quote:O Gosh, sooooo incredible!!
In Czech Republic, a 23 year old woman gave birth to quintuplets, four boys and a girl. They are small but in good health. Miracle? They were conceived naturally!!

quote:
 Hoera!!! gefeliciteerd meis!
 Hoera!!! gefeliciteerd meis!

Die kan na de bevalling meteen door voor een buikwandreconstructiequote:

Dat voel ik ook wel een beetje zo. Lees ook allemaal negatieve verhalen waardoor ik het gevoel heb dat het dan bij mij vast ook niet goed gaat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...Toch durf ik me niet onder te dompelen in het idee dat het zo is.. Misschien al te vaak gelezen dat het verkeerd gaat, hoewel dat maar een relatief kleine kans is. Zal vanzelf wel komen

Maar het is niet zo dat het niet goed als jij er helemaal enthousiast en vrolijk over bent. Waarom zou je jezelf dat niet gunnen? Het is toch ontzettend gaaf dat je NU zwanger bent? Je kunt jezelf altijd nog druk maken, maar als je ervan kunt genieten (en dan bedoel ik dus als dat lukt) zou ik dat zeker doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat voel ik ook wel een beetje zo. Lees ook allemaal negatieve verhalen waardoor ik het gevoel heb dat het dan bij mij vast ook niet goed gaat.
Ja, ik ben een pessimist.

ik zou ook meteen de leidingen af laten binden. Als je kennelijk vijf eieren per keer kan leggen zou ik het risico niet meer nemenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die kan na de bevalling meteen door voor een buikwandreconstructie

Lees je ook alle positieve verhalen? Natuurlijk is er een kans dat het niet goed gaat, maar bij het grootste deel van de mensen (80%) gaat het wel goed! Hou die gedachte vast! En probeer te genieten! Je hoeft niet meteen los te gaan in de baby-dump en luiers en zwitsal te gaan kopen, maar een beetje denken aan hoe je leven er over 8 maanden uit ziet. Met een kindjequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dat voel ik ook wel een beetje zo. Lees ook allemaal negatieve verhalen waardoor ik het gevoel heb dat het dan bij mij vast ook niet goed gaat.
Ja, ik ben een pessimist.

Dat is zeker waar. Er kan altijd iets mis gaan, maar dat betekent niet dat je niet mag/kan genieten ervanquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:58 schreef Cholula het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat het niet goed als jij er helemaal enthousiast en vrolijk over bent. Waarom zou je jezelf dat niet gunnen? Het is toch ontzettend gaaf dat je NU zwanger bent? Je kunt jezelf altijd nog druk maken, maar als je ervan kunt genieten (en dan bedoel ik dus als dat lukt) zou ik dat zeker doen.
Ja, het kan misgaan, maar of je nu positief of afwachtend bent zal daar weinig verschil in gaan maken.
(Dit is tevens mijn instelling voor de volgende keer dat ik zwanger ben)

Is dat knap? Misschien is het een beetje naïef van me, maar ik hoop dat ik de volgende keer nog meer kan genieten, juist omdat ik weet dat het fout kan gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Er kan altijd iets mis gaan, maar dat betekent niet dat je niet mag/kan genieten ervan
Vind het wel knap dat je er nog steeds zo instaat

misschien is knap niet het juiste woord, maar uitzonderlijk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:48 schreef Cholula het volgende:
[..]
Is dat knap? Misschien is het een beetje naïef van me, maar ik hoop dat ik de volgende keer nog meer kan genieten, juist omdat ik weet dat het fout kan gaan.
 ) ik kan zomaar weer in een angstvogeltje veranderen als ik weer een streep heb. Time will tell
) ik kan zomaar weer in een angstvogeltje veranderen als ik weer een streep heb. Time will tell  

Begin me ook een beetje schuldig te voelen dat ik de afgelopen 3 dagen al een flinke hoeveelheid broodjes filet americain in m'n mik heb lopen stouwen als troost. Maar goed de test woensdag was negatief, als het vanavond niet doorzet test ik zaterdagochtend nog een keer.
 Begin me ook een beetje schuldig te voelen dat ik de afgelopen 3 dagen al een flinke hoeveelheid broodjes filet americain in m'n mik heb lopen stouwen als troost. Maar goed de test woensdag was negatief, als het vanavond niet doorzet test ik zaterdagochtend nog een keer. 

.
. .
 . .
.

Oh, gelukkig, ik ben niet alleen!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:15 schreef Cholula het volgende:
Ik heb dat ook! De kv test was meteen overtuigd, die ebaytest was echt twijfelachtig. Misschien zijn de ebaytesten veranderd?

Ja, nou, die eBaytesten claimen op 5kIU/ml gevoeligheid te zitten, gevoeliger kun je ze namelijk haast niet vinden. Maar misschien jokken die ook wel een beetje?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Niet alle testen reageren op dezelfde hoeveelheid hcg toch? En daarbij zal de ene kleurstof best anders werken dan de ander denk ik, materiaal van het stripje maakt ook nog uit denk ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |