en heel veel
  en heel veel 
+1 en voor de rest die wacht ook!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hahaha, ja!
Wil je de volgende keer over Ms Peel dromen? Die heeft al lang genoeg gewacht denk ik zo!

Exact een maand later (vorige begon op de 30e), moet bekennen dat 10 feb ruim geschat was i.v.m. lange cyclus vorige keer en nog een dag of 3 erbij gerekend. Wel fijn dat m'n cyclus best netjes lijkt te verlopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Niet leuk..
Hoe ver ben je in je cyclus? 10 dagen is wel een groot verschil.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

jeuh skittles! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Skittles het volgende:
Over zwangerschapstesten gesproken hè. Ik kon vanmiddag niet echt meer wachten en sluit even in het rijtje aan met betere middagurine dan ochtendurine denk ik. Woensdagochtend negatief en dit vanmiddag na bijna knock-out te zijn gegaan in de Kruidvat en misselijk te zijn geworden met buikkrampen na een paar stukjes chocolade.
Dit kwam tevoorschijn na een halve minuut.
[ afbeelding ]
En thuis knalt ie nog meer!

quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:51 schreef Cholula het volgende:
Spannend Cactus!
Ego verhaal onder de spoiler.Nee, ik zou juist blij zijn als ik me ook zo ook voelen. Mijn broertje en zijn vriendin komen woensdag eten, ze komen anders nooit. Dus ja, dan ga ik zitten denken dat ze misschien ook wel goed nieuws hebben. Ik hoop echt heel erg van niet, maar zo wel, dan hoop ik dat ik wel blij voor ze kan zijn. Want dat vind ik wel lullig als ik dat niet kan zijn. Ze waren ook blij voor mij. Maar misschien maak ik me wel om niks druk. Ze zijn tenslotte nog niet zo lang bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

alsof je een rotmens bent als je jezelf niet constant wegcijfert
 alsof je een rotmens bent als je jezelf niet constant wegcijfert 

Amen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Meisjes toch, het is niet ego als je iets over jezelf komt vertellen. Er is nergens een wet die zegt dat je op iedereen altijd maar moet reageren en als je op iedereen gereageerd hebt misschien nog 1 zinnetje aan jezelf mag wijten. Daar is niets ego aan en het maakt me altijd een beetje verdrietigalsof je een rotmens bent als je jezelf niet constant wegcijfert
Sorry, dat moest ik echt even kwijt, ik zie het in dit subforum echt te vaak
Cholula, wat fijn juist, dat je het zo voelt! Ik vind je geen ijskonijn hoor. Ik vind je juist verhelderend nuchter op veel vlakken en heb daar veel bewondering voor! Wat Risu zegt, ik zou willen dat ik het altijd zo kon voelen!

Ik moet hier toch ook nog even voor je komen jompelenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:58 schreef Skittles het volgende:
Over zwangerschapstesten gesproken hè. Ik kon vanmiddag niet echt meer wachten en sluit even in het rijtje aan met betere middagurine dan ochtendurine denk ik. Woensdagochtend negatief en dit vanmiddag na bijna knock-out te zijn gegaan in de Kruidvat en misselijk te zijn geworden met buikkrampen na een paar stukjes chocolade.
Dit kwam tevoorschijn na een halve minuut.
[ afbeelding ]
En thuis knalt ie nog meer!

2x helemaal eensquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Meisjes toch, het is niet ego als je iets over jezelf komt vertellen. Er is nergens een wet die zegt dat je op iedereen altijd maar moet reageren en als je op iedereen gereageerd hebt misschien nog 1 zinnetje aan jezelf mag wijten. Daar is niets ego aan en het maakt me altijd een beetje verdrietigalsof je een rotmens bent als je jezelf niet constant wegcijfert
Sorry, dat moest ik echt even kwijt, ik zie het in dit subforum echt te vaak
Cholula, wat fijn juist, dat je het zo voelt! Ik vind je geen ijskonijn hoor. Ik vind je juist verhelderend nuchter op veel vlakken en heb daar veel bewondering voor! Wat Risu zegt, ik zou willen dat ik het altijd zo kon voelen!

quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
2,2 miljoen zwemmertjes zijn er vandaag in me gespoten
17 februari mag ik testen. Dat zijn een paar hele lange weken!
 gek idee? Spannend wel!
 gek idee? Spannend wel!

Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:54 schreef Cygne het volgende:
Spannend cactus!
En weer terug, uiteraard zonder nod nog.

quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:54 schreef Cygne het volgende:
En weer terug, uiteraard zonder nod nog.

daar moet toch n winnaar tussen.zitten lijkt mij! duimen draaien!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
2,2 miljoen zwemmertjes zijn er vandaag in me gespoten
17 februari mag ik testen. Dat zijn een paar hele lange weken!

Shit zeg! Fijn van het goede vangnetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:58 schreef Cygne het volgende:
[..]
Jawel, rood bloedverlies en aardige stolsels ook.

Eerste ronde gehad en normaal altijd tussen de 24 en 26 dagen ongesteld maar vandaag dag 28, nog niks. Behalve dat ik de laatste tijd wel veel moe ben voel ik me ook niet echt zwanger (maar ik kan het niet weten want ben het nog nooit geweest). Vanochtend getest met lichte urine met een Kruidvat test maar de achtergrond begon roze te kleuren, dikke controlestreep kwam tevoorschijn en verder niets (dit was binnen een halve minuut) dus ik heb er verder niet meer naar omgekeken want ik dacht, negatief. Kwartiertje later zag ik toch dit:
 Eerste ronde gehad en normaal altijd tussen de 24 en 26 dagen ongesteld maar vandaag dag 28, nog niks. Behalve dat ik de laatste tijd wel veel moe ben voel ik me ook niet echt zwanger (maar ik kan het niet weten want ben het nog nooit geweest). Vanochtend getest met lichte urine met een Kruidvat test maar de achtergrond begon roze te kleuren, dikke controlestreep kwam tevoorschijn en verder niets (dit was binnen een halve minuut) dus ik heb er verder niet meer naar omgekeken want ik dacht, negatief. Kwartiertje later zag ik toch dit: 

gefeliciteerd!
 gefeliciteerd! 

Denk je? Op de gebruiksaanwijzing lees ik wel dat ie na 5 minuten echt niet meer betrouwbaar is en dat ie vals positief kan worden?
 Denk je? Op de gebruiksaanwijzing lees ik wel dat ie na 5 minuten echt niet meer betrouwbaar is en dat ie vals positief kan worden?

ik spreek uit persoonlijke ervaringquote:Op zondag 2 februari 2014 12:06 schreef Rawedni het volgende:
 indrooglijntjes zijn dunner en grijzer. Over drie dagen nog eens testen, dan is ie vast duidelijker
 indrooglijntjes zijn dunner en grijzer. Over drie dagen nog eens testen, dan is ie vast duidelijker  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |