SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
ligt er aan wat je nu hebt...quote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Haswell kopen of wachten op broadwell. Hmm.
wolfdalequote:
Zelfde straatje:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef mschol het volgende:
zijn er hier trouwens mensen die noodgedwongen (niet werkende kopieerbeveiligingen) of de handigheid (steam vs cd b.v.) spellen dubbel hebben?
ik ben met enkele spellen wel heel erg..:
C&C: tiberium sun + Expansion op losse cd's
tevens in de C&C The first decade EN op origin in de complete collection![]()
in mijn geval geldt het voor alle c&c's (ja echt van allemaal heb ik hardcopy's op cdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zelfde straatje:
C&C First Decade
C&C Origin complete collection (woei die red alert 1 werkt wel nais op nieuwe pc's!)
C&C Red alert 3
C&C 4
C&C Tibsun
C&C 3 + expansion
C&C RA2 + Yuri
C&C Renegade
Maar ook bijv. Rome Total War (1) heb ik op steam en hardcopy, zelfde met en shitload aan andere games ook.
Dat soort dingen zijn idd altijd irritant. Zo had ik een Steam versie van battlefield 2 die hele tijd crashde, toen heb ik maar 2 uur besteed (incl. wachttijd) aan het op Origin toegevoegd krijgen van mn hardcopy (en natuurlijk de EA support gast bezighouden voor de lol).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
in mijn geval geldt het voor alle c&c's (ja echt van allemaal heb ik hardcopy's op cd)
b.v Beyond good & evil heb ik ooit gescoord uit een budgetbak.. maar omdat de kopieerbeveiliging niet meer ondersteund wordt op windows 7 kan hij niet installeren... dus maar gescoord op steam
de keys worden minder en minder weggegeven, dus ze zullen wel moeten i guess..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef VelitoX het volgende:
Ugh g2play gaat ook al aan steam gifts meuk doen....Slechte zaak.
Die heeft hij waarschijnlijk via Steam zelf verkocht. En dan is 2,50 nog niets. Sommige items gaan voor meer dan 100 euro van ene naar andere user. En dan koop je een simpele skinquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:47 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die heeft hij waarschijnlijk via Steam zelf verkocht. En dan is 2,50 nog niets. Sommige items gaan voor meer dan 100 euro van ene naar andere user. En dan koop je een simpele skin
Yup, zeker toen die badges er net waren. Heb alles bij elkaar een euro of 15 verdiend met de items die ik via steam kreeg.quote:
en ze krijgen hetzelfde uiterlijk als kinguin, walgelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:09 schreef VelitoX het volgende:
Ugh g2play gaat ook al aan steam gifts meuk doen....Slechte zaak.
crucia van rift gewoon op market.quote:
Hoezo is dat walgelijk? Is van hetzelfde bedrijf.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:08 schreef rubbels het volgende:
[..]
en ze krijgen hetzelfde uiterlijk als kinguin, walgelijk
Ik vind persoonlijk het uiterlijk van g2play velemalen beter dan dat van kinguin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoezo is dat walgelijk? Is van hetzelfde bedrijf.
Ik zag het op reddit. Ik ben maar nooit aan EVE begonnen omdat ik toch graag nog een paar uurtjes slaap 's nachts. Ik weet dat je ook met een uur per dag kan spelen, maar dat gaat mij echt niet lukken (ik ken mezelf te goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:47 schreef Necrodeath het volgende:
Niet echt Steam nieuws, maar het Eve topic is al lang niet meer in gepost, en misschien vinden mensen hier het interessant.
Een mega gevecht is aan de gang op Eve Online nu, met op dit moment al omgerekend $116.000 aan 'schade'.
http://www.twitch.tv/nick_fuzzeh
Een vriend van mij verdiende op die manier ruim 300 euro dus jaquote:
net zoals met 7th guest en 11th hour nu?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:20 schreef JimmyJames het volgende:
GOG heeft vanmiddag vanaf 15:00 weer een bijzondere sale met games tot 90% afgeprijsd.
hear, hear!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:52 schreef rubbels het volgende:
Ik weet hoe belachelijk het klinkt, maar toch aan het twijfelen om Duke Nukem Forever te kopen met 75% korting
Iemand ervaringen met die game?
Limited edition gekocht voor de PS3 (grotendeels vanwege de buste die erbij zat) Introlevel is leuk, daarna is het gewoon een kutgame.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:52 schreef rubbels het volgende:
Ik weet hoe belachelijk het klinkt, maar toch aan het twijfelen om Duke Nukem Forever te kopen met 75% korting
Iemand ervaringen met die game?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |