Die finisher? Daar sluiten ze bijna alle filmpjes mee af heb ik het ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:32 schreef Poit het volgende:
Dat einde van het Second Son filmpje trouwens
Ja klopt, maar tot dit filmpje dacht ik eigenlijk dat het een soort van ingame filmpje was dat enkel getriggerd werd wanneer het verhaal dat toelaat ofzo. Maar blijkbaar is het een supermovequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef VulpX het volgende:
[..]
Die finisher? Daar sluiten ze bijna alle filmpjes mee af heb ik het idee
Was toch altijd wel ok? Genoeg onschuldig volk om uit te moorden toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
InFamous ziet er top uit maar ik hoop wel dat de stad dit keer een stuk levendiger is dan in de vorige delen.
Nee ik vond het juist niet ok, het was geen echte stad maar meer een speeltuin waar je je superheldenkrachten gebruikte zeg maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:43 schreef Poit het volgende:
Was toch altijd wel ok? Genoeg onschuldig volk om uit te moorden toch?
Ik heb me daar nooit aan gestoord.. Ik ben nog steeds onder de indruk over hoe Cole overal zo relaxed aan blijft plakken inclusief visuals. Zorgde er in ieder geval voor dat ik Assasins Creed een houterige game vondquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee ik vond het juist niet ok, het was geen echte stad maar meer een speeltuin waar je je superheldenkrachten gebruikte zeg maar.
Ook de missies vond ik vrij snel saai worden in de vorige delen, al deed deel 2 het al iets beter dan 1.
Nee dat is zo goed als overal weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:56 schreef Silvergator het volgende:
Is er trouwens geen online activatie nodig voor de games, wat eventueel een belemmering kan veroorzaken als je ze tweedehands koopt?
Ik heb BF4 voor ps3 dat voor 10 euro op te waarderen is naar PS4quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand gloednieuwe NFS Rivals kopen voor 60 euro incl. verzenden? Of ruilen tegen BF4?
Die actie is toch maar tijdelijk? tot de 31e jan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb BF4 voor ps3 dat voor 10 euro op te waarderen is naar PS4
Eind maartquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die actie is toch maar tijdelijk? tot de 31e jan?
Oh dat is nog langer dan ik dacht. Dacht dat ze deze week al aflopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eind maart, daarna kan je niet meer upgraden
Ik zou dit leuk vinden, maar de games zijn goedkoper onlinequote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:15 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand gloednieuwe NFS Rivals kopen voor 60 euro incl. verzenden? Of ruilen tegen BF4?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:53 schreef over_hedge het volgende:
nba 2k14 gekochtWeet alleen niks van basketbal maar oke
Dat had ik ook niet, maar dankzij de game snap ik het spelletjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:53 schreef over_hedge het volgende:
Zat er review van te kijken. Zag er leuk uit. En ik hou wel van sport gamesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
herkenbaar, het gewoon games kopen puur om iets te doen te hebben met de ps4
Over een dagje die horror game op psn
Vond nba niet zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zat er review van te kijken. Zag er leuk uit. En ik hou wel van sport gamesDus ben benieuwd.
Volgende week pas.quote:
Bereid je dan iig voor op een steile learning-curve.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:53 schreef over_hedge het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOESquote:
Nba live 14 ziet er wel echt kut uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vond nba niet zomaar ben dan ook totaal niet van het basketbal
Fifa daarentegen
Van die basketball game waren de graphs echt om te kwijlen las ik, klopt dat een beetje ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nba live 14 ziet er wel echt kut uit
Fifa is leuk ja. Maar dat speel ik al sinds fifa 95 of zo. Dus iets anders is ook wel eens leuk
Jep! Nouja in-game dan. De cutscenes in de career zijn bedroevend slechtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van die basketball game waren de graphs echt om te kwijlen las ik, klopt dat een beetje ?
Yep, al zijn bij lange na niet alle spelers zo levensecht gemaakt als de bekendere spelers.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van die basketball game waren de graphs echt om te kwijlen las ik, klopt dat een beetje ?
Ja, ziet er zeker goed uit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is met fifa ook zoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, al zijn bij lange na niet alle spelers zo levensecht gemaakt als de bekendere spelers.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, ziet er zeker goed uit.Nu nog leren te spelen. Eerste potje 68 - 49 verloren
Die controllers zijn wat lastiger dan bij fifa
Klopt!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is met fifa ook zo
Messi ziet echt duizend keer beter uit dan de gemiddelde N-league enzo
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Klopt!
Maar ik vind het bij NBA 2k14 net even wat storender omdat de game er verder top uit ziet.
Dan zie je ineens ''generic black baller'' voorbij rennen in je scherm en dat valt dan nog erger op zeg maar.
Dat komt dus door je gebrek aan basketbal-kennis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben best goed in games over het algemeen. Maar hier faal ik toch aardig in
Maar komt goed
Nou komt nu vooral door de besturing. Aanvallen gaat al redelijk maar verdedigen nog niet echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat komt dus door je gebrek aan basketbal-kennis.
Tactieken e.d. zijn best belangrijk nml.
Verder kun je ook de gameplay-sliders aanpassen he, zelf ook gedaan inmiddels, iets meer ''arcade'' gemaakt wat het voor mij als leek leuker maakt.
In de verdediging blijf ik altijd dezelfde speler en dek ik gewoon mijn man zeg maar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou komt nu vooral door de besturing. Aanvallen gaat al redelijk maar verdedigen nog niet echt
Komt die morgen al uit? Ik dacht pas 1 februari. Als ik morgenvroeg mijn PS+ activeer, kan ik dan nog Resogun en alle andere games downloaden die nu verkrijgbaar zijn met PS+?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
herkenbaar, het gewoon games kopen puur om iets te doen te hebben met de ps4
Over een dagje die horror game op psn
Las net al volgende weekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:19 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Komt die morgen al uit? Ik dacht pas 1 februari. Als ik morgenvroeg mijn PS+ activeer, kan ik dan nog Resogun en alle andere games downloaden die nu verkrijgbaar zijn met PS+?
Daar heb je een punt. Ik zal mijn PS+ zo snel mogelijk activeren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Las net al volgende week
Maar ja, dat kan. Zou alleen voor de zekerheid gewoon 48uur van te voren doen qua activatie meuk. Je weet maar nooit als psn er weer uit ligt oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |