Ik neem morgen dát testje - en die anderen - voor je mee!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:51 schreef Loj het volgende:
Oh, de zwangerschapstesten...
Kv gaf bij mij de eerste keer een lijntje, maar wel vaag. Eigenlijk nooit heel duidelijk geworden (maar heb ook na week 6 niet meer getest).
Moeders voor moeders was echt super vaag lijntje.. (Gelukkig was ik er twee dagen voor bij de vk geweest), kreeg toen een tweede test om te doen met ochtendurine, maar die heb ik weg gegeven
En ja zelfs met dat vage lijntje heb ik boven een lieve kleine grote dreumes liggen!
Hier verder nog steeds geen bloed. Begint echt te frustreren. Sorry dat ik dus ff niet zoveel reageer.
Heb dinsdag toevallig een afspraak met de huisarts (voor iets heel anders) leg het dan wel ff neer. Begin namelijk ook last te krijgen van m'n ks wond, heeft misschien wel met elkaar te maken.
Maargoed nu lekker een glaasje wijn!
Bloesem balen van je bloedbad enRisu
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
![]()
En spees ook met kuikentje 2.0 gefeliciteerd!![]()
Ik had trouwens het vertellen aan vriend een stuk romantischer voorgesteld
Hahaha, ja!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Cholula het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!! Skittles![]()
![]()
Wat gaaf! Ik zit echt te stuiteren. Ik had gewoon gelijk in mijn droom
Oh ja das waarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Cholula het volgende:
![]()
Je zou er geld mee moeten gaan verdienen! De slapende zwangerschapstest.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Cholula het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |