538,78 dus, niet zo moeilijk he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De Galaxy Note 3 kost nu ¤682,- is de korting er dan al vanaf? Zo nee, hoeveel kost de Note 3 dan na 21% BTW eraf?
2 keer de helftquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De Galaxy Note 3 kost nu ¤682,- is de korting er dan al vanaf? Zo nee, hoeveel kost de Note 3 dan na 21% BTW eraf?
De actie begint morgen, dus het lijkt me sterk dat dit nu de actieprijs is. Zonder BTW is hij 563.60 euro.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
¤170,50 ?quote:
quote:
Twee verschillende prijzen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:46 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
De actie begint morgen, dus het lijkt me sterk dat dit nu de actieprijs is. Zonder BTW is hij 563.60 euro.
Tjah verschil in opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Twee verschillende prijzen.
Anyway, altijd nog goedkoper dan in een telefoonwinkel.
Volg dan het model wat op website van de Mediamarkt zegt dat ze gebruiken: [oude prijs] * (100/121) = nieuwe prijs. Reken zelf maar naquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[..]
Twee verschillende prijzen.
Anyway, altijd nog goedkoper dan in een telefoonwinkel.
Daar geldt de actie niet op. Trouwens ook niet voor de Air.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:00 schreef Jahr00n het volgende:
Kan iemand bevestigen of de btw actie van de mediamarkt ook op de nieuwe iPad mini geld?? Anders fiets ik zo weer ff die kant op.
Maar blijkbaar ben jij wel degene die het fout heeft...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah verschil in opleidingsniveau.
Ik heb nog geen Note 3 om het goed uit te kunnen rekenen. De rekenmachine nu op mijn mobiel is niet zo uitgebreid. En zelf uitrekenen gaat niet lukken, ben nooit goed geweest in rekenen/wiskunde. Maar heb wel op de site gekeken en uitgerekend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:55 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Volg dan het model wat op website van de Mediamarkt zegt dat ze gebruiken: [oude prijs] * (100/121) = nieuwe prijs. Reken zelf maar na
Of gebruik anders deze (verschrikkelijk lelijke, maar was eerste hit op google) website:
Korting zonder BTW berekenen
Had trouwens niet verwacht dat je daarop ook korting kreeg. Het ding is redelijk nieuw.
Waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Maar blijkbaar ben jij wel degene die het fout heeft...
Geen probleem dat je het niet uit je hoofd kan, ik moest ook Excel erbij pakkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Note 3 om het goed uit te kunnen rekenen. De rekenmachine nu op mijn mobiel is niet zo uitgebreid. En zelf uitrekenen gaat niet lukken, ben nooit goed geweest in rekenen/wiskunde. Maar heb wel op de site gekeken en uitgerekend.
Hieruit:quote:
Ga eens ergens anders lopen trollen.quote:
In de winkel al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef Yngwie het volgende:
Godver, ik had interesse in een camera, gisteren nog even naar de prijs gekeken, staat ie vandaag niet meer op de website
Zoals zovaak met dit soort acties gaan er nu 2 dingen gebeuren:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:09 schreef Yngwie het volgende:
Godver, ik had interesse in een camera, gisteren nog even naar de prijs gekeken, staat ie vandaag niet meer op de website
Nog leuker. Hij is nu zelfs 309 euro. Als je daar de korting vanaf trekt kom je op 255 uit, wat dus nog maar 10 euro verschil is met die orginele 265.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:12 schreef Paksoi het volgende:
Wat me trouwens opviel is dat de Canon EOS 1100D camera 1 of 2 weken voor deze actie van 265 euro naar 279 euro gestegen is. Prijsstijging van zo'n 5%.
761,59 volgens de BW berekenen-site.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb tijdens de vorige BTW-actie een laptop gekocht voor ¤629,41, wat is dan de prijs "inclusief BTW".
Ik faal in rekenen namelijk, kom op meerdere bedragen uit....![]()
namelijk 761,59, terwijl die laptop (dacht ik) 765 was..
761.59 klopt als je tot 20 decimalen achter de komma doorrekent. De Mediamarkt rondt een beetje af waardoor hij volgens de Mediamarktformule orgineel 761.63 was. Dat scheelt dus 4 centquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:17 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb tijdens de vorige BTW-actie een laptop gekocht voor ¤629,41, wat is dan de prijs "inclusief BTW".
Ik faal in rekenen namelijk, kom op meerdere bedragen uit....![]()
namelijk 761,59, terwijl die laptop (dacht ik) 765 was..
Dus eigenlijk net als vorig jaar met Sinterklaas al die kortingsacties op speelgoed, terwijl het speelgoed in juli datzelfde jaar goedkoper was dan tijdens Sinterklaas met de korting eraf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Nog leuker. Hij is nu zelfs 309 euro. Als je daar de korting vanaf trekt kom je op 255 uit, wat dus maar 10 euro verschil is met die orginele 265.
100/121 = 82.64. 100% - 82.64% = 17.36% korting.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben echt bar slecht in rekenen, maar hoe zit dat nou?
Voorbeeld MM site:
TV van 1210 x (100/121) = 1000 euro. Opzich logisch.
Waar komt die 17.xx procent dan vandaan?
21/121)*100quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:23 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben echt bar slecht in rekenen, maar hoe zit dat nou?
Voorbeeld MM site:
TV van 1210 x (100/121) = 1000 euro. Opzich logisch.
Waar komt die 17.xx procent dan vandaan?
Jij mag me alles wel gaan uitleggen, want bij zowat alles waar rekenen aan te pas komt sla ik helemaal vast.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:24 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
100/121 = 82.64. 100% - 82.64% = 17.36% korting.
Ik had wiskundeleraar moeten worden
74 + (53+4)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jij mag me alles wel gaan uitleggen, want bij zowat alles waar rekenen aan te pas komt sla ik helemaal vast.
Geef mij maar eens een "simpele" wiskundige som, ik ga geheid onzin praten.
Joh, deze fout wordt ontzettend veel gemaakt. Maak je niet druk. Ik ben het zelfs op mijn wiskunde examen tegen gekomen, en mijn docent ontkende stellig dat het fout wasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik snap best wel waarom mensen zich verneukt voelen. Ik ben er zelf ook zoeentje
Te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat iedereen (en ik) domme uilskuikens zijn die geloven dat de MM de BTW betaalt en dus die 21 procent er af trekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn god wat een stel achterlijken hier
Elk half jaar is het weer raak en gaat het over dat rekensommetje dat sommigen niet snappen
Helemaal mooi als mensen dan bij de kassa hun bonnetje krijgen en dan verontwaardigd zijn dat er 21% BTW op staat aangegeven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik snap best wel waarom mensen zich verneukt voelen. Ik ben er zelf ook zoeentje
Dat zijn twee verschillende dingen... MM geeft het BTW-bedrag als korting, maar die korting is geen 21% over de winkelprijs...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Omdat iedereen (en ik) domme uilskuikens zijn die geloven dat de MM de BTW betaalt en dus die 21 procent er af trekken.
Dat doen ze ook... dat jij nou niet snapt dat 21% BTW niet 21% van de nettoprijs is...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Omdat iedereen (en ik) domme uilskuikens zijn die geloven dat de MM de BTW betaalt en dus die 21 procent er af trekken.
De reclamecodecommissie is daar ook zo lekker denigrerend overquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:37 schreef Grielen het volgende:
[..]
Helemaal mooi als mensen dan bij de kassa hun bonnetje krijgen en dan verontwaardigd zijn dat er 21% BTW op staat aangegeven.
"Het was toch BTW weg ermee"
.quote:De Commissie acht voor de gemiddelde consument voldoende duidelijk dat de mededeling “Media Markt betaalt voor u de BTW” betekent dat Media Markt gedurende de actie het BTW-gedeelte dat is begrepen in de buiten de actieperiode geldende verkoopprijs van producten voor haar rekening neemt
Nu weet je ook hoe mijn wiskunde docent over mij dacht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat doen ze ook... dat jij nou niet snapt dat 21% BTW niet 21% van de nettoprijs is...
... Ik ben gemiddeld dus dommer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:41 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
De reclamecodecommissie is daar ook zo lekker denigrerend over:
[..]
.
gemiddelde
Niet in mijn ogen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:42 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nu weet je ook hoe mijn wiskunde docent over mij dacht.
[..]
... Ik ben gemiddeld dus dommer.
Nee, dat doen ze helemaal niet. Jij betaalt gewoon BTW over het bedrag. Media Markt geeft alleen 17, nogwat procent korting en adverteren alleen met het feit dat zij de BTW betalen, want 21% klinkt natuurlijk meer dan 17%.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat doen ze ook... dat jij nou niet snapt dat 21% BTW niet 21% van de nettoprijs is...
Vorig jaar nog wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:47 schreef Peepernoot het volgende:
Wie weet of de nespresso apparaten meedoen?
Staan wel niet bij het lijstje uitzonderingen maar is nespresso niet sowieso een los deel in de winkel, aangezien er ook altijd van die nespresso verkopers bij staan?
Laat ik het zo zeggen. Ik ben ontelbaar vaak naar de docent gestapt omdat ik niks van de stof begreep. Op den duur zei die vent ook dat ik het zelf maar moest uitzoeken. Aangezien alleen ik het nooit begreep en de rest van de klas wel...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:45 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Niet in mijn ogen hoor
Bovendien weet je het nu. En de gemiddelde consument is ook de 40 jarige vrouw die al 30 jaar dit soort dingen hoort. En de 60 jarige man die dit niet weet. Je bent nog jong, waarschijnlijk nog in opleiding. Het is je vergeven.![]()
Technisch gezien zitten ze soms zelfs onder de inkoopprijs excl. BTW, maar omdat ze zoveel verkopen door de slogan "kom hier kun je de fiscus lekker terugpakken" maakt de afzet het weer goed. Terwijl de fiscus dus helemaal niet wordt genaaidquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat doen ze helemaal niet. Jij betaalt gewoon BTW over het bedrag. Media Markt geeft alleen 17, nogwat procent korting en adverteren alleen met het feit dat zij de BTW betalen, want 21% klinkt natuurlijk meer dan 17%.
Meer is het niet.
De Mediamarkt draait waarschijnlijk zelfs meer omzet dan normaal, dus krijgt Den Haag meer dan normaal. Bovendien: mensen denken dan zo slim te doen, en lopen vervolgens te klagen dat de belasting omhoog gaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Technisch gezien zitten ze soms zelfs onder de inkoopprijs excl. BTW, maar omdat ze zoveel verkopen door de slogan "kom hier kun je de fiscus lekker terugpakken" maakt de afzet het weer goed. Terwijl de fiscus dus helemaal niet wordt genaaid
Inspelen op de onderbuik is een hele goede marketingstrategie. Mensen denken dus daadwerkelijk dat ze geen belasting hoeven te betalen waardoor de 'hoge heren in Den Haag' minder krijgen
Een kut actie dus. Maar dit is dan ook wel een populair model onder de spiegelreflex. Neem aan dat dit niet bij elk artikel gebeurd, maar dit is dan toevallig een product dat ik al een aantal weken (begin november) op het oog had qua prijsontwikkeling dus weet niet of ik er nu vanuit moet gaan dat dit standaard bij alle producten gebeurd of toevallig alleen bij dit artikel. Maar Mediamarkt is natuurlijk ook niet achterlijk betreft dit soort acties.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Nog leuker. Hij is nu zelfs 309 euro. Als je daar de korting vanaf trekt kom je op 255 uit, wat dus nog maar 10 euro verschil is met die orginele 265.
De body is ¤ 309, de body met EF-S 18-55 DC III is ¤ 279quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Nog leuker. Hij is nu zelfs 309 euro. Als je daar de korting vanaf trekt kom je op 255 uit, wat dus nog maar 10 euro verschil is met die orginele 265.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Yngwie het volgende:
[..]
De body is ¤ 309, de body met EF-S 18-55 DC III is ¤ 279![]()
Kan niet anders of die prijzen hadden andersom moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Yngwie het volgende:
[..]
De body is ¤ 309, de body met EF-S 18-55 DC III is ¤ 279![]()
Ik dacht ook een NAS te scoren, maar inderdaad uitgezonderd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief korting? De NAS die ik wil halen was vorige week al deze prijs (http://www.mediamarkt.nl/(...)3897.html?langId=-11)
Laat maar, alle accessoires (zoals NAS) zijn uitgesloten van de actie![]()
Dat is inderdaad een veel makkelijkere uitleg!quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:38 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon die shit door 1,21 delen en klaar ben je
Je kan in de winkel altijd een poging wagen, ik heb vorig jaar ook een S7000 van Samsung gekocht die eigenlijk niet mee deed met de actie maar toch de korting gekregen. Idem met een digitale camera van Panasonic, deed in Rotterdam niet mee maar in Utrecht wel...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:48 schreef Brieke het volgende:
Vanaf morgen is er de mediamarkt 21% btw wegermee actie.
Ik was van plan om de PANASONIC TX-P50ST60E te halen, maar lees bij de voorwaarden van de actie :
Uitzonderingen:
Beeld & Geluid:
Sony: W905-serie, W805-serie, W807-serie, W855-serie,
X9005-serie
LG: LA7408-serie, LA7909-serie, LA8609-serie, LA9609-serie, LM960-serie, LA 6918-serie, LA9659-serie, LA9709-serie, EA9809-serie, EA8809-serie
Panasonic: alle 3D-modellen
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Samsung: F7000-serie, F8000-serie, F9000-serie
Sharp: LE657-serie, LE757-serie, LE857-serie
B&W: alle B&W producten
Bose: alle Bose producten
Sonos: alle sonos producten
Humax: 5100, 5200
De panasonic heeft een 3D funtie, dus deze doet niet mee met de actie neem ik aan?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:02 schreef Marieke_w het volgende:
Mediamarkt, t is al 18 uur geweest!! Nog steeds niet online......
jahoorrrrquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:19 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Dank je.... heb inmiddels mijn slag geslagenToch zon 130 euro minder betaald.....
Volgens mij doet die niet mee aan de aanbieding aangezien er net iets boven de bestelknop staat ''Mediamarkt online prijs'' ipv. ''Media Markt Onlineprijs - Inclusief voordeel'' en juist dat laatste staat boven de bestelknop bij alle deelnemende producten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef versterker het volgende:
Leuke actie prijzen, not.
Vorige week een LEXAR SDHC PREMIUM 32 GB 200 X CLASS 10 kaartje bij de mediamarkt gekocht, prijs net onder de dertig euro, 29.90. Nu met "korting": 33.99
Ik ben blij dat ik hem al gekocht heb.
Prijs is verrekend inderdaad. Je kunt zien of iets wel of niet mee doet aan de actie als er ''Media Markt Onlineprijs - Inclusief voordeel'' boven de bestelknop staat ipv. ''Media Markt Onlineprijs''.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef Peepernoot het volgende:
Is bij de online prijs de korting nou al verrekend ?
Wilde iets kopen maar dat is nu online goedkoper als gister..
Inderdaad, geheugen doet niet mee, zie ik net. maar dan nog een lekkere naaistreek.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Volgens mij doet die niet mee aan de aanbieding aangezien er net iets boven de bestelknop staat ''Mediamarkt online prijs'' ipv. ''Media Markt Onlineprijs - Inclusief voordeel'' en juist dat laatste staat boven de bestelknop bij alle deelnemende producten.
Dan hebben ze de prijzen echt omhoog gegooid vandaag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Prijs is verrekend inderdaad. Je kunt zien of iets wel of niet mee doet aan de actie als er ''Media Markt Onlineprijs - Inclusief voordeel'' boven de bestelknop staat ipv. ''Media Markt Onlineprijs''.
De Galaxy Note 3 heeft geen "incl voordeel" erbij staan, maar is toch goedkoper dan toen ik gister keek.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Prijs is verrekend inderdaad. Je kunt zien of iets wel of niet mee doet aan de actie als er ''Media Markt Onlineprijs - Inclusief voordeel'' boven de bestelknop staat ipv. ''Media Markt Onlineprijs''.
Dat is gek aangezien je met bepaalde dingen toch écht wel goedkoper uit bent dan bij de concurrent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Dan hebben ze de prijzen echt omhoog gegooid vandaag.
Gister berekende ik hoeveel het zou schelen als ik 4 producten zou kopen bij de MM ipv de normaal goedkopere concurrent.
Zou me ruim 200 euro schelen.
En met de prijzen nu ben ik alsnog duurder uit dan bij die ander
Dat is vreemd inderdaad aangezien het wel mee doet aan de actie. Ik vermoed een foutje van de site.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
De Galaxy Note 3 heeft geen "incl voordeel" erbij staan, maar is toch goedkoper dan toen ik gister keek.
Klopt met de "goedkopere" artikelen zou ik iets goedkoper uit zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:05 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Dat is gek aangezien je met bepaalde dingen toch écht wel goedkoper uit bent dan bij de concurrent.
Bedankt, ik heb dit even gewhatsappt naar een vriend die een Galaxy S3 zoekt voor een redelijke prijs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:09 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Dat is vreemd inderdaad aangezien het wel mee doet aan de actie. Ik vermoed een foutje van de site.
Daarnaast vind ik de Galaxy S3 ook echt scherp geprijst met zijn 277 euro, ook al krijg je niet de 21% korting op de prijs dat het ding voorheen kostte, (namelijk 315 euro) maar dan nog is Mediamarkt met 277 euro de goedkoopste.
games e.d. niet uitgesloten?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:48 schreef Brieke het volgende:
Vanaf morgen is er de mediamarkt 21% btw wegermee actie.
Ik was van plan om de PANASONIC TX-P50ST60E te halen, maar lees bij de voorwaarden van de actie :
Uitzonderingen:
Beeld & Geluid:
X9005-serie
LG: LA7408-serie, LA7909-serie, LA8609-serie, LA9609-serie, LM960-serie, LA 6918-serie, LA9659-serie, LA9709-serie, EA9809-serie, EA8809-serie
De panasonic heeft een 3D funtie, dus deze doet niet mee met de actie neem ik aan?
Je weet zeker dat de TV en de wasmachine die je op het oog had niet toevallig uitgesloten zijn van deelname?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:12 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Klopt met de "goedkopere" artikelen zou ik iets goedkoper uit zijn.
Maar met de duurdere waaronder een tv en wasmachine is de mediamarkt nog steeds een stuk duurder waardoor het totaalbedrag van alle spullen bij de MM toch duurder uitkwam.
quote:Uitzonderingen:
Beeld & Geluid:
X9005-serie
Ja dat had ik al wel opgezocht!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Je weet zeker dat de TV en de wasmachine die je op het oog had niet toevallig uitgesloten zijn van deelname?
[..]
Ga ik haast wel van uit. Overigens is het wel zo dat elke filiaal de prijs zelf mag bepalen en is de webshop dus geen richtlijn wat de prijs betreft. Denk dat ze met deze actie wel overal dezelfde prijzen aanhouden, maar voor zover ik weet kan elk filiaal zelf de prijs bepalen en is mij uit eigen ervaring opgevallen dat de MM filialen over het algemeen duurder zijn dan de webshop, buiten alle aanbiedingen en acties om want die prijzen komen vaak wel overeen met de webshop.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef Peepernoot het volgende:
[..]
Ja dat had ik al wel opgezocht!
Maar ik ga morgen ook even in de winkel kijken, of zullen die prijzen daar vrijwel gelijk zijn?
Dit is alles wat betreft uitzonderingen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
games e.d. niet uitgesloten?
ik zoek nog een leuk mp3 spelertje, wellicht kan ik er nu 1 scoren...
quote:Actievoorwaarden
Deze actie is geldig op Beeld & Geluid, Computer, Telecom, Foto & Video, Car-hifi & Navigatie, Witgoed & Klein huishoudelijk, Keukenapparatuur en Persoonlijke Verzorging.
Uitzonderingen:
Muziek, Film, Games en Speelgoed:
CD/DVD/Blu-ray-Discs/ LP´s
Console Games & PC games
Console Hardware
Software
Speelgoed
Alle accessoires (zoals weerstations, mediaplayers, NAS, smartwatches, alarmsystemen huis, harde schijven, zowel intern als extern, klik hier voor een overzicht van alle accessoires)
Beeld & Geluid:
X9005-serie
Computer:
Software
Alle Apple iPad modellen
Telecom:
Apple iPhone
Samsung telefoon introducties tussen 1-1-2014 t/m 2-2-2014
HTC one-serie
Sony Xperia Z-serie en Xperia Z1-serie
Prepaid kaarten en abonnementen
Foto & Video:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Nikon: D300S, D800, D610, D5100 18-55VR-55-200VR kit, D7100, Lenzen boven ¤ 1300,-
Fujifilm: alle X-series (inclusief X-mount lenzen)
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-LF-serie, DMC-LX-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, DMC-GH-serie, DMC-GX-serie, DMC-GM-serie, HC-X920 zwart 3MOS, HC-X810 zwart 3MOS
Sony: DSC-RX100M2, DSC-RX-10, DSC-XQ100, DSC-HX300, ILCE-7KB
JVC: GC-XA1
GoPro: alle GoPro producten
Sigma: alle Sigma producten
Car-hifi & Navigatie
TomTom: GO 6000 EU 45, GO 5000LIVE TRAFFIC EU 45, XL CLASSIC-series W-EU, xxl CLASSIC SERIES WE
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten
Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel.
De wettelijke BTW blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde BTW-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs. Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld : Een LED-TV kost ¤ 1.210 (inclusief BTW) 21% BTW WEG ERMEE! ¤ 1.210 x (100/121)= ¤ 1.000 (exclusief BTW). Aan de kassa ontvangt u ¤ 210.voordeel (=17,36%).
Prijzen zijn exclusief thuiskopieheffing (www.thuiskopie.nl).
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.
oww, net zo kut als alle andere acties dus, en deze is nog een slagje erger met uitzonderingen van specifieke productenquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dit is alles wat betreft uitzonderingen.
[..]
Games valt onder software dus uitgesloten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
games e.d. niet uitgesloten?
ik zoek nog een leuk mp3 spelertje, wellicht kan ik er nu 1 scoren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |