en we hebben heel goed ons best gedaan
 en we hebben heel goed ons best gedaan 

Klopt, maar dat hypochonderen is echt fantastisch hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:
een fijne no mans land dus. jekkes
 Als je googlet op verkouden en rillerig zijn tussen ei en nod kom je zo 100 verhalen tegen van vrouwen die dat ook hadden rond die periode vlak voordat ze positief testten.
 Als je googlet op verkouden en rillerig zijn tussen ei en nod kom je zo 100 verhalen tegen van vrouwen die dat ook hadden rond die periode vlak voordat ze positief testten. Zelfs de wetenschap dat het lot toch al bepaald is en dat ik binnen nu en tien dagen zonder meer weet hoe en wat geeft geen innerlijke rust.
 Zelfs de wetenschap dat het lot toch al bepaald is en dat ik binnen nu en tien dagen zonder meer weet hoe en wat geeft geen innerlijke rust.  

Ja, nog wel eventjes hoor.. Mag dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Cygne en IMA, willen jullie nog in de onderste lijst blijven?

Ik vond dat hopen zwaar ruk... Wilde maar gewoon duidelijkheidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef DagenNachtdromer het volgende:
mijn man en ik zijn er ook over aan het denken of we vanavond gaan testen of morgen afwachten... weet nog niet wat we gaan doen. een avondje hopen is ook wel fijn, en als het niet zo is komt morgen de meest goedkope zwangerschapstest die er is.

Ik zou (zeker omdat het vóór je NOD is) pas morgenochtend testen, dan is je urine geconcentreerderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:07 schreef DagenNachtdromer het volgende:
mijn man en ik zijn er ook over aan het denken of we vanavond gaan testen of morgen afwachten... weet nog niet wat we gaan doen. een avondje hopen is ook wel fijn, en als het niet zo is komt morgen de meest goedkope zwangerschapstest die er is.
 .
 .

Snap ik ook hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:17 schreef DagenNachtdromer het volgende:
das een goeie spees_eend. misschien stel ik dat wel aan mijn man voor.
gm. ik wil ook wel duidelijkheid, maar ben er ook wel bang voor. heel onlogisch maar na de mk raak ik steeds meer ontmoedigd. ons gaat het toch niet lukken enzo... wij zijn al best wel een beetje pechvogels zeg maar.
 doe wat voor jullie fijn voelt
 doe wat voor jullie fijn voelt

Tuurlijk mag dat! Maar ik verifieer het even, wellicht wil je dit topic asap achter je latenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, nog wel eventjes hoor.. Mag dat?

Bij voorkeur wel, maar je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat! Maar ik verifieer het even, wellicht wil je dit topic asap achter je laten

Dat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, nog wel eventjes hoor.. Mag dat?

1x per cyclus. Daar bepalen de kenners het meest ideale moment voor. Ik laat ze maarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het kwartje valt nu pas dat dit een antwoord op mijn vraag was
Ik bedoel eigenlijk, hoe vaak per eisprong wordt het ingebracht? 1 keer op de dag van ei? Of vaker om de succesratio te vergroten? (net als dat wij hetero's rond de vruchtbare dagen dagelijks batsen) Ben daar wel benieuwd naar

Ik krijg ze ook niet in plaatje voor je, maar wel met werkende link! Prachtige strepen, van harte!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:38 schreef DagenNachtdromer het volgende:
https://www.dropbox.com/sc/jt897is58ifsmv5/STOtELB2Xm
mijn eerste foto ooit, hoop dat het lukt!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |