Onjuist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een filmpje van vier jaar terug:
Echt, wat een held.Er staat ook nog veel meer van hem op YouTube, bijzonder grappig als je hard aan een presentatie moet werken niets anders te doen hebt.
Oh, en dat Higher than Mars zit nu dus al de hele dag in mijn hoofd.![]()
Nou nee. Hoop herrie en duidelijk iemand die zoveel geld heeft dat die van ellende niet meer weet wat te doen om zijn leven invulling te geven. Iets zegt mij dat hij meedoet puur en alleen als act en dan hoopt iets te worden zoals Eddie "The eagle"Edwards.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou nee. Hoop herrie en duidelijk iemand die zoveel geld heeft dat die van ellende niet meer weet wat te doen om zijn leven invulling te geven. Iets zegt mij dat hij meedoet puur en alleen als act en dan hoopt iets te worden zoals Eddie "The eagle"Edwards.
De Britse media geven mij zo te zien gelijk.
Haten op Hubertus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou nee. Hoop herrie en duidelijk iemand die zoveel geld heeft dat die van ellende niet meer weet wat te doen om zijn leven invulling te geven. Iets zegt mij dat hij meedoet puur en alleen als act en dan hoopt iets te worden zoals Eddie "The eagle"Edwards.
De Britse media geven mij zo te zien gelijk.
Hij kwam op mij wel sympathiek over.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:33 schreef heywoodu het volgende:
Hij vertelt tot slot nog even dat men doorgaans verrast is hoe vriendelijk hij eigenlijk is
Want hij kijkt meestal zo boos
Zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kwam op mij wel sympathiek over.
idd, laat die man, niemand die er verder last van heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:21 schreef alors het volgende:
Zonde dat er zo'n hesje over heen moet. Ze zouden een uitzondering voor hem moeten maken.
19 februari, reuzenslalom.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef Karina het volgende:
Wat een baas is dat ookWanneer moet hij? Of heb ik hem al gemist.
Omdat je niet netjes om 6 uur de wekker had.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:43 schreef takkfyrir het volgende:
Waarom mis ik dat nou allemaal weer.
Niets aan de hand, ik blijk het gewoon terug te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat je niet netjes om 6 uur de wekker had.
HIj doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Niets aan de hand, ik blijk het gewoon terug te kunnen kijken.
Ik krijg geen melding dat het in mijn land niet mag worden bekeken, alleen dat het nu niet beschikbaar is. Maar dat zal het wel kunnen zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik zit in Duitsland, dus ik gok dat ie ´t dan alleen in Duitsland doet.
Nu ik Hubertus zelf zo gehoord heb, heb ik trouwens het idee dat ie (alleen) aan de slalom meedoet, en dat is op 22 februari. Artikelen op internet zijn daarover een beetje tegenstrijdig (en de meeste zeggen er helemaal niets over).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef Karina het volgende:
Wat een baas is dat ookWanneer moet hij? Of heb ik hem al gemist.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ester_Libanon__.htmlquote:De Libanese skiester Jacky Chamoun heeft excuses gemaakt voor haar uitgelekte naaktfoto's die gisteren op het internet opdoken. In Libanon is een rel ontstaan rond de foto's. De minister van Sport wil een onderzoek. Chamoun poseerde drie jaar geleden schaars gekleed - maar niet naakt - voor een Oostenrijkse ski-kalender. De naaktfoto's en naaktvideo die nu op internet circuleren zouden rond die shoot zijn gemaakt.
Ik zag net die run van haar, maar dat wel wel heel erg matigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:56 schreef Wombcat het volgende:
Een nog groter schertsfiguur dan Vanessa Mae
Toch deed zij het nog beter dan hem, want voor zover ik weet heeft zij niemand hoeven om te kopen om extra langzaam naar beneden te gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zag net die run van haar, maar dat wel wel heel erg matig
Ik heb de run van die kerel niet gezien, staat het ergens online? Bij de scores op sochi.com zag ik alleen maar DNF.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch deed zij het nog beter dan hem, want voor zover ik weet heeft zij niemand hoeven om te kopen om extra langzaam naar beneden te gaan.
En ze kwam ook een stuk verder. Bij hem zag het er hélémaal niet uit.
Die mensen doen het alleen vanuit mediageilheid, en krijgen nog hun zin ook
Hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch deed zij het nog beter dan hem, want voor zover ik weet heeft zij niemand hoeven om te kopen om extra langzaam naar beneden te gaan.
Was net op TV. Zag er niet uit en al vrij vlot miste hij een paar poortjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb de run van die kerel niet gezien, staat het ergens online? Bij de scores op sochi.com zag ik alleen maar DNF.
Nee, dat misschien niet. Maar er werd net wel verteld dat hij deelnemers om heeft gekocht om langzamer naar beneden te gaan, zodat hij zich kon kwalificeren voor de OS.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha [ afbeelding ]
Hubertus skiet in elk geval al jaren, was er in 1984 al bij op de Spelen. Vanessa heeft een half jaartje haar best gedaan om voor de lol eens mee te doen, en doet dan ook nog neerbuigend over al die paupertjes (zo kwam het in elk geval over) die al sinds hun vierde op de ski's staan. Zo laat Hubertus zich totaal niet uit.
http://nos.nl/os2014/vide(...)trieke-mexicaan.htmlquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb de run van die kerel niet gezien, staat het ergens online? Bij de scores op sochi.com zag ik alleen maar DNF.
En je denkt dat Vanessa Mae na een paar maandjes trainen goed genoeg was om in wedstrijden met fatsoenlijke deelnemers hoog genoeg te eindigen voor de punten?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat misschien niet. Maar er werd net wel verteld dat hij deelnemers om heeft gekocht om langzamer naar beneden te gaan, zodat hij zich kon kwalificeren voor de OS.
Echt? Lijkt me dat als dat bekend is je toch gewoon uitgesloten wordt van de OS?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat misschien niet. Maar er werd net wel verteld dat hij deelnemers om heeft gekocht om langzamer naar beneden te gaan, zodat hij zich kon kwalificeren voor de OS.
Voor een 55-jarige nog best ok, maar dit heeft vrij weinig met de OS te makenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/vide(...)trieke-mexicaan.html
De gemiddelde skier in Landgraaf gaat beter naar beneden..
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha [ afbeelding ]
Hubertus skiet in elk geval al jaren, was er in 1984 al bij op de Spelen. Vanessa heeft een half jaartje haar best gedaan om voor de lol eens mee te doen, en doet dan ook nog neerbuigend over al die paupertjes (zo kwam het in elk geval over) die al sinds hun vierde op de ski's staan. Zo laat Hubertus zich totaal niet uit.
quote:While reiterating that he did not want the "embarrassing record" of becoming the oldest ever Olympian, he laughingly left the door ajar to competing again in Pyeongchang, South Korea, in four years' time.
"If anybody gives me good pills to stay young, I'll do that," he said. "And if Korea is nice enough."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |