Die tenenkrommende cutscenes zijn alleen al de moeite waard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben ook slechtIk speel op rookie. Maar vind my career echt leuk!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die tenenkrommende cutscenes zijn alleen al de moeite waard.![]()
Vind ze wel grappigquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die tenenkrommende cutscenes zijn alleen al de moeite waard.![]()
Ik moet er echt steeds om lachen, gisteren begon een teamgenoot te klagen dat hij DE man was bij de 76ers en ik de bal dus moest passen als ie daarom vroeg.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]
Vind ze wel grappigAlleen beetje dom dat de genen tegen wie je praat geen geluid maakt
Ik was ook benieuwd, zag de PS3 + games al wel in de store staan, Outlast nog niet. Lijkt 05-02-2014 te komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef Retarded het volgende:
Nog een weekje en dan ligt Tomb Raider in de brievenbusben enorm benieuwd naar de grafische update!
Iemand enig idee wanneer Outlast op PSN verschijnt? Contrast uitgespeeld, Resogun is leuk voor tussendoor en Don't Starve is echt niet mijn game ... Outlast lijkt me wel echt supertof!
je kan van die -1 -3 -5 dollar dingen online vindenquote:
Ja, helemaal uitgespeeldquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef Jimbo het volgende:
Heeft iemand knack al gespeeld? en zo ja, is ie 20-25eur waard?
Dan wacht ik wel op de keer dat ie in de instant collection komt, want dat komt ie toch welquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef Pheno het volgende:
n nu niet zeggen dat mijn leven anders is nu ik Knack heb gespeeld. Ik zou het niet hebben gemist als het er niet was geweest. Dus zelfs 20 euro zou ik in mijn b
driveclub eerstquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:05 schreef Rossdale het volgende:
Precies, ik durf te wedden dat Knack en Killzone de eerste twee full-price games zijn die in de instant collection komen
Oja dat is waarquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
driveclub eerst
eind februari maand gok ik
als t goed is komt er een nast outlast.Er zouden 2 ps4 games p/m zijn, nu is er maar eenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oja dat is waarNouja zal wel de PS+ game van maart worden dan
Resogun blijft vast nog wel een maandje staan, net als afgelopen maandquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als t goed is komt er een nast outlast.Er zouden 2 ps4 games p/m zijn, nu is er maar een
nee, beide gaan eraf deze maandquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Resogun blijft vast nog wel een maandje staan, net als afgelopen maand
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het met die clans werkt? Hoeveel moeten er bijv in een clan zitten? Wat kan je ermee, anders dan squads? Of iemand een linkje met meer info?
Die van de ps3 staan er al op. Gebeurd meestal rond het middaguurquote:
Die van vorige maand wel ja, tot 5feb.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
PS4 ook al online, heb middels de app de games naar binnengehaald op de PS4
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:08 schreef Massief het volgende:
[..]
Tsja ik heb er een bij me PS gekregen en eentje los gekocht bij de intertoys. Welke van de twee nu loslaat weet ik niet. Ga denk maar gewoon naar de intertoys. Voor een bedrag van 60 euro mag je gewoon meer verwachten.
Ga ik dat ook ff doen. Eerst het bonnetje zoekenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij net omgeruild bij de winkel waar ik mijn PS4 heb gekocht, was geen enkel probleem. Zij sturen de kapotte naar Sony voor vervanging en gaven mij een nieuwe mee. (of eigenlijk mijn vriendin)
Jawel, zolang jouw PS+ abonnement geldig is kan jij de eerder gedane 'aankopen' blijven spelen. Zelfs als jij besluit een half jaar lang geen PS+ te nemen en het vervolgens weer neemt, kan je alles games weer spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Bartcoah het volgende:
De spellen die van PS+ afgaan, kan je die ook niet meer spelen?
die kan je nogsteeds spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Bartcoah het volgende:
De spellen die van PS+ afgaan, kan je die ook niet meer spelen?
Volgens mij storen zich meer mensen aan jou dan andersom.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef Jimbo het volgende:
je zou bijna zeggen dat er een FAQ in de OP kan met dit soort vragen, maar ach..Who are we kidding, alsof die gelezen word
Dat mag, dat is hun goed recht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Volgens mij storen zich meer mensen aan jou dan andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |