quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow god, Valentijnsdag komt er weer aan
Vin wel leukquote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
haiquote:
Meh. Je word weer doodgegooid met stelletjes en liefde en alles terwijl je het zelf niet hebt.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh. Je word weer doodgegooid met stelletjes en liefde en alles terwijl je het zelf niet hebt.
Er zijn leukere dingen.
goedquote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Hoe maken jullie het op deze grijze regenachtige dag?
Nooit last van gehad eigenlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh. Je word weer doodgegooid met stelletjes en liefde en alles terwijl je het zelf niet hebt.
Er zijn leukere dingen.
Snap het probleem nooit zo. Als je aan het daten bent of in een relatie zit doe je wat leuks (of niet, als je er allebei geen reet mee hebt) en als dat niet het geval is heb je er toch geen last van?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve in ieder winkelraam, op tv, op radio, op internet, met de post.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap het probleem nooit zo. Als je aan het daten bent of in een relatie zit doe je wat leuks (of niet, als je er allebei geen reet mee hebt) en als dat niet het geval is heb je er toch geen last van?
ja wel goedquote:Op maandag 27 januari 2014 15:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Hoe maken jullie het op deze grijze regenachtige dag?
mooiquote:
mooiquote:
Als je er niet zo op let gaat alles aan je neus voorbij. Dat heb ik nou ook met sinterklaasquote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve in ieder winkelraam, op tv, op radio, op internet, met de post.
Kan het kennelijk goed zeven dan. Winkels wellicht, maar dat zijn artikelen niet de stelletjes zelf. Of stoor jij je ook aan pepernoten?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stoor mij daar echt totaal niet aan. Al moet ik zeggen dat dit mijn eerste valentijnsdag sinds een tijdje wordt waar ik waarschijnlijk alleen ben. Zie er in ieder geval niet tegen op.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet op valentijnsdag geboren ben
ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
Ik ben wel blij dat ik niet op valentijnsdag geboren ben
Lukt me niet goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je er niet zo op let gaat alles aan je neus voorbij. Dat heb ik nou ook met sinterklaas
Ik stoor me niet aan pepernoten.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan het kennelijk goed zeven dan. Winkels wellicht, maar dat zijn artikelen niet de stelletjes zelf. Of stoor jij je ook aan pepernoten?
Dat het er is vind ik niet erg, maar die enorme overkill waarmee je word doodgegooid.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik stoor mij daar echt totaal niet aan. Al moet ik zeggen dat dit mijn eerste valentijnsdag sinds een tijdje wordt waar ik waarschijnlijk alleen ben. Zie er in ieder geval niet tegen op.
Ja hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga vanavond vroeg naar bed. Hopelijk weet deze SC het ook zonder mij te redden
neequote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga vanavond vroeg naar bed. Hopelijk weet deze SC het ook zonder mij te redden
neequote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
ik ookquote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
maar ik wilde vanavond tot diep in de nacht TC'en met jouquote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
en ik maar denken dat je dat alleen met mij deedquote:Op maandag 27 januari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik wilde vanavond tot diep in de nacht TC'en met jou
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
ik verspel een langzame, pijnlijke dood
Klinkt goed, maar je hebt 2 weken vakantie dus wellicht morgenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik wilde vanavond tot diep in de nacht TC'en met jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |