Jawel, zolang jouw PS+ abonnement geldig is kan jij de eerder gedane 'aankopen' blijven spelen. Zelfs als jij besluit een half jaar lang geen PS+ te nemen en het vervolgens weer neemt, kan je alles games weer spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Bartcoah het volgende:
De spellen die van PS+ afgaan, kan je die ook niet meer spelen?
die kan je nogsteeds spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef Bartcoah het volgende:
De spellen die van PS+ afgaan, kan je die ook niet meer spelen?
Volgens mij storen zich meer mensen aan jou dan andersom.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef Jimbo het volgende:
je zou bijna zeggen dat er een FAQ in de OP kan met dit soort vragen, maar ach..Who are we kidding, alsof die gelezen word
Dat mag, dat is hun goed recht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Volgens mij storen zich meer mensen aan jou dan andersom.
Morgen of vrijdag website van Bart Smit in de gaten houden, krijgen weer een lading om te bestellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef Exorbitantes het volgende:
Iemand die zijn/haar ps4 verkoopt omgeving Groningen mag mij PM'en!Wil best boven de marktprijs te betalen.
Heb je daar ook een bron van. Word er moedeloos van.. Ik zal het morgen in de gaten houden maar Fok!ers kunnen mij ook pm'enquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Morgen of vrijdag website van Bart Smit in de gaten houden, krijgen weer een lading om te bestellen
Niet meer aan de PS4 denken en koop hem in April/Meiquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van. Word er moedeloos van.. Ik zal het morgen in de gaten houden maar Fok!ers kunnen mij ook pm'en
Hou de BS Twitter in de gaten, zo heb ik hem ook vorige week vrijdag besteld en dinsdag opgehaaldquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van. Word er moedeloos van.. Ik zal het morgen in de gaten houden maar Fok!ers kunnen mij ook pm'en
Ja sorry heer, ik zat met de mobiele telefoon in de hand. Zou wel extreem kut zijn mocht Sony zo'n stunt uithalen ^^.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die kan je nogsteeds spelen.
nogmaals, even een zooi post omhoog lezen luilak
Ik schrok me rot want ik dacht: het zal toch nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je weet dat deze zelfde vraag nog geen 50 post hierboven ook al beantwoord is he ?
Hier wordt dus niets gezegd over het wel/niet opnieuw downloaden/installeren van een game . Het gaat dus niet om de aanschaf, ik weet dat ik het al 'gekocht' heb en dus altijd kan downloaden wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als het goed is blivjen die gewoon account gebonden. MAAR je moet wel ps+ hebben om ze te spelen, dus als je dit niet hebt word het geen gamen. Zodra deze weer aan staat doen ze het weer
quote:Stel mijn abonnement loopt over één jaar af, en ik heb 2/3 weken geen PS+. Als ik na die 2/3 weken weer mijn PS+ activeer behoudt ik dan de spellen die ik ooit heb gedownload? Of omdat ik in die periode geen gebruik heb gemaakt van PS+ ben ik dan al mijn licenties kwijt voor al mijn eerder gedownloade games?
Bedoel je te zeggen dat als ik nu een nieuwe abo activeer, de mijne verloopt pas in juli, dat ze dan wachten met tellen totdat mijn huidige abonnement verlopen is? Of lees ik verkeerd? Mijn huidige abo is trouwens wel een 12+3 abonnement, dus ik hoop dat ik die 3 extra maanden dan nog wel behoud en niet overschreven worden of zo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht je abo nog niet verlopen zijn: je kunt altijd een abo erbij kopen, die dagen worden er gewoon bij opgeteld. Hoef je ook geen week zonder te zitten
Op marktplaats stonden een paar van 400 euro rond groningen. Misschien staan ze er nog op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef Exorbitantes het volgende:
Iemand die zijn/haar ps4 verkoopt omgeving Groningen mag mij PM'en!Wil best boven de marktprijs te betalen.
Hij is wel erg vaak jarig jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 05:33 schreef BartMcCormick het volgende:
Ben echt hooked aan NBA 2K14, niet verwacht! Naast dat 't er geweldig uit ziet is het ook veel meer amusing dan FIFA (wat ik normaal altijd speel). Sowieso is 't MyCareer heel tof uitgewerkt, zelfs met het suffige verhaal er omheen en om de 3 wedstrijden moet horen dat 'Bob from maintenance' morgen jarig is
Die vrouw bij mij aan de kassa begreep er letterlijk niets van. "Nou meneer, er wachten mensen al maanden op zo'n ding. We hebben nog een berg bestellingen staan en U zegt hem vrijdag besteld te hebben?"quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Erg apart ja, vrijdag besteld, zaterdag kon ik hem ophalen. De dames achter de kassa snapten er helemaal niks van, ze hadden nog een lijst met een stuk of 40 preorders liggen die in de winkel zelf gedaan waren.
Maak je niet druk. Je games blijven gewoon geīnstalleerd staan op je console. Je kunt ze alleen niet spelen. Zodra je het abbo weer aanzet zijn ze weer speelbaar. Je hoeft ze alleen opnieuw te downloaden als je ze ooit zelf verwijderd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:13 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik schrok me rot want ik dacht: het zal toch nietWat een flater! Want ik had inderdaad niet gekeken voordat ik postte, maar dat heb ik nu dan maar even gedaan.
De vraag die de poster stelt, lijkt inderdaad veel op wat ik vraag, maar als ik kijk naar de antwoorden die hij krijgt is het niet precies hetzelfde als wat ik wil weten. Ik weet namelijk allang dat ik de games behoud op mijn account. Maar wat ik wil weten, is of ik de games opnieuw moet downloaden dan wel installeren wanneer ik mijn PS+ niet meteen verleng. Ik heb namelijk echt geen zin om al mijn games opnieuw te moeten downloaden/installeren. Dat gaat namelijk veel te veel tijd kosten
[..]
Hier wordt dus niets gezegd over het wel/niet opnieuw downloaden/installeren van een game . Het gaat dus niet om de aanschaf, ik weet dat ik het al 'gekocht' heb en dus altijd kan downloaden wanneer ik wil.
Dus mijn vraag wordt daarmee niet beantwoord helaas, tenzij ik iets gigantisch over het hoofd zie?
Maar wel erg bedankt voor je input en zorgen
[..]
Alle "tijd" die je koopt op PS+ wordt gewoon achter elkaar geteld. Mijn abbo loopt bijvoorbeeld dit jaar december af. Als ik nu met een of andere kortingsactie weer een jaar koop, dan is mijn abbo gewoon verlengt tot december 2015. Er wordt niets overschreven. Je kunt dus bij erg voordelige acties gewoon meerdere jaren kopen en gelijk activeren.quote:[..]
Bedoel je te zeggen dat als ik nu een nieuwe abo activeer, de mijne verloopt pas in juli, dat ze dan wachten met tellen totdat mijn huidige abonnement verlopen is? Of lees ik verkeerd? Mijn huidige abo is trouwens wel een 12+3 abonnement, dus ik hoop dat ik die 3 extra maanden dan nog wel behoud en niet overschreven worden of zo.
Bedankt voor je antwoorden! Beter had ik het niet kunnen wensen. Nu nog een leuke actie met PS+ afwachten dan maarquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:32 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Je games blijven gewoon geīnstalleerd staan op je console. Je kunt ze alleen niet spelen. Zodra je het abbo weer aanzet zijn ze weer speelbaar. Je hoeft ze alleen opnieuw te downloaden als je ze ooit zelf verwijderd.
[..]
Alle "tijd" die je koopt op PS+ wordt gewoon achter elkaar geteld. Mijn abbo loopt bijvoorbeeld dit jaar december af. Als ik nu met een of andere kortingsactie weer een jaar koop, dan is mijn abbo gewoon verlengt tot december 2015. Er wordt niets overschreven. Je kunt dus bij erg voordelige acties gewoon meerdere jaren kopen en gelijk activeren.
BF4 is inderdaad een bazen spel en sommige maps zijn echt verbazingwekkend goed. Zo vind ik Flood Zone een geweldige map, lastig maar wel heel gaaf. Ik hoop wel dat er weer snel op de map Metro gespeeld kan worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:03 schreef Bartcoah het volgende:
Oh bf4![]()
Wat een bazenspel, maar gauw premium halen!
Paar pagina's terug heb ik een preview + trailer gepost over het volgende spel! Moeite waard om te lezen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef jackson het volgende:
Het is nu dus afwachten wat er in februari gaat komen qua "gratis" content voor de PS+ abonnees? Of is er een site / forum die hier iets zinnigs over weet te melden? Of waar je kunt zien wat de huidige gratis games zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |