Roda JC heeft er volgens het mij het meeste.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Aantal strafschoppen tegen sinds 2007
[ afbeelding ]
Zeg het maar mannen
PSV 15, Ajax 18quote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar mannen
Ik denk het niet hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roda JC heeft er volgens het mij het meeste.
Adertje gesprongen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Met Harry Mens.
[ afbeelding ]
Lompe verdedigers bij Rodaquote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar mannen
quote:
Hij?twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zondag 26-01-2014 om 23:05:52Je snapt wel waarom Willem Vissers voor de schrijvende pers heeft gekozen. #studiovoetbal reageer retweet
lekker wijf erinquote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bert scheurt weg uit Hamburg in zijn spitfire.
Tegenwoordig ziet hij er uit als een gereformeerde ouderling, maar Bert was vroeger best wel een player hoor.quote:
Scoorde 'ie nou wel of niet?quote:
Zonde.quote:
Ja denk het wel, maar niet uit een doeltrap dus, gewoon terugspeelbal weggerostquote:Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Scoorde 'ie nou wel of niet?
Oh, dan las ik het verkeerd.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja denk het wel, maar niet uit een doeltrap dus, gewoon terugspeelbal weggerost
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 27-01-2014 om 21:47:17FEIT: Jeroen Verhoeven heeft in 2014 meer goals gemaakt dan Robert Lewandowski, Franck Ribéry en Robin van Persie bij elkaar. reageer retweet
Held.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef Heeinz het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op maandag 27-01-2014 om 21:47:17FEIT: Jeroen Verhoeven heeft in 2014 meer goals gemaakt dan Robert Lewandowski, Franck Ribéry en Robin van Persie bij elkaar. reageer retweet
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef Heeinz het volgende:
Kwam door de versnelde ronde.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef Ties02 het volgende:
Deze anekdote valt een beetje in het water
Moest van Wilbertquote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kwam door de versnelde ronde.
#ExitDanny
In ander nieuws: Groningen - Twente is afgelastquote:Op maandag 27 januari 2014 21:59 schreef marcodej het volgende:
Jeroen Verhoeven heeft gescoord vanavond.
You'll never walk alone.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Grifte het volgende:
Hoe heet het lied wat Danny tokkelde tijdens de versnelde ronde?
The Danny Songquote:Op maandag 27 januari 2014 22:00 schreef Grifte het volgende:
Hoe heet het lied wat Danny tokkelde tijdens de versnelde ronde?
Een originele Leenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
You'll never walk alone.
Dat bedoel ik.quote:
Ah, klasse pikquote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)fc4-8267c36c67c2.mp4
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bert scheurt weg uit Hamburg in zijn spitfire.
dat moet dan ook wel als je als presentator interessanter bent dan de gastenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:41 schreef nikk het volgende:
trouwens gelijk. Wilfred heeft net iets teveel de neiging om elke tweede zin in te breken. Hij is als presentator meer aan het woord dan de "gasten".
Lekkere cijfertjes hoor. Niks mis mee. Kieft kijkcijferkanon.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:59 schreef Zipportal het volgende:
#16 VOETBAL INTERNATIONAL 903.000
FOX VOETBAL 47.000
Voor mijn eikel krijg ik liever een knal,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:18 schreef nikk het volgende:
Terwijl dat fox voetbal nog best aardig is met alle hoogtepunten van het weekend.
Hij denkt af en toe dat het Genee International is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:41 schreef nikk het volgende:
Klieft had trouwens gelijk. Wilfred heeft net iets teveel de neiging om elke tweede zin in te breken. Hij is als presentator meer aan het woord dan de "gasten".
Tijd voor Westerman International.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij denkt af en toe dat het Genee International is.
Dat muziekje van Carnaval Festival van de Eftelingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Kopsterk het volgende:
Fox probeert schijtlollig te doen:
http://foxsports.nl/video/187662-lekkerweekend.html
Alsof iemand het ultrageheime mailadres heeft van de VI headquarters.quote:
Wat slecht.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Kopsterk het volgende:
Gewoon contactformulier met link erin, makkelijk zat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Alsof iemand het ultrageheime mailadres heeft van de VI headquarters.
Ha jij bent vast een professor meester doctorandusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Gewoon contactformulier met link erin, makkelijk zat.
Wat erg. Oh een filmpje met regen, laten we Under my Umbrella eronder zettenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat slecht.![]()
Dit is Studio Voetbal-niveau.
het is geen Havenaar inspector Gadget productie, maar de FOX stagiair is weer lekker bezig geweestquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Kopsterk het volgende:
Ach VI... sigaarblog.com, daar wil je op komen met je fotosjop, dan voel je je zo trots als een aap met 7 lullen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:16 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Gewoon contactformulier met link erin, makkelijk zat.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 29-01-2014 om 22:32:57De tering, dit ziet er eng uit http://t.co/TUh0DgFMXE reageer retweet
Je photshop gaat viral Knurft-zork.twitter:hendrikshelene twitterde op woensdag 29-01-2014 om 22:29:25Foetsie! http://t.co/0BTZoDPS6H reageer retweet
Ze lezen hier meequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 29-01-2014 om 22:32:57De tering, dit ziet er eng uit http://t.co/TUh0DgFMXE reageer retweet
Je photshop gaat viral Knurft-zork.twitter:hendrikshelene twitterde op woensdag 29-01-2014 om 22:29:25Foetsie! http://t.co/0BTZoDPS6H reageer retweet
Mmm, Helene...quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:23 schreef DrDentz het volgende:
Peter R de Vries wordt spelersmakelaar. Zeg het maar jongens.
Hij gaat op de platte kar door het mediapark, daarna in polonaise naar de VI studio onder begeleiding van Kleintje Pils.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik ben meer benieuwt hoe men Derksen zijn 65st verjaardag gaat vieren.
Is daar al iets van bekend?
Veel opblaaspoppen ws haha, vond hij leuk zei hij maandag (als grap)quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:55 schreef Iwanius het volgende:
Ik ben meer benieuwt hoe men Derksen zijn 65st verjaardag gaat vieren.
Is daar al iets van bekend?
http://www.totaaltv.nl/ni(...)amma-tijdens-wk.htmlquote:VOETBAL INTERNATIONAL WEL MET LIVE-PROGRAMMA TIJDENS WK
De NOS maakte vorige week bekend dat het komende zomer tijdens het WK voetbal in Brazilië geen dagelijks live-programma gaat uitzenden. RTL 7 doet dit wel.
Gedurende het gehele WK voetbal is dagelijks het voetbaldiscussieprogramma Voetbal International op RTL 7 te bekijken. Presentator Wilfred Genee en vaste tafelgasten René van der Gijp en Johan Derksen ontvangen elke dag bekende Nederlanders aan tafel. Het programma wordt – zoals bij de voorgaande grote internationale voetbaltoernooien – live vanuit het Kurhaus in Scheveningen uitgezonden. De NOS heeft vanwege het tijdsverschil besloten de live-talkshow Studio Sportzomer tijdens het WK voetbal niet uit te zenden. Het is voor het eerst sinds 2004 dat dit programma niet tijdens een groot sportevenement in de zomer wordt uitgezonden.
Slecht van de NOS, ik wil dat die oude keeper van PSV naar Brazilië gaat om dagelijks het WK te analyseren, wat dat ook moge kosten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.totaaltv.nl/ni(...)amma-tijdens-wk.html
Dus omdat je daar niet 's avonds kan zitten (want groot tijdsverschil), maken ze maar helemaal niets. Pleur op man. Dan zet je toch een tentje neer in Scheveningen en ga je toch vanaf daar je Studio Sportzomer maken. Ik vind dit wel wat zwakjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Slecht van de NOS, ik wil dat die oude keeper van PSV naar Brazilië gaat om dagelijks het WK te analyseren, wat dat ook moge kosten.
Ojee.quote:Derksen en Genee maken ‘spectaculair’ WK-programma
Geschreven op 30 januari 2014 door De Redactie
Johan Derksen wordt deze week 65. Een heuglijk feit, uiteraard. In Nieuwe Revu lees je deze week daarom Het Grote Johan Derksen ABC. We spreken Kees Jansma, Wilfred Genee en VI-zanger Danny Vera over Derksen. In het artikel komt Wilfred Genee met een opvallend nieuwtje. ‘We maken natuurlijk weer VI Oranje, maar er komt ook iets spectaculairs aan waar ik helaas nog niets over kan zeggen. Ik heb alle ruimte gekregen van René en Johan om dit voor te bereiden. Nee, we gaan niet met zijn drieën de karaokebars af.’
Dat lijkt me toch niet "een opvallend nieuwtje"? Heeft Johan niet al z'n mond voorbij geluld een aantal weken terug in VI?quote:
Nu een cd met smaakvolle nummers.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch niet "een opvallend nieuwtje"? Heeft Johan niet al z'n mond voorbij geluld een aantal weken terug in VI?
Dat zou inderdaad wel opvallend zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu een cd met smaakvolle nummers.
Ik denk dat ik heel raar ga dromen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:25 schreef Ties02 het volgende:
Jeetje, ik weet niet of ik nog wel kan slapen hierdoor
Ik word helemaal ziek van die referenties naar dat boekje iedere uitzending, nog één zo'n opmerking en ze zoeken het maar uit met hun hele handel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Iets met radijsjes waarschijnlijk.
En dan zien ze je nooit meer terug.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik word helemaal ziek van die referenties naar dat boekje iedere uitzending, nog één zo'n opmerking en ze zoeken het maar uit met hun hele handel.
Ah laat gaan joh Dentziequote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik word helemaal ziek van die referenties naar dat boekje iedere uitzending, nog één zo'n opmerking en ze zoeken het maar uit met hun hele handel.
April.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:42 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer wordt Johan's muziekprogramma uitgezonden op RTL?
Ja, ik had ook geen idee hoor, maar het staat in de laatste zin van dit "nieuwsartikel" over één van Johan's vele schnabbels.quote:
En Boskamps verjaardagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef Arn0 het volgende:
De uitzending van vandaag heeft potentie om in het rijtje legendarische topshows te komen, samen met de sneeuwuitzending en de Gouden Televizier-ring uitzending.
Ja, dat was toch de Gouden Televizier-ring uitzending? Of was er nog een andere memorabele show op zijn verjaardag?quote:
Hij kreeg taartquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat was toch de Gouden Televizier-ring uitzending? Of was er nog een andere memorabele show op zijn verjaardag?
Waar heeft die gevoetbald?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Vanmorgen tuurde ik eventjes tussen de lamellen door en zag op verscheidende plaatsen de driekleur vrolijk wapperen.
Allemaal VI fans dacht ik nog, blijkt Bea ook jarig te zijn.
Was dat ook toen hij een Johanko shirtje kreeg van zijn favoriete Oostenrijkse spits?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:58 schreef Chiappucci het volgende:
In 2011 zat ik zelf in het publiek toen Johan jarig was. Dat was ook een topshow![]()
Hij kreeg toen o.a. een gesigneerd Inter-shirtje van Sneijder en dat was ook de uitzending waarin het legendarische filmpje langskwam met Wim Dusseldorp en de uitglijdende Fortuna-spelers
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat was toch de Gouden Televizier-ring uitzending? Of was er nog een andere memorabele show op zijn verjaardag?
Jankoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat ook toen hij een Johanko shirtje kreeg van zijn favoriete Oostenrijkse spits?
Het leuke hieraan was dat Hans vlak ervoor een heel betoog hield dat Koevermans "nooit zeikt" en vervolgens Johan dat hele betoog kapot maakte.quote:
Deze zou naar VI gestuurd moeten worden met felicitaties voor Johan namens de Fok VI Hooligans.quote:
Nu al een topshow, ik heb mijn broekje al gewoon uit gedaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
The boss & the birthdayboy
"alles is irritant aan Wilfred"quote:
Genee met zo'n haararchitect coupequote:
Dat filmpje past dus echt bij de tekst: nog lekker twee jaar lang zoveel mogelijk mensen beledigen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"alles is irritant aan Wilfred"
Dat zijn teksten mensen!
http://www.vi.nl/tv/vraag.htmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan ik het misschien opsturen naar de redactie van VITV? Kon dat niet vinden
Oké, bedankt Hans.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef satecl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit gaat echt een TOP WEEKEND worden. Vanavond feest met ons voetbalteam. ¤ 20,- en onbeperkt biertjes wegtikken. Morgen met een verschrikkelijke kater wakker worden om vervolgens in m'n onderbroekje een TOPSHOW terug te kijken. En ik ga m gewoon 2 keer kijken, vervolgens nog even gouden koppel deel 4 kijken en dan wedstrijdjes op TV en s'avonds dolle duikavond! Afvegen aan het gordijn. Heerlijk man. Niks mis mee! Zondag zelf nog potje ballen en maandag weer showtje kijken.
Oh en dit viel van de week ook nog op de mat:
[ afbeelding ]
Wat zit jij nou weer schijnheilig te lachen ontiechelijke paardelul dat je bent!?quote:
Ja, was toen ook inderdaad! Hij kreeg een hele lading cadeaus en er waren ook een hoop voetballers/BN'ers die een woordje voor hem hadden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat ook toen hij een Johanko shirtje kreeg van zijn favoriete Oostenrijkse spits?
De redactie is getipt.quote:
Dertig jaar geleden aarzelde ook niemand de nieuwe Harry Mulisch in huis te halen, wat zit je nou te zeiken over een paar eurootjes man.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik speel met de gedachte om 100 engnekken en culthelden te halen, maar die 20 euro doet wel pijn in mn portemonnee.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dertig jaar geleden aarzelde ook niemand de nieuwe Harry Mulisch in huis te halen, wat zit je nou te zeiken over een paar eurootjes man.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik speel met de gedachte om 100 engnekken en culthelden te halen, maar die 20 euro doet wel pijn in mn portemonnee.
Leuk filmpje.quote:
wwwrtlvoetbal.nlquote:
Die zelfingenomen juffrouw zal vast wel een duimpje omlaag hebben gegeven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk filmpje.
Heb het een groen duimpje omhoog gegeven voor de moeite. Die Superbeelden gaat nog eens ver komen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]![]()
Is er ook nog een filmpje online waarin Johan heel serieus begint over het overlijden van Harry Mulisch en dat er een groot literair gat is ontstaan dat hij nu opvult met Groeten uit Oudewater ofzo?
Als je het omrekent naar guldens is het best veel geldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dertig jaar geleden aarzelde ook niemand de nieuwe Harry Mulisch in huis te halen, wat zit je nou te zeiken over een paar eurootjes man.
Subtiele PVV en DWDD diss nog even tussendoorquote:
Omrekenen naar guldens doen enkel nog mensen met jouw leeftijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het omrekent naar guldens is het best veel geld
Was een grapje Ties, ik doe dat echt nooit meer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Omrekenen naar guldens doen enkel nog mensen met jouw leeftijd
Oh gelukkig maarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een grapje Ties, ik doe dat echt nooit meer.
Het duurt nog even hoor Evertquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:46 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik heb er zin an! Grote zak chips en een bak duvel staan al klaar voor de TOPSHOW van vanavond
Hopelijk staat die Duvel in de koelkast danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:46 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik heb er zin an! Grote zak chips en een bak duvel staan al klaar voor de TOPSHOW van vanavond
quote:Wens Rene van der Gijp in vervulling: shirt Beugelsdijk onderweg
DEN HAAG – Voetbalanalist Rene van der Gijp stak het maandagavond tijdens het voetbalpraatprogramma Voetbal International niet onder stoelen of banken. Hij is na het sterke optreden van ADO-speler Tom Beugelsdijk fan geworden van de robuuste verdediger en wil zelfs een voetbalshirt van de Haagse verdediger hebben.
‘Het shirt is onderweg’, laat Beugelsdijk weten. ‘Hij wilde graag een shirt hebben en ik geef altijd een shirt weg. Ik heb er nog eentje opgestuurd. Voor Boskamp. Wel een maatje groter. Ik vond het wel geinig dat ze over mij praatte.’
Beugelsdijk weet nog niet wat Van der Gijp met het shirt gaat doen. ‘Ik hoop dat hij hem aantrekt als hij gaat slapen’, aldus Beugelsdijk, die ook nog even stilstond bij de verjaardag van Johan Derksen. ‘Van harte gefeliciteerd. Als hij een shirt wil krijgt hij ook een shirt van mij. En een sigaartje ook. Het maakt mij niet uit.’
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eerst Fey-Vit en daarna de MP4 van VI pakken.
Helden & Hansworsten... Culthelden & Engnekken.. ik denk dat zijn volgende boek wordt.. Vedettes & Dorpsidioten!quote:
Bigstars & Boerenlullenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Helden & Hansworsten... Culthelden & Engnekken.. ik denk dat zijn volgende boek wordt.. Vedettes & Dorpsidioten!
Doen we datquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook winnen, hier:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef DrDentz het volgende:
quote:Johan geeft bezoekers van BIG de kans het boek gratis in huis te halen door het hier te winnen. Stuur ons een mailtje met je gegevens naar redactie@big.nl en vertel ons wie je de leukste en meest verschrikkelijke BN'er vindt. (en vooral ook waarom) Je kunt dan niet alleen het boek winnen, maar ook zelf met je verhaal op BIG.nl terecht komen!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:
Als ik het riedeltje van Derksen (Dijkshoorn) herhaal over Humberto Tan, zouden ze dat door hebben?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook winnen, hier:
http://www.big.nl/enterta(...)-cadeaus-weg-bij-big
[..]
Beugelsdijk is zeer sympathiek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wel een leuke reactie van die jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |