Onjuist.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een filmpje van vier jaar terug:
Echt, wat een held.Er staat ook nog veel meer van hem op YouTube, bijzonder grappig als je hard aan een presentatie moet werken niets anders te doen hebt.
Oh, en dat Higher than Mars zit nu dus al de hele dag in mijn hoofd.![]()
Nou nee. Hoop herrie en duidelijk iemand die zoveel geld heeft dat die van ellende niet meer weet wat te doen om zijn leven invulling te geven. Iets zegt mij dat hij meedoet puur en alleen als act en dan hoopt iets te worden zoals Eddie "The eagle"Edwards.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou nee. Hoop herrie en duidelijk iemand die zoveel geld heeft dat die van ellende niet meer weet wat te doen om zijn leven invulling te geven. Iets zegt mij dat hij meedoet puur en alleen als act en dan hoopt iets te worden zoals Eddie "The eagle"Edwards.
De Britse media geven mij zo te zien gelijk.
Haten op Hubertus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou nee. Hoop herrie en duidelijk iemand die zoveel geld heeft dat die van ellende niet meer weet wat te doen om zijn leven invulling te geven. Iets zegt mij dat hij meedoet puur en alleen als act en dan hoopt iets te worden zoals Eddie "The eagle"Edwards.
De Britse media geven mij zo te zien gelijk.
Hij kwam op mij wel sympathiek over.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:33 schreef heywoodu het volgende:
Hij vertelt tot slot nog even dat men doorgaans verrast is hoe vriendelijk hij eigenlijk is
Want hij kijkt meestal zo boos
Zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kwam op mij wel sympathiek over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |