dat nooitquote:
Ik hou van jullie beide dus dat compenseertquote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef Etsu het volgende:
Ik betwijfel ten zeerste dat Sof met mij op vakantie wil, want ze haat mij.
drizz is het hier niet mee eensquote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het echt geen 75 kilo wordt gaat het goed
rawrrquote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzt de verschrikkelijke. Geplet onder zijn one-nightstand
ik zou het niet willen zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Niks mis met chubby zijn
picsquote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
Ik ga nu friet eten met mensen waar ik in de vijfde elke woensdagmiddag friet mee at een jaar lang
vreetzequote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
Ik ga nu friet eten met mensen waar ik in de vijfde elke woensdagmiddag friet mee at een jaar lang
Feeder Kaneelstokje. Eerst een buikje, vervolgens een hele hamburger naar binnen douwen terwijl Sof slaapt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar een klein buikje is dus wel acceptabel?
Niks mis mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
ik heb geen zin om het telkens over mijn gewicht oid te hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar een klein buikje is dus wel acceptabel?
Betraptquote:Op maandag 27 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feeder Kaneelstokje. Eerst een buikje, vervolgens een hele hamburger naar binnen douwen terwijl Sof slaapt.
[..]
Niks mis mee.
nee deze vrienden zijn raarquote:
Wellicht begrijpen ze het dan des te beter als je een foto van hen op een openbaar forum deelt.quote:
Mijn snor blijft achterquote:Op maandag 27 januari 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hard genoeg bij mij, maar ik ben dan ook 34.
Goede film trouwens.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef JanCees het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/52636
GGMM de troll![]()
Mijn snor gaat juist het hardst. Mijn doopnaam is dan ook Ataturkquote:
Uiteraardquote:Op maandag 27 januari 2014 13:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goede film trouwens.
Natuurlijk te zien op het kanaal Danosvanos90
jij zat op ggmm te goooglenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef JanCees het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/52636
GGMM de troll![]()
aquote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, ik zat op moviemeter te kijken
Mijn haar is binnenkort ook #Neverforget ben ik bang.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn baard was tot gisteravond 25 dagen.
#neverforget
Hallo Yvonne. Hoe staat het leven op deze grauwe, grimmige dag?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
ONZ / PapaBoe krijgt voorlichting deel 3
huuu je doet het er om hequote:Op maandag 27 januari 2014 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
ONZ / PapaBoe krijgt voorlichting deel 3
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Yvonne. Hoe staat het leven op deze grauwe, grimmige dag?
Welneequote:
Yvonne is de reden dat ik nooit meer normaal een kut in de ogen kan kijken ;'(quote:
Interessant... Kan iemand mij hier meer over vertellen?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yvonne is de reden dat ik nooit meer normaal een kut in de ogen kan kijken ;'(
zie bovenstaande post, en brokjes en stukjes verhaalquote:Op maandag 27 januari 2014 14:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Interessant... Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Neem je een kort, vlot, pittig, praktisch kapsel?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Yvonne. Hoe staat het leven op deze grauwe, grimmige dag?
gefeliciteerdquote:
doe nietquote:Op maandag 27 januari 2014 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie bovenstaande post, en brokjes en stukjes verhaal
quote:
Geen idee. Eerst de motivatie ertoe vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neem je een kort, vlot, pittig, praktisch kapsel?
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef supersof het volgende:
wtf ik zit in de bieb en er komt een hele groep kinderen langs. Kijkt een jochie me heel lang aan terwijl hij met een satéprikker naar me wijst. uh oké
Hij wil je.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef supersof het volgende:
wtf ik zit in de bieb en er komt een hele groep kinderen langs. Kijkt een jochie me heel lang aan terwijl hij met een satéprikker naar me wijst. uh oké
hij was 10.quote:
bahquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef supersof het volgende:
quote:
twijfelen aan mijn spierkrachtquote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin een zwaar boek naast je leggen om je te verweren daar waar nodig.
in mijn spierenquote:
Ik zeg toch een zwaar boek. Ik durf iemand die standaard in versnelling 6 fietst echt niet te onderschatten hoorquote:
Bedanktquote:Op maandag 27 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een gifje voor dit topic
10 seconden naar gekeken en weet niet wat ik ermee moet.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een gifje voor dit topic
Ik heb geen boek nodig om me te verdedigenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch een zwaar boek. Ik durf iemand die standaard in versnelling 6 fietst echt niet te onderschatten hoor
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is zo lekker jongens
oquote:Op maandag 27 januari 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is zo lekker jongens
Ik heb recent vernomen dat een kwart van de kinderen op de basisschool al seksuele ervaring hebben.quote:
hoezo datquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb recent vernomen dat een kwart van de kinderen op de basisschool al seksuele ervaring hebben.
