4xquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hadden best een vergelijkbare bevalling he? Dat dikgedrukte heb ik ook wel een beetje ja. Bij mij was er net (4 x) zo'n krasje op zijn hoofd gezet om zuurstofgehalte te bepalen en dat was helemaal perfect. Toch mocht ik daarna nog maar best kort persen voordat ze al een schaar tevoorschijn haalde. Het was een beetje een nerveuze artsassistent die dat deed, vraag me inmiddels wel af of dat ermee te maken heeft gehad. Zeker omdat ik achteraf hoorde dat een knip in het ziekenhuis veel vaker wordt gezet dan nodig.
Herkenbaar! Vanaf 13 uur was iedere derde wee een perswee en ik mocht pas om 18 uur geloof ik mee persen. Dan wordt persweeën wegzuchten echt enorm moeilijk!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:19 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar: persweeën wegzuchten? Ik kreeg ze al toen ik pas 5 cm ontsluiting had. Er valt weinig weg te zuchten dan. Beetje het idee 'leg je hand op een kokende plaat en laat hem liggen'. Ook niet mogelijk. Ik heb ze 3 uur lang gehad voor ik eindelijk wel officieel mocht gaan persen.
En verder, qua horror: hier geknipt met verdoving (want foetale nood). Ik vond het best. Op dat moment maakt het je niets uit. Echt niet. Heb er niets van gevoeld trouwens, ook niet van het zetten van de prik. Ik heb na de bevalling ook niet heel veel last gehad van de hechtingen/litteken. Ik was alleen lekker blauw.En plassen was geen pretje.
En verder mensen: ondanks bovenstaande zou ik het allemaal zo nog een keer doen.
*liefde en hartjes rondstrooit*
Moah. Heb dat niet als horror ervaren, wel als oerstom.quote:
Kan ik me voorstellen! Hebben jullie ook nog weer een echo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemorgen! 11 weken vandaag,heb eeb beetje een "we zijn er bijna" gevoel, ik leef ontzettend naar de 12 weken toe toch een magische grens...
Zo eerst maar eens een fysio bellen
Het was niet heel relaxtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Moah. Heb dat niet als horror ervaren, wel als oerstom.
Urenlang persweeën wegzuchtendat lijkt me wel echt nasty.
Volgende week donderdag de 12 weken echoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Hebben jullie ook nog weer een echo?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:42 schreef Burdie het volgende:
Ik probeer nog steeds wakker te worden.
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:
...ik kijk er toch ook met een goed gevoel op terug. Bijna met een soort heimwee. Daar heeft de natuur goed voor gezorgd
WupWup, wat voor steun kan je van een verloskundige en/of verpleegkundige verwachten voordat je volledige ontsluiting hebt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:28 schreef WupWup het volgende:
[..]
En als dat niet lukt, is het zo fijn, nee nódig, om iemand bij je te hebben om je te steunen. Of dat nou je man, verloskundige, zus, moeder, doula of de schoonmaakster is. Iemand die bij je gaat zitten en je overtuigen kan dat het goedkomt. Los van eventuele ingrepen, zoals pijnstilling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |