Ik ben nooit boos Johannesquote:Op maandag 27 januari 2014 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mensen die boos zijn omdat de lapo van tong80 niet werd gerespecteerd kunnen hier terecht
FB / Is FOK! te groot geworden ?
ja dat wel en dat is veul ergerquote:Op maandag 27 januari 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms wel een beetje teleurgesteld toch?
https://twitter.com/GARRINCHA_/status/427885207182532608quote:Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Wilskracht het volgende:
Doelman Verhoeven scoort met uittrap
Van onze Telesportredactie
ALMERE -
Jeroen Verhoeven was maandagavond de gevierde man bij Jong FC Utrecht. De doelman van de club uit de Galgenwaard scoorde in het uitduel tegen Jong Almere City met een geweldige uittrap.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dirk Kuyt wil vast meehelpen met de actie.
Misschien kan die man van omakutje.nl in gaan stappenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Krijgen gewoon een shirtsponsoring uit Rusland als het te benauwd wordt.
Zie je het voor je, dat op een shirtquote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan die man van omakutje.nl in gaan stappen
http://productnieuws.nl/p(...)lthelden_engnekken_1quote:In het embryonale tijdperk van de tv zijn BN’ers helden met een strik. Nu is het bijna een teken van beschaving wanneer je er niet één meer kent. In twee delen sjezen de schrijvers door een nagemaakte en flikflooiende wereld en laten ze honderd kanjers, culthelden en engnekken zelf uitleggen wat er tussen 1951 en nu is misgegaan. Af en toe helpen ze een handje. Daar worden duizend andere BN’ers niet vrolijk van. Au. Klasse en rubbish beoordeeld op persoonlijke titel. Van megalomanie naar patjepeeërschap en van keur- naar brandmerken. Aan u het onderscheid.
Van Frans Bauer tot Johan Cruijff en van Angela Groothuizen tot Harry Mulisch Een deel van de opbrengst wordt afgestaan aan Stichting Hartekind.
Auteur: Jan D. Swart en Johan Derksen
Prijs: ¤ 19,95
ISBN 978 90 6797 035 8
Verschijningsdatum: 29 januari 2014
Bron : Voetbal International
ziekte van Hedelquote:Op maandag 27 januari 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe heette die ziekte van dat jongetje dat maar 18 jaar zou worden?
Cavaliers is vooral fan.quote:
Denk Arial 36 ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
Dat boek is veel te dik. Gaat niemand kopen.
vies dikquote:Op maandag 27 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
Dat boek is veel te dik. Gaat niemand kopen.
Oh die anekdote ken ik nog nietquote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie stond het verkeer te regelen met zijn broek naar beneden.
Johan begint langzamerhand zichzelf tot die kliek te willen duwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:57 schreef n00b13 het volgende:
Ik had dat boek in 1 a4 kunnen typen met een waanzinnige rant tegen matthijs van nieuwerkerk en die andere VARA zakkenvullerts.
quote:
Ok.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zeker. Die kan er namelijk niets van. Ik heb me zondag weer kapot gelachen.
Arias is bijna nog beter.quote:
Ok.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
Zoet pakte drie ballen die elke keeper zou pakken. Het is wat.
Ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef xzaz het volgende:
Ik heb Beugeldijk gemist? Is die echt goed?
Wereldspeler manquote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef xzaz het volgende:
Oh die kan ballen johquote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef xzaz het volgende:
Gaat nog mee naar Braziliëquote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef xzaz het volgende:
Haitz was veel beter inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat doet die schopper van NEC in dat elftal van de week?
Was gewoon een van hun beste spelers in dat topjaarquote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef n00b13 het volgende:
Haha.
Tsjonge.. Leeuwin. Dat was echt heul niks bij ADO.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Slobeend het volgende:
Johan met z'n kruistocht tegen Clasie
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Slobeend het volgende:
Nu Boskamp er niet zit, durft ie dat wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Slobeend het volgende:
Nee, bruikbaar niks meer en niks minderquote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was gewoon een van hun beste spelers in dat topjaar
Buiten de keeper inderdaad.quote:
Johan kan het niet hebben dat Schelvecchio dit talent eerder ontdekte dan hij, terwijl Johan Ricky van Haaren tipte.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Slobeend het volgende:
Pleur op joh! Kapot geergerd aan die jongen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was gewoon een van hun beste spelers in dat topjaar
De Xavi en Iniesta van Feyenoord.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan kan het niet hebben dat Schelvecchio dit talent eerder ontdekte dan hij, terwijl Johan Ricky van Haaren tipte.
Na Tim Immers, Verhoek, Boelikyn en Kubik de beste. Beter dan Derijck nog.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, bruikbaar niks meer en niks minder
Was puur baggah! Die gastquote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Pleur op joh! Kapot geergerd aan die jongen.
Zo te zien zijn het alleen DVD boxen, zonder inhoud.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hele DVD boxen vol met hoogtepunten
Dat denk ik ook. Dicky van Haarenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan kan het niet hebben dat Schelvecchio dit talent eerder ontdekte dan hij, terwijl Johan Ricky van Haaren tipte.
Toornstra, Coutinho, Radosavljevic waren ook nog wel beter.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na Tim Immers, Verhoek, Boelikyn en Kubik de beste. Beter dan Derijck nog.
Leeuwin was in ieder geval de beste verdediger. De verdediging was wel relatief matig, toegegeven.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toornstra, Coutinho, Radosavljevic waren ook nog wel beter.
Mooi was dat net jaquote:
Verdediging was vooral smal. Ammi-Kum-Derijck-Pique was wel oke, maar N'Toko was drama natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leeuwin was in ieder geval de beste verdediger. De verdediging was wel relatief matig, toegegeven.
Derijck was een miljard keer beter.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leeuwin was in ieder geval de beste verdediger. De verdediging was wel relatief matig, toegegeven.
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Derijck was een miljard keer beter.
Mensen met een mening die zijn er niet zo veel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk dat ze geen tekst meer hebben.
Dat hebben ze inderdaad 1 aflevering lang volgehoudenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk dat ze geen tekst meer hebben.
Sponsorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom doen ze dit? De kijker heeft er een hekel aan.
Ik ben je vriend nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef ReplaR het volgende:
Kheb iedereen in dit topic aangemeld voor voetbal vrienden btw
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens mij is die zoon van Gijpie een romige papzak. Daarom zegt hij niks.²
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Is wel te dik ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
Cambuurquote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
Wat hoort niet in dit rijtje thuis:
A Lectuur
B Frituur
C Literatuur.
ja maar. Je kunt www.rtl.nl/weetikveel toch niet in het adresveld stoppen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://publieksservice.rtl.nl/contact
Of bedoel je VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |