, ik ben continue een poes opzij aan het schuiven omdat ik anders niets kan lezen :')
Wat bij mij hielp was om Muffin (toen-ie nog klein was en geen 6 kilo woog :P ) op mijn schouder te zetten. Ging-ie daar liggen kijken :)
pi_136094936
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:48 schreef --Sam het volgende:

[..]

Lief! Hoe oud zijn ze?
Die van de foto is 4 jaar oud, mijn kleintje is nu 1 jaar oud. En dan hebben we nog een meisje van bijna 3. O+
pi_136095035
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die van de foto is 4 jaar oud, mijn kleintje is nu 1 jaar oud. En dan hebben we nog een meisje van bijna 3. O+
Wij hebben een poes van 6 jaar, een lapjeskat. Ze wil de hele dag knuffelen en kletsen..
pi_136095293
Middag allemaal. Allemaal een vol buikje?
pi_136095303
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:02 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Allemaal een vol buikje?
Redelijk. En jij?
pi_136095379
Mwah. Ik bereid mij voor op straks voor het avondeten. De trek komt er weer langzaam in.

Zal wel weer Thais worden.. :D I.i.g. is vrijdag Thais even tweede keus want dan is het Chinees nieuwjaar viering en dus weer China time zoals ik het noem. *O*
pi_136095486
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Iwanius het volgende:
op straks voor het avondeten. De trek komt er weer langzaam in.

Zal wel weer Thais worden.. :D I.i.g. is vrijdag Thais even tweede keus want dan is het Chinees nieuwjaar viering en dus weer China time zoals ik het noem. *O*
Wat ga je maken? Of halen? ;)
pi_136095499
Vanavond voor vriend kant en klare kippenpoten ( :r ) met zoete aardappel uit de oven. Hij mocht kiezen, morgen gaan de rest van z'n kiezen eruit en zal het weer een tijdje vloeibaar worden.
Ik eet een flinke salade met champignons en een bieflapje.

Oh, en ik maak nog even wat champignonssoep. :9
pi_136095536
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef Lonaa het volgende:
Vanavond voor vriend kant en klare kippenpoten ( :r ) met zoete aardappel uit de oven. Hij mocht kiezen, morgen gaan de rest van z'n kiezen eruit en zal het weer een tijdje vloeibaar worden.
Ik eet een flinke salade met champignons en een bieflapje.

Oh, en ik maak nog even wat champignonssoep. :9
Mocht je van gedachten veranderen over je soep is dit ook een aanrader: http://www.okokorecepten.(...)y-perzische-uiensoep
pi_136095633
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:07 schreef --Sam het volgende:

Wat ga je maken? Of halen? ;)
Nee joh. Werk overdag en eet dan buiten de deur. Ben zo lui als wat om zelf iets te bereiden.
Waarom zelf moeite doen als je het kan laten doen.

En Chinees nieuwjaar vieringen zijn altijd grootst met name de lunch. Komt al het lekkers op tafel en dan moet je niet denken aan de Hollandse pot zoals Babi Pangang en die andere zooi van de zondag Chinees. Kijk niet gek op als de cognac flessen ook op tafel komen wanneer het speenvarken daar is en natuurlijk de rode envelopjes met geld.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 15:12:37 ]
pi_136095673
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef --Sam het volgende:

[..]

Mocht je van gedachten veranderen over je soep is dit ook een aanrader: http://www.okokorecepten.(...)y-perzische-uiensoep
Ik ga m onthouden. :)

Vanavond wordt het: http://www.closetcooking.com/2007/05/hungarian-mushroom-soup.html
pi_136095715
Uiensoep, dat wil ik binnenkort ook nog eens maken. Maar dan gewoon de franse versie.
pi_136096375
Ik ga weer verder! :W
pi_136098807
Hèhè, thuis. Met anderhalve liter geitenmelk.
Aan de slag!
pi_136098863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef minilot het volgende:
Hèhè, thuis. Met anderhalve liter geitenmelk.
Aan de slag!
Ben heel benieuwd! Ik ken alleen maar de blikjesversie en die vind ik altijd toch een beetje eng.
pi_136098976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:27 schreef Isabeau het volgende:
...altijd toch een beetje eng.
Nee joh! Ik heb echt duizend blikkies tot dulce te leche omgetoverd, nooit ook maar geneid tot ontploffen.
pi_136099159
Ik heb ook nog geen ontploffingen in de keuken gehad, maar genoeg andere mensen wel. En elk blikje is statistisch een stap dichter bij een eventueel rampje.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:36:36 #94
3878 Vork
Manisch creatief
pi_136099176
Dat met dat blikje heb ik hier ook vaak zat gedaan en Idd, het ging hier ook nog nooit fout.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:37:02 #95
45206 Pietverdriet
pi_136099188
Blikjes tomatenpuree kunnen nogal eens spuiten
pi_136099346
Ik heb wel een ontploffende fles cola gehad (nog ongeopende fles, niet mee geschud) :') Zat toen echt overal.
pi_136099476
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook nog geen ontploffingen in de keuken gehad, maar genoeg andere mensen wel. En elk blikje is statistisch een stap dichter bij een eventueel rampje.
Mensen die je kent, of alleen viavia gehoord? ;)

Het lijkt me ook niet logisch.. Als je het blikje ondergedompeld houdt in water tijdens het koken, en je laat de inhoud afkoelen voordat je het blikje openmaakt, dan lijkt me dat er niet echt iets mis kan gaan..
pi_136099694
Er was iemand op FOK! die een ontploffing kreeg en vervolgens met Friesche Vlag ging bellen waar ze heel geschrokken deden aan de telefoon en zeiden dat je het echt nóóit mocht koken, zo'n blikje :D
pi_136099779
Viavia dus :6 ;)
pi_136099804

Hoppa! Nu nog een uur wachten. Minstens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')