Niet dat ik het helemaal geloof, maar toch.
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb recent vernomen dat een kwart van de kinderen op de basisschool al seksuele ervaring hebben.
Ik was hem gewoon aan het chillen met Lego en voetbal toen.quote:
me2quote:Op maandag 27 januari 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was hem gewoon aan het chillen met Lego en voetbal toen.
goed zoquote:
toevallig was ruim 90% van die kinders zeker katholiek?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
sooww brr brr pow powquote:Op maandag 27 januari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
toevallig was ruim 90% van die kinders zeker katholiek?
gelukkig heb ik het gekocht in de plusquote:Op maandag 27 januari 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, is zo
weet niet of dat nog steeds is maar shops verkochten dat altijd
Niet nodig, maar waarom zou je het risico nemen. Een schrammetje is al teveel leed voor een misbaksel als hij.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen boek nodig om me te verdedigen
Nu wachten tot iemand mijn moodboard beoordeeld. Pffffquote:
Nog steeds, trouwens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
toevallig was ruim 90% van die kinders zeker katholiek?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds, trouwens.Ik moet mn lego weer eens te voorschijn halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik lachte.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig heb ik het gekocht in de plus
Hier staat Frans Duijts opquote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hersenen staan uit. Even wat Satanistische muziek luisteren om weer wakker te worden.
Wat voor Lego heb/had je?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet mn lego weer eens te voorschijn halen
ik vind het raar dat jimbo goed sport gedrag niet stimuleert en aanmoedigtquote:Op maandag 27 januari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
ik zou vandaag gaan hardlopen maar ik stel het uit naar morgen
jimbo is trots op mij
woowquote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
wow ik zag lr lopen in een paarse broek
De normale. En die treinsetquote:
Betraptquote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
wow ik zag lr lopen in een paarse broek
Ik had altijd de ridderlego.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De normale. En die treinset
je liep net weer langs en je ontweek mijn blik gewoonquote:Op maandag 27 januari 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betrapt![]()
maar nee. Paars is echt een zomerkleur. Ik zou niet durven om een dusdanige kleur in dit seizoen te dragen.
Wees dan ook een keer niet zo introvert. Toon eens wat lef, loop op mij af en neem samen een fotoquote:Op maandag 27 januari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
je liep net weer langs en je ontweek mijn blik gewoon
zitten jullie op dezelfde school dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
je liep net weer langs en je ontweek mijn blik gewoon
Je bent alweer vertrokken en ik kan mijn spullen niet zomaar achterlatenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wees dan ook een keer niet zo introvert. Toon eens wat lef, loop op mij af en neem samen een foto
Het moge duidelijk zijn dat ik hier al tijden naar streef.
jaquote:Op maandag 27 januari 2014 15:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
zitten jullie op dezelfde school dan?
Nee. Sof stelde gister naar de bibliotheek te Arnhem te gaan dus ben even op en neer gegaan per trein. het is toch maar een kleine 4 uurquote:Op maandag 27 januari 2014 15:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
zitten jullie op dezelfde school dan?
Zelfde schoolgemeenschap ja, niet locatie.quote:
Voorspelbaar dat Twente en Feyenoord zoveel strafschoppen meekrijgen.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voorspelbaar dat Twente en Feyenoord zoveel strafschoppen meekrijgen.
Exact wat iedereen altijd zegt maar o zo vaak ontkent wordt.
thuglifequote:Op maandag 27 januari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
ik zit al heel de dag met de capuchon van mijn vest op
einde bericht
Ik heb dit jaar nog geen trui/vest gedragen. Wat ben ik toch ook een bikkelquote:Op maandag 27 januari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
ik zit al heel de dag met de capuchon van mijn vest op
einde bericht
waaromquote:Op maandag 27 januari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen trui/vest gedragen. Wat ben ik toch ook een bikkel
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen trui/vest gedragen. Wat ben ik toch ook een bikkel
Ach je kunt ook deze kant opgaan op Youtubequote:
Bijna les, spannend zeg.quote:
ja over een uurtje zit ik in een duffe engelse lesquote:Op maandag 27 januari 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach je kunt ook deze kant opgaan op Youtube
[..]
Bijna les, spannend zeg.
Vreselijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach je kunt ook deze kant opgaan op Youtube
[..]
Bijna les, spannend zeg.
Rustig JanCees straks maak je Inso ook nog boos.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vreselijk.
Dat zuiden van de VS is echt het achterlijkste gebied op de wereld.
Lang geleden dezequote:Op maandag 27 januari 2014 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig JanCees straks maak je Inso ook nog boos.
Klassiekertje dan maar
American History Xquote:
Dat is echt al zo oud als het internet.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit mag niet aanslaan hoor. Straks ben ik mijn Rawr nog kwijt
wist je dat dan nog nietquote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit mag niet aanslaan hoor. Straks ben ik mijn Rawr nog kwijt
Die dinosauriër kende ik nog niet neequote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt al zo oud als het internet.
ik heb zijn vriendenverzoek afgewezenquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb zijn vriendenverzoek afgewezen
?quote:
wil je het echt weten?quote:
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow god, Valentijnsdag komt er weer aan
Vin wel leukquote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
haiquote:
Meh. Je word weer doodgegooid met stelletjes en liefde en alles terwijl je het zelf niet hebt.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh. Je word weer doodgegooid met stelletjes en liefde en alles terwijl je het zelf niet hebt.
Er zijn leukere dingen.
goedquote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Hoe maken jullie het op deze grijze regenachtige dag?
Nooit last van gehad eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh. Je word weer doodgegooid met stelletjes en liefde en alles terwijl je het zelf niet hebt.
Er zijn leukere dingen.
Snap het probleem nooit zo. Als je aan het daten bent of in een relatie zit doe je wat leuks (of niet, als je er allebei geen reet mee hebt) en als dat niet het geval is heb je er toch geen last van?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve in ieder winkelraam, op tv, op radio, op internet, met de post.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap het probleem nooit zo. Als je aan het daten bent of in een relatie zit doe je wat leuks (of niet, als je er allebei geen reet mee hebt) en als dat niet het geval is heb je er toch geen last van?
ja wel goedquote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Hoe maken jullie het op deze grijze regenachtige dag?
mooiquote:
mooiquote:
Als je er niet zo op let gaat alles aan je neus voorbij. Dat heb ik nou ook met sinterklaasquote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve in ieder winkelraam, op tv, op radio, op internet, met de post.
Kan het kennelijk goed zeven dan. Winkels wellicht, maar dat zijn artikelen niet de stelletjes zelf. Of stoor jij je ook aan pepernoten?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stoor mij daar echt totaal niet aan. Al moet ik zeggen dat dit mijn eerste valentijnsdag sinds een tijdje wordt waar ik waarschijnlijk alleen ben. Zie er in ieder geval niet tegen op.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet op valentijnsdag geboren ben
ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet op valentijnsdag geboren ben
Lukt me niet goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je er niet zo op let gaat alles aan je neus voorbij. Dat heb ik nou ook met sinterklaas
Ik stoor me niet aan pepernoten.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan het kennelijk goed zeven dan. Winkels wellicht, maar dat zijn artikelen niet de stelletjes zelf. Of stoor jij je ook aan pepernoten?
Dat het er is vind ik niet erg, maar die enorme overkill waarmee je word doodgegooid.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stoor mij daar echt totaal niet aan. Al moet ik zeggen dat dit mijn eerste valentijnsdag sinds een tijdje wordt waar ik waarschijnlijk alleen ben. Zie er in ieder geval niet tegen op.
Ja hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga vanavond vroeg naar bed. Hopelijk weet deze SC het ook zonder mij te redden
neequote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga vanavond vroeg naar bed. Hopelijk weet deze SC het ook zonder mij te redden
neequote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
maar ik wilde vanavond tot diep in de nacht TC'en met jouquote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
en ik maar denken dat je dat alleen met mij deedquote:Op maandag 27 januari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik wilde vanavond tot diep in de nacht TC'en met jou
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
ik verspel een langzame, pijnlijke dood
Klinkt goed, maar je hebt 2 weken vakantie dus wellicht morgenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik wilde vanavond tot diep in de nacht TC'en met jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |