gelukkig, iedereen gelijk behandelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt. Daarom leer ik mijn kinderen ook dat ze iedereen die aardig voor ze is direct in de ballen dienen te trappen. Voor de zekerheid.
Halen wegmisbruikers hun sexuele genoegens uit het systematisch aanrijden van andere auto's? Indien ja, dan mogen ze ook op de kaart.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar alleen voor kindermisbruik? Ik wil graag weten of mijn kinderen veilig op straat kunnen spelen zonder dat er een of andere wegmisbruiker met tientallen boetes op zijn naam zijn auto in de buurt gaat parkeren.
Ja, want dat is dan ook precies wat ik zeg als ik zeg dat ik graag op de hoogte gehouden wordt van eventuele risico contacten in de omgeving; dan focus je je puur en alleen daarop, zet je de oogkleppen op en ga je verder nergens meer om bekommeren. Zo rollen wij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus dan focus je alle aandacht op die pedo 3 straten verderop, terwijl je dochter iedere woensdagmiddag op je achterbuurman aan het hobbelen is
planned safety
Ik begrijp dat er soms onschuldigen een trap in de weke delen krijgen. Maar ja, het is wel veiliger. En dat maakt de samenleving een stuk leuker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelukkig, iedereen gelijk behandelen
Altijd positief hè.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maken we er een combi van, super effectief.
Er zijn genoeg figuren die een auto hebben om mee te patsen en stoer te doen. Dus ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Halen wegmisbruikers hun sexuele genoegens uit het systematisch aanrijden van andere auto's? Indien ja, dan mogen ze ook op de kaart.
Weet ik schurpyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want dat is dan ook precies wat ik zeg als ik zeg dat ik graag op de hoogte gehouden wordt van eventuele risico contacten in de omgeving; dan focus je je puur en alleen daarop, zet je de oogkleppen op en ga je verder nergens meer om bekommeren. Zo rollen wij.
Dat is zo'n beetje hoe het werkt, ja. Dat blijkt ook wel uit het feit dat deze meest op het oog heel sympathieke maar eigenlijk vooral ondoordachte maatregel terugkerend item blijft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want dat is dan ook precies wat ik zeg als ik zeg dat ik graag op de hoogte gehouden wordt van eventuele risico contacten in de omgeving; dan focus je je puur en alleen daarop, zet je de oogkleppen op en ga je verder nergens meer om bekommeren.
Oh, vertel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje hoe het werkt, ja.
Er wordt volledig voorbij gegaan aan het feit dat een isolement van pedo's juist bijdraagt aan meer slachtoffers. Dit plan voorziet helemaal niet in het voorkomen van slachtoffers, alleen maar in het NIMBY-principe en borduurt voort op een soort tweedeling die helemaal niet zo bevorderend is. Want het aantal huizen wat dagelijks bekogeld wordt met rotte eieren zal explosief toenemen.quote:
Soms heb je wel eens een conflict met je principes en moet je keuzes maken, de wereld is niet zo zwart wit zoals jij stelt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dus ben je voor geweld en niet tegen geweld. Prima, maar zeg dan ook niet dat je "tegen" geweld bent.
nou dat is niet zo'n goed voorbeeld, dat doe je meestal niet expres.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar waarom alleen voor pedofielen? Iemand die een kind dood heeft gereden kan doodleuk een huis krijgen in een kinderrijke vinexwijk. Moet zo iemand dan ook niet eerst bij alle buren langsgaan om te zeggen dat hij/zij dat op het geweten heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |