quote:Op maandag 27 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb recent vernomen dat een kwart van de kinderen op de basisschool al seksuele ervaring hebben.
Niet dat ik het helemaal geloof, maar toch.
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb recent vernomen dat een kwart van de kinderen op de basisschool al seksuele ervaring hebben.
Ik was hem gewoon aan het chillen met Lego en voetbal toen.quote:
me2quote:Op maandag 27 januari 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was hem gewoon aan het chillen met Lego en voetbal toen.
goed zoquote:
toevallig was ruim 90% van die kinders zeker katholiek?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
sooww brr brr pow powquote:Op maandag 27 januari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
toevallig was ruim 90% van die kinders zeker katholiek?
gelukkig heb ik het gekocht in de plusquote:Op maandag 27 januari 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, is zo
weet niet of dat nog steeds is maar shops verkochten dat altijd
Niet nodig, maar waarom zou je het risico nemen. Een schrammetje is al teveel leed voor een misbaksel als hij.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen boek nodig om me te verdedigen
Nu wachten tot iemand mijn moodboard beoordeeld. Pffffquote:
Nog steeds, trouwens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
toevallig was ruim 90% van die kinders zeker katholiek?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds, trouwens.Ik moet mn lego weer eens te voorschijn halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik lachte.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig heb ik het gekocht in de plus
Hier staat Frans Duijts opquote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn hersenen staan uit. Even wat Satanistische muziek luisteren om weer wakker te worden.
Wat voor Lego heb/had je?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet mn lego weer eens te voorschijn halen
ik vind het raar dat jimbo goed sport gedrag niet stimuleert en aanmoedigtquote:Op maandag 27 januari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
ik zou vandaag gaan hardlopen maar ik stel het uit naar morgen
jimbo is trots op mij
woowquote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
wow ik zag lr lopen in een paarse broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |