twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:31:07Just over 12hrs (7.30 UK time) until the W05 launches. Here’s one last teaser for those feeling a bit ‘nosey’ #W05sup http://t.co/tbdyBgUFHB
reageer retweet
Hier meer informatie over het scherm: http://www.mclarenelectronics.com/Products/Product/PCU-8Dquote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Er zit zo te zien na jaren van afwezigheid ook weer een lcd-scherm op het stuurtje. Zal wel nodig zijn ivm met alle nieuwe systemen aan boord.
Oh nose, here we go againquote:Op maandag 27 januari 2014 20:09 schreef Tromso het volgende:
Foto van de mercedes neustwitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:31:07Just over 12hrs (7.30 UK time) until the W05 launches. Here’s one last teaser for those feeling a bit ‘nosey’ #W05sup http://t.co/tbdyBgUFHB[ afbeelding ] reageer retweet
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:01 schreef sasquatsch het volgende:
Volledige line-up van de eerste testsessie deze week:
[ afbeelding ]
Was ook het eerste wat ik dacht. Ik vrees ook dat het na een jaartje als testrijder over is.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.
Vanaf Bahrein mag hij op een aantal vrijdagen rijden en er zijn vier tweedaagse in-season testsessies dit seizoen, waar hij ook zijn kilometers mag maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.
Ik moet het nog maar zien. Als die Rus opeens toch met geld aankomt, kunnen de kaarten wel eens anders liggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vanaf Bahrein mag hij op een aantal vrijdagen rijden en er zijn vier tweedaagse in-season testsessies dit seizoen, waar hij ook zijn kilometers mag maken.
Hij is gewoon blij om je te zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef MK84 het volgende:
Heel erg zonde van die lelijke neus, want de Toro Rosso is best een mooie auto. Die neus maakt hem gewoon lachwekkend.
Voldoen aan de veiligheidseisen dat die niet boven een bepaalde hoogte uit mag komen waardoor bij een T-Bone botsing met een andere auto de neus de coureur niet kan raken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef RingBewoner het volgende:
Welk praktisch nut kan zo'n neus eigenlijk hebben?
Ja, ik weet van de nieuwe eisen enzo. Maar die voorbinddildo, waarom dat dan? Waarom houd de neus zeg maar niet op bij het bevestigingspunt van de vleugel?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voldoen aan de veiligheidseisen dat die niet boven een bepaalde hoogte uit mag komen waardoor bij een T-Bone botsing met een andere auto de neus de coureur niet kan raken.
Om aan de eisen te voldoen. De teams willen zoveel mogelijk lucht onder de auto door laten lopen om meer neerwaartse druk te genereren. Hoe hoger de neus, hoe meer lucht eronder door kan. Dus bij de voorvleugel willen ze dat die zo hoog mogelijk is en de dildo is alleen maar een dummy om aan de regels wat betreft hoogte van de neus te voldoen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, ik weet van de nieuwe eisen enzo. Maar die voorbinddildo, waarom dat dan? Waarom houd de neus zeg maar niet op bij het bevestigingspunt van de vleugel?
A, helder. Dank voor je uitleg dit wist ik namelijk niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Om aan de eisen te voldoen. De teams willen zoveel mogelijk lucht onder de auto door laten lopen om meer neerwaartse druk te genereren. Hoe hoger de neus, hoe meer lucht eronder door kan. Dus bij de voorvleugel willen ze dat die zo hoog mogelijk is en de dildo is alleen maar een dummy om aan de regels wat betreft hoogte van de neus te voldoen.
Sommige teams hebben een andere oplossing zoals de stofzuiger van Ferrari en de twin tusks van Lotus (waarvan teams bij de FIA opheldering hebben gevraagd).
Danku.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef Geralt het volgende:
http://lt2.alkamelsystems(...)00-97ae-a77426d664a6
http://lt2.alkamelsystems(...)a77426d664a6#pagina3
Voor de mensen die Max willen volgen.
Start over 3 minuten
Is de eerste testdag morgen ook ergens een beetje te volgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
En we zitten in dit topic:
SPT / [Divers] Junior Formule Klassen #5: waar 2014 reeds wacht....
F1 bedoel je? Zal hendig wel. Hou dit topic in de gaten, ik ben op mn werk, maar er is vast iemand die een live stream post, al dan niet met beeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is de eerste testdag morgen ook ergens een beetje te volgen?
Volgens mij doet gpupdate een soort van livestream met tekst.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1 bedoel je? Zal hendig wel. Hou dit topic in de gaten, ik ben op mn werk, maar er is vast iemand die een live stream post, al dan niet met beeld.
En anders kijken op http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/F1+in+Dutch~Nederlands
Daar komt ook altijd wel een live verslag voorbij met commentaar van f1today of racexpress ofzo
Is natuurlijk jammer als NL'er, maar ik kan het helemaal snappen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.
Volgens mij is de 8-bak nieuw. Ik kan me er in elk geval geen herinnerenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Geralt het volgende:
Ow ik lees nu pas dat iedereen (?) met een 8 bak gaat rijden komend jaar? Dat wist ik nog niet.
Een 7 bak is jaren de standaard geweest toch of ben ik nou gek?
Zijn er in het recente verleden meer auto;s met een 8 bak geweest? Volgens mij wel, maar ik weet niet meer welke. Ik dacht in de tijd dat Montoya en Ralph ook nog reden.
Iemand?
Er staat me toch echt iets bij van een 8 bak. Of dat is een gevalletje herinneringsvervraaïng. Dat kan ook. Niet uit te sluiten in elk gevalquote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij is de 8-bak nieuw. Ik kan me er in elk geval geen herinneren
quote:20:53 – Marussia has been forced to delay the debut of its new Formula 1 challenger due to a technical glitch.
The Banbury-based outfit had planned to roll-out the MR03 chassis at the start of this week's Jerez test, but a problem that was uncovered during the final stages of the car's preparation has set its schedule back.
Instead of transporting the Ferrari-powered machine to the Spanish venue without a fix in place, the team has chosen to carry out work at the factory with a view to shipping the car out for the end of the gathering.
For the first time in its history, Marussia has an unchanged line-up of Jules Bianchi and Max Chilton in 2014.
De 8-bak is tegenwoordig verplicht en teams mogen de ratios niet meer wijzigen tijdens het seizoen. Behalve dan in 2014, dan mogen ze het een keer aanpassenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er staat me toch echt iets bij van een 8 bak. Of dat is een gevalletje herinneringsvervraaïng. Dat kan ook. Niet uit te sluiten in elk geval
bronquote:Transmissions - which must have eight forward gears, the ratios having been chosen before the season - bolt directly to the back of the engine.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De 8-bak is tegenwoordig verplicht en teams mogen de ratios niet meer wijzigen tijdens het seizoen.
Valt me ook op dat Ericsson 2 dagen mag rijden en de heefdrijder, Kobayashi maar 1 dag.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:16 schreef Marks het volgende:
[..]
Is natuurlijk jammer als NL'er, maar ik kan het helemaal snappen.
De auto's zijn nieuw, zeer nieuw, dan wil je eerst zorgen dat de vaste rijders daar zoveel mogelijk aan gewend zijn. Giedo komt later pas, het is gewoon minder belangrijk dat hij het goed doet binnen het team dan de racers. Lijkt me logisch en vind het dan ook zelfs raar dat niet alle teams dat doen, zoals bijvoorbeeld Caterham. Dat lijkt me toch helemaal het team te zijn wat moet zorgen dat de coureurs weten hoe ze alles uit de wagen weten de persen. Stel dat er ook nog eens problemen zijn met de betrouwbaarheid, waardoor ze dag 1 al minder kunnen rijden bijvoorbeeld, maar de reservecoureur wel. Dat zou vreemd zijn, leuk voor Frijns, maar in het algemene belang gezien snap ik niet dat hij al mag rijden deze week.
Ik rijd er zo naartoe.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
Is de eerste testdag morgen ook ergens een beetje te volgen?
Goeie foto camera bij je ? Fotoverslag zal vanzelfsprekend zeer op prijs worden gesteld !quote:Op dinsdag 28 januari 2014 06:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik rijd er zo naartoe.
Ben erg benieuwd of er sowieso een beetje serieus gereden wordt als bij de wintertests in andere jaren.
Er worden vele rode vlaggen voorspeld, dus ik neem maar veel te lezen mee.
Het weer hier is wel lekker; gisteren 23 graden, maar op circuit wat koeler en vanavond heel klein beetje regen.
Als het overigens de eerste dagen niet regent, zetten ze vrijdag de baan kunstmatig onder water om regenbanden te testen.
twitter:SkyGalloway twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 08:39:33The car they all have to beat - again? Red Bull RB10 #skyf1 http://t.co/HZsWoMdwNU reageer retweet
twitter:alanbaldwinf1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 08:49:44Force India. The nose. Ahem. http://t.co/M7BKW73dnx reageer retweet
Daaaaaaammmmnnnnnn wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:51 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:alanbaldwinf1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 08:49:44Force India. The nose. Ahem. http://t.co/M7BKW73dnx reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat...is...dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:51 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:alanbaldwinf1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 08:49:44Force India. The nose. Ahem. http://t.co/M7BKW73dnx reageer retweet
[ afbeelding ]
Everything's bigger in Texas.. ehm... India in dit gevalquote:
Ik weet niet of ze wel bezig zijn met mensen naar de circuits te trekken, is toch meer een tv sport geworden waar ook mensen af en toe live gaan kijken, verder wel met je eens dat het er niet mooier op wordt maar uiteindelijk gaat het toch om spannende races en een spannend kampioenschap en dat is afwachtenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:50 schreef Meike26 het volgende:
Als ik zo naar die F1 auto's kijk, met als dieptepunt nu de ForceIndia (hebben ze goed weten te verbloemen met die foto van de zijkant) dan kan de Formule1 + organisatoren zich opmaken voor een zwaar jaar. Als fan wil je tocb niet naar zo'n piemel parade toe? Het geluid valt al tegen dit jaar ten opzichte van de V8, dan ook nog het zicht wat verkloot word door idiote regeldrift...
Nee echt, het gaat niet om de looks hoor...![]()
![]()
Dit moetgewoon z.s.m. opgelost worden. Versoepelkng van de regels, whatever... mensen moeten naar debaan getrokken worden, nu stoten ze juist af. In mijn ogen altans wel.
nee, je moet het met foto's en liveblogs doen. Kan best zijn dat er vanavond wel een paar filmpjes op YouTube staanquote:
Lekker hoor, maar volgens mij is er niet veel actie op de baan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 06:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik rijd er zo naartoe.
Ben erg benieuwd of er sowieso een beetje serieus gereden wordt als bij de wintertests in andere jaren.
Er worden vele rode vlaggen voorspeld, dus ik neem maar veel te lezen mee.
Het weer hier is wel lekker; gisteren 23 graden, maar op circuit wat koeler en vanavond heel klein beetje regen.
Als het overigens de eerste dagen niet regent, zetten ze vrijdag de baan kunstmatig onder water om regenbanden te testen.
Niet echt...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Zal wel door t geld komen.. mja het geluid is wel heerlijk
Geluid is absoluut niet verkeerd. En die heisa is natuurlijk om tegen te gaan dat andere teams foto's proberen te maken van de auto en dingen gaan kopiëren. Blijkbaar denkt Mercedes dat ze iets op de auto hebben waarmee ze de rest van het veld op 2 tiende kunnen rijden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Zal wel door t geld komen.. mja het geluid is wel heerlijk
JB heeft ons al gewaarschuwd hiervoor hé...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meteen de Mercedes laten afslaan, beetje jammer
Dat klopt, maar op zich wel mooi dat ondanks het banden sparen de coureurs zich niet meer zo hoeven te vervelen in de cockpitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Meike26 het volgende:
[..]
JB heeft ons al gewaarschuwd hiervoor hé...
http://www.gpupdate.net/n(...)rez-wordt-hilarisch/
dat niet alleen, maar vandaag zullen weinig ronden gereden worden, omdat alles getest moet worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Meike26 het volgende:
[..]
JB heeft ons al gewaarschuwd hiervoor hé...
http://www.gpupdate.net/n(...)rez-wordt-hilarisch/
Het zou mij enorm verbazen als we boven de 100 uitkomen vandaag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar vandaag zullen weinig ronden gereden worden, omdat alles getest moet worden.
Vorig jaar kwam ze op dag 1 tot 637 ronden, maar dat kon ook omdat de wagens doorontwikkelingen van 2012 waren met bewezen technieken. Dat ligt nu compleet anders
Live.autosport.comquote:Live timing - 28-01-2014 - 8:52
Red Bull design genius Adrian Newey is addressing the media later this morning. He's already had a brief say on the 2014 technical regs, and it's fair to say he's not best pleased with the aerodynamic rules.
While, in the case of the front wing, that's because of performance implications - "the narrower wing means the endplate is in the worst possible place in front of the wheel" - he's in agreement with the majority of fans over the look of the new noses.
"They are ugly and ungainly," he said. "To me the aesthetics of a Formula 1 car are important.
"The car should look good, and not many owners of these noses could say they really love them."
Niets weerhoudt Adrian ervan om een esthetisch mooie lage neus op de Red Bull te zetten. Deden ze vroeger ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is Adrian Newey ook goed bezig![]()
[..]
Live.autosport.com
de 100 wordt wel gehaald, maar de 200 waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het zou mij enorm verbazen als we boven de 100 uitkomen vandaag.
was in zijn tweede run. Niets aan de hand. Dat gebeurt namelijk vaker op de eerste dagen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las ergens dat Raikkonen na een halve ronde al stil kwam te staan.
Dat weet ik ook wel, maar ik vond het gewoon geinig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was in zijn tweede run. Niets aan de hand. Dat gebeurt namelijk vaker op de eerste dagen.
was dacht ik in zijn installation lapquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was in zijn tweede run. Niets aan de hand. Dat gebeurt namelijk vaker op de eerste dagen.
Vanavond SKY (tijden UK) of ze veel bewegende beelden van de auto's hebben geen ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, je moet het met foto's en liveblogs doen. Kan best zijn dat er vanavond wel een paar filmpjes op YouTube staan
Ah thnx, zal ook wel via XBMC gaan lukkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanavond SKY (tijden UK) of ze veel bewegende beelden van de auto's hebben geen idee
Tuesday January 28
9pm - Jerez Day One round-up.
9.15pm - Ted's Notebook, Jerez Day One.
Wednesday January 29
9pm - Jerez Day Two round-up.
9.15pm - Ted's Notebook, Jerez Day Two.
Thursday January 30
9pm - Jerez Day Three round-up.
9.15pm - Ted's Notebook, Jerez Day Three.
Friday January 31
9pm - Jerez Day Four round-up.
9.15pm - Ted's Notebook, Jerez Day Four.
oa hier te vinden http://www.vipboxeu.co/sports/formula-1.html
Hij heeft hem in ieder geval net afgemaakt:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dacht ik in zijn installation lap
Kan er geen wegtrekker van krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef Meike26 het volgende:
Kort filmpje van een STR op rechte stuk...
https://vine.co/v/MuphmL3q5VD
En Kimiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:05 schreef Meike26 het volgende:
Kort filmpje van een STR op rechte stuk...
https://vine.co/v/MuphmL3q5VD
En een Mercedes...
Het valt mij eerlijk gezegd ook wel mee nu...![]()
![]()
Volgens mij hebben we nog geen vol-gas gehoord.quote:
Dan is er nog hoopquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En Kimi
[..]
Volgens mij hebben we nog geen vol-gas gehoord.
twitter:ScarbsF1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 12:14:29'driver cooling' slot neatly integrated into a "U" shape on the keel to diminish its obstruction to the airflow http://t.co/sutOJsWmzp reageer retweet
twitter:burn twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 12:18:56So what’s your favourite nose?#Jerez #F1 RT @GrandPrixDiary: Noses, noses... https://t.co/IsJMMS8eOZ reageer retweet
Dat is ook zo opgelost, gewoon beginnen met Mistressquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:14 schreef Meike26 het volgende:
Vettel heeft wel mazzel met zijn RB-wagen. Geen piemel te zien, dus hij kan hem gewoon weer een meisjesnaam geven..
Lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:54 schreef HerrFritz het volgende:
Hehehe zo naar de foto's te zien hierboven zal het losgekomen voorvleugel zijn ?
Hadden ze dit probleem in Z-Korea niet ook al?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja, wordt nu ook gemeld dat er al iets mis ging voordat hij crashte, voorvleugel lijkt plotseling op snelheid te zijn afgebroken. Ik vond de pilaren die de voorvleugel dragen al zo smal bij mercedes.
Bevestigd op de Mercedes GP Twitter.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja, wordt nu ook gemeld dat er al iets mis ging voordat hij crashte, voorvleugel lijkt plotseling op snelheid te zijn afgebroken. Ik vond de pilaren die de voorvleugel dragen al zo smal bij mercedes.
Iemand?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:04 schreef Beach het volgende:
Moeten de teams ook allemaal dezelfde gearratio hebben of mogen ze die wel zelf kiezen aan het begin van het seizoen? En hoe doen ze dat dan met die 8e versnelling? Die speciaal afstemmen op Monza en Spa en bij de niet zo highspeed circuits vooral 7 versnellingen gebruiken?
Uit de technical regulationsquote:
quote:Each competitor must nominate the forward gear ratios (calculated from engine crankshaft to drive shafts) to be employed within their gearbox. These nominations must be declared to the FIA technical delegate at or before the first Event of the Championship. For 2014 only a competitor may re-nominate these ratios once within the Championship season, in which case the original nomination becomes immediately void.
Ratio re-nominations must be declared as a set.
En dan klopt de voorspelling van Button dus volledig.quote:
Zie paar posts boven jequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:07 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
En dan klopt de voorspelling van Button dus volledig.
Ben trouwens benieuwd hoe de Caterham eruit zal zien, die zou toch de baan gaan op komen (al riepen ze eerder op Twitter dat 't 'm vandaag niet ging worden).
quote:Net nu je dacht dat het niet lelijker kon, ziet de Caterham het daglicht. Als hij maar hard gaat, zullen we maar zeggen.
Is dit een soort omgekeerde van zeggen dat een vrouw puntige knieën heeft?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:11 schreef Joene het volgende:
Vind dat ze wel mooie kleur groen hebben
Ja om toch een compliment te geven he ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Is dit een soort omgekeerde van zeggen dat een vrouw puntige knieën heeft?
twitter:CaterhamF1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 15:15:46Never seen Tweetdeck columns scroll so quickly. 2014 F1 cars might not be pretty, but they're certainly giving you something to talk about! reageer retweet
LOLquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef franklop het volgende:
Net of de voorhuid naar achter getrokken is
wtf is dit dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.f1fanatic.co.u(...)ct04-first-pictures/
Pretty close iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef franklop het volgende:
Net of de voorhuid naar achter getrokken is
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.f1fanatic.co.u(...)ct04-first-pictures/
Wat een hok, de lelijkste tot nu toequote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.f1fanatic.co.u(...)ct04-first-pictures/
twitter:WilliamsF1Team twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 15:58:47And here she is!! Hope you like her! #FW36 #Jerez http://t.co/2bivKvH0Ke reageer retweet
Saaie livery zeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Meh.[ afbeelding ]twitter:WilliamsF1Team twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 15:58:47And here she is!! Hope you like her! #FW36 #Jerez http://t.co/2bivKvH0Ke reageer retweet
Is alleen voor de tests, maar idd.quote:
Dat heeft Williams bijna elk jaar wel. Met Martini nu als titel sponsor verwacht ik een Rothmans achtige liveryquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Caterham en Williams lijken bijna klaar te zijn voor hun eerste run
het doet een beetje denken aan al die wonderlijke voertuigen van vroeger in de F1..... maar helaas is het allemaal niet zo revolutionairquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Meh.[ afbeelding ]twitter:WilliamsF1Team twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 15:58:47And here she is!! Hope you like her! #FW36 #Jerez http://t.co/2bivKvH0Ke reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.f1fanatic.co.u(...)ct04-first-pictures/
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef franklop het volgende:
Net of de voorhuid naar achter getrokken is
aha, daarom zit het achter de decoderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
Dit jaar een kijkwijzeradvies van 16+ of 18+ voor F1?
Waarschuwing: De nu volgende beelden kunnen aanstootgevend of schokkend zijn voor jonge kijkers en preutse vrouwen.
Het idee is dat de lucht daardoor (vloeiend) onder de auto doorstroomt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:04 schreef Meike26 het volgende:
Nu ik nog een keer naar die Caterham kijk, hoe erg zou de lucht botsen of verstoren tegen de bovenste neus, waar de lucht moet opboksen tegen een opstaande en overhellende kant? Dit vertraagd toch als een idioot ?
Edit: Wie shopt het onderste deel van de neus even in matzwart of heel donkergroen ?![]()
Hij klinkt zelfs stoer/sexy ! Lekker rauw geluidjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zo slecht vind ik hem echt nog niet klinken hoor,
Ach, vanavond gaat er gewoon een hoesje om.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:20 schreef franklop het volgende:
Net of de voorhuid naar achter getrokken is
twitter:adamcooperf1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 16:39:38Someone has made a cruel modification to my pic of the Caterham nose... #tracksweeper http://t.co/mKKa35fvcY reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:adamcooperf1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 16:39:38Someone has made a cruel modification to my pic of the Caterham nose... #tracksweeper http://t.co/mKKa35fvcY reageer retweet
ik was te vroeg, want Perez en Vettel komen even naar buitenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
regen, dus de testdag lijkt afgelopen te zijn
Waar is je bron?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef Marks het volgende:
Intussen gaat het minder met schumi.. ..
Ik vind het helemaal niks, snel terug naar de V10.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hij klinkt zelfs stoer/sexy ! Lekker rauw geluidje
Jij ziet dat nog wel goed komen?quote:
93 dus. Komt mijn voorspelling dat we onder de 100 blijven uit.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
De tijden (al zeggen die niet veel).
1 Raikkonen (Ferrari), 1m27.104s (31 laps)
2 Hamilton (Mercedes), 1m27.820s (18 laps)
3 Bottas (Williams), 1m30.082s (7 laps)
4 Perez (Force India), 1m33.161s (11 laps)
5 Vergne (Toro Rosso), 1m36.530s (15 laps)
6 Gutierrez (Sauber), 1m42.257s (7 laps)
7 Vettel (Red Bull), no time (3 laps)
8 Ericsson (Caterham), no time (1 lap)
9 seconden langzamer dan vorig jaar, als je met de GP2 meedoet, ben je sneller denk ik:-)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:17 schreef sasquatsch het volgende:
De tijden (al zeggen die niet veel).
1 Raikkonen (Ferrari), 1m27.104s (31 laps)
2 Hamilton (Mercedes), 1m27.820s (18 laps)
3 Bottas (Williams), 1m30.082s (7 laps)
4 Perez (Force India), 1m33.161s (11 laps)
5 Vergne (Toro Rosso), 1m36.530s (15 laps)
6 Gutierrez (Sauber), 1m42.257s (7 laps)
7 Vettel (Red Bull), no time (3 laps)
8 Ericsson (Caterham), no time (1 lap)
Ze zullen dan ook nog lang niet voluit zijn gegaan. Kijken wat die tijden de komende dagen gaan doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
9 seconden langzamer dan vorig jaar, als je met de GP2 meedoet, ben je sneller denk ik:-)
http://www.crash.net/gp2/(...)mes-february-26.html
Robin Frijns is sneller in een GP2 dan Raikkonen in de Ferrariquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:05 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
9 seconden langzamer dan vorig jaar, als je met de GP2 meedoet, ben je sneller denk ik:-)
http://www.crash.net/gp2/(...)mes-february-26.html
quote:16. Robin Frijns * Trident Racing 1m 26.438 (17 laps)
Wat? Frijns gp2?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Robin Frijns is sneller in een GP2 dan Raikkonen in de Ferrari![]()
[..]
2013quote:
voor de mensen die deze nog niet kennen: [F1 historie] Bijzondere Formule 1-bolides #2quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:39 schreef Wombcat het volgende:
Bij Caterham kennen ze wel hun klassiekers. Ze hebben de dienblad-March uit de jaren 70 omgekeerd
[ afbeelding ]
Eh ja maaruh waar de fuck is het geluid....quote:
Alle neuzen dezelfde kant op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:24 schreef Karstman het volgende:
Grosso modo dus 3 verschillende types neuzen. Ben benieuwd of we ze nog naar elkaar toe zien groeien in de loop van het jaar.
Nouja echt snelle tijden zijn nog niet geklokt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Robin Frijns is sneller in een GP2 dan Raikkonen in de Ferrari![]()
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze op minder dan 5 seconden afstand komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:11 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ze zullen dan ook nog lang niet voluit zijn gegaan. Kijken wat die tijden de komende dagen gaan doen.
Die V6'jes klinken best lekker trouwens.
Dat is de Formule Equote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Klonk het volgende:
De redding zou een omdenken zijn, dat racewagens spektakel mogen zijn, volgend jaar allemaal maar plug in hybrides? Met een pitstop van een half uur om de snellaadtechniek te demonstreren...
Haha, gaan we die discussie weer krijgen hierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die klinken net als bestuurbare auto's
Motoren in 2013 waren 750 pk. 830 met KERS. Die 800pk was toen ze nog 20000 toeren hadden. Vorig jaar was dat 18000 toeren. Dus de basis is 150pk minderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef Marks het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze op minder dan 5 seconden afstand komen.
De wagens in 2013 hadden 800 pk, met 6 seconden 880 voor KERS.
Dit jaar wordt standaard 600, met 30 seconden 760 voor ERS.
Ik weet niet hoe dat gemiddeld zit, maar volgens mij is dat wel rond de 100 pk gemiddeld minder per rondje.
Dan is de wagen ook nog eens 50 kilo zwaarder geworden en zijn de regels tov aerodynamica aangescherpt.
Het is het 8e wereldwonder als ze de tijden van vorig jaar gaan benaderen.![]()
Ze klinken wel vet, maar het is gewoon te langzaam. Hopelijk worden ze echt wel moeilijk te besturen, dat zou de redding zijn.
Basis is zeer veel minder dus, maar zou het ook kunnen dat er gewoon auto's rond gaan rijden met een defect ERS, dat heeft nogal impact namelijk. Zo'n auto zou zo 5 tot 10 seconden per ronde, misschien soms meer, kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Motoren in 2013 waren 750 pk. 830 met KERS. Die 800pk was toen ze nog 20000 toeren hadden. Vorig jaar was dat 18000 toeren. Dus de basis is 150pk minder
Dus is het verschil volgens jouw berekeningen maar 50pk. Dus zal het verschil met vorig seizoen minder groot zijn.
Ik las ergens 2 seconden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Marks het volgende:
[..]
Basis is zeer veel minder dus, maar zou het ook kunnen dat er gewoon auto's rond gaan rijden met een defect ERS, dat heeft nogal impact namelijk. Zo'n auto zou zo 5 tot 10 seconden per ronde, misschien soms meer, kunnen verliezen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:54 schreef Klonk het volgende:
Ben ik een zeikerd als ik eerlijk zeg dat ik de 2014 motoren vind klinken alsof ze kapot zijn...
quote:
Vorig jaar was beter.quote:
Prostquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig jaar was beter.
Misschien maakt Prost zijn comeback in 2015.
twitter:takiinoue twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 18:17:56Force India Kids ice cream for sale now in Japan. Their marketing strategy is very strong. http://t.co/ci8YBJEzvh reageer retweet
twitter:takiinoue twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 17:29:31At the end of the day, the beautiful car is always fast and the ugly car is slow like Taki Inoue. We all know who will be a winner in 2014. reageer retweet
twitter:takiinoue twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 13:01:15The strength of Mercedes front wing is not good enough. It needs more Viagra. http://t.co/g3OD554LnP reageer retweet
quote:
Dat blauw van Williams is zo nice hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ferrari heeft ook een LCD-scherm (Net als Toro Rosso)
[ afbeelding ]
Williams met ledjes op een vast punt nu.
Djeez. Slecht herschreven van AD, kijk maar:quote:
AD: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uit-coma-halen.dhtmlquote:Dokters willen Michael Schumacher uit coma halen
Exact een maand na zijn zware skiongeval in de Franse Alpen hebben de dokters de procedure ingezet om Michael Schumacher uit zijn kunstmatige coma te halen. Dat meldt de Franse sportkrant L'Equipe.
De zevenvoudige wereldkampioen in de Formule 1 zou positief reageren op de eerste pogingen om hem langzaam te doen ontwaken.
Fok!: Schumacher ontwaakt uit comaquote:Schumacher ontwaakt uit coma
Michael Schumacher is momenteel bezig uit zijn coma te ontwaken. Dit melden Franse media vandaag.
De artsen hebben de procedure in gang gezet om de voormalige F1-coureur uit zijn kunstmatige coma te halen. Eerdere pogingen om hem langzaam te doen ontwaken, hebben namelijk positief uitgepakt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef Joene het volgende:
Laten we hopen dat die bijkomt. En geen kasplantje is.
twitter:McLarenF1 twitterde op woensdag 29-01-2014 om 10:57:29Eric Boullier appointed Racing Director. Official McLaren Mercedes press release: http://t.co/nvEGa0vbgT reageer retweet
twitter:bgarloff twitterde op woensdag 29-01-2014 om 11:07:17Neues Statement von Sabine Kehm nach Berichten Schumacher solle nun langsam aufgeweckt werden. http://t.co/W56gVyY2J8 reageer retweet
twitter:GPUpdate twitterde op woensdag 29-01-2014 om 12:03:20Hülkenberg: Formula 1 now sounds like DTM #F1 http://t.co/xbDwhCXlDd reageer retweet
twitter:adamcooperf1 twitterde op woensdag 29-01-2014 om 14:48:53A troubled Vettel has only done 8 laps and his running is over for the day. Lots of Renault issues this week reageer retweet
Toro Rosso had toch gisteren al 15 rondjes?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef Joene het volgende:
De renault motor heeft in 2 dagen over 3 teams in totaal maar 15 ronden afgelegd. Dat is niet zo gek veel..
Zou het verhaal dat er een probleem is met de krukas dan toch waar zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:54 schreef Joene het volgende:
De renault motor heeft in 2 dagen over 3 teams in totaal maar 15 ronden afgelegd. Dat is niet zo gek veel..
Weinig Timed laps.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toro Rosso had toch gisteren al 15 rondjes?
Dat verhaal zou kunnen kloppen, ik mag hopen voor Sebastiaan van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zou het verhaal dat er een probleem is met de krukas dan toch waar zijn?
McLaren, Mercedes en Williams gaan als een speer. Rosberg nu al op 81 rondjes!quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
De Mercedes lijkt betrouwbaar te zijn.
De Ferrari ook, alleen de Renault motor niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
De Mercedes lijkt betrouwbaar te zijn.
quote:Incidentally, the average laps per engine manufacturer for today (so far) stand at:
Mercedes - 50 (199 total)
Ferrari - 43 (86 total)
Renault - 6 (11 total)
quote:Day 2 results:
1 Jenson Button (McLaren) 1m24.165s, 43 laps
2 Kimi Raikkonen (Ferrari) 1m24.812s, 47 laps
3 Valtteri Bottas (Williams) 1m25.344s, 35 laps
4 Nico Rosberg (Mercedes) 1m25.588s, 97 laps
5 Sergio Perez (Force India) 1m28.376s, 37 laps
6 Esteban Gutierrez (Sauber) 1m33.270s, 53 laps
7 Marcus Ericsson (Caterham) 1m37.975s, 11 laps
8 Sebastian Vettel (Red Bull) 1m38.320s, 8 laps
Ongeplande pers-meeting. Eens kijken of ze wat te zeggen hebben over de problemen die de teams hebben....twitter:F1Times twitterde op woensdag 29-01-2014 om 17:11:01Renault have called an impromptu press conference at 6pm (5pm UK time). We'll see what they have to say. #F1 reageer retweet
Natuurlijk gaat het daarover. Maar wat denk je dat ze gaan zeggen? Ze werken er hard aan, probleem bijna boven en vooral geen probleem voor volgende tests.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ongeplande pers-meeting. Eens kijken of ze wat te zeggen hebben over de problemen die de teams hebben....twitter:F1Times twitterde op woensdag 29-01-2014 om 17:11:01Renault have called an impromptu press conference at 6pm (5pm UK time). We'll see what they have to say. #F1 reageer retweet
twitter:
Heldentwitter:Lotus_F1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 17:34:13.@takiinoue Aww, we miss you like Red Bull misses their mileage today... reageer retweet
Ik had het er dan ook meer over of ze ook specifiek gaan zeggen wát het probleem is....quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het daarover. Maar wat denk je dat ze gaan zeggen? Ze werken er hard aan, probleem bijna boven en vooral geen probleem voor volgende tests.
McLaren's innovative rear suspension design has been the big technical talking point of the second day of 2014 Formula 1 testing at Jerez, writes AUTOSPORT technical expert Gary Anderson.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:13 schreef MoriniStylr het volgende:
Kan je dat verhaal ook posten ipv linken? Ik zit altijd al rond de 10e dag vd maand over die limiet heen.
twitter:F1Times twitterde op woensdag 29-01-2014 om 18:22:36Renault have discovered a problem with their power unit. Confident it can be fixed for all teams by tomorrow morning. #F1 reageer retweet
Wie heeft het over flexxen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
Schijnt niet illegaal te zijn doordat het vast zit een meebeweegt, flext dus niet.
Iets van 7seconden langzamer dan vorig jaar, denk dat ze nog 3-4seconden sneller kunnen max.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:12 schreef Ferry_76 het volgende:
Voor zo ver er waarde aan gehecht kan worden:
[..]
Je kan beter linken naar Racer.com, die dezelfde artikelen publiceert zonder limiet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:11 schreef Ferry_76 het volgende:
Slimmigheidje bij McLaren: http://www.autosport.com/news/report.php/id/112341
Zie mijn aangepaste post. Ik had het over flexxen, er werd in een ander artikel en rijtje genoemd met redenen waarom het is toegestaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie heeft het over flexxen?
Ik heb het over aero delen die bewust bewegen dmv andere delen.
Edit: om het even te verduidelijken. Puch/pullrods en stuurstangen mogen een iet wat aerodynamische vorm hebben. Maar de vorm moet dusdanig gemaakt zijn dat de ze geen neerwaartse druk generen. Doen ze dat wel, dan zijn het dus beweegbare aero onderdelen.
Ik denk dat wat Mclaren nu dus heeft gedaan is een soort panelen gemonteerd op de vering die uit zichzelf geen downforce generen, maar wel invloed hebben op de downforce die gegenereerd wordt dmv diffuser en/of achtervleugel. Zodra de wagen zakt, gaan deze panelen open staan, en wordt de achtervleugel en/of diffuser gestalt. En krijgen een zelfde soort werking als de F-duct deed enkele jaren geleden...
Ik vind het erg slim gevonden!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie heeft het over flexxen?
Ik heb het over aero delen die bewust bewegen dmv andere delen.
Edit: om het even te verduidelijken. Puch/pullrods en stuurstangen mogen een iet wat aerodynamische vorm hebben. Maar de vorm moet dusdanig gemaakt zijn dat de ze geen neerwaartse druk generen. Doen ze dat wel, dan zijn het dus beweegbare aero onderdelen.
Ik denk dat wat Mclaren nu dus heeft gedaan is een soort panelen gemonteerd op de vering die uit zichzelf geen downforce generen, maar wel invloed hebben op de downforce die gegenereerd wordt dmv diffuser en/of achtervleugel. Zodra de wagen zakt, gaan deze panelen open staan, en wordt de achtervleugel en/of diffuser gestalt. En krijgen een zelfde soort werking als de F-duct deed enkele jaren geleden...
Brandje geweest zelfs, dat had ik nog niet gelezenquote:Renault hints at cooling problems for Red Bull
Wednesday 29th January 2014, 18:22 by Ryan Wood
Renault have admitted that they have discovered a fundamental issue with their power unit which requires changing ahead of testing on Thursday.
However, the supplier also suggested that Red Bull in particular are causing further problems in the way they have packaged the unit in their RB10.
In an impromptu press conference, called because of the limited running carried out by Renault-powered cars, the company's head of trackside operations, Remi Taffin, explained that changes would be made overnight to ensure its customers can complete some running on Thursday.
"The fact is obviously we are facing many problems, there are many problems when we have new cars, new power units and that could be different from one team to another," he told reporters including The F1 Times.
"We have decided to do as much as we could on our side to make sure that for tomorrow, particularly Toro Rosso and Red Bull, can take to the track at nine o'clock and we're confident we can have all three teams on-track."
When pushed on the exact cause of Red Bull's engine fire, Taffin insisted it was nothing to do with the design of the power unit, instead he hinted that Red Bull's car design may have been the cause.
"No," he replied. "You may need to ask my colleagues at Red Bull [what caused that problem].
"It's the different intergration [between teams]," he added, suggesting Red Bull are packaging the unit differently to Toro Rosso and Caterham.
It's believed Red Bull aren't providing enough cooling to certain areas of the power unit, particularly the energy recovery system. This could have caused the brief fire which curtailed their running.
Red Bull have completed just 11 laps over two days, whilst Toro Rosso has done 15 (all on Tuesday) and Caterham 12 (all but one on Wednesday).
- See more at: http://www.f1times.co.uk/news/display/08457#sthash.jxoI5GBD.dpuf
Dank u.quote:
De Red Bull had de vorige jaren ook relatief veel problemen met de KERS. Ik zet mijn geld op McLaren dit jaar, nee nog veels te vroegquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Brandje geweest zelfs, dat had ik nog niet gelezen
Zou wel humor zijn als Button nog eens kampioen werdquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:13 schreef MoriniStylr het volgende:
Ik zet mijn geld op McLaren dit jaar, nee nog veels te vroeg.
zeker, al denk ik dat Mercedes de grootste concurrent van de rode stieren zal gaan wordenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn als Button nog eens kampioen werd
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Brandje geweest zelfs, dat had ik nog niet gelezen
Dank u, die kende ik nog niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef sasquatsch het volgende:
Je kan beter linken naar Racer.com, die dezelfde artikelen publiceert zonder limiet.
twitter:Marussia_F1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:55:22Loving the new #MR03, sitting pretty in the garage tonight. @maxchilton seen here giving it a quick final check 👍 http://t.co/UQfqrcYHyj reageer retweet
Er is niets op de vering gemonteerd, het is de ophanging zelf. En wat ik begrijp van t verhaal is t vrij je pull/push rods te ontwerpen in een aerodynamische vorm, iig om drag (dat is niet t zelfde als downforce) te creeeren, maargoed, ik ken de reglementen zelf niet natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Edit: om het even te verduidelijken. Puch/pullrods en stuurstangen mogen een iet wat aerodynamische vorm hebben. Maar de vorm moet dusdanig gemaakt zijn dat de ze geen neerwaartse druk generen. Doen ze dat wel, dan zijn het dus beweegbare aero onderdelen.
Ik denk dat wat Mclaren nu dus heeft gedaan is een soort panelen gemonteerd op de vering die uit zichzelf geen downforce generen, maar wel invloed hebben op de downforce die gegenereerd wordt dmv diffuser en/of achtervleugel. Zodra de wagen zakt, gaan deze panelen open staan, en wordt de achtervleugel en/of diffuser gestalt. En krijgen een zelfde soort werking als de F-duct deed enkele jaren geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |