dat nooitquote:
Ik hou van jullie beide dus dat compenseertquote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef Etsu het volgende:
Ik betwijfel ten zeerste dat Sof met mij op vakantie wil, want ze haat mij.
drizz is het hier niet mee eensquote:Op maandag 27 januari 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het echt geen 75 kilo wordt gaat het goed
rawrrquote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzt de verschrikkelijke. Geplet onder zijn one-nightstand
ik zou het niet willen zijnquote:Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Niks mis met chubby zijn
picsquote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
Ik ga nu friet eten met mensen waar ik in de vijfde elke woensdagmiddag friet mee at een jaar lang
vreetzequote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
Ik ga nu friet eten met mensen waar ik in de vijfde elke woensdagmiddag friet mee at een jaar lang
Feeder Kaneelstokje. Eerst een buikje, vervolgens een hele hamburger naar binnen douwen terwijl Sof slaapt.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar een klein buikje is dus wel acceptabel?
Niks mis mee.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef supersof het volgende:
ik heb geen zin om het telkens over mijn gewicht oid te hebbenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar een klein buikje is dus wel acceptabel?
Betraptquote:Op maandag 27 januari 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feeder Kaneelstokje. Eerst een buikje, vervolgens een hele hamburger naar binnen douwen terwijl Sof slaapt.
[..]
Niks mis mee.
nee deze vrienden zijn raarquote:
Wellicht begrijpen ze het dan des te beter als je een foto van hen op een openbaar forum deelt.quote:
Mijn snor blijft achterquote:Op maandag 27 januari 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hard genoeg bij mij, maar ik ben dan ook 34.
Goede film trouwens.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef JanCees het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/52636
GGMM de troll![]()
Mijn snor gaat juist het hardst. Mijn doopnaam is dan ook Ataturkquote:
Uiteraardquote:Op maandag 27 januari 2014 13:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goede film trouwens.
Natuurlijk te zien op het kanaal Danosvanos90
jij zat op ggmm te goooglenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef JanCees het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/52636
GGMM de troll![]()
aquote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, ik zat op moviemeter te kijken
Mijn haar is binnenkort ook #Neverforget ben ik bang.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn baard was tot gisteravond 25 dagen.
#neverforget
Hallo Yvonne. Hoe staat het leven op deze grauwe, grimmige dag?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
ONZ / PapaBoe krijgt voorlichting deel 3
huuu je doet het er om hequote:Op maandag 27 januari 2014 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha!
ONZ / PapaBoe krijgt voorlichting deel 3
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Yvonne. Hoe staat het leven op deze grauwe, grimmige dag?
Welneequote:
Yvonne is de reden dat ik nooit meer normaal een kut in de ogen kan kijken ;'(quote:
Interessant... Kan iemand mij hier meer over vertellen?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Yvonne is de reden dat ik nooit meer normaal een kut in de ogen kan kijken ;'(
zie bovenstaande post, en brokjes en stukjes verhaalquote:Op maandag 27 januari 2014 14:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Interessant... Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Neem je een kort, vlot, pittig, praktisch kapsel?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo Yvonne. Hoe staat het leven op deze grauwe, grimmige dag?
gefeliciteerdquote:
doe nietquote:Op maandag 27 januari 2014 14:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie bovenstaande post, en brokjes en stukjes verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |