Dan let je niet goed op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het dan wel ter verdediging van de veroordeelde pedo?
Nogal eentonige signalen ja, van iemand die er persoonlijk baat bij zou hebben dit zo groot mogelijk uit te meten in de media.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En hij concludeert dus uit de signalen die hij krijgt dat de kans te groot is dat hem wat wordt aangedaan of gevaar loopt...
Zoals het willen verbieden van het vermelden dat er een pedo in de buurt woont bedoel je? Helemaal met je eensquote:Typisch dat mensen die er niks van afweten dingen voor anderen gaan bepalen.
Je trekt een vergezochte conclusie die werd afgeserveerd door een onderbouwing met cijfers ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik wijs hem er alleen op dat hij meet met 2 maten.
Even ter verduidelijking: Een groot deel van de ongelukken zijn te voorkomen door je beter te gedragen in het verkeer. Veel automobilisten doen dit niet. Letten niet op. Kijken niet naar fietsende kinderen als ze uit een zijstraat komen scheuren. Rijden door rood. Te hard. Geven fietsers of voetgangers geen voorrang. Etc.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Maar in het verkeer "veroorzaken" zit in de 99,99% van de gevallen geen doelbewuste keuze achter. Bij een pedo wel. Mee eens?
En wie ben jij dan om te zeggen dat hij alles uit zijn duim zuigt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nogal eentonige signalen ja, van iemand die er persoonlijk baat bij zou hebben dit zo groot mogelijk uit te meten in de media.
[..]
Zoals het willen verbieden van het vermelden dat er een pedo in de buurt woont bedoel je? Helemaal met je eens
Dat V. tot op heden nog geen cijfers naar buiten heeft gebracht maakt jouw copypaste niet de enige waarheid. Alsof een veroordeelde nooit zelf een slachtoffer kan zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je trekt een vergezochte conclusie die werd afgeserveerd door een onderbouwing met cijfers ja.
Waar claim ik dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En wie ben jij dan om te zeggen dat hij alles uit zijn duim zuigt?
Je wil zeggen dat de cijfers over recidive zijn verzonnen door mij?quote:Jezus kom op hé, je kan zelf toch ook niet meer ontkennen dat je alles zo draait dat het jou perfect uitkomt.
Over recidive bij pedo's lijken de cijfers die ik heb gepost toch redelijk te kloppen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat V. tot op heden nog geen cijfers naar buiten heeft gebracht maakt jouw copypaste niet de enige waarheid.
Waar claim ik dat?quote:Alsof een veroordeelde nooit zelf een slachtoffer kan zijn.
Nou, liever dat ze een soort van pedodorp inrichten waar die mannen wel een soort van leven op kunnen bouwen maar waar ze verder niet uitkunnen. Soort van Utopia, maar dan wat meer voorzieningen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt treurig is, dat je als volwassen man kleine kinderen zit te betasten en mischien wel wat verder gaat dan betasten alleen.
Wat mij betreft slaapt die man voortaan onder een brug.
Je zegt dit impliciet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar claim ik dat?
[..]
Je wil zeggen dat de cijfers over recidive zijn verzonnen door mij?
volgens de rechtbank wel. maar in realiteit dus niet, kennelijk. misschien moeten pedosexuelen zich dat maar realiseren, dat als ze dit soort dingen doen en gepakt worden, dat ze in principe een levenslange straf krijgen van de maatschappij.quote:
Dus? Wat maken die cijfers uit, daar gaat het niet eens om. Jij doet net alsof er alleen daar naar gekeken moet worden en niet naar de mogelijkheid dat V. wel degelijk ook slachtoffer kan zijn. Dat ik geen cijfertjes kan posten omdat V. die niet naar buiten heeft gebracht maakt jouw aanname niet de enige waarheid. Waarom moet ik dit 2 keer zeggen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Over recidive bij pedo's lijken de cijfers die ik heb gepost toch redelijk te kloppen.
[..]
Waar claim ik dat?
Je leest dus verkeerd.quote:
Klopt. Ik heb dan ook gezegd dat ik geen enkele pedo in mijn buurt hoef te hebben wonen, niet V. Zoek maar op.quote:Nee, waarom probeer je mij woorden in de mond te leggen? Jij plakt wat cijfers over recidive, dat zegt dus niks over V.
Waar ontken ik dat? Ik zeg dat de berichtgeving eentonig is, zonder bewijsmateriaal, aangeleverd door de persoon in kwestie die er baat bij heeft dit zo breed mogelijk in de media uit te laten meten. Is daar een woord van gelogen dan?quote:die nu ook een slachtoffer kan zijn. Iets wat jij steevast ontkent door de 'eentonige signalen'.
Waar claim ik dat?quote:Dat iemand ergens baat bij heeft betekent niet dat het direct is gelogen.
Je zegt dit impliciet. Je kan alles wel in twijfel trekken maar van enige objectiviteit bij jou is ook geen sprake.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je leest dus verkeerd.
[..]
Klopt. Ik heb dan ook gezegd dat ik geen enkele pedo in mijn buurt hoef te hebben wonen, niet V. Zoek maar op.
[..]
Waar ontken ik dat? Ik zeg dat de berichtgeving eentonig is, zonder bewijsmateriaal, aangeleverd door de persoon in kwestie die er baat bij heeft dit zo breed mogelijk in de media uit te laten meten. Is daar een woord van gelogen dan?
[..]
Waar claim ik dat?
Maar waarom alleen voor pedofielen? Iemand die een kind dood heeft gereden kan doodleuk een huis krijgen in een kinderrijke vinexwijk. Moet zo iemand dan ook niet eerst bij alle buren langsgaan om te zeggen dat hij/zij dat op het geweten heeft?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:36 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
volgens de rechtbank wel. maar in realiteit dus niet, kennelijk. misschien moeten pedosexuelen zich dat maar realiseren, dat als ze dit soort dingen doen en gepakt worden, dat ze in principe een levenslange straf krijgen van de maatschappij.
waarmee ik niet wil zeggen dat ik dat heksenjacht- gedrag goedkeur. maar het is wel een feit dat het gebeurt.
Omdat emoties, emoties zijn sterker dan rationeel nadenken. Kansloos om te proberen rationeel te zijn in een pedo-topic.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar waarom alleen voor pedofielen? Iemand die een kind dood heeft gereden kan doodleuk een huis krijgen in een kinderrijke vinexwijk. Moet zo iemand dan ook niet eerst bij alle buren langsgaan om te zeggen dat hij/zij dat op het geweten heeft?
Dat doodrijden is een ongeluk. Geen doelbewuste daad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar waarom alleen voor pedofielen? Iemand die een kind dood heeft gereden kan doodleuk een huis krijgen in een kinderrijke vinexwijk. Moet zo iemand dan ook niet eerst bij alle buren langsgaan om te zeggen dat hij/zij dat op het geweten heeft?
Ik ben er ook voor om mensen die daar een steentje aan bijdragen uit de samenleving te verwijderen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef 3-voud het volgende:
We hebben een samenleving met kinderen, die vrij op straat moeten kunnen spelen. Zonder gevaar voor volwassenen die hun overmacht misbruiken voor seksuele lust en daarmee de kinderen voor altijd schaden.
Doe je dat wel, heb je 3 keuzes: Opdonderen, opzouten of optyfen
Klaar.
Het is gewoon overdreven. De straten zijn veiliger dan ooit maar er wordt gewoon steeds panischer gedaan. Elke minuscule risicootje moet beheerst worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef 3-voud het volgende:
We hebben een samenleving met kinderen, die vrij op straat moeten kunnen spelen. Zonder gevaar voor volwassenen die hun overmacht misbruiken voor seksuele lust en daarmee de kinderen voor altijd schaden.
Doe je dat wel, heb je 3 keuzes: Opdonderen, opzouten of optyfen
Klaar.
+70% recidive is niet minuscuul. Maar dat is blijkbaar aan dovemansoren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is gewoon overdreven. De straten zijn veiliger dan ooit maar er wordt gewoon steeds panischer gedaan. Elke minuscule risicootje moet beheerst worden.
Jij hebt vroeger ook gewoon op straat gespeeld terwijl er toen meer criminaliteit was en er meer onbehandelde pedoseksuelen over straat liepen.
Ongelukken die meestal voorkomen kunnen worden door beter op te letten. Of langzamer te rijden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat doodrijden is een ongeluk. Geen doelbewuste daad.
Een kind misbruiken wel.
Als je dit niet begrijpt zit er veel mis bij je.
Gemiddeld 10 tot 20% dus volgens datzelfde rapport. Niet erger maken dan het nu al is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
+70% recidive is niet minuscuul. Maar dat is blijkbaar aan dovemansoren.
Wow. Jij zit veel op Fok. Je bent een meester in het verdraaien van woorden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ongelukken die meestal voorkomen kunnen worden door beter op te letten. Of langzamer te rijden.
We hebben een samenleving met kinderen, die vrij op straat moeten kunnen spelen. Zonder gevaar voor volwassenen die hun auto misbruiken voor hun eigen ego en daarmee de kinderen voor altijd schaden.
Of niet soms?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |