quote:
Geen idee. Eerst de motivatie ertoe vinden.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neem je een kort, vlot, pittig, praktisch kapsel?
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef supersof het volgende:
wtf ik zit in de bieb en er komt een hele groep kinderen langs. Kijkt een jochie me heel lang aan terwijl hij met een satéprikker naar me wijst. uh oké
Hij wil je.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef supersof het volgende:
wtf ik zit in de bieb en er komt een hele groep kinderen langs. Kijkt een jochie me heel lang aan terwijl hij met een satéprikker naar me wijst. uh oké
hij was 10.quote:
bahquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef supersof het volgende:
quote:
twijfelen aan mijn spierkrachtquote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin een zwaar boek naast je leggen om je te verweren daar waar nodig.
in mijn spierenquote:
Ik zeg toch een zwaar boek. Ik durf iemand die standaard in versnelling 6 fietst echt niet te onderschatten hoorquote:
Bedanktquote:Op maandag 27 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een gifje voor dit topic
10 seconden naar gekeken en weet niet wat ik ermee moet.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hier een gifje voor dit topic
Ik heb geen boek nodig om me te verdedigenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch een zwaar boek. Ik durf iemand die standaard in versnelling 6 fietst echt niet te onderschatten hoor
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is zo lekker jongens
oquote:Op maandag 27 januari 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
dit is zo lekker jongens
Ik heb recent vernomen dat een kwart van de kinderen op de basisschool al seksuele ervaring hebben.quote:
hoezo datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |