quote:
quote:
En dat allemaal door Ivoquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
FOK! was bij mij even dood en ik zie een advertentie voor de 'wingman'Is dat een hint of zo.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef Stickertje het volgende:
Hand schudden met Ivo, die hand hoor je te kussen
Filemonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Filemon schudt lachend zijn hoofd
Ivo zit achter de piano. En ik zit ook! Het is ongekend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit met open bek te kijken. Dit is ongekend.
En dit komt nóóit meer terug!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit met open bek te kijken. Dit is ongekend.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ivo zit achter de piano. En ik zit ook! Het is ongekend.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef alors het volgende:
Hahaha godver, hij meent het ook gewoon allemaal
Dat zou toch een unaniem belachelijk fijne ervaring zijn?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Een hand van Ivo! Wie wil dat nou niet?
Op alles behalve Ivo na dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond dit bijna de beste aflevering ooit.
Is er nog een Adriaan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Ivo Niehe op Adriaan (van Bassie) lijken...
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar het blijft me tegelijkertijd ook verbazen
Adriaan ziet er tegenwoordig niet meer uit, kijk maar eens op youtube.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind Ivo Niehe op Adriaan (van Bassie) lijken...
Die 2 aan 1 tafelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb zo medelijden met zijn directe omgeving. Zelf van gaal is nog normaler
Klopt. Maar Ivo ziet er dus uit als Adriaan. Adriaan moet maar op iemand anders gaan lijken. Op Bassie bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Adriaan ziet er tegenwoordig niet meer uit, kijk maar eens op youtube.
Elke minuut dat hij niet op tv is voelt als verspilt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ivo Niehe blijft de koning van de Nederlandse tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |