abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136045003
quote:
Sytze van der V. woont niet meer in Amsterdam. Dat zegt hij tegen Parool.nl. De pedoseksueel kon zich niet inschrijven bij de gemeente, omdat hij dan 'acuut uit de stad zou worden geflikkerd'.

Wanneer ik me inschrijf, weten ze waar ik woon en moet ik aan voorwaarden voldoen, zoals de omgeving op de hoogte stellen van wie ik ben. Dan kan ik beter meteen zelfmoord plegen
Van der V. tegen Parool.nl

Lees eens wat mensen over mij zeggen op internet. Er hoeft maar één idioot te zijn die zijn daad bij het woord voegt en dan is het voorbij. ... Laat het dan maar een idioot zijn die meteen mijn hersens inslaat, zodat het gelijk voorbij is. Daar hoop ik op

Nogmaals Van der V.
Van der V. werd eerder veroordeeld voor misbruik van jongens. Zijn zaak werd in 2009 landelijk bekend toen burgemeester Rob van Gijzel hem een gebiedsverbod oplegde voor heel Eindhoven. Van der V. kwam in augustus vrij. De pedoseksueel schreef daarna op zijn weblog dat hij per 1 november een flat had gevonden in Amsterdam.

Nu is hij weer vertrokken uit de hoofdstad. Hij woonde daar in het huis van een bevriende gedetineerde, die eerder vrij kwam dan gepland. Van der V. moest daarom het huis verlaten.

'Acuut de stad uit geflikkerd'
'Omdat ik me niet in kan schrijven bij de gemeente, heb ik nu geen onderdak. Ik heb een brief ontvangen waarin staat dat ik acuut uit de stad geflikkerd zou worden als ik ergens illegaal zou gaan wonen', vertelt Van der V tegen Parool.nl. 'Wanneer ik me inschrijf, weten ze waar ik woon en moet ik aan voorwaarden voldoen, zoals de omgeving op de hoogte stellen van wie ik ben. Dan kan ik beter meteen zelfmoord plegen.'

Van der V. doelt op een brief die de Amsterdamse burgemeester Van der Laan hem in november schreef. Daarin gaf Van der Laan aan graag in gesprek te willen met de veroordeelde pedofiel, over voorwaarden als hij in Amsterdam kwam wonen.

Van der V. vertelt, dat het hem in het verleden wel steeds lukte om onderdak te vinden, maar nu raakt zijn geld op. 'Ik kan door mijn zeer slechte gezondheid niet op straat zwerven, dus zal ik de wet moeten overtreden. Ik moet iets.'

Herkenningsrisico
De voor misbruik van jongens veroordeelde Eindhovenaar waakt in zijn zoektocht naar nieuw onderdak constant voor herkenning. 'Lees eens wat mensen over mij zeggen op internet. Er hoeft maar één idioot te zijn die zijn daad bij het woord voegt en dan is het voorbij', aldus Van der V. 'En laat het dan maar een idioot zijn die meteen mijn hersens inslaat, zodat het gelijk voorbij is. Daar hoop ik op.'

Van der V. zegt tegen Parool.nl dat de overheid meer moet doen aan de huisvesting voor vrijgekomen pedofielen. 'Ik heb drie keer vastgezeten en ben nooit voorbereid op een terugkeer in de samenleving. Ik ben gewoon op straat geflikkerd.' Hij denkt dat rondzwervende pedofielen een groter gevaar zijn voor de samenleving en vindt dat het zoeken van een huis voor gedetineerden een belangrijk onderwerp is. 'Ik zie mezelf niet kinderen uit de school trekken, maar niet iedereen is zoals ik.'

Geen behoefte aan wraak
Want Van der V. heeft niet echt de behoefte om wraak te nemen. 'De samenleving heeft de pest aan mij en ik ook aan hun. De enige persoon waarop ik wraak zou kunnen nemen is de burgemeester van Eindhoven, maar wat schiet ik daarmee op? Behalve dat ik dan wel gratis onderdak voor de rest van mijn leven zou krijgen.'
BRON
Best treurig dat je als ontwikkelde westerse samenleving niet eens een veilige leefplek kunt creëren voor zulke figuren.

Lijkt me dat er een oplossing moet komen, als serieus een voorwaarde is voor onderdak dat je de buurt inlicht over je verleden is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden.

Hij heeft zijn straf toch gehad?
blablablabla
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:04:08 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136045285
Zou je dat écht willen? Weet niet of je kinderen hebt maar als je die hebt, zou je hem dan zonder probleem als buurman willen hebben? En dan ook lekker uitnodigen op de buurtfeesten enzo?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_136045342
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Best treurig dat je als ontwikkelde westerse samenleving niet eens een veilige leefplek kunt creëren voor zulke figuren.

Lijkt me dat er een oplossing moet komen, als serieus een voorwaarde is voor onderdak dat je de buurt inlicht over je verleden is dat natuurlijk te belachelijk voor woorden.

Hij heeft zijn straf toch gehad?
Weet je wat pas echt treurig is, dat je als volwassen man kleine kinderen zit te betasten en mischien wel wat verder gaat dan betasten alleen.

Wat mij betreft slaapt die man voortaan onder een brug.
pi_136045390
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:04 schreef RingBewoner het volgende:
Zou je dat écht willen? Weet niet of je kinderen hebt maar als je die hebt, zou je hem dan zonder probleem als buurman willen hebben? En dan ook lekker uitnodigen op de buurtfeesten enzo?
Zou je willen weten of er een veroordeelde moordenaar naast je woont, of een drugsdealer? Zou je je fiets nog buiten durven zetten 's avonds als er een notoire fietsendief naast je zou wonen?

Zou de vraag niet moeten zijn of je het zou moeten weten, in plaats of je het zou willen weten?
blablablabla
pi_136045446
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Weet je wat pas echt treurig is, dat je als volwassen man kleine kinderen zit te betasten en mischien wel wat verder gaat dan betasten alleen.

Is een walgelijke daad, zeker. Maar hij heeft zijn straf toch gehad niet.
Moet je zo iemand dan tot zijn dood opjagen omdat zijn vergrijp een in jouw ogen smerigere moraal heeft dan die van bijvoorbeeld een moordenaar?

En al zou je dat willen, wat moet je dan met zulke mensen. Je zal ze toch moeten huisvesten....
blablablabla
pi_136045452
quote:
. 'Ik kan door mijn zeer slechte gezondheid niet op straat zwerven, dus zal ik de wet moeten overtreden. Ik moet iets.'
Dit somt de gedachtegang van die gevaarlijke gek wel aardig op.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:09:18 #7
343196 RingBewoner
pi_136045459
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou je willen weten of er een veroordeelde moordenaar naast je woont, of een drugsdealer? Zou je je fiets nog buiten durven zetten 's avonds als er een notoire fietsendief naast je zou wonen?

Zou de vraag niet moeten zijn of je het zou moeten weten, in plaats of je het zou willen weten?
Ik vind het vergelijken van een fiets die te vervangen is iets heel anders dan kinderen. Kinderen kun je niet even herprogrammeren of repareren. Ik moet er niet aan denken dat er later iemand naar mijn kinderen kijkt op een manier die absoluut te smerig voor woorden is.
pi_136045488
quote:

[..]

Natuurlijk zou je het moeten weten, hoe anders wil je je kinderen beschermen tegen iemand van wie bekend is dat zijn afwijking een hoge kans op herhaling heeft?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:10:20 #9
343196 RingBewoner
pi_136045495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je zo iemand dan tot zijn dood opjagen omdat zijn vergrijp een in jouw ogen smerigere moraal heeft dan die van bijvoorbeeld een moordenaar?

En al zou je dat willen, wat moet je dan met zulke mensen. Je zal ze toch moeten huisvesten....
Huisvest maar lekker ergens in een uithoek in Siberië of Alaska.
pi_136045587
Voorbeeld nr 1000000000000 dat het rechtssysteem in Nederland hopeloos faalt
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_136045624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:10 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Huisvest maar lekker ergens in een uithoek in Siberië of Alaska.
Prima, maar doe dat dan.
Als je dit verhaal leest kan zo iemand dus kennelijk nergens heen. Zullen veel mensen redeneren met "lekker voor je" maar het probleem blijft ondertussen wel bestaan.
Die Benno L is uiteindelijk ook naar het buitenland gevlucht, zijn de kinderen daar lekker mee. Geen controle niks meer natuurlijk, maar wij zijn er vanaf :) .
blablablabla
pi_136045684
Geen medelijden met die smeerlap.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:15:56 #13
343196 RingBewoner
pi_136045700
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Prima, maar doe dat dan.
Als je dit verhaal leest kan zo iemand dus kennelijk nergens heen. Zullen veel mensen redeneren met "lekker voor je" maar het probleem blijft ondertussen wel bestaan.
Die Benno L is uiteindelijk ook naar het buitenland gevlucht, zijn de kinderen daar lekker mee. Geen controle niks meer natuurlijk, maar wij zijn er vanaf :) .
Doe dat dan?

Ik denk dat die Sytse dat lekker zelf mag gaan bedenken. Ik ben geen filantroop en al helemaal niet voor dit soort idioten. Ik snap niet waarom die mensen dat zelf niet bedenken, lekker een huisje ver weg van de bewoonde wereld. Zijn genoeg plaatsen in Europa waar dat kan.
pi_136045701
Eigenlijk zou hij gewoon een nieuwe identiteit moeten krijgen want hier schiet niemand wat mee op.
pi_136045758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat huisvesten dat moet hij zelf maar regelen, ik vind het een gevaar voor de kinderen om zo`n persoon in je buurt toe te laten.
Ik ben zelf vader en ik heb geen trek in zo`n idioot als buurman, ik ben in principe tegen geweld maar voor zijn eigen bestwil kan hij beter dan niet naast mij wonen.
Bovendien is pedofilie een ziekte waar geen behandeling voor is dus zal hij in tegenstelling tot een moordenaar weer de behoefte hebben om met kleine kinderen te stoeien.
pi_136045804
Een bepaald gebied (bijv nieuwbouw) af laten zetten zodat daar personen zoals Sytze kunnen gaan wonen. Geen kinderen en geen school in de buurt.
pi_136045870
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Doe dat dan?

Ik denk dat die Sytse dat lekker zelf mag gaan bedenken. Ik ben geen filantroop en al helemaal niet voor dit soort idioten. Ik snap niet waarom die mensen dat zelf niet bedenken, lekker een huisje ver weg van de bewoonde wereld. Zijn genoeg plaatsen in Europa waar dat kan.
Je gaat in je blinde haat volledig voorbij aan de kern van het probleem namelijk dat zo iemand ook ergens moet wonen.

Aangezien hij zich niet kan registreren bij een gemeente (vanwege die voorwaarden) zal hij zich dus logischerwijs ergens illegaal gaan vestigen of in het buitenland. Als dat vestigen al dan niet toevallig in een kindrijke buurt is ben je elk zicht op hem kwijt als overheid en als buurt zijnde.

Door het probleem op een onredelijke manier bij hem neer te leggen dwing je zo iemand tot 'oplossingen' die vanuit een veel breder maatschappelijk oogpunt totaal niet wenselijk zijn.
blablablabla
pi_136045993
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:17 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat huisvesten dat moet hij zelf maar regelen, ik vind het een gevaar voor de kinderen om zo`n persoon in je buurt toe te laten.
Ik ben zelf vader en ik heb geen trek in zo`n idioot als buurman, ik ben in principe tegen geweld maar voor zijn eigen bestwil kan hij beter dan niet naast mij wonen.
Bovendien is pedofilie een ziekte waar geen behandeling voor is dus zal hij in tegenstelling tot een moordenaar weer de behoefte hebben om met kleine kinderen te stoeien.
Je geeft hiermee perfect het probleem aan.
Die man moet zelf voor huisvesting zorgen maar als hij naast jou komt wonen is hij zijn leven niet zeker. Ook al ben je volgens eigen zeggen 'in principe' zelf tegen geweld.
blablablabla
pi_136046027
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Je gaat in je blinde haat volledig voorbij aan de kern van het probleem namelijk dat zo iemand ook ergens moet wonen.

Aangezien hij zich niet kan registreren bij een gemeente (vanwege die voorwaarden) zal hij zich dus logischerwijs ergens illegaal gaan vestigen of in het buitenland. Als dat vestigen al dan niet toevallig in een kindrijke buurt is ben je elk zicht op hem kwijt als overheid en als buurt zijnde.

Door het probleem op een onredelijke manier bij hem neer te leggen dwing je zo iemand tot 'oplossingen' die vanuit een veel breder maatschappelijk oogpunt totaal niet wenselijk zijn.
Welk zicht pretendeer je te hebben op zo`n pedofiel al zou je hem plaatsen in een normale wijk?
Hij is een gevaar voor kinderen in welke wijk hij ook besluit te wonen, dat de overheid weet waar hij verblijft wil nog niet zeggen dat hij geen kinderen meer kan betasten. De enige oplossing is om hem in een kliniek te zetten maar dat gaat niet in verband met je rechten als mens.
Het is een vervelende situatie voor hem maar daar had hij maar aan moeten denken voor dat hij kinderen begon te betasten.
pi_136046088
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Je geeft hiermee perfect het probleem aan.
Die man moet zelf voor huisvesting zorgen maar als hij naast jou komt wonen is hij zijn leven niet zeker. Ook al ben je volgens eigen zeggen 'in principe' zelf tegen geweld.
Ik ben tegen geweld maar ik ga niet van zijn probleem mijn probleem maken, als ik merk dat zo`n figuur bij mij in de buurt woont en mijn kleine niet veilig kan rondlopen ben ik verplicht als vader om de veiligheid van mijn kind te waarborgen. Geweld is dan helaas een van de weinige oplossingen.
pi_136046216
quote:
Lees eens wat mensen over mij zeggen op internet. Er hoeft maar één idioot te zijn die zijn daad bij het woord voegt en dan is het voorbij. ... Laat het dan maar een idioot zijn die meteen mijn hersens inslaat, zodat het gelijk voorbij is. Daar hoop ik op
Dramaqueen. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_136046293
geef die man dan een plekje in een inrichting ofzo. dat ie wel naar buiten mag, maar dan kunnen ze hem in de gaten houden. lijkt me beter dan een verbitterde dakloze pedo, die in de bosjes van de locale basisschool ligt te pitte.
pi_136046323
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Welk zicht pretendeer je te hebben op zo`n pedofiel al zou je hem plaatsen in een normale wijk?
Hij is een gevaar voor kinderen in welke wijk hij ook besluit te wonen, dat de overheid weet waar hij verblijft wil nog niet zeggen dat hij geen kinderen meer kan betasten. De enige oplossing is om hem in een kliniek te zetten maar dat gaat niet in verband met je rechten als mens.
Het is een vervelende situatie voor hem maar daar had hij maar aan moeten denken voor dat hij kinderen begon te betasten.
Je hebt dan in ieder geval zicht op waar hij woont en wat hij ongeveer doet, desnoods kun je hem als overheid preventief laten monitoren.
Hem de illegaliteit injagen met maatregelen waar hij onmogelijk aan kan voldoen is sowieso geen oplossing.

Eigenlijk lees ik helemaal geen oplossingen. Ben er ook voor dat mensen hun eigen problemen oplossen hoor maar zoals je zelf al aangeeft zal jij hem niet tolereren in je buurt en daarbij geweld niet schuwen als hij (verplicht) zijn zegje komt doen.

Pedofilie is een ziekte maar wel degelijk te behandelen, denk hierbij aan medicijnen of chemische castratie dus dat en of hij werkelijk een acuut gevaar zou vormen voor de wijk is ook maar helemaal de vraag.
blablablabla
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2014 @ 12:37:23 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_136046429
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:04 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:39:30 #25
343196 RingBewoner
pi_136046497
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Geen blinde haat hoor. Maar ik zie niet in waarom wij voor dit soort mensen moeite zouden moeten doen. We hebben in Nederland normen en waarden, heb je moeite om je daar aan te houden dan vind ik dat je het recht om naar diezelfde normen en waarden behandelt te worden een beetje verspeelt. Het is balen voor deze man dat het om pedofilie gaat en dat de media hier de heksenjacht op heeft geopend.
pi_136046525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hebt dan in ieder geval zicht op waar hij woont en wat hij ongeveer doet, desnoods kun je hem als overheid preventief laten monitoren.
Hem de illegaliteit injagen met maatregelen waar hij onmogelijk aan kan voldoen is sowieso geen oplossing.
Er is geen zicht op zo`n figuur in een wijk, de politie gaat echt niet heel de dag voor zijn deur staan en hij heeft ook geen GPS tracker om zijn enkel hangen. Een paar extra rondjes door de wijk is het enige wat je kan verwachten van de politie.
quote:
Eigenlijk lees ik helemaal geen oplossingen. Ben er ook voor dat mensen hun eigen problemen oplossen hoor maar zoals je zelf al aangeeft zal jij hem niet tolereren in je buurt en daarbij geweld niet schuwen als hij (verplicht) zijn zegje komt doen.
Dat klopt, dat heet nu eenmaal verantwoordelijkheid dragen voor je daden. Als ik een verkrachter zou zijn en een hoop mensen weten dat ik er eentje ben dan zou ik het ook niet vreemd vinden dat ik niet meer gewenst ben bij de buurvrouw. Zo moeilijk is dat toch niet?
Bovendien geilt hij op de allerzwakste in de samenleving en heb ik een plicht als vader om mijn kleine te beschermen al moet ik daar geweld voor gebruiken.
quote:
Pedofilie is een ziekte maar wel degelijk te behandelen, denk hierbij aan medicijnen of chemische castratie dus dat en of hij werkelijk een acuut gevaar zou vormen voor de wijk is ook maar helemaal de vraag.
Ik vind betasten al veel te ver gaan, dat kun je niet zomaar even weg castreren of behandelen.
pi_136046545
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat maakt je mede verantwoordelijk voor wat betreft recidiverende pedo's.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:42:32 #28
343196 RingBewoner
pi_136046587
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom niet?
Heel goed, uit mijn vraagstelling maak je op dat ik dat niet zou doen. Echter, ik heb geleerd dat het onbeleefd is om een vraag te beantwoorden met een vraag. Misschien zou je daarom mijn vragen kunnen beantwoorden met argumenten waarom jij het blijkbaar wel zou doen.
pi_136046596
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Natuurlijk zou je het moeten weten, hoe anders wil je je kinderen beschermen tegen iemand van wie bekend is dat zijn afwijking een hoge kans op herhaling heeft?
Van sommige dingen is het beter dat je ze niet weet.
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2014 @ 12:44:12 #30
3928 Ulx
pi_136046638
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Heel goed, uit mijn vraagstelling maak je op dat ik dat niet zou doen. Echter, ik heb geleerd dat het onbeleefd is om een vraag te beantwoorden met een vraag. Misschien zou je daarom mijn vragen kunnen beantwoorden met argumenten waarom jij het blijkbaar wel zou doen.
Omdat als hij op een buurtfeest rondloopt niets kan doen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_136046654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:40 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Er is geen zicht op zo`n figuur in een wijk, de politie gaat echt niet heel de dag voor zijn deur staan en hij heeft ook geen GPS tracker om zijn enkel hangen. Een paar extra rondjes door de wijk is het enige wat je kan verwachten van de politie.

[..]

Dat klopt, dat heet nu eenmaal verantwoordelijkheid dragen voor je daden. Als ik een verkrachter zou zijn en een hoop mensen weten dat ik er eentje ben dan zou ik het ook niet vreemd vinden dat ik niet meer gewenst ben bij de buurvrouw. Zo moeilijk is dat toch niet?
Bovendien geilt hij op de allerzwakste in de samenleving en heb ik een plicht als vader om mijn kleine te beschermen al moet ik daar geweld voor gebruiken.

[..]

Ik vind betasten al veel te ver gaan, dat kun je niet zomaar even weg castreren of behandelen.
Wat moet zo iemand dan concreet doen volgens jou?
Zelf zijn probleem aangaande huisvesting oplossen door bij jou in de wijk gaan wonen brengt hij niet alleen zichzelf mee in de grote problemen dus die optie valt af.

Niet alleen zichzelf trouwens maar ook jij loopt enig risico op een gevangenisstraf als ik je opvattingen aangaande het beschermen van je kinderen zo lees.
blablablabla
pi_136046674
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat maakt je mede verantwoordelijk voor wat betreft recidiverende pedo's.
Helemaal niet, ik draag helemaal geen ene verantwoordelijkheid voor de daden van zo`n pedo.
Ik bemoedig hem op geen enkele manier om kinderen lastig te vallen, vreemd dat het in Nederland doodnormaal is om de verantwoordelijkheid van zo`n viespeuk over heel de samenleving uit te spreiden.
Deze man heeft helemaal zelf beslist om kinderen lastig te vallen en moet daar nu voor boeten, mischien kan hij bij stichting martijn aankloppen voor een pedo woning.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:46:15 #33
343196 RingBewoner
pi_136046686
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Omdat als hij op een buurtfeest rondloopt niets kan doen?
Behalve naar je kinderen kijken en zich daar thuis op aftrekken. Dat hij naar mijn vrouw kijkt en daar thuis op losgaat vind ik nog best, maar mijn kinderen..... Die gedachte zorgt er echt voor dat mijn maag omdraait.
pi_136046771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat moet zo iemand dan concreet doen volgens jou?
Zelf zijn probleem aangaande huisvesting oplossen door bij jou in de wijk gaan wonen brengt hij niet alleen zichzelf mee in de grote problemen dus die optie valt af.
Wat hij moet doen is niet mijn probleem, dat is nu net de hele strekking van het verhaal.
Wat er gedaan kan worden is dat die pedoclub martijn een fonds opricht om een kleine boerderij te kopen zodat de pedo`s gezamelijk daar kunnen wonen. Dat is een oplossing maar goed daar moet hij dan bij mensen aankloppen die met hetzelfde probleem kampen. Samen sta je sterk.
quote:
Niet alleen zichzelf trouwens maar ook jij loopt enig risico op een gevangenisstraf als ik je opvattingen aangaande het beschermen van je kinderen zo lees.
Als het om de veiligheid van mijn kleine gaat dan ben ik niet meer belangerijk.
pi_136046777
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:45 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik draag helemaal geen ene verantwoordelijkheid voor de daden van zo`n pedo.
Ik bemoedig hem op geen enkele manier om kinderen lastig te vallen, vreemd dat het in Nederland doodnormaal is om de verantwoordelijkheid van zo`n viespeuk over heel de samenleving uit te spreiden.
Deze man heeft helemaal zelf beslist om kinderen lastig te vallen en moet daar nu voor boeten, mischien kan hij bij stichting martijn aankloppen voor een pedo woning.
Dat doe je wel. Pedo's worden dusdanig lastig gevallen door heksenjachten dat ze ook na het uitzitten van hun straf worden gedwongen in een hutje op de hei te gaan leven. Daarmee duw je pedo's in een isolement met alle gevolgen vandien.
pi_136046824
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat doe je wel. Pedo's worden dusdanig lastig gevallen door heksenjachten dat ze ook na het uitzitten van hun straf worden gedwongen in een hutje op de hei te gaan leven. Daarmee duw je pedo's in een isolement met alle gevolgen vandien.
Nogmaals dat is niet mijn probleem, als je niet de gevolgen van je daden aankan moet je mischien beter nadenken voor dat je zo`n smerige daad begaat.
pi_136046850
onderbuikjes _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:51:18 #38
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_136046855
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:17 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een afwijkende seksuele voorkeur een ziekte?
pi_136046916
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:51 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een afwijkende seksuele voorkeur een ziekte?
Ik vind het een ziekte, net zoals een pyromaan of een kleptomaan ook geestesziek is.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:53:03 #40
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_136046928
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:34 schreef Elan het volgende:

Pedofilie als ziekte? Dan kun je homofilie ook wel een ziekte noemen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_136046976
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Pedoseksualiteit dan, mijn welgemeende excuses.
blablablabla
  Overall beste user 2022 dinsdag 28 januari 2014 @ 12:54:59 #42
3928 Ulx
pi_136047012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:46 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Behalve naar je kinderen kijken en zich daar thuis op aftrekken. Dat hij naar mijn vrouw kijkt en daar thuis op losgaat vind ik nog best, maar mijn kinderen..... Die gedachte zorgt er echt voor dat mijn maag omdraait.
Je weet niet of hij dat doet.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:55:21 #43
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_136047027
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die mijn gedachtengang snapt.

Laat ik voorop stellen dat ik pedofilie walgelijk vind, en hoop dat het nooit maatschappelijk geaccepteerd wordt, maar ik zie niet hoe het anders is dan homofilie of heterofilie.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:55:40 #44
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_136047040
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goed punt, juist door ze buiten te sluiten valt de sociale controle weg.
Juist in een hutje op hei kun je doen en laten wat je wil. Een jong meisje in je auto meenemen naar dat hutje, zonder dat iemand iets merkt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_136047149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:49 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Wat hij moet doen is niet mijn probleem, dat is nu net de hele strekking van het verhaal.
Wat er gedaan kan worden is dat die pedoclub martijn een fonds opricht om een kleine boerderij te kopen zodat de pedo`s gezamelijk daar kunnen wonen. Dat is een oplossing maar goed daar moet hij dan bij mensen aankloppen die met hetzelfde probleem kampen. Samen sta je sterk.

[..]

Als het om de veiligheid van mijn kleine gaat dan ben ik niet meer belangerijk.
Het is wel degelijk jouw probleem want kennelijk tolereer je ze niet om je heen.

Dus mocht iemand na het uitzitten van zijn straf besluiten bij jou in de buurt te komen wonen hebben zowel de pedo als jij een groot probleem.

Juist dat probleem, dus fatsoenlijke huisvesting kaart Sytze van der V aan in zijn relaas. Het gaat ook niet alleen over hem, maar over de honderden al dan niet duizenden die in zijn schoenen staan of in zijn schoenen komen te staan.

De overheid moet met een oplossing komen die zowel voor de burger met kleine kinderen als de veroordeelde pedoseksueel als aanvaardbaar zal worden ervaren want onderling komen de burgers er niet uit zoals je zelf zal zien.
blablablabla
pi_136047154
quote:

[..]

Waarom zou je zoiets niet willen weten? Dat wil je toch gewoon weten in plaats van dat je je ogen sluit?
Let's do it, let's fall in love
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:59:09 #47
343196 RingBewoner
pi_136047183
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:55 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die mijn gedachtengang snapt.

Laat ik voorop stellen dat ik pedofilie walgelijk vind, en hoop dat het nooit maatschappelijk geaccepteerd wordt, maar ik zie niet hoe het anders is dan homofilie of heterofilie.
Misschien is het nog een verschil dat het een met kinderen is en de andere twee in de meeste gevallen met meerderjarigen.
pi_136047240
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:58 schreef Lievewij het volgende:

[..]

Waarom zou je zoiets niet willen weten? Dat wil je toch gewoon weten in plaats van dat je je ogen sluit?
Mensen willen altijd alles weten. Als mijn buurman midden in de nacht thuiskomt vraag ik me ook wel eens af waar hij was.
Punt is alleen dat het mij geen moer aan gaat en bij vreselijke misdadigers van allerlei kaliber die ergens wonen dat de buurt ook niets aan gaat behalve dus in het geval van de pedoseksuelen.
blablablabla
pi_136047252
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is wel degelijk jouw probleem want kennelijk tolereer je ze niet om je heen.

Dus mocht iemand na het uitzitten van zijn straf besluiten bij jou in de buurt te komen wonen hebben zowel de pedo als jij een groot probleem.

Juist dat probleem, dus fatsoenlijke huisvesting kaart Sytze van der V aan in zijn relaas. Het gaat ook niet alleen over hem, maar over de honderden al dan niet duizenden die in zijn schoenen staan of in zijn schoenen komen te staan.

De overheid moet met een oplossing komen die zowel voor de burger met kleine kinderen als de veroordeelde pedoseksueel als aanvaardbaar zal worden ervaren want onderling komen de burgers er niet uit zoals je zelf zal zien.
De overheid hoeft wat mij betreft helemaal niets te doen voor die mensen, ik vind het een mooie taak voor Martijn.
Een grote boerderij kopen, in Groningen komen ze er niet vanaf dus je kan ze nog voor een prikkie kopen en dan kunnen ze daar een mooi onderkomen voor deze mensen oprichten.
De samenleving hoeft wat mij betreft niet te bloeden voor dit soort mensen.
pi_136047307
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Van sommige dingen is het beter dat je ze niet weet.
Dit is niet 1 van die dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')