Niet julliequote:
Ach welnee joh dat verbeeld je je maar. Ze houden gewoon van een beetje plagenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet jullie
Maar heb soms de indruk dat sommigen hier mij liever niet zien posten dus dan kom ik hier wat minder.
Voor in het snaveltje van het vogeltje?quote:
Nee joh, we moeten zaadvragende ogen hebben...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor in het snaveltje van het vogeltje?
Ik pas niet in die outfitquote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit ie bij mij helemaal verkeerd, veel te koud om zo schoon te maken
Dat dan weer wel. Misschien een leuk Valentijnskadootje maar dan niet om schoon te maken. Al denk ik niet dat ik op die schoenen kan lopen trouwensquote:
Ah, jij hebt die meme nooit gezien dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee joh, we moeten zaadvragende ogen hebben...
Tadaaaa!
Really? In deze SC?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet jullie
Maar heb soms de indruk dat sommigen hier mij liever niet zien posten dus dan kom ik hier wat minder.
Wel een paar kipfileetjes in je decolletaazje duwen hequote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Misschien een leuk Valentijnskadootje maar dan niet om schoon te maken. Al denk ik niet dat ik op die schoenen kan lopen trouwens
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt die meme nooit gezien dus.Puur, onschuldig en rein, niks mis mee!
Nah is niet nodig, puur natuur is prima.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wel een paar kipfileetjes in je decolletaazje duwen he
Ik ben dol op mijn schoonmaakster, maar iemand met zo'n outfit zou ik dus echt niet willen voor die job.quote:
ik wil, alleen mijn vrouw nietquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben dol op mijn schoonmaakster, maar iemand met zo'n outfit zou ik dus echt niet willen voor die job.
Dan geef je je vrouw zo een pakje.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik wil, alleen mijn vrouw niet
Ik heb zo'n soort korset (gekregen) maar bij mij blijft er juist veel teveel ruimte over bij de boobsquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach welnee joh dat verbeeld je je maar. Ze houden gewoon van een beetje plagen
Okee, als jullie het zeggenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Really? In deze SC?
Kan het me amper voorstellen. 9 van de 10 keer is het vooral een hoop onzin dat je niet al te serieus moet nemen.
Ieder zn problemenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n soort korset (gekregen) maar bij mij blijft er juist veel teveel ruimte over bij de boobs
Ze zijn gewoon jongetjes nog van binnenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Okee, als jullie het zeggen
Ik ken je nog niet goed geneog om je niet te motte.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Okee, als jullie het zeggen
Misschien ja.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ooit een geleend corset aangehad. Braaf een Tshirt eronder en na een half uur gesmeekt of de koordjes wat losser mochten.
Hee, jij was toch mod?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet goed geneog om je niet te motte.
Ik vind siliconen gewoon heel lelijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jij ziet er perfect uit natuurlijk
Geleend?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb ooit een geleend corset aangehad. Braaf een Tshirt eronder en na een half uur gesmeekt of de koordjes wat losser mochten.
Ow zo, ja daar moet ik je gelijk in gevenquote:
Ow ik dacht juist dat dat NIET geil aanvoelde. Nooit gevoeld natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens. Ze voelen wel erg geil. Dat dan weer wel.
Voor de rest zie ik er inderdaad altijd perfect uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ow zo, ja daar moet ik je gelijk in geven
Jaaaajaaaaquote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht juist dat dat NIET geil aanvoelde. Nooit gevoeld natuurlijk
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor de rest zie ik er inderdaad altijd perfect uit.
Ik vind het juist helemaal niet fijn voelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Eens. Ze voelen wel erg geil. Dat dan weer wel.
Cheers Corrie.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen Tem is geen lelijke vent.
Korsakov?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou niet weten bij wie of wanneer
Heel onnatuurlijk, maar wel apart....op een prettige manier.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht juist dat dat NIET geil aanvoelde. Nooit gevoeld natuurlijk
Ik kan me er echt niets bij voorstellen hoe dat voelt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel onnatuurlijk, maar wel apart....op een prettige manier.
Aangezien jij Zlatan een lekker ding vindt, zou ik wel eens van mening kunnen verschillenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik moet eerlijk zeggen Tem is geen lelijke vent.
Lijkt bij absoluut niet op, hooguit qua lengte.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Aangezien jij Zlatan een lekker ding vindt, zou ik wel eens van mening kunnen verschillen
als een zakje smurfensnot?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel onnatuurlijk, maar wel apart....op een prettige manier.
Mss wel verschil tussen wat mannen/vrouwen fijn vinden voelen of gewoon persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind het juist helemaal niet fijn voelen.
Je voelt gewoon een bol zitten, en als ze pech heeft voelt het heel hard omdat er zich een dik kapsel omheen heeft gevormd.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niets bij voorstellen hoe dat voelt.
Dat is waar natuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mss wel verschil tussen wat mannen/vrouwen fijn vinden voelen of gewoon persoonlijke voorkeur.
Dat laatste lijkt me echt freakyquote:Op maandag 27 januari 2014 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je voelt gewoon een bol zitten, en als ze pech heeft voelt het heel hard omdat er zich een dik kapsel omheen heeft gevormd.
En als ze ze er weer uithalen blijven er twee lege zakken over
Wat Njo zegt. Ik zit natuurlijk sowieso ook zelden aan mijn eigen borsten te voelenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mss wel verschil tussen wat mannen/vrouwen fijn vinden voelen of gewoon persoonlijke voorkeur.
Dan moet ie maar eens naar een meet komenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt bij absoluut niet op, hooguit qua lengte.
Had je naar de POL Meet moeten gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan moet ie maar eens naar een meet komen
Eigenlijk moet je elke week een borstonderzoek doen, Karina.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat Njo zegt. Ik zit natuurlijk sowieso ook zelden aan mijn eigen borsten te voelen
I know.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je elke week een borstonderzoek doen, Karina.
Je kunt alleen vergelijken als je het een keer gevoeld hebt bij iemand met siliconen, dus hop, hop....even een vrijwilligster zoeken en je weet het uit eigen ervaring.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat Njo zegt. Ik zit natuurlijk sowieso ook zelden aan mijn eigen borsten te voelen
Ja hallo, geld groeit niet op mn rugquote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je naar de POL Meet moeten gaan
Zoeken jullie nog vrijwilligers ?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je elke week een borstonderzoek doen, Karina.
Ik ken niemand met siliconenborsten.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt alleen vergelijken als je het een keer gevoeld hebt bij iemand met siliconen, dus hop, hop....even een vrijwilligster zoeken en je weet het uit eigen ervaring.
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog vrijwilligers ?
Ik kan dat zelfquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog vrijwilligers ?
Ow jee....bereid je nu maar voor op 50 DM's met vrijwilligers die zich aanbieden de komende 10 minuten.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
Nou ja iemand anders het laten doen is wel leuker natuurlijk.
Die heb ik de deur gewezenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
Nou ja iemand anders het laten doen is wel leuker natuurlijk.
Neuh dat valt denk ik reuze mee hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow jee....bereid je nu maar voor op 50 DM's met vrijwilligers die zich aanbieden de komende 10 minuten.
Volgens de dame waarvan ik het leende (40+, smallere taille dan ikquote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zat het dan niet veel te strak? Of hoort dat?
Ja!quote:
Ah dat klinkt echt niet fijn. Kon je dan wel normaal ademen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens de dame waarvan ik het leende (40+, smallere taille dan ik) zat het eigenlijk nog te los toen ik het aanhad. Toen ik na een half uur kwam smeken lag ze helemaal dubbel. Zij heeft de hele dag met haar corset aan rondgedarteld, ik was er na een halve dag wel klaar mee. Ik wilde weer kunnen zitten.
O, vast wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geleend?
is een corset juist niet bij uitstek iets wat echt op je eigen maat moet zijn?
vandaar de ruimte bij de boobsquote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dat klinkt echt niet fijn. Kon je dan wel normaal ademen?
Dat ding dat ik heb zit helemaal niet strak, is ook gewoon compleet de verkeerde maat waarschijnlijk
Niet dus. Kramp!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah dat klinkt echt niet fijn. Kon je dan wel normaal ademen?
Dat ding dat ik heb zit helemaal niet strak, is ook gewoon compleet de verkeerde maat waarschijnlijk
Ja, mannen kopen zulke dingen gewoon te optimistischquote:
Ai, je moet het er maar voor over hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet dus. Kramp!![]()
En gaan zitten was dus redelijk onmogelijk. Dat ding prikte op plaatsen waar ik nog nooit geprikt was. Of ooit geprikt wilde worden.![]()
Ik moet wel zeggen dat het wonderen deed voor mijn taille. Alles ingesuckt!
Gewoon zelf kopen zoiets of samen natuurlijk. Mannen en maten is inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, mannen kopen zulke dingen gewoon te optimistisch
Mijn oma droeg altijd een korset maar dan niet zo een sexy dingquote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Corsetten zijn volgens mij zo slecht.Als je ze heel vaak draagt dan. Ze nemen de functie over van je spieren en op een gegeven moment kun je niet meer zonder want met slappe spieren stort je rug anders in.
Vergeet niet de afgeknelde organen en bloedvatenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Corsetten zijn volgens mij zo slecht.Als je ze heel vaak draagt dan. Ze nemen de functie over van je spieren en op een gegeven moment kun je niet meer zonder want met slappe spieren stort je rug anders in.
Niet die van mijn oma joh. Toen ik klein was zag ik een keer dat ze dat ding aantrok, trauma'squote:Op maandag 27 januari 2014 21:50 schreef sp3c het volgende:
Korsetjes zijn gewoon sexy jullie moeten niet zo zeuren
Heldquote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef sp3c het volgende:
Nee sowieso niets van je oma
Ik was laats bij die van mij in het verzorghuis en ik vroeg zon dametje of ik ook wat kon doen, nou ik kon de was wel doen
Van oma
Ondergoed enzo denk ik
Ik ben de planten water gaan geven
Had ik ook gedaan jaquote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef sp3c het volgende:
Ik was laats bij die van mij in het verzorghuis en ik vroeg zon dametje of ik ook wat kon doen, nou ik kon de was wel doen
Van oma
Ondergoed enzo denk ik
Ik weet van een aantal corsetten die zelfs jij niet sexy gaat vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:50 schreef sp3c het volgende:
Korsetjes zijn gewoon sexy jullie moeten niet zo zeuren
In jouw onderbroeken zitten ook remsporenquote:
Die moeten dan wel HEEEEL lelijk zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet van een aantal corsetten die zelfs jij niet sexy gaat vinden.
Sp3c, man van de valse beloften.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef sp3c het volgende:
Van oma
Ondergoed enzo denk ik
Ja, die van je oma dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moeten dan wel HEEEEL lelijk zijn
Nee volgens mij met van die haakjes. Huidkleurig ding kan ik me herinneren en HEEEEL grootquote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die van je oma dus.![]()
Had zij er ook eentje met klitteband?
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij met van die haakjes. Huidkleurig ding kan ik me herinneren en HEEEEL groot
Haakjes! Helemaal retro.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij met van die haakjes. Huidkleurig ding kan ik me herinneren en HEEEEL groot
Tem wil trekkenquote:
OK ik streep het van mijn lijstjequote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Tem het volgende:
Ligt eraan, als het zo'n gebonden rollade wordt kan mij portie naar fikkie.
Dan val ik afquote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Tem het volgende:
daarom zitten ze alleen aan de achterkantquote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef Tem het volgende:
Zonder die blonde haren had het je tweelingzus kunnen zijn.quote:
Ik mis de kritiek op de elleboog hier.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
Zo te zien is die maat ietwat te klein voor die dame, dat past mij ook wel
Eigenlijk keek ik amper naar die griet, meer naar het korset.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik mis de kritiek op de elleboog hier.
Ha die zippyquote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JohanGod ging nat:
[ afbeelding ]
Te puntig?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het flubbert onder haar bovenarm?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
wat moet je zien ?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef Karina het volgende:
Dat is wel mooi jaOok al kun je het niet zo heel goed zien op de foto vanwege de houding.
Of er een teen zichtbaar is bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe het er van voren uitziet bijvoorbeeld.
Nee johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Of er een teen zichtbaar is bedoel je?
Volgens mij gaat het bij die foto niet om de voorkantquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johGewoon hoe het eruitziet als je haar ziet staan, aan de voorkant
Allemaal aan de keiharde sex die jongelui. Wij als hangbejaarden komen niet verder als een sigaretje roken.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal aan de keiharde sex die jongelui. Wij als hangbejaarden komen niet verder als een sigaretje roken.
Wat voor merk rook jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]ja kut is dat. Niet zo raar dat ik me een hoedje rook
Haha nee die kocht ik heel vroeger toen ik 15 was of zo want die waren het goedkoopst. Pall Mall Rood nu.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat voor merk rook jij eigenlijk?
Zeg ajb niet Belinda menthol....
Waar val ik dan onder?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal aan de keiharde sex die jongelui. Wij als hangbejaarden komen niet verder als een sigaretje roken.
Uhm....uhm...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Waar val ik dan onder?
Ik doe beide niet
libellehuishoudbeursmiepjeskudde zekerquote:
Er is vast nog wel een tussenweg hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
libellehuishoudbeursmiepjeskudde zeker
Das meer mijn straatje, alleen niet onder werktijdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een tussenweg hoor![]()
Veel zuipen bijvoorbeeld
Ach dat geldt ook voor roken en seks. Dus wat dat betreft is het ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Das meer mijn straatje, alleen niet onder werktijd
Jeutje....dat klinkt wel heel triestig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
libellehuishoudbeursmiepjeskudde zeker
Ligt aan je beroepquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dat geldt ook voor roken en seks. Dus wat dat betreft is het ongeveer hetzelfdeAl kun je om te roken wel eventjes naar buiten lopen, voor zuipen en/of seks is dat tijdens werktijd wat minder gewenst
rokerscoupé?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jeutje....dat klinkt wel heel triestig.![]()
Ik zou je bijna aanbieden om een keer....ow, wacht....ook een idee: Klik
Keine Ahnung....ik probeerde je een beetje op te fleuren uit je Libellemodus en dat lijkt aardig gelukt te zijn!quote:
Over een paar weken begint mn laatste jaar dat ik nog dertig in mn leeftijd kan zeggenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Keine Ahnung....ik probeerde je een beetje op te fleuren uit je Libellemodus en dat lijkt aardig gelukt te zijn!
Dan hoor je ook nog niet bij de rollatorbejaarden, maar gewoon nog bij de jonkies.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Over een paar weken begint mn laatste jaar dat ik nog dertig in mn leeftijd kan zeggen
Maaaar, nooit gerookt dus nog vrijwel geen rimpels
maar cnorrie ook niet echt en die is toch al heeel oud en verstokt roker....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Over een paar weken begint mn laatste jaar dat ik nog dertig in mn leeftijd kan zeggen
Maaaar, nooit gerookt dus nog vrijwel geen rimpels
Segwaybejaardequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan hoor je ook nog niet bij de rollatorbejaarden, maar gewoon nog bij de jonkies.
Hadden we het laatst niet over je bent zo oud als je je voelt hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
maar cnorrie ook niet echt en die is toch al heeel oud en verstokt roker....
Hmm
Eeehm....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hadden we het laatst niet over je bent zo oud als je je voelt he
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik voel me erg jong momenteel
Komt nog steeds door zondagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee. Even afkloppen wel, ik heb niet zo vaak een goeie dag
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net volgens mij ontvetter op mijn hoofd gekregen en nu ben ik bang dat mijn haar gaat uitvallen.
Kan me niet voorstellen zo geweldig was die film nou ook weer nietquote:
Wat is ontvetter? Afwasmiddel is ook ontvetter maar daarvan valt vast je haar niet uit hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb net volgens mij ontvetter op mijn hoofd gekregen en nu ben ik bang dat mijn haar gaat uitvallen.
Gezellig gegamed zekerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen zo geweldig was die film nou ook weer nietNee was vanmiddag bij mijn zus en die heeft twee 'tieners' thuis dus ik denk dat dat het is
Nee dat niet maar hij had wel een 'apparaat' om het zo maar te noemen, hardware, waarmee je alle zenders op de wereld (nou ja bijna alle) naar je tv kunt streamen en films en zo, zat hij mee te klooien. Lijkt me ook wel wat!quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat niet maar hij had wel een 'apparaat' om het zo maar te noemen, hardware, waarmee je alle zenders op de wereld (nou ja bijna alle) naar je tv kunt streamen en films en zo, zat hij mee te klooien. Lijkt me ook wel wat!
Van dat spul om het fornuis schoon te maken. Had het op de afzuigkap gespoten en ik ben bang dat het daarna op mijn hoofd heeft gedrupt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is ontvetter? Afwasmiddel is ook ontvetter maar daarvan valt vast je haar niet uit hoor.
Mmm kan me niet voorstellen hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van dat spul om het fornuis schoon te maken. Had het op de afzuigkap gespoten en ik ben bang dat het daarna op mijn hoofd heeft gedrupt.
Ja had speciaal mijn te grote korset aangetrokken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm kan me niet voorstellen hoorEven kijken wat er in zit en googelen.
Had je zo een pakje aan als in de OP
Hopelijk heb je daar niet op gemorst, zou zonde zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja had speciaal mijn te grote korset aangetrokken.
Haha.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk heb je daar niet op gemorst, zou zonde zijn
De Sinead 'O Connor look schijnt weer hip te worden, so no worries.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha.
Heb mijn haar goed gewassen en er is nog niks uitgevallen gelukkig
Als het nou wel uitvalt geef effe een gil welk middeltje het was, ik weet nog wel een paar plekken waar ik het kan gebruikenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha.
Heb mijn haar goed gewassen en er is nog niks uitgevallen gelukkig
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het nou wel uitvalt geef effe een gil welk middeltje het was, ik weet nog wel een paar plekken waar ik het kan gebruiken
Heb jij graag een volle bos? Bij een man vind ik dat kale maar niks.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:16 schreef Modus het volgende:
Dat aangeleerde hysterische gedoe over schaamhaar..
Ik vind het allemaal best. En als het straks weer bon ton is laat jij het ook gewoon weer staan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij graag een volle bos? Bij een man vind ik dat kale maar niks.
Zo fashionable ben ik niet. Ik pas me gewoon aan aan de voorkeur van mijn vriend.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best. En als het straks weer bon ton is laat jij het ook gewoon weer staan.
Die zou je met pluk nog steeds gewoon neuken hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo fashionable ben ik niet. Ik pas me gewoon aan aan de voorkeur van mijn vriend.
Over wie heb jij het nou?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:40 schreef Modus het volgende:
Die zou je met pluk nog steeds gewoon neuken hoor.
Vergeet ons niet op de hoogte te stellen als er iets verandert.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:50 schreef sp3c het volgende:
Bij mij groeit geeneens borsthaar weet niet of dat nog komt
Hoe is het met jouw borsthaar gesteld?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet ons niet op de hoogte te stellen als er iets verandert.
Dat excuus gebruiken ze in de VS ook om kinderen te besnijden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:47 schreef Modus het volgende:
Wat ik nou interessant vind he, van die chicks die vanaf een jaar of 30-35 beïnvloed door de maatschappelijke consensus zijn gaan scheren. Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen dat ze het doen omdat de meerderheid van de mensen het doet, en dus gaan ze een soort van rationele reden bedenken. "Ja dat is schoner of hygiënischer!" Daar zeg je dus eik mee dat je eerst doodleuk 15 jaar met een ranzige kut hebt rondgelopen. Hm ja, nee dat klinkt idd ér-rug geloofwaardig.
Dat soort dingen vergeet ik dus wel hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet ons niet op de hoogte te stellen als er iets verandert.
Hij rookte een holbewonerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Caveman.. Cave man.. holbewoner.
Nee ze praten we op de straatquote:
Is ook gelul.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat excuus gebruiken ze in de VS ook om kinderen te besnijden.
Rockte.....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij rookte een holbewonerWat raar.
Er staat "rockte"quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hij rockte die stijl .. als een rockerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat stilo een soort sigaret wasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee hij rockte die stijl .. als een rocker
Corrie
Ik zat te denken dat het misschien zo een e-sigaret wasquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat het misschien zo een e-sigaret wasGeen idee waarom. Stilo -> pen en daar lijken die e-sigaretten op
Ik zit nog steeds te lachen anders hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef sp3c het volgende:
Het is ook gewoon helemaal geen leuk verhaal meer nu he
Die dude was dus vet harig in het midden
Boven zat niets onder heb ik niet gekeken
Haha lachen enzo
Nu lach ik je gewoon uit hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef sp3c het volgende:
Nee de lol is er echt wel vanaf hoor
Ophouden me lachen nu
Nee! Nooit!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef sp3c het volgende:
Giechelen en/of giebelen is wel een goed verhaal altijd
Als ik toch eens alles van te voren wist.quote:
Dan was je nu rijk!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als ik toch eens alles van te voren wist.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef sp3c het volgende:
Tally was vroeger mod van sex daar moest ik altijd om giebelen
Weet niet waarom
#waarverhaal
Kop dichtquote:
Ettersoepquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:36 schreef 3-voud het volgende:
Maak deze zin af:
Worst kan niet zonder....
Niet te tof nu hequote:
Vroeger?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef sp3c het volgende:
Tally was vroeger mod van sex daar moest ik altijd om giebelen
Weet niet waarom
#waarverhaal
Maak jij dat uit, met je gegiebelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet te tof nu he
Even een stapje terug doen
Tof? Wasda? Kleintje toffee?quote:
In nwswelquote:
Wat voor gedoe?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
In nwswel
Anders notes en al dat gedoe
#modstilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |