Ik mag hier gewoon een vraag stellen neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Heel goed, je hebt de begrijpend lezen toets van groep 5 gehaald
Blijkbaar is hun marge op die TV's al te klein of verkopen ze die modelen toch wel. Een kortingsactie doet een winkel nooit voor de klant he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:51 schreef Brieke het volgende:
Waardeloze actie dus, bijna alle intressante tv's zijn uitgesloten van deelname.
Kan ik er dan van uit gaan dat Bose-producten niet meedoen aan deze actie? Graag een reactie.quote:Uitzonderingen:
Bose: alle Bose producten
eiguhhhhhquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:53 schreef Brieke het volgende:
[..]
Ik mag hier gewoon een vraag stellen neem ik aan?
Meteen zo een sarcastische opmerking, voel je eige nu beter?
Is niet helemaal duidelijk nee, wellicht kan je de winkel even bellen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:53 schreef Rectum het volgende:
Ik wilde vanmiddag een nieuw Bose-systeem kopen maar als ik dit lees:
[..]
Kan ik er dan van uit gaan dat Bose-producten niet meedoen aan deze actie? Graag een reactie.
Tuurlijk mag jij best een vraag stellen. Het rare is alleen dat je zelf daarboven al het antwoord geeft. En nee, ik voel mij niet beter door een post op een forum.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:53 schreef Brieke het volgende:
[..]
Ik mag hier gewoon een vraag stellen neem ik aan?
Meteen zo een sarcastische opmerking, voel je eige nu beter?
Dat hebben ze natuurlijk niet. Ze geven gewoon 21% korting op ouwe meuk waar marge op zit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef Prospos het volgende:
Jij snap het!
( MM die BTW vrijstelling heeft)
Net met Media Markt Veendam gebeld. Blijkbaar geldt de actie inderdaad niet voor de producten van Bose.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is niet helemaal duidelijk nee, wellicht kan je de winkel even bellen?
Huh, vreemd...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Net met Media Markt Veendam gebeld. Blijkbaar geldt de actie inderdaad niet voor de producten van Bose.
Ik was van plan om naar de vestiging in Veendam te gaan dus laat ik het hier bij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Huh, vreemd...
Misschien nog een andere MM bellen?
Top, succesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik was van plan om naar de vestiging in Veendam te gaan dus laat ik het hier bij.
Meen je dit nou? Ik was juist van plan om een Bose Hifi setje te halen voor bij mijn Acer laptop. Ik denk dat ik zo nog even naar Mediamarkt Groningen toe fiets om dit bericht te verifiëren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Net met Media Markt Veendam gebeld. Blijkbaar geldt de actie inderdaad niet voor de producten van Bose.
Zou mooi zijn want Veendam->Groningen is op zich wel te doen met de auto.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Ik was juist van plan om een Bose Hifi setje te halen voor bij mijn Acer laptop. Ik denk dat ik zo nog even naar Mediamarkt Groningen toe fiets om dit bericht te verifiëren.
Oke kom net van de Mediamarkt Groningen en inderdaad Bose doet niet mee aan de actie, je had gelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Zou mooi zijn want Veendam->Groningen is op zich wel te doen met de auto.
Balen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Oke kom net van de Mediamarkt Groningen en inderdaad Bose doet niet mee aan de actie, je had gelijk.
Beetje welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij best een vraag stellen. Het rare is alleen dat je zelf daarboven al het antwoord geeft. En nee, ik voel mij niet beter door een post op een forum.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat hebben ze natuurlijk niet. Ze geven gewoon 21% korting op ouwe meuk waar marge op zit.
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:49 schreef Barcaconia het volgende:
Hee, het jaarlijkse Mediamarkt BTW topic. Nu even de 21%-rekenvoorbeeldjes afwachten.
Je bedoelt dat je het dan kan kopen voor ¤189,26quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:12 schreef Rectum het volgende:
Ik heb nu een Samsung-setje op het oog. Die kost normaal ¤ 229 dus die kan ik nu mooi kopen voor ¤ 180,91. Dat is wel nice!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:25 schreef Brad het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend.
[..]
Je bedoelt dat je het dan kan kopen voor ¤189,26
Om te berekenen: originele prijs / 1,21 = prijs met korting
waaromquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef Prospos het volgende:
Jij snap het!
( MM die BTW vrijstelling heeft)
Denken dat je 21% korting krijgtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef Rectum het volgende:
[..]is gewoon 21% korting hoor misschien moet je weer terug naar school
Oe joepie, nu mag ik het uitleggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:27 schreef Rectum het volgende:
[..]is gewoon 21% korting hoor misschien moet je weer terug naar school
BTW is tegenwoordig 21%. Ik doe MBO Financiële Dienstverlening dus ik weet echt wel waar ik over praat.quote:
Mag ik het telefoonnummer van je school? Dat scheelt weer kosten voor het examen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
BTW is tegenwoordig 21%. Ik doe MBO Financiële Dienstverlening dus ik weet echt wel waar ik over praat.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
BTW is tegenwoordig 21%. Ik doe MBO Financiële Dienstverlening dus ik weet echt wel waar ik over praat.
Dit:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:29 schreef Brad het volgende:
[..]
Oe joepie, nu mag ik het uitleggen.
Nee, het is geen 21% korting. Je hoeft geen 21% BTW te betalen. Doe zelf even de volgende rekensom:
bruto prijs * 1,21 = netto prijs
netto prijs * (1 - 0,21) = geen bruto prijs
mboquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Heel erg triest want je weet totaal niet waar je het over hebt. Ook zeker nooit gehoord van procenten boven het honderd ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Is 100% niet de max dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:32 schreef machtpen het volgende:
[..]
Heel erg triest want je weet totaal niet waar je het over hebt. Ook zeker nooit gehoord van procenten boven het honderd ?
Ha, trots met MBOquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
100*1.21=121quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:29 schreef Brad het volgende:
[..]
Oe joepie, nu mag ik het uitleggen.
Nee, het is geen 21% korting. Je hoeft geen 21% BTW te betalen. Doe zelf even de volgende rekensom:
bruto prijs * 1,21 = netto prijs
netto prijs * (1 - 0,21) = geen bruto prijs
Ga eens naar onzin ipv te trollen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jongens de MediaMarkt bedoelt dit:
Een TV kost nu 100 euro,
zonder 21% btw betaal je nu: 100 - 21 = 79 euro
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee de tv kost met btw 100 euro. Dat is dus 121%.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jongens de MediaMarkt bedoelt dit:
Een TV kost nu 100 euro,
zonder 21% btw betaal je nu: 100 - 21 = 79 euro
Ja, lezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
100*1.21=121
121*(1-0.21)=95
Doe ik iets fout?
Maar hoe bereken ik nou de korting die ik krijg?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Brad het volgende:
[..]
Ja, lezen.
Ik gaf aan dat met die rekenwijze je aantoont dat je zo NIET het "bruto" bedrag kan berekenen.
Als 79 euro de bruto prijs is. Wat krijg je dan als je er 21% btw bij doet?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |