Ik moest dan juist weer zeggen dat ik van de namen die net uit zijn gekomen ik nog relatief enthousiast word van Babyshambles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie liever goede acts van weleer dan de fucking babyshambles.
Als ik het niveau van de libertines, of zelfs de dirty pretty things indenk, dan vind ik ze gewoon onwijs matig. en niet passen, maar vorig jaar had je ook de maccabeesquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik moest dan juist weer zeggen dat ik van de namen die net uit zijn gekomen ik nog relatief enthousiast word van Babyshambles.
Die kunnen me dus ook echt niet boeien.quote:
Dat album van een paar jaar terug vond ik wel aardig leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen me dus ook echt niet boeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Dat was tenminste nog kwaliteit inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik het niveau van de libertines, of zelfs de dirty pretty things indenk, dan vind ik ze gewoon onwijs matig. en niet passen, maar vorig jaar had je ook de maccabees
Dat zegt dan wat over de Babyshambles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:38 schreef Gehenna het volgende:
Hehe Thee Libertines vind ik ook één van de meest overgewaardeerde bandjes van de afgelopen 20 jaar
Die hadden wat mij betreft helemaal nietsquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt dan wat over de Babyshambles.
Jups, en de NLse trouwens ook.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Libertines waren overschat, ja, aangezien de Britse muziekpers weer 's zwaar overtrokken reageerde, maar het was verder prima muziek.
Waarom zou dat hier niet mogen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef Leonos het volgende:
Wat zitten jullie nou allemaal te haten, als je het kut vind, ga dan lekker ergens anders saggo doen.
Smaken verschillen enzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Waarom zou dat hier niet mogen?
Vorig jaar was een geweldige editie, als de eerste namen van de 2e editie me tegenvallen mag ik dat toch gewoon noemen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Maxerazzi het volgende:
Het is naïef om te denken dat er een mening mag worden gegeven op een forum.
ik zou willen dat ik vorig jaar van Thomas Azier af wist, kwam er te laat achterquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het nu al interessanter dan vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |