Maar wat voor bier tappen ze is de hamvraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
En dit is Stairway dus (google streetview)
[ afbeelding ]
Jillz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar wat voor bier tappen ze is de hamvraag.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo te zien is het huisbier Bavaria, maar ze claimen een uitgebreide bierkaart te hebben
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:24 schreef dimmak het volgende:
Kunnen we geen weekend eerder? Ik kreeg vanmiddag te horen dat we een bedrijf uitje de 5e hebben.
Oh nee, weekend later. 28e ben ik jarig.quote:
Daar hoef je geen ":)" bij te zetten!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toot haal mij maar van de misschienlijst af, ik kom waarschijnlijk niet
quote:
Leuk zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:53 schreef crashbangboom het volgende:
5 april te Utecht?
Zet mij maar op de lijst, dat wil ik wel aanschouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overtoom, Overtoon, Overtan, Manuto, Manutan
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:04 schreef BobdeHaan het volgende:
crashbangboom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
Iedereen moet bier inleggen, je krijgt het dubbele aan bier terug?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef crashbangboom het volgende:
dat ik deze moet schoppen, zeg
serveren ze ook ponzi biertjes daar?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:29 schreef µ het volgende:
[..]
Iedereen moet bier inleggen, je krijgt het dubbele aan bier terug?
Ik ben voor.
Oh dan kom ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toot haal mij maar van de misschienlijst af, ik kom waarschijnlijk niet
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |