Rustig aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
istie altijd zo, of is die ADHD van matthijs besmettelijk
Excuus om Pleij uit te nodigen?quote:
Je kunt gemakkelijk wat woorden overslaan, hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
Ik luister veel te langzaam voor deze man...als ik bij woord 3 ben, is hij al bij woord 30
Wat was dat balen zegquote:
Waar gaat ze heen?quote:
Maar ik mis net de verkeerde denk ik...het is gewoon mijn avond nietquote:Op maandag 27 januari 2014 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kunt gemakkelijk wat woorden overslaan, hoor.
quote:
Staat hem goed.quote:
Een beetje wel idd. Dadelijk doet hij zijn pruik af.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:42 schreef Karina het volgende:
Hij doet me ook wel een beetje denken aan Gremdaat
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef Vatta het volgende:
Die vent kijkt met z'n rechteroog in je linker broekzak.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb op mute gedrukt en doe nu hele rare stemmetjes als die jongen met die snor praat.
Hij heeft al jaren een vriendin.quote:
Nou...dan doe je Pelle tekort.quote:
Haha doe eens uploadenquote:Op maandag 27 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb op mute gedrukt en doe nu hele rare stemmetjes als die jongen met die snor praat.
Dat valt mij dan weer helemaal niet opquote:
Hij moet echt z'n best doen om het te verbergenquote:
Goed punt.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Broers hoeven helemaal niet even knap te zijn.
Link?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al genoeg geluidsopnames op internet staan.
Wie?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef Paul het volgende:
DIONE ZEI WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!11!
Ze wil Sander versieren, maar hij is geen boer.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef Paul het volgende:
DIONE ZEI WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!11!
Ja.quote:
Er is vanavond helemaal geen voetbal zeurpiet.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:47 schreef Bastiefcg het volgende:
Memememe we willen geen tijd meer afstaan aan voetbal, dus maken we nu weer itempjes omdat we tijd te vullen hebben. Ja ja
En dan nog zou het op NED3 komen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:48 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Er is vanavond helemaal geen voetbal zeurpiet.
Beetje heel erg wel.quote:
Born 2B Alaif!quote:
Zo hebben we allemaal onze.. nou ja je weet wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de middelbare school vond ik dat absoluut hilarisch.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:49 schreef superniger het volgende:
Klagen over een toneelstuk terwijl haar hele leven een poppenkast is.
Ik zie dat niet als jeugdzonde.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze.. nou ja je weet wel.
Ja ik ook, maar ik heb het idee dat zijn accent nu erger is dan eerdere keren dat hij aan tafel zatquote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
Als ik Sander nu hoor praten dan zie ik Willy voor meBeetje omgekeerde wereld.
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Nu nog Humberto aan de andere kant.
Als ik aan de koning denk heb ik niet eens meer zijn echte stem voor me, maar die van Sanderquote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
Als ik Sander nu hoor praten dan zie ik Willy voor meBeetje omgekeerde wereld.
Er moet natuurlijk wel 9 minuten reclame uitgezonden worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Gramulanion het volgende:
Nog maar 9 minuten tot het journaal. SNEL AFRONDEN
Vrouwenmishandeling en alles!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een apart programma dat BZV.
Nee dat gaat me te ver Johannes.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien toch maar gaan volgen dus.
The social club met Geraldinequote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat gaat me te ver Johannes.
Tijd om een half uurtje niks te doen voordat VI begint.
Rrright.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien toch maar gaan volgen dus.
Wel goed, denk ik.quote:
Ze is een nobody.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef Paul het volgende:
Te erg Dionne die niets mag vragen op het einde terwijl ze de hele uitzending nog niets had gezegd hee
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zlata. Zoek maar eens op.
Ze is lenig.
Ontzettend, kreeg spontaan een hekel aan hem. Zoiets doe je niet vind ik, je bent gewoon iemand belachelijk aan het maken op tv.quote:
Viel door de mand zeg, niet alleen gapen maar ook zeggen dat ie moest opschieten want luvky moest op t eind nogquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:05 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ontzettend, kreeg spontaan een hekel aan hem. Zoiets doe je niet vind ik, je bent gewoon iemand belachelijk aan het maken op tv.
Moet er wel meer geluid dan wat dom gegniffel uit die griet komenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:34 schreef n00b13 het volgende:
driekwartier ouwehoeren met Dionne en dan een kwartiertje over de koningin was een betere invulling geweest voor de laatste uitzending. Wat een vervelende mensens.
Iro Niehe @IroNiehe 7mquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Mani89 het volgende:
We krijgen weer elitair boekjesgeneuzel vandaag maar gelukkig ook IVO NIEHE!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iro Niehe @IroNiehe 7m
Vanavond ben ik in @dwdd met een wel zeer bijzondere gast. Hij presenteert het programma al negen jaar: Matthijs van Nieuwkerk.
Volgens mij kreeg die knuppel nog meer zendtijd ook als 'grote gast'. Wat was dat item een verschrikkingquote:Op maandag 27 januari 2014 19:57 schreef Gruisman het volgende:
Die 'kunstenaar'.
'Ik vind dat datgene wat ik maak van wezenlijk belang is'
vriend, je hebt een stoel gemaakt. Sowieso dit soort mensen moet je helemaal geen zendtijd gunnen![]()
![]()
Herman Pleij in alles > Pavertquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef n00b13 het volgende:
Nou. Die ouwe was gewoon bloedirritant. Wat hoort die zichzelf graag lullen zeg.
quote:
twitter:IroNiehe twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 13:39:19Vanavond ben ik in @dwdd met een wel zeer bijzondere gast. Hij presenteert het programma al negen jaar: Matthijs van Nieuwkerk. reageer retweet
Die accountnaam.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:IroNiehe twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 13:39:19Vanavond ben ik in @dwdd met een wel zeer bijzondere gast. Hij presenteert het programma al negen jaar: Matthijs van Nieuwkerk. reageer retweet
Geniaal account om te volgenquote:
Beste gast tijdens VI Oranje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:30 schreef Mani89 het volgende:
We krijgen weer elitair boekjesgeneuzel vandaag maar gelukkig ook IVO NIEHE!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
Pff dat vind ik nou precies met stip het saaiste onderdeel van heel DWDDquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Meh.. alleen boek van de maand is wel leuk, maar daar kijk ik later wel voor terug.
Geen anekdotes over Yves Montand willen horenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:27 schreef Ambrosius het volgende:
Weinig interessants vanavond, mis je niks aan.
Huh wat? Gaat Arie ritalin nemen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:28 schreef thespaceman1 het volgende:
[..]
Pff dat vind ik nou precies met stip het saaiste onderdeel van heel DWDD
Dat ritalin-experiment met Arie Boomsma vanavond daarentegen lijkt me wel boeiend.
quote:
Daar zullen ze weinig reden toe hebben.quote:6 1902
WERELD DRAAIT DOOR
Ned1 10,8 27,4 1.664.000
Vergeet Hans Liberg, Marcel Marceau en Hans Liberg niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geen anekdotes over Yves Montand willen horen
Heeft ie genomen. Reuze spannend allemaal hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Huh wat? Gaat Arie ritalin nemen?
Ik heb tot nu toe geen goede dwdd gezien...quote:
Nou het kan natuurlijk hard gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:47 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Daar zullen ze weinig reden toe hebben.
Hoi Wimquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe geen goede dwdd gezien...
[..]
Nou het kan natuurlijk hard gaan.
Hey Karinaquote:
Dat ze dat uberhaupt nog kunnen meten zo weinigquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef Stickertje het volgende:
Start Up.. 25.000 kijkers![]()
Doorrrrrrrr
Hallo! papzakquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey Karina
1 kilo spagetti met bolognese vandaag.
Ik kom amper aanquote:
Ik ook. Wel handig met kleren kopen, dat hoeft dus zeldenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kom amper aan
Al zeker 20 jaar ongeveer hetzelfde gewicht.
quote:
De bon volgt na de preekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Mwah ik heb dan liever een preek dan een bon.
Eens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Mwah ik heb dan liever een preek dan een bon.
Dionne heeft ook leren pijpenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:05 schreef whosvegas het volgende:
Wat zag die Dionne Stax er gisteren lekker uit, in der leren broek
Dionne ook.quote:
Aldus Johanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ah, dexadrientjes. Lig je de hele nacht naar het plafond te staren.
Hij heeft best leuke programmasquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef luxerobots het volgende:
Arie Boomsma heeft weer iets gevonden om op tv te komen.
Het is niet aandachtsgeil en het stelt iets aan de kaak als het waar is dat veel studenten zonder ADHD zweren bij dit soort medicatie.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:11 schreef luxerobots het volgende:
Arie Boomsma heeft weer iets gevonden om op tv te komen.
Neuh ik gok ergens op een brug.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Via een huisarts? Die mag natuurlijk niet zomaar ritalin voorschrijven als er geen sprake is van ADHD.
Welkom in Nederlandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Via een huisarts? Die mag natuurlijk niet zomaar ritalin voorschrijven als er geen sprake is van ADHD.
Of JDquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden Boogerd ook kunnen uitnodigen.
Ik kan er zo aan komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
En toen bleek het geen ritalinquote:
Arie probeert nonchalant over te komen en dan hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
Trek dan gewoon iets met korte mouwen aan Arie.
En hij heeft de meningen getoetst via twitter. Erg constructief en aan de kaak stellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet aandachtsgeil en het stelt iets aan de kaak als het waar is dat veel studenten zonder ADHD zweren bij dit soort medicatie.
Ja. Ondanks dat het geen abscences zijn. Ik kan me soms niet concentreren en soms hoor ik niets van wat er om me heen gebeurt. Geen middenweg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je dan soms zo helemaal afwezig?
Maar die heeft zelf natuurlijk voldoende kennis over MDMA.quote:
Je gaat toch niet eerst een anti-kanker middel proberen omdat je opa kanker heeft? Daarom worden geneesmiddelen voor 1 persoon voorgeschreven, omdat je niet iets moet nemen als er geen indicatie voor is.quote:
Heb ik ook. niet concentreren dan ben ik gewoon moe.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ondanks dat het geen abscences zijn. Ik kan me soms niet concentreren en soms hoor ik niets van wat er om me heen gebeurt. Geen middenweg.
Ja dat heb ik ook. Als ik iets lees of op de laptop zit hoor ik ook niet wat er om mee heen gebeurt, dat is vrij normaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb ik ook. niet concentreren dan ben ik gewoon moe.
En niet horen wat er om me gebeurd: dan ben ik aan het coderen.
Niks mis met mee
Het gaat erom dat er iets mee wordt gedaan. Half studentenland zit aan de Ritalin, terwijl het blijkbaar een behoorlijk medicijn is. Hoezo kun je het nu niet eens zijn met een dergelijk onderzoek(je)?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En hij heeft de meningen getoetst via twitter. Erg constructief en aan de kaak stellen.
Deze analyse was echt heel mooi.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:17 schreef Pandaplint het volgende:
Die cover laten zien was weer een gevalletje:
Ja, maar mensen moeten me basically aanraken wil ik ze horen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Als ik iets lees of op de laptop zit hoor ik ook niet wat er om mee heen gebeurt, dat is vrij normaal.
Ik geloof Arie's goede bedoelingen ook niet. Als het maar tv oplevert. En dan ook nog zelf op een cover van een blad willen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:16 schreef OProg het volgende:
jongeren met grof geweld de kast uit probeert te
Is het zo erg? Op de TUD nooit wat van gemerkt..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er iets mee wordt gedaan. Half studentenland zit aan de Ritalin, terwijl het blijkbaar een behoorlijk medicijn is. Hoezo kun je het nu niet eens zijn met een dergelijk onderzoek(je)?
Het is me watquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik geloof Arie's goede bedoelingen ook niet. Als het maar tv oplevert. En dan ook nog zelf op een cover van een blad willen.
Nouja, ze hebben het over geschat een miljoen man. Ik vind het nogal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is het zo erg? Op de TUD nooit wat van gemerkt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |