SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
ligt er aan wat je nu hebt...quote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Haswell kopen of wachten op broadwell. Hmm.
wolfdalequote:
Zelfde straatje:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef mschol het volgende:
zijn er hier trouwens mensen die noodgedwongen (niet werkende kopieerbeveiligingen) of de handigheid (steam vs cd b.v.) spellen dubbel hebben?
ik ben met enkele spellen wel heel erg..:
C&C: tiberium sun + Expansion op losse cd's
tevens in de C&C The first decade EN op origin in de complete collection![]()
in mijn geval geldt het voor alle c&c's (ja echt van allemaal heb ik hardcopy's op cdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zelfde straatje:
C&C First Decade
C&C Origin complete collection (woei die red alert 1 werkt wel nais op nieuwe pc's!)
C&C Red alert 3
C&C 4
C&C Tibsun
C&C 3 + expansion
C&C RA2 + Yuri
C&C Renegade
Maar ook bijv. Rome Total War (1) heb ik op steam en hardcopy, zelfde met en shitload aan andere games ook.
Dat soort dingen zijn idd altijd irritant. Zo had ik een Steam versie van battlefield 2 die hele tijd crashde, toen heb ik maar 2 uur besteed (incl. wachttijd) aan het op Origin toegevoegd krijgen van mn hardcopy (en natuurlijk de EA support gast bezighouden voor de lol).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
in mijn geval geldt het voor alle c&c's (ja echt van allemaal heb ik hardcopy's op cd)
b.v Beyond good & evil heb ik ooit gescoord uit een budgetbak.. maar omdat de kopieerbeveiliging niet meer ondersteund wordt op windows 7 kan hij niet installeren... dus maar gescoord op steam
de keys worden minder en minder weggegeven, dus ze zullen wel moeten i guess..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef VelitoX het volgende:
Ugh g2play gaat ook al aan steam gifts meuk doen....Slechte zaak.
Die heeft hij waarschijnlijk via Steam zelf verkocht. En dan is 2,50 nog niets. Sommige items gaan voor meer dan 100 euro van ene naar andere user. En dan koop je een simpele skinquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die heeft hij waarschijnlijk via Steam zelf verkocht. En dan is 2,50 nog niets. Sommige items gaan voor meer dan 100 euro van ene naar andere user. En dan koop je een simpele skin
Yup, zeker toen die badges er net waren. Heb alles bij elkaar een euro of 15 verdiend met de items die ik via steam kreeg.quote:
en ze krijgen hetzelfde uiterlijk als kinguin, walgelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef VelitoX het volgende:
Ugh g2play gaat ook al aan steam gifts meuk doen....Slechte zaak.
crucia van rift gewoon op market.quote:
Hoezo is dat walgelijk? Is van hetzelfde bedrijf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:08 schreef rubbels het volgende:
[..]
en ze krijgen hetzelfde uiterlijk als kinguin, walgelijk
Ik vind persoonlijk het uiterlijk van g2play velemalen beter dan dat van kinguin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoezo is dat walgelijk? Is van hetzelfde bedrijf.
Ik zag het op reddit. Ik ben maar nooit aan EVE begonnen omdat ik toch graag nog een paar uurtjes slaap 's nachts. Ik weet dat je ook met een uur per dag kan spelen, maar dat gaat mij echt niet lukken (ik ken mezelf te goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef Necrodeath het volgende:
Niet echt Steam nieuws, maar het Eve topic is al lang niet meer in gepost, en misschien vinden mensen hier het interessant.
Een mega gevecht is aan de gang op Eve Online nu, met op dit moment al omgerekend $116.000 aan 'schade'.
http://www.twitch.tv/nick_fuzzeh
Een vriend van mij verdiende op die manier ruim 300 euro dus jaquote:
net zoals met 7th guest en 11th hour nu?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:20 schreef JimmyJames het volgende:
GOG heeft vanmiddag vanaf 15:00 weer een bijzondere sale met games tot 90% afgeprijsd.
hear, hear!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:52 schreef rubbels het volgende:
Ik weet hoe belachelijk het klinkt, maar toch aan het twijfelen om Duke Nukem Forever te kopen met 75% korting
Iemand ervaringen met die game?
Limited edition gekocht voor de PS3 (grotendeels vanwege de buste die erbij zat) Introlevel is leuk, daarna is het gewoon een kutgame.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:52 schreef rubbels het volgende:
Ik weet hoe belachelijk het klinkt, maar toch aan het twijfelen om Duke Nukem Forever te kopen met 75% korting
Iemand ervaringen met die game?
quote:Redactie Games
quote:
Ik ben te blij voor je!quote:
Hopelijk schrijf je betere previews en reviews dan het gros wat nu crew is. Succes broeder,quote:
spring he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:06 schreef JaimyLee het volgende:
Kom er net dus wel achter dat je een RU code krijgt en VPN gedoe nodig hebt, geen zin in. Is er nog ooit een kleine Steam sale te verwachten? Ergens voor de zomer..
Full release. De maker ervan zei dat hij het niet leuk vond dat veel spellen halfklaar op de markt liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:46 schreef Drankster het volgende:
wow Banished ziet er héél tof uit. Is 18 feb de echte release of een alfa/beta release datum?
quote:
...en daar sluit ik mij van harte bij aan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Full release. De maker ervan zei dat hij het niet leuk vond dat veel spellen halfklaar op de markt liggen.
maar ondertussen heeft hij imho basis dingen als verschillende landschappen niet in het spel zitten en komt dat in een expansion...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Full release. De maker ervan zei dat hij het niet leuk vond dat veel spellen halfklaar op de markt liggen.
quote:-Will all the environments be forests? I'm craving some coastal cities, plains, and desert towns.
-All the environments are forests. It's possible an expansion could have these things, but I'd have to prototype, test, make artwork, etc....
bronquote:-Will we see new types of maps at some point? Say like a more mountainous area, or even a desert / arid styled one?
-This might be a possibility at some point. I haven't really given it much thought. The mountainous terrain in game currently just has more terrain obstacles in the way of building.
Typisch...klinkt al een stuk minder.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ondertussen heeft hij imho basis dingen als verschillende landschappen niet in het spel zitten en komt dat in een expansion...
[..]
[..]
bron
Enig, nog meer "pixelglory"quote:
Als dat allemaal in het spel moet zitten dan is hij ergens in 2094 klaar in zijn eentjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ondertussen heeft hij imho basis dingen als verschillende landschappen niet in het spel zitten en komt dat in een expansion...
[..]
[..]
bron
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk schrijf je betere previews en reviews dan het gros wat nu crew is. Succes broeder,
Lijkt me een toffe game. Ik heb hem ook bijna gekocht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:59 schreef Verbal het volgende:
Sangfroid is leuk
Vind de stijl erg grappig.
V.
http://getgamesgo.com/product/borderlands-2-mac-gotyquote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Borderlands is echt 37 miljoen keer in de sale geweest met gigantische kortingen. Als je niet een paar weken kan wachten is het je eigen schuld
Wat de een feature complete vindt verschilt nogal van een ander natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef mschol het volgende:
maar ondertussen heeft hij imho basis dingen als verschillende landschappen niet in het spel zitten en komt dat in een expansion
Zoals ik het lees denkt hij erover na en wie zegt dat als het als DLC komt dat je er voor moet betalen. Hij wil die game natuurlijk ook een keer releasen. Voor je het weet zit zijn mailbox vol doodsbedreigingen. Niet de eerste keer dat dat zou gebeuren helaas.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
bron
Maar hij geeft eigenlijk al aan dat hij niet gaat verder developen, behalve als je daar ook weer knaken voor dokt. Daarnaast heb je amper zekerheid met een 1-man team. Ik heb 'm nog wel op m'n wishlist maar is absoluut geen zekerheidje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wat de een feature complete vindt verschilt nogal van een ander natuurlijk.
Zie minecraft, hoeveel dingen zitten daar nu in die tijdens release er nog niet inzaten?
Klaar betekent gewoon dat alle features die op de steampagina staan er dus in zitten en werken. En waarschijnlijk niet teveel bugs. Iig geen gameslopende bugs.
DOEN! Voor dat geld.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Lijkt me een toffe game. Ik heb hem ook bijna gekocht.
Gog sale is trouwens niet veel soeps.
eindelijk!quote:
Voor ¤3.50quote:Nuclear Dawn
Hard Reset Extended Edition
Painkiller Overdose
Painkiller: Black Edition
AirBuccaneers
Zeno Clash
Zeno Clash 2
Chaser
'add non-steam game' staat hij alsnog in de lijstquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:08 schreef rubbels het volgende:
Jammer dat GOG geen Steam keys levert
en dan de naam veranderen in GTA V demo en mensen in je lijst worden gekquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'add non-steam game' staat hij alsnog in de lijst
Ja, das waar. Alleen vaak genoeg gehad dat die games dan ineens uit de lijst verdwenen warenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'add non-steam game' staat hij alsnog in de lijst
Haha ja. Iemand uit mijn vriendenlijst zat op die manier de HL3 Alpha te spelenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
en dan de naam veranderen in GTA V demo en mensen in je lijst worden gek
Klopt, ik heb Heartstone ook in de lijst staan maar wanneer HS word geupdate is die weer uit de lijst..quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:12 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ja, das waar. Alleen vaak genoeg gehad dat die games dan ineens uit de lijst verdwenen waren
Hehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:12 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha ja. Iemand uit mijn vriendenlijst zat op die manier de HL3 Alpha te spelen
dat druist nogal tegen de gedachte van gog inquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:08 schreef rubbels het volgende:
Jammer dat GOG geen Steam keys levert
Ik wacht op 1999, dan is het Planescape: Torment tijd!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat druist nogal tegen de gedachte van gog in
wel klote, het gros van de gog.com sale heb ik al gemist(niet dat ik de kans groot acht dat er wat intressants tussen zit maar toch...
meh, hoeft niet... in 1989 kwam simcity 2000 voorbij..quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wacht op 1999, dan is het Planescape: Torment tijd!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:11 schreef Beach het volgende:
Kan je ook games met terugwerkende kracht teruggeven die je als preorder hebt gekocht?
Jammer, ik heb namelijk spijt van mijn preorder van Splinter Cell Conviction. Die game was niet zo best.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
Uiteraard niet op de preorder manier
Steam zal volgens mij ook geen games refunden die je al gespeeld hebt![]()
Als je hem nog niet hebt, kun je beter gewoon de D&D Anthology bij gamersgate kopen als hij weer eens in de aanbieding gaat. http://www.gamersgate.com(...)he-master-collectionquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wacht op 1999, dan is het Planescape: Torment tijd!
Goeie tipquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:10 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als je hem nog niet hebt, kun je beter gewoon de D&D Anthology bij gamersgate kopen als hij weer eens in de aanbieding gaat. http://www.gamersgate.com(...)he-master-collection
gauw, iedereen massaal downvotenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Deus Ex het nog volhoudt op gog.com![]()
Er komt tijd bij als een game een upvote krijgt of gekocht wordt.
http://www.gog.com/
Ik had een pre order op brinkquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, ik heb namelijk spijt van mijn preorder van Splinter Cell Conviction. Die game was niet zo best.
lees eff terug, daar staat hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
lees eff terug, daar staat hetok jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's al een heule tijd terug... En op zich nog niet eens zo'n onaardige game, hoor.quote:
Stronghold Crusader 2.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er nog relatief "onbekende" games waar jullie naar uitkijken?
Men of War Assault Squad 2quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Titanfallquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Noem een moba die niet f2p is? Al is lol wel p2w natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef JimmyJames het volgende:
Ik kijk voornamelijk uit naar Heroes of the Storm (f2p moba van blizzard), de patch voor FTL en TBOI Rebirth.
Zou Dirt wel willen hebben, maar geen ramp dat ik hem nu niet kan kopen door geldgebrek.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al verleidt tot het kopen van de Humble Bundle Codemasters pack?
Sinds vandaag naar deze:quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:41 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Sinds vandaag naar deze:
GAM / Banished - city building strategy
Renegade X en Banishedquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:41 schreef SosuaCafe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EA![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 03:02 schreef mschol het volgende:
ik ben geen hater van ea ofzo, zat spellen waar ik mij prima mee vermaak, maar van hun prijsbeleid snap ik werkelijk geen hol:EA games koop je ook niet via originSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EA![]()
Kijk, dat is een leuke!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Sinds vandaag naar deze:
ik snap niet dat EA niet door heeft dat ze met een lagere prijs veel meer verkopen krijgen, of dat ze zo dom zijn dat ze perse aan die hogere prijs vasthouden...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 04:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
EA games koop je ook niet via origin
kijk even naar m'n steamlijst en zeg dat nog eens?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 04:19 schreef FL_Freak het volgende:
anno 2014 niet weten hoe je goedkoper cd keys kan aankomen
en die ga ik volgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Sinds vandaag naar deze:
Je wilt niet weten hoe lui sommige mensen zijn die liever tien euro meer uitgeven dan een zoekopdracht uit te voeren van 5 seconden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap niet dat EA niet door heeft dat ze met een lagere prijs veel meer verkopen krijgen, of dat ze zo dom zijn dat ze perse aan die hogere prijs vasthouden...
[..]
kijk even naar m'n steamlijst en zeg dat nog eens?![]()
![]()
ik haal m'n keys notabene van amazon om nog goedkoper uit te zijn
[..]
en die ga ik volgen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 03:02 schreef mschol het volgende:
ik ben geen hater van ea ofzo, zat spellen waar ik mij prima mee vermaak, maar van hun prijsbeleid snap ik werkelijk geen hol:Maar da's wel inclusief btw he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EA
Maar wat een woekerprijzen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
en dat is de PC-Download variant, volgens mij wil ik niet weten wat de PC-Schijf variant moet kosten dan.. 70-80-90 euro?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar da's wel inclusief btw he!!
Maar wat een woekerprijzen
Minstens!! Wat daar zit een boekje bij van 2 pagina's waar dezelfde regel tekst in 20 talen opstaat.. En vertalers zijn duur!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat is de PC-Download variant, volgens mij wil ik niet weten wat de PC-Schijf variant moet kosten dan.. 70-80-90 euro?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:44 schreef Poit het volgende:
Maar wees blij dat er een PC markt is.. Als je naar de download prijzen op bvb PSN kijkt schrik je je helemaal kapot.. Die durven rusting 70 euro voor een nieuwe game te vragen terwijl dezelfde game soms voor 50 (of zelfs minder) bij de Media Markt te vinden is..
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam nog wat tegen...
Dat zijn de betere vondsten!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam nog wat tegen...
Mensen doen tegenwoordig geen moeite meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe lui sommige mensen zijn die liever tien euro meer uitgeven dan een zoekopdracht uit te voeren van 5 seconden.
ja had het gisterenavond ook voor.. Wou eerst in browser kijken naar iets, maar hij liet me maar niet binnen en zeurde over inloggegevens ongeldig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel weer typisch dat Steam er bij mij de laatste tijd elke donderdagavond uit ligt..
zo te zien hebben ze die weg gehaald idd..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:52 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
ja had het gisterenavond ook voor.. Wou eerst in browser kijken naar iets, maar hij liet me maar niet binnen en zeurde over inloggegevens ongeldig.
Anyway, alles van Civ V voor -75%, ook BNW, op gamersgate
EDIT: ligt het aan mij of kan ik geen achievements meer zien via de winkel?
Daar kun je zeker 50 euro voor vangen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam nog wat tegen...
Heb zelf vaak gehad met Steam dat oude spellen slecht speelbaar waren, waarbij de GoG versie vaak een patch bij zit inbegrepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
http://store.steampowered.com/app/267980/
steam gaat allerlei ouwe games toevoegen ?(moeten ze niet dwars gaan liggen met gog, dan krijg ik weer de neiging OOK een steam variant te kopen
)
Ja inderdad, gog doet moeite om de games werkbaar uit te brengen, bij Steam is het meer van "hier is de data, succes!"quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb zelf vaak gehad met Steam dat oude spellen slecht speelbaar waren, waarbij de GoG versie vaak een patch bij zit inbegrepen.
tot nog toe geen dramatische problemen gehad met oudere games..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb zelf vaak gehad met Steam dat oude spellen slecht speelbaar waren, waarbij de GoG versie vaak een patch bij zit inbegrepen.
samen met 3 mijn favoriete settlers gamesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:50 schreef bijdehand het volgende:
Settlers 4Uuuuuuuuuuuren gespeeld vroeger.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:50 schreef bijdehand het volgende:
Settlers 4Uuuuuuuuuuuren gespeeld vroeger.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
samen met 3 mijn favoriete settlers games
Mag aannemen dat jij de spellen niet speelde toen ze uitkwamen.quote:
dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Mag aannemen dat jij de spellen niet speelde toen ze uitkwamen.
Settlers 1 (1993) was baanbrekend toen ie uitkwam.
[ afbeelding ]
Net nu ik wat ingame $ aan het binnenharken was...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef AntiChrist7 het volgende:
en steam weer offline. gebeurt echt vaak laatste tijd
omdat het een leuke/mooie originele game is, maar helaas met 0 replay value.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef mschol het volgende:
we worden wel doodgegooid met bioshock sales, getgames heeft alweer een bioshock sale met 75% korting
yup, de eerste playthrough was ik wel echt zo van "wow"quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
omdat het een leuke/mooie originele game is, maar helaas met 0 replay value.
quote:
ik mis Bullfrog.. DK3 is echt een gemis geweestquote:
om de een of andere reden vind ik starbound leuker dan terraria... (veel meer speeluren in SB dan in Terraria)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:11 schreef SosuaCafe het volgende:
starbound tipt "nog" niet aan Terraria tbh
Was zelf wel snel op terraria uitgekeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:11 schreef SosuaCafe het volgende:
starbound tipt "nog" niet aan Terraria tbh
http://www.pcgamer.com/20(...)troublesome-shadow/2quote:I had crawled through a rusty ventilation duct that ended in a drop to a stair landing. A torch-bearing guard stood directly below, but I ignored the large prompt on the screen that urged me to use Garrett's takedown move. The guard moved away, and I moved forward to exit the vent—except I couldn't. Having missed my window for landing on the guard's head, I apparently was blocked from progressing forward, since I actually couldn't manually jump down no matter how many different key combinations I hit.
quote:i think steam is broken
i keep throwing my money at the monitor but this game doesnt apear in my library
anyone else having this problem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |