Maar wat voor bier tappen ze is de hamvraag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
En dit is Stairway dus (google streetview)
[ afbeelding ]
Jillz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:35 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar wat voor bier tappen ze is de hamvraag.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo te zien is het huisbier Bavaria, maar ze claimen een uitgebreide bierkaart te hebben
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:24 schreef dimmak het volgende:
Kunnen we geen weekend eerder? Ik kreeg vanmiddag te horen dat we een bedrijf uitje de 5e hebben.
Oh nee, weekend later. 28e ben ik jarig.quote:
Daar hoef je geen ":)" bij te zetten!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toot haal mij maar van de misschienlijst af, ik kom waarschijnlijk niet
quote:
Leuk zeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:53 schreef crashbangboom het volgende:
5 april te Utecht?
Zet mij maar op de lijst, dat wil ik wel aanschouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overtoom, Overtoon, Overtan, Manuto, Manutan
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:04 schreef BobdeHaan het volgende:
crashbangboom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
Iedereen moet bier inleggen, je krijgt het dubbele aan bier terug?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:17 schreef crashbangboom het volgende:
dat ik deze moet schoppen, zeg
serveren ze ook ponzi biertjes daar?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:29 schreef µ het volgende:
[..]
Iedereen moet bier inleggen, je krijgt het dubbele aan bier terug?
Ik ben voor.
Oh dan kom ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toot haal mij maar van de misschienlijst af, ik kom waarschijnlijk niet
quote:
Jij organiseerde die meet en dan kun je niet?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb sterk het idee dat er niemand komt
BIT is sowieso best wel stervende (het subforum dan).
Jammer, maar helaas. Als er bijna niemand komt, heeft het maar weinig zin om een meet te houden
Ik ben zelf ook verhinderd trouwens, dus dan blijft er nog minder over
Dat weet je van tevoren natuurlijk ook niet, al moet ik eerlijk zijn dat er volgens mij überhaupt niemand komtquote:Op woensdag 2 april 2014 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij organiseerde die meet en dan kun je niet?.
ftfy.. althans als er inderdaad nog andere mensen komenquote:
Lijkt erop dat het bij een meet tussen jou en crashbangboom blijft denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 00:06 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
ftfy.. althans als er inderdaad nog andere mensen komen
En waarschijnlijk een 10-tal lurkers die vanuit een terras ernaast kijken of het de moeite waard is om in te springen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt erop dat het bij een meet tussen jou en crashbangboom blijft denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op maandag 7 april 2014 10:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoe was de meet?
Nattekat heeft nog op de bar gedanstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |