SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door bijdehand op 28-01-2014 07:58:54 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
nee hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij heb een kopstoot gehad van 1 biertje
vies manquote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad best nodig kakken ja.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Kuthond zat mobielfucking goede TT alles
Is goed, als er weken weer niemand post app ik je wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou, roep me maar als het weer een keer leuk is hier
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is goed, als er weken weer niemand post app ik je wel.
fokkers wat wil jequote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Kutmanager het volgende:
Mensen die niet van gezelligheid houden.
Tot ooit danquote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou, roep me maar als het weer een keer leuk is hier
Zouden die beelden er nog staan?quote:
Geen idee manquote:Op maandag 27 januari 2014 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zouden die beelden er nog staan?
Als je bijdehand een blowjob hebt gegeven. Hebben wij allemaal moeten doen.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als je bijdehand een blowjob hebt gegeven. Hebben wij allemaal moeten doen.
Alleen supertuxx niet, want die heeft ie gewoon geneukt.![]()
En jij nog gewoon doen ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:26 schreef muhahaha het volgende:
Blowjob? Tegen mjj zei hij dat ik hem moest rimmen.
zet je er zo wel inquote:
Dan kan ze jou neuken zodat ze in de OP komt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]![]()
Kom eens een keer naar een meet, dan komt het helemaal goed.
Ik denk niet dat ze dan komt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan ze jou neuken zodat ze in de OP komt?
kutmanager ook, want kut. en wat voor werk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:02 schreef -supergirl- het volgende:
Is barriebutsers de enige vrouw hier?
Ja en muisraket maar waar die is er noet zoveel meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:02 schreef -supergirl- het volgende:
Is barriebutsers de enige vrouw hier?
Ja en vergeet Neo-Mullen niet he.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en muisraket maar waar die is er noet zoveel meer.
Die post toch niet meer?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja en vergeet Neo-Mullen niet he.
Vroeger zaten er in elke post minstens 2 snerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Plagerijtjes... gisteren kreeg ik 2 sneren naar mijn hoofd. Hoort erbij.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:24 schreef bijdehand het volgende:
Vroeger zaten er in elke post minstens 2 snereno god hoe vaak iedereen dacht dat er alleen maar ruzie was in dit topic
Ik zal over jou eens een kutgrapje makenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Goeeeeed avond en ochtendhumeurtjes denk.
Neo niet alles persoonlijk oppakken. Lees een topic van 100delen geleden en het gaat zo 24/7. Wil niet zeggen dat we toen aan het pesten waren, meer kutten. Over iedereen kan je vanallerlei kutgrapjes maken.
Da's een grote grap danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zal over jou eens een kutgrapje maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |