ja klopt, op tijd uitstappen is dan de kunstquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
Maar LEAF is nog nieuw op de markten en wat ik al rondkijkend zag, is dat nieuwe munten vooral in het begin nog wel eens willen pieken.
Op hoeveel gekocht? ik zag dat je je buyorder volgens mij op 17 had weggehaald. Dus op 18 gekocht?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Balance: 2355377.36227106 LEAF
Ik voel me zo rijk
Heb deel op 17 gekocht, daarna de rest op 19.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef smiths het volgende:
[..]
Op hoeveel gekocht? ik zag dat je je buyorder volgens mij op 17 had weggehaald. Dus op 18 gekocht?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef smiths het volgende:
[..]
Op hoeveel gekocht? ik zag dat je je buyorder volgens mij op 17 had weggehaald. Dus op 18 gekocht?
Ik heb m op 16 staan, toen er nog 0,8 btc stond op 16. Dus ik neem aan als 0,8btc op 16 word verkocht dan is mijn order daarna aan de beurt?
Ik hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen..dat ik nu ook ga kopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb deel op 17 gekocht, daarna de rest op 19.
Ik heb een leuk liedje dat je echt moet horen, wil je weten welke ?quote:
vertelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:15 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb een leuk liedje dat je echt moet horen, wil je weten welke ?
hooggeleid en shitquote:
" ja g hooggeleid en shit "quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"nee hoog opgeleid"
"ja hooggeleid G"
[quote] Ja natuurlijk, maar ik denk niet dat hij daar nog komt. Je kan beter op 17 proberen te kopen, 0.8 BTC is veel voor zo'n kleine beginnende coin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb m op 16 staan, toen er nog 0,8 btc stond op 16. Dus ik neem aan als 0,8btc op 16 word verkocht dan is mijn order daarna aan de beurt?
En zo wel kun je lekker mij de schuld gevenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hier geen spijt van ga krijgen..dat ik nu ook ga kopen.
Weer zo'n kutstatus op FB. Wtf moet je hier nu meequote:Dit is wat geleerd heb tot de dag van vandaag.
Mensen acteren hoog, maar leven laag.
Reken op niemand, want uit eindelijk sta je er alleen voor.
Ik bouw op de echte mensen om me heen.
In moeilijke tijden zal je het merken, op wie je wel of niet kunt bouwen.
Wie rent er weg? En wie vangt je op?
Wie gaat met je door, en wie zet het stop?
Terwijl de helft blijft acteren als vriend.
heb ik gemerkt wie mijn liefde wel of niet verdient.
Echte vrienden heb je er geen honderden van.
Nee, die tel je op één hand.
Blij met mijn familie & m'n echte vrienden dat ze er altijd voor me zijn
5% preminequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
Beercoin: https://bitcointalk.org/index.php?topic=436419.0
Ik heb interesse.
Ontvriendenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weer zo'n kutstatus op FB. Wtf moet je hier nu mee
Tatta'squote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voorspelbare tatta ben je toch ook hé. (K)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Dezelfde voorwaarden als mijn DGB tip?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En zo wel kun je lekker mij de schuld geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |