twitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:31:07Just over 12hrs (7.30 UK time) until the W05 launches. Here’s one last teaser for those feeling a bit ‘nosey’ #W05sup http://t.co/tbdyBgUFHB
reageer retweet
Hier meer informatie over het scherm: http://www.mclarenelectronics.com/Products/Product/PCU-8Dquote:Op maandag 27 januari 2014 19:05 schreef LWD-Godius het volgende:
Er zit zo te zien na jaren van afwezigheid ook weer een lcd-scherm op het stuurtje. Zal wel nodig zijn ivm met alle nieuwe systemen aan boord.
Oh nose, here we go againquote:Op maandag 27 januari 2014 20:09 schreef Tromso het volgende:
Foto van de mercedes neustwitter:MercedesAMGF1 twitterde op maandag 27-01-2014 om 19:31:07Just over 12hrs (7.30 UK time) until the W05 launches. Here’s one last teaser for those feeling a bit ‘nosey’ #W05sup http://t.co/tbdyBgUFHB[ afbeelding ] reageer retweet
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:01 schreef sasquatsch het volgende:
Volledige line-up van de eerste testsessie deze week:
[ afbeelding ]
Was ook het eerste wat ik dacht. Ik vrees ook dat het na een jaartje als testrijder over is.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.
Vanaf Bahrein mag hij op een aantal vrijdagen rijden en er zijn vier tweedaagse in-season testsessies dit seizoen, waar hij ook zijn kilometers mag maken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, goede stap van Giedo om naar Sauber te gaan. Als testrijder die geen tests rijdt.
Ik moet het nog maar zien. Als die Rus opeens toch met geld aankomt, kunnen de kaarten wel eens anders liggen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vanaf Bahrein mag hij op een aantal vrijdagen rijden en er zijn vier tweedaagse in-season testsessies dit seizoen, waar hij ook zijn kilometers mag maken.
Hij is gewoon blij om je te zien.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:18 schreef MK84 het volgende:
Heel erg zonde van die lelijke neus, want de Toro Rosso is best een mooie auto. Die neus maakt hem gewoon lachwekkend.
Voldoen aan de veiligheidseisen dat die niet boven een bepaalde hoogte uit mag komen waardoor bij een T-Bone botsing met een andere auto de neus de coureur niet kan raken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef RingBewoner het volgende:
Welk praktisch nut kan zo'n neus eigenlijk hebben?
Ja, ik weet van de nieuwe eisen enzo. Maar die voorbinddildo, waarom dat dan? Waarom houd de neus zeg maar niet op bij het bevestigingspunt van de vleugel?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voldoen aan de veiligheidseisen dat die niet boven een bepaalde hoogte uit mag komen waardoor bij een T-Bone botsing met een andere auto de neus de coureur niet kan raken.
Om aan de eisen te voldoen. De teams willen zoveel mogelijk lucht onder de auto door laten lopen om meer neerwaartse druk te genereren. Hoe hoger de neus, hoe meer lucht eronder door kan. Dus bij de voorvleugel willen ze dat die zo hoog mogelijk is en de dildo is alleen maar een dummy om aan de regels wat betreft hoogte van de neus te voldoen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, ik weet van de nieuwe eisen enzo. Maar die voorbinddildo, waarom dat dan? Waarom houd de neus zeg maar niet op bij het bevestigingspunt van de vleugel?
A, helder. Dank voor je uitleg dit wist ik namelijk niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Om aan de eisen te voldoen. De teams willen zoveel mogelijk lucht onder de auto door laten lopen om meer neerwaartse druk te genereren. Hoe hoger de neus, hoe meer lucht eronder door kan. Dus bij de voorvleugel willen ze dat die zo hoog mogelijk is en de dildo is alleen maar een dummy om aan de regels wat betreft hoogte van de neus te voldoen.
Sommige teams hebben een andere oplossing zoals de stofzuiger van Ferrari en de twin tusks van Lotus (waarvan teams bij de FIA opheldering hebben gevraagd).
Danku.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef Geralt het volgende:
http://lt2.alkamelsystems(...)00-97ae-a77426d664a6
http://lt2.alkamelsystems(...)a77426d664a6#pagina3
Voor de mensen die Max willen volgen.
Start over 3 minuten
Is de eerste testdag morgen ook ergens een beetje te volgen?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
En we zitten in dit topic:
SPT / [Divers] Junior Formule Klassen #5: waar 2014 reeds wacht....
F1 bedoel je? Zal hendig wel. Hou dit topic in de gaten, ik ben op mn werk, maar er is vast iemand die een live stream post, al dan niet met beeld.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is de eerste testdag morgen ook ergens een beetje te volgen?
Volgens mij doet gpupdate een soort van livestream met tekst.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
F1 bedoel je? Zal hendig wel. Hou dit topic in de gaten, ik ben op mn werk, maar er is vast iemand die een live stream post, al dan niet met beeld.
En anders kijken op http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/F1+in+Dutch~Nederlands
Daar komt ook altijd wel een live verslag voorbij met commentaar van f1today of racexpress ofzo
Is natuurlijk jammer als NL'er, maar ik kan het helemaal snappen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij is de 8-bak nieuw. Ik kan me er in elk geval geen herinnerenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:38 schreef Geralt het volgende:
Ow ik lees nu pas dat iedereen (?) met een 8 bak gaat rijden komend jaar? Dat wist ik nog niet.
Een 7 bak is jaren de standaard geweest toch of ben ik nou gek?
Zijn er in het recente verleden meer auto;s met een 8 bak geweest? Volgens mij wel, maar ik weet niet meer welke. Ik dacht in de tijd dat Montoya en Ralph ook nog reden.
Iemand?
Er staat me toch echt iets bij van een 8 bak. Of dat is een gevalletje herinneringsvervraaïng. Dat kan ook. Niet uit te sluiten in elk gevalquote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij is de 8-bak nieuw. Ik kan me er in elk geval geen herinneren
quote:20:53 – Marussia has been forced to delay the debut of its new Formula 1 challenger due to a technical glitch.
The Banbury-based outfit had planned to roll-out the MR03 chassis at the start of this week's Jerez test, but a problem that was uncovered during the final stages of the car's preparation has set its schedule back.
Instead of transporting the Ferrari-powered machine to the Spanish venue without a fix in place, the team has chosen to carry out work at the factory with a view to shipping the car out for the end of the gathering.
For the first time in its history, Marussia has an unchanged line-up of Jules Bianchi and Max Chilton in 2014.
De 8-bak is tegenwoordig verplicht en teams mogen de ratios niet meer wijzigen tijdens het seizoen. Behalve dan in 2014, dan mogen ze het een keer aanpassenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er staat me toch echt iets bij van een 8 bak. Of dat is een gevalletje herinneringsvervraaïng. Dat kan ook. Niet uit te sluiten in elk geval
bronquote:Transmissions - which must have eight forward gears, the ratios having been chosen before the season - bolt directly to the back of the engine.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De 8-bak is tegenwoordig verplicht en teams mogen de ratios niet meer wijzigen tijdens het seizoen.
Valt me ook op dat Ericsson 2 dagen mag rijden en de heefdrijder, Kobayashi maar 1 dag.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:16 schreef Marks het volgende:
[..]
Is natuurlijk jammer als NL'er, maar ik kan het helemaal snappen.
De auto's zijn nieuw, zeer nieuw, dan wil je eerst zorgen dat de vaste rijders daar zoveel mogelijk aan gewend zijn. Giedo komt later pas, het is gewoon minder belangrijk dat hij het goed doet binnen het team dan de racers. Lijkt me logisch en vind het dan ook zelfs raar dat niet alle teams dat doen, zoals bijvoorbeeld Caterham. Dat lijkt me toch helemaal het team te zijn wat moet zorgen dat de coureurs weten hoe ze alles uit de wagen weten de persen. Stel dat er ook nog eens problemen zijn met de betrouwbaarheid, waardoor ze dag 1 al minder kunnen rijden bijvoorbeeld, maar de reservecoureur wel. Dat zou vreemd zijn, leuk voor Frijns, maar in het algemene belang gezien snap ik niet dat hij al mag rijden deze week.
Ik rijd er zo naartoe.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef RingBewoner het volgende:
Is de eerste testdag morgen ook ergens een beetje te volgen?
Goeie foto camera bij je ? Fotoverslag zal vanzelfsprekend zeer op prijs worden gesteld !quote:Op dinsdag 28 januari 2014 06:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik rijd er zo naartoe.
Ben erg benieuwd of er sowieso een beetje serieus gereden wordt als bij de wintertests in andere jaren.
Er worden vele rode vlaggen voorspeld, dus ik neem maar veel te lezen mee.
Het weer hier is wel lekker; gisteren 23 graden, maar op circuit wat koeler en vanavond heel klein beetje regen.
Als het overigens de eerste dagen niet regent, zetten ze vrijdag de baan kunstmatig onder water om regenbanden te testen.
twitter:SkyGalloway twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 08:39:33The car they all have to beat - again? Red Bull RB10 #skyf1 http://t.co/HZsWoMdwNU reageer retweet
twitter:alanbaldwinf1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 08:49:44Force India. The nose. Ahem. http://t.co/M7BKW73dnx reageer retweet
Daaaaaaammmmnnnnnn wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:51 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:alanbaldwinf1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 08:49:44Force India. The nose. Ahem. http://t.co/M7BKW73dnx reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat...is...dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:51 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:alanbaldwinf1 twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 08:49:44Force India. The nose. Ahem. http://t.co/M7BKW73dnx reageer retweet
[ afbeelding ]
Everything's bigger in Texas.. ehm... India in dit gevalquote:
Ik weet niet of ze wel bezig zijn met mensen naar de circuits te trekken, is toch meer een tv sport geworden waar ook mensen af en toe live gaan kijken, verder wel met je eens dat het er niet mooier op wordt maar uiteindelijk gaat het toch om spannende races en een spannend kampioenschap en dat is afwachtenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:50 schreef Meike26 het volgende:
Als ik zo naar die F1 auto's kijk, met als dieptepunt nu de ForceIndia (hebben ze goed weten te verbloemen met die foto van de zijkant) dan kan de Formule1 + organisatoren zich opmaken voor een zwaar jaar. Als fan wil je tocb niet naar zo'n piemel parade toe? Het geluid valt al tegen dit jaar ten opzichte van de V8, dan ook nog het zicht wat verkloot word door idiote regeldrift...
Nee echt, het gaat niet om de looks hoor...![]()
![]()
Dit moetgewoon z.s.m. opgelost worden. Versoepelkng van de regels, whatever... mensen moeten naar debaan getrokken worden, nu stoten ze juist af. In mijn ogen altans wel.
nee, je moet het met foto's en liveblogs doen. Kan best zijn dat er vanavond wel een paar filmpjes op YouTube staanquote:
Lekker hoor, maar volgens mij is er niet veel actie op de baan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 06:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik rijd er zo naartoe.
Ben erg benieuwd of er sowieso een beetje serieus gereden wordt als bij de wintertests in andere jaren.
Er worden vele rode vlaggen voorspeld, dus ik neem maar veel te lezen mee.
Het weer hier is wel lekker; gisteren 23 graden, maar op circuit wat koeler en vanavond heel klein beetje regen.
Als het overigens de eerste dagen niet regent, zetten ze vrijdag de baan kunstmatig onder water om regenbanden te testen.
Niet echt...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Zal wel door t geld komen.. mja het geluid is wel heerlijk
Geluid is absoluut niet verkeerd. En die heisa is natuurlijk om tegen te gaan dat andere teams foto's proberen te maken van de auto en dingen gaan kopiëren. Blijkbaar denkt Mercedes dat ze iets op de auto hebben waarmee ze de rest van het veld op 2 tiende kunnen rijden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:56 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Zal wel door t geld komen.. mja het geluid is wel heerlijk
JB heeft ons al gewaarschuwd hiervoor hé...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meteen de Mercedes laten afslaan, beetje jammer
Dat klopt, maar op zich wel mooi dat ondanks het banden sparen de coureurs zich niet meer zo hoeven te vervelen in de cockpitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Meike26 het volgende:
[..]
JB heeft ons al gewaarschuwd hiervoor hé...
http://www.gpupdate.net/n(...)rez-wordt-hilarisch/
dat niet alleen, maar vandaag zullen weinig ronden gereden worden, omdat alles getest moet worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:02 schreef Meike26 het volgende:
[..]
JB heeft ons al gewaarschuwd hiervoor hé...
http://www.gpupdate.net/n(...)rez-wordt-hilarisch/
Het zou mij enorm verbazen als we boven de 100 uitkomen vandaag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat niet alleen, maar vandaag zullen weinig ronden gereden worden, omdat alles getest moet worden.
Vorig jaar kwam ze op dag 1 tot 637 ronden, maar dat kon ook omdat de wagens doorontwikkelingen van 2012 waren met bewezen technieken. Dat ligt nu compleet anders
Live.autosport.comquote:Live timing - 28-01-2014 - 8:52
Red Bull design genius Adrian Newey is addressing the media later this morning. He's already had a brief say on the 2014 technical regs, and it's fair to say he's not best pleased with the aerodynamic rules.
While, in the case of the front wing, that's because of performance implications - "the narrower wing means the endplate is in the worst possible place in front of the wheel" - he's in agreement with the majority of fans over the look of the new noses.
"They are ugly and ungainly," he said. "To me the aesthetics of a Formula 1 car are important.
"The car should look good, and not many owners of these noses could say they really love them."
Niets weerhoudt Adrian ervan om een esthetisch mooie lage neus op de Red Bull te zetten. Deden ze vroeger ook.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij is Adrian Newey ook goed bezig![]()
[..]
Live.autosport.com
de 100 wordt wel gehaald, maar de 200 waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het zou mij enorm verbazen als we boven de 100 uitkomen vandaag.
was in zijn tweede run. Niets aan de hand. Dat gebeurt namelijk vaker op de eerste dagen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las ergens dat Raikkonen na een halve ronde al stil kwam te staan.
Dat weet ik ook wel, maar ik vond het gewoon geinig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was in zijn tweede run. Niets aan de hand. Dat gebeurt namelijk vaker op de eerste dagen.
was dacht ik in zijn installation lapquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was in zijn tweede run. Niets aan de hand. Dat gebeurt namelijk vaker op de eerste dagen.
Vanavond SKY (tijden UK) of ze veel bewegende beelden van de auto's hebben geen ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, je moet het met foto's en liveblogs doen. Kan best zijn dat er vanavond wel een paar filmpjes op YouTube staan
Ah thnx, zal ook wel via XBMC gaan lukkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vanavond SKY (tijden UK) of ze veel bewegende beelden van de auto's hebben geen idee
Tuesday January 28
9pm - Jerez Day One round-up.
9.15pm - Ted's Notebook, Jerez Day One.
Wednesday January 29
9pm - Jerez Day Two round-up.
9.15pm - Ted's Notebook, Jerez Day Two.
Thursday January 30
9pm - Jerez Day Three round-up.
9.15pm - Ted's Notebook, Jerez Day Three.
Friday January 31
9pm - Jerez Day Four round-up.
9.15pm - Ted's Notebook, Jerez Day Four.
oa hier te vinden http://www.vipboxeu.co/sports/formula-1.html
Hij heeft hem in ieder geval net afgemaakt:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dacht ik in zijn installation lap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |