Nee?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Dezelfde voorwaarden als mijn DGB tip?
He was hit by a meteor,quote:
quote:
Als een kind van 12 wat zijn zakgeld verliest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker omdat BTC onder de 800 kwam![]()
Die gozer raakt snel overstuur.
Valt wel meequote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga weer even Maxbet proberen te versieren via dm![]()
Oh dat had ik een keer, volgens mij was ik nog jonger. Ik was iets van 9 ofzo. Kreeg ik van mijn Oma 5 euro voor weet ik veel, nieuwjaar of een vakantie. En toen moest ik plassen en nam ik gewoon mijn briefje mee in mijn hand en die viel in de wc, en uit paniek ging ik doortrekkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Als een kind van 12 wat zijn zakgeld verliest.
[..]
Valt wel mee
Oh ja dat klinkt heel logisch...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dat had ik een keer, volgens mij was ik nog jonger. Ik was iets van 9 ofzo. Kreeg ik van mijn Oma 5 euro voor weet ik veel, nieuwjaar of een vakantie. En toen moest ik plassen en nam ik gewoon mijn briefje mee in mijn hand en die viel in de wc, en uit paniek ging ik doortrekken
Ik snap al hoe het komt. Ik zat 2 coins tegelijk te minenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
Raar, ik heb maar 180 khash bij Leafcoin, normaal heb ik 480 op deze Intensity bij andere coins. Hoe komt dit? Heeft iedereen dit?
Maar dan heb ik alsnog maar 2xxquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap al hoe het komt. Ik zat 2 coins tegelijk te minen
slim.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap al hoe het komt. Ik zat 2 coins tegelijk te minen
HOAX!!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |