Was net op TV. Zag er niet uit en al vrij vlot miste hij een paar poortjes.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb de run van die kerel niet gezien, staat het ergens online? Bij de scores op sochi.com zag ik alleen maar DNF.
Nee, dat misschien niet. Maar er werd net wel verteld dat hij deelnemers om heeft gekocht om langzamer naar beneden te gaan, zodat hij zich kon kwalificeren voor de OS.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha [ afbeelding ]
Hubertus skiet in elk geval al jaren, was er in 1984 al bij op de Spelen. Vanessa heeft een half jaartje haar best gedaan om voor de lol eens mee te doen, en doet dan ook nog neerbuigend over al die paupertjes (zo kwam het in elk geval over) die al sinds hun vierde op de ski's staan. Zo laat Hubertus zich totaal niet uit.
http://nos.nl/os2014/vide(...)trieke-mexicaan.htmlquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik heb de run van die kerel niet gezien, staat het ergens online? Bij de scores op sochi.com zag ik alleen maar DNF.
En je denkt dat Vanessa Mae na een paar maandjes trainen goed genoeg was om in wedstrijden met fatsoenlijke deelnemers hoog genoeg te eindigen voor de punten?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat misschien niet. Maar er werd net wel verteld dat hij deelnemers om heeft gekocht om langzamer naar beneden te gaan, zodat hij zich kon kwalificeren voor de OS.
Echt? Lijkt me dat als dat bekend is je toch gewoon uitgesloten wordt van de OS?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat misschien niet. Maar er werd net wel verteld dat hij deelnemers om heeft gekocht om langzamer naar beneden te gaan, zodat hij zich kon kwalificeren voor de OS.
Voor een 55-jarige nog best ok, maar dit heeft vrij weinig met de OS te makenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/vide(...)trieke-mexicaan.html
De gemiddelde skier in Landgraaf gaat beter naar beneden..
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haha [ afbeelding ]
Hubertus skiet in elk geval al jaren, was er in 1984 al bij op de Spelen. Vanessa heeft een half jaartje haar best gedaan om voor de lol eens mee te doen, en doet dan ook nog neerbuigend over al die paupertjes (zo kwam het in elk geval over) die al sinds hun vierde op de ski's staan. Zo laat Hubertus zich totaal niet uit.
quote:While reiterating that he did not want the "embarrassing record" of becoming the oldest ever Olympian, he laughingly left the door ajar to competing again in Pyeongchang, South Korea, in four years' time.
"If anybody gives me good pills to stay young, I'll do that," he said. "And if Korea is nice enough."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |