abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136099385
Oh my!

quote:
O Gosh, sooooo incredible!!

In Czech Republic, a 23 year old woman gave birth to quintuplets, four boys and a girl. They are small but in good health. Miracle? They were conceived naturally!!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_136099454
quote:
*O* Hoera!!! gefeliciteerd meis!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:44:53 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_136099489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef Dottey het volgende:
Oh my!

[ afbeelding ]

[..]

Oh god wat een horror :o
disclaimer
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:51:08 #104
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_136099750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:42 schreef Dottey het volgende:
Oh my!

[ afbeelding ]

[..]

Die kan na de bevalling meteen door voor een buikwandreconstructie :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_136099768
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar... :+ Toch durf ik me niet onder te dompelen in het idee dat het zo is.. Misschien al te vaak gelezen dat het verkeerd gaat, hoewel dat maar een relatief kleine kans is. Zal vanzelf wel komen :)
Dat voel ik ook wel een beetje zo. Lees ook allemaal negatieve verhalen waardoor ik het gevoel heb dat het dan bij mij vast ook niet goed gaat.

Ja, ik ben een pessimist.
:')
pi_136100062
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Cygne het volgende:

[..]

Dat voel ik ook wel een beetje zo. Lees ook allemaal negatieve verhalen waardoor ik het gevoel heb dat het dan bij mij vast ook niet goed gaat.

Maar het is niet zo dat het niet goed als jij er helemaal enthousiast en vrolijk over bent. Waarom zou je jezelf dat niet gunnen? Het is toch ontzettend gaaf dat je NU zwanger bent? Je kunt jezelf altijd nog druk maken, maar als je ervan kunt genieten (en dan bedoel ik dus als dat lukt) zou ik dat zeker doen.
Ja, het kan misgaan, maar of je nu positief of afwachtend bent zal daar weinig verschil in gaan maken.
(Dit is tevens mijn instelling voor de volgende keer dat ik zwanger ben)
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:38:15 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_136101653
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Die kan na de bevalling meteen door voor een buikwandreconstructie :')
ik zou ook meteen de leidingen af laten binden. Als je kennelijk vijf eieren per keer kan leggen zou ik het risico niet meer nemen :')
disclaimer
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:39:12 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_136101692
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Cygne het volgende:

[..]

Lees je ook alle positieve verhalen? Natuurlijk is er een kans dat het niet goed gaat, maar bij het grootste deel van de mensen (80%) gaat het wel goed! Hou die gedachte vast! En probeer te genieten! Je hoeft niet meteen los te gaan in de baby-dump en luiers en zwitsal te gaan kopen, maar een beetje denken aan hoe je leven er over 8 maanden uit ziet. Met een kindje O+
disclaimer
pi_136102031
Sq! Wat een woorden! Ik smelt!

En ze heeft gelijk cygne, geniet ervan! Mocht het misgaan dan heb je nog tijd genoeg om je rot te voelen. Ik weet hoe het voelt maar daarom wil ik er nu heel erg van genieten.
pi_136103101
Dank dames. O+
pi_136103762
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:14 schreef Cygne het volgende:
Dank dames. O+
Dat :)
pi_136104583
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:58 schreef Cholula het volgende:

[..]

Maar het is niet zo dat het niet goed als jij er helemaal enthousiast en vrolijk over bent. Waarom zou je jezelf dat niet gunnen? Het is toch ontzettend gaaf dat je NU zwanger bent? Je kunt jezelf altijd nog druk maken, maar als je ervan kunt genieten (en dan bedoel ik dus als dat lukt) zou ik dat zeker doen.
Ja, het kan misgaan, maar of je nu positief of afwachtend bent zal daar weinig verschil in gaan maken.
(Dit is tevens mijn instelling voor de volgende keer dat ik zwanger ben)
Dat is zeker waar. Er kan altijd iets mis gaan, maar dat betekent niet dat je niet mag/kan genieten ervan :Y
Vind het wel knap dat je er nog steeds zo instaat O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_136107922
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:47 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Er kan altijd iets mis gaan, maar dat betekent niet dat je niet mag/kan genieten ervan :Y
Vind het wel knap dat je er nog steeds zo instaat O+
Is dat knap? Misschien is het een beetje naïef van me, maar ik hoop dat ik de volgende keer nog meer kan genieten, juist omdat ik weet dat het fout kan gaan.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:53:35 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_136108271
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:48 schreef Cholula het volgende:

[..]

Is dat knap? Misschien is het een beetje naïef van me, maar ik hoop dat ik de volgende keer nog meer kan genieten, juist omdat ik weet dat het fout kan gaan.
misschien is knap niet het juiste woord, maar uitzonderlijk?
Hoewel ik ook stoerder uit de MA kwam dan ik uiteindelijk bleek toen ik weer streepjes had hoor. Je weet 't niet, en da's misschien maar goed ook. Ook al kom ik hier misschien soms stoer en ruig over (ik ben opgevoed door een militair dus je kent de mentaliteit wel :P) ik kan zomaar weer in een angstvogeltje veranderen als ik weer een streep heb. Time will tell :)

Wat belangrijk is, is dat je in ieder geval even de tijd neemt om hier bovenop te komen. Hoeft geen maanden te zijn he, maar wals er ook niet overheen (niet dat ik denk dat je dat doet overigens) :*
disclaimer
pi_136108834
Ik vind het in ieder geval wel bewonderenswaardig. Het is inderdaad wat sq ook zegt: je weet niet hoe je ermee om zult gaan totdat het je overkomt.
En dan vind ik het echt stoer dat je met zo'n instelling ermee omgaat.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_136127777
Ik ben niet ruig en stoer, maar ik ben zeker bekend met de mentaliteit.
Skittles heb je al nieuws?
pi_136142395
Ja Skittles?

Verder rustig zo te zien, straks weer een aantal NODs vlak achter elkaar.
pi_136161130
Nog steeds niks, vanaf vanochtend weer een drukkend gevoel aan de linkerkant bij m'n bekkenkam en steekjes in de lies. Slijmfestijn is ermee opgehouden. Dus... :{ Begin me ook een beetje schuldig te voelen dat ik de afgelopen 3 dagen al een flinke hoeveelheid broodjes filet americain in m'n mik heb lopen stouwen als troost. Maar goed de test woensdag was negatief, als het vanavond niet doorzet test ik zaterdagochtend nog een keer.
Misschien is het ook gewoon de stress, vandaag een belangrijke toetsing over anesthesie, endocriene ziektes, diabetes, hemostase en nog meer van die ongein. Ik ben goed in feitjes enzo, maar niet als het 8-12 weken leerstof is, gepropt in 4 weken leertijd.
Dan zal het vanmiddag onderweg naar huis wellicht wel losbarsten als het erop zit :P

En hoe gaat het met de andere dames op de wachtbank? Helio al aan het hypochonderen of de rust zelve?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:14:49 #119
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136161892
Ja, laat ik ook maar weer eens wat typen :).

Die spontane vijfling :o .

Zelf zit ik ook op het wachtbankje weer. Nog een weekje wachten. Probeer niet te hypochonderen, Bij alles wat ik voel denk ik gewoon 'dat had ik vorige maand ook'. En dat is ook zo, ik heb geloof ik zo ongeveer alle kwaaltjes al voorbij zien komen... Nou, ronde 7 was voor mij niet lucky, laten we hopen dat ronde 8 dat wel is :).
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:11:40 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_136164428
Het is inderdaad maar rustig hier!

Tijd om er eens een vraagje in te gooien (vooral voor dames die al eens zwanger waren dus):
bij mijn vorige positieve test testte ik een paar dagen vòòr NOD positief met de Kruidvat 2 voor 5. De goedkope eBaytesten die hier zo de hemel in worden geprezen sloegen daarentegen amper uit (lijntje alleen zichtbaar nadat de test droog was tegen de lamp zeg maar). Ik lees hier eigenlijk alleen verhalen over mensen die met de eBaytesten veel sneller resultaat zagen dan met andere testen, ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die het andersom meemaakten?

En daarnaast, of iemand enig idee heeft waardoor dat dan veroorzaakt wordt? Is het een flaw in de Kruidvattesten (geven die te enthousiaste lijnen) of kunnen verschillende zwangerschapstesten verschillende chemische samenstellingen hebben waardoor mijn plasjes op het ene type beter reageren dan op de andere? Is er iemand die daar een licht op weet te schijnen?
disclaimer
pi_136164577
Ik heb dat ook! De kv test was meteen overtuigd, die ebaytest was echt twijfelachtig. Misschien zijn de ebaytesten veranderd?
pi_136164676
Niet alle testen reageren op dezelfde hoeveelheid hcg toch? En daarbij zal de ene kleurstof best anders werken dan de ander denk ik, materiaal van het stripje maakt ook nog uit denk ik.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:19:31 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136164681
Ik heb wel eens gelezen dat die ebay dipsticks 'restjes' zijn van de sticks die geknipt worden voor in cassettes en duurdere dipsticks. Dus zegmaar de zijkantjes die anders zouden worden weggegooid. Dat zou ze ook "b-keuze" maken. Misschien dat ze daarom wat van kwaliteit verschillen?
KuikenGuppy
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:20:09 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_136164707
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:15 schreef Cholula het volgende:
Ik heb dat ook! De kv test was meteen overtuigd, die ebaytest was echt twijfelachtig. Misschien zijn de ebaytesten veranderd?
Oh, gelukkig, ik ben niet alleen!
Ja, ik ging toen dus ernstig twijfelen omdat bij bijvoorbeeld Pvoesss en Burdie die testen echt al paarse tweede lijnen gaven 4 dagen voor NOD of eerder. Maar volgens mij had ik ook al eens iemand gehoord die dit hetzelfde had!
disclaimer
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:21:39 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_136164751
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Niet alle testen reageren op dezelfde hoeveelheid hcg toch? En daarbij zal de ene kleurstof best anders werken dan de ander denk ik, materiaal van het stripje maakt ook nog uit denk ik.
Ja, nou, die eBaytesten claimen op 5kIU/ml gevoeligheid te zitten, gevoeliger kun je ze namelijk haast niet vinden. Maar misschien jokken die ook wel een beetje?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')