Aah dus ik had een hele goeie arts!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
Kleine knipjes worden gezet door te lieve verloskundigen en slechte artsen zeggen ze hier![]()
Ha ik dacht dat ik de enige gek wasquote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef BlueEyes het volgende:
Chineze geboortedinges Amsel!
Mijn schoonzusje gelooft er heilig in (en valt mij er mee laatig omdat ik het niet weten wil wat we krijgen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Klopt het bij jou dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:22 schreef geppie het volgende:
[..]
Ha ik dacht dat ik de enige gek was![]()
En omg die besnijdenis verhalen, ik vond het onbesneden bevallen al hel op aarde (ik durf eigenlijk niet zo goed meermaar het zal er toch uit moeten op den duur)
Hoe is het met Frannyzal ze haar kindje al vasthouden
WHYYYYYY??quote:Op maandag 27 januari 2014 20:32 schreef Enfermera het volgende:
Kim ik had ook een mooie hazenlip omdat M. snel geboren moest worden (zelfs nog een foto van), maar het is zooo mooi gehecht!
zo goed gedaan, zo weinig last gehad, ik ben er zo blij mee. Het is niet allemaal kommer en kwel, dat kindje maakt zoveel goed! Cliche's zijn waar!
Ik heb na een week gekekenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
WHYYYYYY??
Ik ben dan niet geknipt, alleen gescheurd, maar no way dat ik het wilde zien. Durfde er ook echt pas na een week of 4 aan voelen
Ik had een kraamhulp die na de hechtingcontroles een spiegel tussen mn benen duwde. Hier, moet je kijken, haaaaaske mooi genezen joh!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik heb na een week gekekenomdat de irritante kraamhulp elke dag bleef zeggen: dat is wel echt n grote wond geweest
kun je wel zo zitten? Dat jij gewoon naar de wc kunt
etc etc etc.. (sub totaalruptuur+scheur naar de zijkant)
Dus toen werd ik wel nieuwsgierig naar wat er dan zo 'erg' moest zijn. Viel bijna flauw
De volgende x ga ik echt niet kijkenwat niet weet..
Ik had er wel last van maar niet zoveel als de kraamhulp had verwacht.
Later nog een x gekeken..je ziet er niets meer van
Bij mijn dochter van 5 wel en die in mijn buik weet ik nog niet. Volgens chinese dinges wordt het een jongen en dat geloof ik ook echtquote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Klopt het bij jou dan?
Zij ging meteen onderzoek houden bij iedereen of het klopte. Ze kwam 1 keer op niet kloppend uit.
Bij ons klopte hetquote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Klopt het bij jou dan?
Zij ging meteen onderzoek houden bij iedereen of het klopte. Ze kwam 1 keer op niet kloppend uit.
Haha je was wel eerlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik had een kraamhulp die na de hechtingcontroles een spiegel tussen mn benen duwde. Hier, moet je kijken, haaaaaske mooi genezen joh!
Ik had mn bril niet op dus ik zag geen hol, letterlijk en figuurlijkheb maar gewoon gezegd nee idd zeg, ik zie er niets van
Inmiddels zie je mijn beide knippen wel nog overigens, best wel goed ook. Ik maak niet zulke erg mooie littekens zeg maar. Maar och, wie ziet je onderwereld nu helemaal, voor mezelf boeit het me niet zo.
Bij ons klopte het ookquote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Bij mijn dochter van 5 wel en die in mijn buik weet ik nog niet. Volgens chinese dinges wordt het een jongen en dat geloof ik ook echt![]()
Mijn man gelooft er geen moer van en die is er van overtuigd dat het weer een dochter is.
Ik heb ook gelijk een stuk of tien mensen gecheckt waarvan het ook maar 1 keer niet klopte
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man denkt een meisje, en ik zelf denk ook een meisje... Geen idee waarom...
In Augustus zullen we het weten...Wil je het niet weten?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap dat nooit, hoe koop je dan kleertjes? Wij weten het rond 17 weken en dan ga ik los!
(Ik koop, eeh reserveer, nu al jongetjesspul, twordt toch geen meisje)
Ik kan straks vast een winkel beginnen, zoveel heb ik
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Euh, nog niet zo heel lang geleden, zeg maar zo'n 10 jaarquote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wil je het niet weten?! : o
Ik snap dat nooit, hoe koop je dan kleertjes? Wij weten het rond 17 weken en dan ga ik los!
(Ik koop, eeh reserveer, nu al jongetjesspul, twordt toch geen meisje)
Beetje broodje aap helaas. Hier met 38.3 geboren en 2460 gram. Toch gescheurd. Zegt meer over de snelheid van bevalling dacht ik (er is een reden dat je na het staan van het hoofdje even moet zuchten ipv persenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:43 schreef Kimpossible het volgende:
Mignonne, doe anders nog even dat percentage knips tijdens bevallingen? Dat was best opbeurend toch?![]()
Soms heb ik liever dat ze echt met een week of 38 komt, want kleiner dus vast minder scheurpompkniptanggevaar. Ontaarde moeder, nu al. Het contrast van het mooie van bevallen, want echt, daar kijk ik ontzettend naar uit, gewoon je eigen mensje op de wereld zetten. En zo uit je voelen glibberen en dan zo plots een heel kind op je buik. En dan daar tegenover 'alles wat ook kan'. Ik kan er bij vlagen niet zo goed tegen geloof ik.En op die momenten ben ik een tuthola die alleen maar verzucht dat ze niet kan begrijpen dat ze daar nog niet iets vrouwvriendelijkers voor hebben bedacht
. Maar het komt heus goed, haha.
Ze zeggen dat een scheur prettiger geneest, omdat het vaak naar beneden toe loopt. Daar voel je minder pijn, een knip zit naar opzij en geeft meer pijnklachten.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:40 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha je was wel eerlijk
Geneest een knip ook anders dan een scheur qua litteken?
Ze hebben me 'gewoon' laten scheuren. Heb er niets van gevoeld dus prima. Maar misschien was het minder heftig geweest met een knip? Of maakt dat niets uit.
sterker nog, dat ís het al.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:46 schreef BlueEyes het volgende:
Ik koop unisex en kan dus nog niet volledig losgaan.
Beter voor mijn portemonnee ook!
En vind het leuk het echt niet te weten, op vermoedens/gevoel na van mensen om ons heen.
We gaan het wel zien, 1 ding is zeker; het wordt een baby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |