2x helemaal eensquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Meisjes toch, het is niet ego als je iets over jezelf komt vertellen. Er is nergens een wet die zegt dat je op iedereen altijd maar moet reageren en als je op iedereen gereageerd hebt misschien nog 1 zinnetje aan jezelf mag wijten. Daar is niets ego aan en het maakt me altijd een beetje verdrietigalsof je een rotmens bent als je jezelf niet constant wegcijfert
Sorry, dat moest ik echt even kwijt, ik zie het in dit subforum echt te vaak![]()
Cholula, wat fijn juist, dat je het zo voelt! Ik vind je geen ijskonijn hoor. Ik vind je juist verhelderend nuchter op veel vlakken en heb daar veel bewondering voor! Wat Risu zegt, ik zou willen dat ik het altijd zo kon voelen!
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
2,2 miljoen zwemmertjes zijn er vandaag in me gespoten![]()
17 februari mag ik testen. Dat zijn een paar hele lange weken!
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:54 schreef Cygne het volgende:
Spannend cactus!
En weer terug, uiteraard zonder nod nog.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:54 schreef Cygne het volgende:
En weer terug, uiteraard zonder nod nog.
daar moet toch n winnaar tussen.zitten lijkt mij! duimen draaien!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
2,2 miljoen zwemmertjes zijn er vandaag in me gespoten![]()
17 februari mag ik testen. Dat zijn een paar hele lange weken!
Shit zeg! Fijn van het goede vangnetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:58 schreef Cygne het volgende:
[..]
Jawel, rood bloedverlies en aardige stolsels ook.
ik spreek uit persoonlijke ervaringquote:Op zondag 2 februari 2014 12:06 schreef Rawedni het volgende:
Denk je? Op de gebruiksaanwijzing lees ik wel dat ie na 5 minuten echt niet meer betrouwbaar is en dat ie vals positief kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |