Ik zal je op de misschien lijst plaatsenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien als ik tegen die tijd niets te doen heb
[..]
BIT Hooligans op bezoek bij DNB
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
Ik stel voor dat de meet begint op Utrecht CS. Lekker handig om elkaar dan te vinden. Tijd etc. komt allemaal wel als 't dichterbij 5 april is.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik kan me toch niet vertonen na al die dingen die ik hier heb gezegd.
Ik schaam me doodquote:
Gewoon lurken van een afstandje en foto's makenquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon lurken van een afstandje en foto's maken
Lurken op een meetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon lurken van een afstandje en foto's maken
Met al die nieuwe mensen is het zo eng.quote:
Dus dan ga je er wel bijstaan en luisteren maar niet praten (posten)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met al die nieuwe mensen is het zo eng.
Lurken van een afstandje met richtmicrofoon en verrekijkerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dus dan ga je er wel bijstaan en luisteren maar niet praten (posten)
Meer zielen, meer bier vreugdquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:21 schreef RoelerMF het volgende:
Zal eens zien of niks heb die dag, best leuk
Ook heel gezond jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:03 schreef RoelerMF het volgende:
Jij haat mij echt he? Van cola val ik niet af
Cola light doet de truc
Schijt. Ik ben dan gewoon in Utrecht. Dat betekent wel dat ik ook op zaterdag jarig ben. Wat leuk.quote:
Nicequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Schijt. Ik ben dan gewoon in Utrecht. Dat betekent wel dat ik ook op zaterdag jarig ben. Wat leuk.Ik ben precies een week eerder jarig.
µ was wel een erg fervent aanhanger van Utrecht dus die zal 't daar vast kennen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef dimmak het volgende:
Wie komt er eigenlijk uit Utrecht en kan ons de weg wijzen?
Ik kom dan wel niet maar de binnenstad van Utrecht wijst zich vanzelf. Je kan er niet verdwalen zoals in Amsterdam.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef dimmak het volgende:
Wie komt er eigenlijk uit Utrecht en kan ons de weg wijzen?
Zal wel goed komen, verwachting is dat we toch wel met een groepje van ~10-15 zullen zijn dus altijd wel iemand die een helder licht isquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:04 schreef dimmak het volgende:
Ik ben er wel een beetje bekend, maar ik weet er niet de hotspots zeg maar.
Staan we daar straksquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, verwachting is dat we toch wel met een groepje van ~10-15 zullen zijn dus altijd wel iemand die een helder licht is
Ziet er goed uit, zelf al vaker geweest?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef µ het volgende:
http://www.stairway.nl/ een optie? Daar worden vaker meets gedaan.
En dan hier eten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef µ het volgende:
Lijkt mij primaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef µ het volgende:
Klopt. Lijkt me ook gewoon een goede start.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef µ het volgende:
Mag ik dan ook een handtekening van je? Je bent natuurlijk dan BN'er.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
Stairway it is dan.
Overigens begint de meet op utrecht Cs he
Waarom niet gewoon bij Stairway? Anders sta je daar met zijn allen mooi te wachten tot degene met een uur vertraging aankomtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
Stairway it is dan.
Overigens begint de meet op utrecht Cs he
Surequote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een handtekening van je? Je bent natuurlijk dan BN'er.
Prima!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij Stairway? Anders sta je daar met zijn allen mooi te wachten tot degene met een uur vertraging aankomt
Komt voor elkaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:20 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik heb hier een paar daagjes niet gekeken en gepost.Zet mij maar op het misschien lijstje, ik ga nog even denken of ik het aandurf.
Maar wat voor bier tappen ze is de hamvraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
En dit is Stairway dus (google streetview)
[ afbeelding ]
Jillz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar wat voor bier tappen ze is de hamvraag.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo te zien is het huisbier Bavaria, maar ze claimen een uitgebreide bierkaart te hebben
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:24 schreef dimmak het volgende:
Kunnen we geen weekend eerder? Ik kreeg vanmiddag te horen dat we een bedrijf uitje de 5e hebben.
Oh nee, weekend later. 28e ben ik jarig.quote:
Daar hoef je geen ":)" bij te zetten!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toot haal mij maar van de misschienlijst af, ik kom waarschijnlijk niet
quote:
Leuk zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:53 schreef crashbangboom het volgende:
5 april te Utecht?
Zet mij maar op de lijst, dat wil ik wel aanschouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overtoom, Overtoon, Overtan, Manuto, Manutan
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:04 schreef BobdeHaan het volgende:
crashbangboom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
Iedereen moet bier inleggen, je krijgt het dubbele aan bier terug?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef crashbangboom het volgende:
dat ik deze moet schoppen, zeg
serveren ze ook ponzi biertjes daar?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:29 schreef µ het volgende:
[..]
Iedereen moet bier inleggen, je krijgt het dubbele aan bier terug?
Ik ben voor.
Oh dan kom ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toot haal mij maar van de misschienlijst af, ik kom waarschijnlijk niet
quote:
Jij organiseerde die meet en dan kun je niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb sterk het idee dat er niemand komt
BIT is sowieso best wel stervende (het subforum dan).
Jammer, maar helaas. Als er bijna niemand komt, heeft het maar weinig zin om een meet te houden
Ik ben zelf ook verhinderd trouwens, dus dan blijft er nog minder over
Dat weet je van tevoren natuurlijk ook niet, al moet ik eerlijk zijn dat er volgens mij überhaupt niemand komtquote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij organiseerde die meet en dan kun je niet?.
ftfy.. althans als er inderdaad nog andere mensen komenquote:
Lijkt erop dat het bij een meet tussen jou en crashbangboom blijft denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:06 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
ftfy.. althans als er inderdaad nog andere mensen komen
En waarschijnlijk een 10-tal lurkers die vanuit een terras ernaast kijken of het de moeite waard is om in te springen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt erop dat het bij een meet tussen jou en crashbangboom blijft denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoe was de meet?
Nattekat heeft nog op de bar gedanstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |