Nee, van der V kaart een probleem aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ben je het dus met mij eens dat van der V gewoon ergens dient te gaan wonen, zich moet houden aan de voorwaarden die afgesproken zijn en eventuele overtreders moet aangeven bij de politie. Van der V creëert zijn eigen probleem.
Begin daar eens dan...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vertel eens waar ik het had over moord? Ik zei geweld.
Een niet-bestaand probleem.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, van der V kaart een probleem aan.
Tja. Het is ook aan te tonen dat mensen die een keer een auto-ongeluk hebben veroorzaakt daarna ook nog wel een keer de verkeersregels overtreden. Maar om iedereen die ooit een keer in de fout is gegaan, en daarvoor gestraft is, ook nog het rijbewijs af te pakken voor hun verdere leven is misschien wat dubbelop.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De aard is niet uit het beestje.
Maar dat is het probleem van die bewoners en hun kinderen...
Correct. Maar in het verkeer "veroorzaken" zit in de 99,99% van de gevallen geen doelbewuste keuze achter. Bij een pedo wel. Mee eens?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja. Het is ook aan te tonen dat mensen die een keer een auto-ongeluk hebben veroorzaakt daarna ook nog wel een keer de verkeersregels overtreden. Maar om iedereen die ooit een keer in de fout is gegaan, en daarvoor gestraft is, ook nog het rijbewijs af te pakken voor hun verdere leven is misschien wat dubbelop.
Terwijl er per jaar toch heel wat kinderen sterven of gewond raken door dit soort mensen.
Nee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Maar in het verkeer "veroorzaken" zit in de 99,99% van de gevallen geen doelbewuste keuze achter. Bij een pedo wel. Mee eens?
Dus ben je voor geweld en niet tegen geweld. Prima, maar zeg dan ook niet dat je "tegen" geweld bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:26 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld maar ik ga niet van zijn probleem mijn probleem maken, als ik merk dat zo`n figuur bij mij in de buurt woont en mijn kleine niet veilig kan rondlopen ben ik verplicht als vader om de veiligheid van mijn kind te waarborgen. Geweld is dan helaas een van de weinige oplossingen.
Die onthouden we. Homo's die hun huis uit worden gepest is ook een niet-bestaand probleem. Dan doe je maar gewoon aangifte.quote:
Dat is wel hoe het werkt in Nederland ja. Wat ik vooral lees is angst bij van der V dat er sommige dingen zouden gebeuren als hij zich zou registreren. Angst is een slechte raadgever, vind je niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die onthouden we. Homo's die hun huis uit worden gepest is ook een niet-bestaand probleem. Dan doe je maar gewoon aangifte.
Inderdaad. Zo gaat dat. volg je wel eens het nieuws?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die onthouden we. Homo's die hun huis uit worden gepest is ook een niet-bestaand probleem. Dan doe je maar gewoon aangifte.
Dezelfde raadgever die jij wonderwel wél raadpleegt als hij zich in jouw buurtje wil komen vestigen. Meten met 2 maten niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is wel hoe het werkt in Nederland ja. Wat ik vooral lees is angst bij van der V dat er sommige dingen zouden gebeuren als hij zich zou registreren. Angst is een slechte raadgever, vind je niet?
Ik laat me vooral leiden door keiharde feiten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dezelfde raadgever die jij wonderwel wél raadpleegt als hij zich in jouw buurtje wil komen vestigen. Meten met 2 maten niet?
http://sargasso.nl/pedoseksualiteit-recidive-en-de-schandpa/quote:Uit het hierboven gelinkte rapport komt een gevarieerd beeld naar voren, de kans op recidive verschilt nogal van geval tot geval. Incestplegers zijn het minst geneigd in herhaling te vallen (6%, bij een termijn van 4 jaar). Een speciale categorie is de pedoseksueel met een homoseksuele voorkeur voor jongens in de vroege puberteitsjaren. Hiervan gaat ruim 77% in een periode van 30 jaar wederom in de fout. Een niet onaanzienlijk percentage. Gemiddeld gaat men uit van een recidive in de gehele groep van tussen de 10 en 20 procent.
en 23% niet binnen 30 ! jaar. Anders is het maar 10 tot 20%, een minderheid. Gewoon angst dus dat sommige dingen zouden kunnen gebeuren.Oftewel meten met 2 maten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik laat me vooral leiden door keiharde feiten.
[..]
http://sargasso.nl/pedoseksualiteit-recidive-en-de-schandpa/
Slechte bron. Dat geslagen komt enkel uit hun mond. Verder geen getuigen, verklaringen ervan bekend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)ns/30630413-c2ab6a03
Als jij 20% een verwaarloosbaar getal vind, even goede vrienden. Ik baseer me dan liever op de steekhoudende argumentatie dat je vanuit die cijfers prima kunt afleiden dat de kans op herhaling voor mij persoonlijk te hoog is om naar eer en geweten een pedo in de buurt te hebben wonen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
en 23% niet binnen 30 ! jaar. Anders is het maar 10 tot 20%, een minderheid. Gewoon angst dus dat sommige dingen zouden kunnen gebeuren.Oftewel meten met 2 maten.
Dus laten we de kinderen maar het risico lopen...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
en 23% niet binnen 30 ! jaar. Anders is het maar 10 tot 20%, een minderheid. Gewoon angst dus dat sommige dingen zouden kunnen gebeuren.Oftewel meten met 2 maten.
De status quo kan nooit een legitiem argument zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo gaat dat. volg je wel eens het nieuws?
Het zijn ook feiten. Niet je eigen nieuws maken... alweer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De status quo kan nooit een legitiem argument zijn.
Mooi staaltje blaming the victim.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Slechte bron. Dat geslagen komt enkel uit hun mond. Verder geen getuigen, verklaringen ervan bekend.
In dat geval: ik ben op Mars geweest met de vakantie
Waarom gebruik je het dan wel ter verdediging van de veroordeelde pedo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De status quo kan nooit een legitiem argument zijn.
Je hebt dus niks.quote:
En hij concludeert dus uit de signalen die hij krijgt dat de kans te groot is dat hem wat wordt aangedaan of gevaar loopt... Typisch dat mensen die er niks van afweten dingen voor anderen gaan bepalen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als jij 20% een verwaarloosbaar getal vind, even goede vrienden. Ik baseer me dan liever op de steekhoudende argumentatie dat je vanuit die cijfers prima kunt afleiden dat de kans op herhaling voor mij persoonlijk te hoog is om naar eer en geweten een pedo in de buurt te hebben wonen.
Dat zeg ik niet. Ik wijs hem er alleen op dat hij meet met 2 maten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus laten we de kinderen maar het risico lopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |