ja klopt, op tijd uitstappen is dan de kunstquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar LEAF is nog nieuw op de markten en wat ik al rondkijkend zag, is dat nieuwe munten vooral in het begin nog wel eens willen pieken.
Op hoeveel gekocht? ik zag dat je je buyorder volgens mij op 17 had weggehaald. Dus op 18 gekocht?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Balance: 2355377.36227106 LEAF
Ik voel me zo rijk
Heb deel op 17 gekocht, daarna de rest op 19.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef smiths het volgende:
[..]
Op hoeveel gekocht? ik zag dat je je buyorder volgens mij op 17 had weggehaald. Dus op 18 gekocht?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef smiths het volgende:
[..]
Op hoeveel gekocht? ik zag dat je je buyorder volgens mij op 17 had weggehaald. Dus op 18 gekocht?
Ik heb m op 16 staan, toen er nog 0,8 btc stond op 16. Dus ik neem aan als 0,8btc op 16 word verkocht dan is mijn order daarna aan de beurt?
Ik hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen..dat ik nu ook ga kopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb deel op 17 gekocht, daarna de rest op 19.
Ik heb een leuk liedje dat je echt moet horen, wil je weten welke ?quote:
vertelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk liedje dat je echt moet horen, wil je weten welke ?
hooggeleid en shitquote:
" ja g hooggeleid en shit "quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"nee hoog opgeleid"
"ja hooggeleid G"
[quote] Ja natuurlijk, maar ik denk niet dat hij daar nog komt. Je kan beter op 17 proberen te kopen, 0.8 BTC is veel voor zo'n kleine beginnende coin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb m op 16 staan, toen er nog 0,8 btc stond op 16. Dus ik neem aan als 0,8btc op 16 word verkocht dan is mijn order daarna aan de beurt?
En zo wel kun je lekker mij de schuld gevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen..dat ik nu ook ga kopen.
Weer zo'n kutstatus op FB. Wtf moet je hier nu meequote:Dit is wat geleerd heb tot de dag van vandaag.
Mensen acteren hoog, maar leven laag.
Reken op niemand, want uit eindelijk sta je er alleen voor.
Ik bouw op de echte mensen om me heen.
In moeilijke tijden zal je het merken, op wie je wel of niet kunt bouwen.
Wie rent er weg? En wie vangt je op?
Wie gaat met je door, en wie zet het stop?
Terwijl de helft blijft acteren als vriend.
heb ik gemerkt wie mijn liefde wel of niet verdient.
Echte vrienden heb je er geen honderden van.
Nee, die tel je op één hand.
Blij met mijn familie & m'n echte vrienden dat ze er altijd voor me zijn
5% preminequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
Beercoin: https://bitcointalk.org/index.php?topic=436419.0
Ik heb interesse.
Ontvriendenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weer zo'n kutstatus op FB. Wtf moet je hier nu mee
Tatta'squote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voorspelbare tatta ben je toch ook hé. (K)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Dezelfde voorwaarden als mijn DGB tip?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En zo wel kun je lekker mij de schuld geven
Nee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Dezelfde voorwaarden als mijn DGB tip?
He was hit by a meteor,quote:
quote:
Als een kind van 12 wat zijn zakgeld verliest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker omdat BTC onder de 800 kwam![]()
Die gozer raakt snel overstuur.
Valt wel meequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga weer even Maxbet proberen te versieren via dm![]()
Oh dat had ik een keer, volgens mij was ik nog jonger. Ik was iets van 9 ofzo. Kreeg ik van mijn Oma 5 euro voor weet ik veel, nieuwjaar of een vakantie. En toen moest ik plassen en nam ik gewoon mijn briefje mee in mijn hand en die viel in de wc, en uit paniek ging ik doortrekkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Als een kind van 12 wat zijn zakgeld verliest.
[..]
Valt wel mee
Oh ja dat klinkt heel logisch...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat had ik een keer, volgens mij was ik nog jonger. Ik was iets van 9 ofzo. Kreeg ik van mijn Oma 5 euro voor weet ik veel, nieuwjaar of een vakantie. En toen moest ik plassen en nam ik gewoon mijn briefje mee in mijn hand en die viel in de wc, en uit paniek ging ik doortrekken
Ik snap al hoe het komt. Ik zat 2 coins tegelijk te minenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
Raar, ik heb maar 180 khash bij Leafcoin, normaal heb ik 480 op deze Intensity bij andere coins. Hoe komt dit? Heeft iedereen dit?
Maar dan heb ik alsnog maar 2xxquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap al hoe het komt. Ik zat 2 coins tegelijk te minen
slim.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap al hoe het komt. Ik zat 2 coins tegelijk te minen
HOAX!!quote:
quote:
Denk erover om weer van boord te gaan, want robin enzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Kan leaf al richting maan? Is iedereen aan boord?
Wacht even... ik had nog wat bitcoins over, dus nog een paar bijbesteldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Kan leaf al richting maan? Is iedereen aan boord?
En dat is slecht?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Denk erover om weer van boord te gaan, want robin enzo.
De koers wordt nog beschermd door meerdere wallsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:39 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft een slechte invloed op de koersquote:
Als die naar de 100 toe gaat vier ik een feestje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:40 schreef MichaelScott het volgende:
Bij hoeveel gaan jullie hem verkopen? Ik denk zelf aan 100 satoshi
Wanneer ik vind dat het tijd isquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:40 schreef MichaelScott het volgende:
Bij hoeveel gaan jullie hem verkopen? Ik denk zelf aan 100 satoshi
Ik doe dan meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft een slechte invloed op de koers
[..]
Als die naar de 100 toe gaat vier ik een feestje.
Alles wat ik tot nu toe gekocht heb, is ook minder waard geworden hoor... dus dubbel ongeluk, dat brengt weer gelukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft een slechte invloed op de koers
[..]
Als die naar de 100 toe gaat vier ik een feestje.
Nu verkopen bezorgt me al bijna 4000 Satoshi winstquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:43 schreef Sands het volgende:
Maar de wall op 21 is weer aan het groeien
-x + -x = -2xquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles wat ik tot nu toe gekocht heb, is ook minder waard geworden hoor... dus dubbel ongeluk, dat brengt weer geluk.
Same here.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef MichaelScott het volgende:
Als ik nu zou verkopen heb ik ook ~10% winst
Ik heb gekocht op 19quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef MichaelScott het volgende:
Als ik nu zou verkopen heb ik ook ~10% winst
Ik kocht een deel voor 17 en 10% van mijn totaal voor 20 nogquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gekocht op 19
Alsnog 5% winst
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:43 schreef Sands het volgende:
Maar de wall op 21 is weer aan het groeien
Ich auch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb gekocht op 19
Alsnog 5% winst
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga weer even Maxbet proberen te versieren via dm![]()
Dan is mijn buyorder aangetiktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk maar naar MEOW, ook al 5 Satoshi gezakt inmiddels.
Wie maakt daar even een versie van met HODLquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is mijn sellorder aangetikt
[ afbeelding ]
Je wilde er meteen weer van af?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is mijn sellorder aangetikt
[ afbeelding ]
quote:
Dit is niet het miningtopic!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef DaMart het volgende:
Ik zal vast wel weer worden doorverwezen naar het miningtopic, maar is er niemand die een FOK!-miningpool kan opzetten of zo?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit is niet het miningtopic!Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de SC mag alles, dit is geen handel topic.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef DaMart het volgende:
Ik zal vast wel weer worden doorverwezen naar het miningtopic, maar is er niemand die een FOK!-miningpool kan opzetten of zo?.
Je moet even in het miningtopic kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je moet even in het miningtopic kijken
Gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu?.
Is wel eens naar gekeken, het kan maar er is nooit niet mee gebeurtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef DaMart het volgende:
megustaquote:
proof or it didn't happenquote:
Welcome to Bitcoinlandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef DaMart het volgende:
Van die crash van gisteren is ook nog maar weinig over.
Vannacht nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef DaMart het volgende:
Van die crash van gisteren is ook nog maar weinig over.
Is geloof ik niet eens de eerste keer of wel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die te dom zijn om hun mail te checken na een withdrawl
Dan duurt het wel een end ja
Andere domkop meld zich.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is geloof ik niet eens de eerste keer of wel?
En check je spam dan ook gelijk even!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef roislecxe het volgende:
Mensen die te dom zijn om hun mail te checken na een withdrawl
Dan duurt het wel een end ja
Jawel. Dus het valt nog mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is geloof ik niet eens de eerste keer of wel?
Meteen alles in investeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:25 schreef robin007bond het volgende:
https://twitter.com/maxcoinproject
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |