Zit daar nu een ovulatietest tussen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
Logisch SQ. Ik heb ook heel wat testjes gedaan, omdat het kon en omdat ik het leuk vond (al zei ik eerst altijd dat ik dat zelf noooooit zou doen
![]()
). Kijk:
[ link | afbeelding ]
Beetje onduidelijk maar die hele duidelijke op 14 januari (2 dagen voor NOD) is van Sensitest, de rest EBay-Chanty
Ohja! Dat klopt idd! Die Sensitest test is een ovulatie test idd. Werkt ook als zwangerschapstest as you can seequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit daar nu een ovulatietest tussen?
Mooi rijtje
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ohja! Dat klopt idd! Die Sensitest test is een ovulatie test idd. Werkt ook als zwangerschapstest as you can see. In dat geval klopt mijn 'Sensitest was het duidelijkst' verhaal dus niet
Idemquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en nog 1 ander fabeltje de wereld uit helpen trouwens, nu we toch bezig zijn: ik testte ALTIJD duidelijker in de middag (tussen 12:00 en 18:00) dan met ochtendurine.
Dat maakte bij mij geen klap uit. Die eerste drie testen heb ik gedaan met ongeconcentreerde avondurine.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en nog 1 ander fabeltje de wereld uit helpen trouwens, nu we toch bezig zijn: ik testte ALTIJD duidelijker in de middag (tussen 12:00 en 18:00) dan met ochtendurine.
Maar jouw ovutesten deden ook altijd pijn aan de ogen toch? Jouw plas is gewoon geschikter denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat maakte bij mij geen klap uit. Die eerste drie testen heb ik gedaan met ongeconcentreerde avondurine.
Ego omdat ik nergens anders op reageerde.quote:
Nee valt wel meequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jouw ovutesten deden ook altijd pijn aan de ogen toch? Jouw plas is gewoon geschikter denk ik![]()
oh joh. Dat is geen verplichting hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:43 schreef Risu het volgende:
[..]
Ego omdat ik nergens anders op reageerde.
Nu maar even: ik heb geen vergelijkingsmateriaal, kv testen gaven mij een mooi resultaat, 1 dag na NOD
oh, dan herinner ik mij dat verkeerd, sorryquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nee valt wel meeGewoon normaal, eerst een lichtere streep die steeds donkerder werd en dan weer afzwakte. Totdat ik van merk switchte natuurlijk
als t afsnijdsels zijn kan ik me voorstellen dat er soms minder gevvolige tussen zitten. of jij hebt speciale pies met extra awesome erin, waar de ebaytestjes niet tegen kunnen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik ben niet alleen!
Ja, ik ging toen dus ernstig twijfelen omdat bij bijvoorbeeld Pvoesss en Burdie die testen echt al paarse tweede lijnen gaven 4 dagen voor NOD of eerder. Maar volgens mij had ik ook al eens iemand gehoord die dit hetzelfde had!
En die is nou net heel onduidelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik herkende 'm, de zwangerschapstests van Sensitest zijn namelijk ook blauw
Je tweede van 12 januari is wel een sensitest
Blame it on the whoremones, your best excusequote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
En die is nou net heel onduidelijk
Kortom, er klopt niks van wat ik zei
Dat is waar, mijn plas is holo met glitter, dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als t afsnijdsels zijn kan ik me voorstellen dat er soms minder gevvolige tussen zitten. of jij hebt speciale pies met extra awesome erin, waar de ebaytestjes niet tegen kunnen.
ik heb alleen nog maar getest ooit met "over-de-datum-midstreams van de buurtdrogist eigen merk" ...
gebruiken ze jouw pies ook bij "de leukste krabbels"?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is waar, mijn plas is holo met glitter, dat zal het zijn!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet leuk..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:16 schreef Bloesem. het volgende:
BLOEDBAD
Wel lekker op tijd (vergeleken met de vorige keer) Maar MEH. Laat dit maar snel weer voorbij zijn
Ik neem morgen dát testje - en die anderen - voor je mee!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:51 schreef Loj het volgende:
Oh, de zwangerschapstesten...
Kv gaf bij mij de eerste keer een lijntje, maar wel vaag. Eigenlijk nooit heel duidelijk geworden (maar heb ook na week 6 niet meer getest).
Moeders voor moeders was echt super vaag lijntje.. (Gelukkig was ik er twee dagen voor bij de vk geweest), kreeg toen een tweede test om te doen met ochtendurine, maar die heb ik weg gegeven
En ja zelfs met dat vage lijntje heb ik boven een lieve kleine grote dreumes liggen!
Hier verder nog steeds geen bloed. Begint echt te frustreren. Sorry dat ik dus ff niet zoveel reageer.
Heb dinsdag toevallig een afspraak met de huisarts (voor iets heel anders) leg het dan wel ff neer. Begin namelijk ook last te krijgen van m'n ks wond, heeft misschien wel met elkaar te maken.
Maargoed nu lekker een glaasje wijn!
Bloesem balen van je bloedbad enRisu
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:05 schreef Skittles het volgende:
![]()
En spees ook met kuikentje 2.0 gefeliciteerd!![]()
Ik had trouwens het vertellen aan vriend een stuk romantischer voorgesteld
Hahaha, ja!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Cholula het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!! Skittles![]()
![]()
Wat gaaf! Ik zit echt te stuiteren. Ik had gewoon gelijk in mijn droom
Oh ja das waarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Cholula het volgende:
![]()
Je zou er geld mee moeten gaan verdienen! De slapende zwangerschapstest.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:20 schreef Cholula het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |