In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Kom je weer een keer op tv, is het bij die flopshowquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja. Daarom was hij bij Koning Voetbal laatst.
Over koningen gesprokenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja. Daarom was hij bij Koning Voetbal laatst.
Hij had er spijt van volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kom je weer een keer op tv, is het bij die flopshow
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij had er spijt van volgens mij
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Over koningen gesproken
[ afbeelding ]
Kon er deze week ook wel van genieten ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om die oude wedstrijden weer even terug te zien!
Schaatsenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef Caland het volgende:
De olympische winterspelen. Waar het onderdeel schaatsen in precies 1 land wordt uitgezonden.
Ik waardeer dit soort plaatjes eigenlijk alleen maar net na zo'n kutuitzending van SV.quote:
Bedankt. Ik zal deze medaille met gepaste trots dragen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat je de laatste dagen leuke berichten plaatst!![]()
Als moderator voel ik het als een verplichting jou te stimuleren door te gaan met deze berichten.
Daarom krijg je van mij een medaille.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Goed verhaalquote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Deze promo bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe heet dat liedje wat ze onder die promo gebruiken?
Nou.zelfs ik vond er nu niets aan. Misschien moeten ze bij SV eens het hele concept omgooien want waar je vroeger (2000+) er elke zondagavond trouw op afstemde voor de laatste nieuwtjes is het nu meer een algemeen geklets om niets eigenlijk. Lijkt wel alsof de betaalde aangeschoven analisten en gasten alleen maar hun zegje willen doen en dat was het dan als voornaamste insteek vd avond.quote:
nee onder de promo van de NOS OS 2014quote:Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze promo bedoel je?
Music: Maybeshewill -- He films the clouds
Zo het kan niet op SV. Ik hoorde zojuist uit betrouwbare bron dat Adriaanse duurder is dan de Rolling Stonesquote:Op zondag 2 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio Voetbal, ca. 22.30 uur:
Wekelijks opiniërend voetbalpraatprogramma. Deze week zijn Arno Vermeulen. Jan Mulder, Co Adriaanse en Pierre van Hooijdonk te gast
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co komt nu wel erg vaak opdraven.
De Derksen zegt wel opmerkelijke dingen:quote:
Ik gok Arno.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:35 schreef wimderon het volgende:
De grote vraag is wie er gaat pleiten voor Sno mee naar het WK, Jack of Arno.
Arno stelt het voor en Co gaat erin mee en geeft argumenten.quote:
Mwa sommigen over voetbal waren ook best te pruimenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
#110%antianderetijdensport
Alleen de dartafleveringen zijn goed
heb je gelijk inquote:Op zondag 2 februari 2014 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa sommigen over voetbal waren ook best te pruimen
Ik vind dat meestal wel een leuk programma.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
#110%antianderetijdensport
Alleen de dartafleveringen zijn goed
Wat is de reden dat Arno Vermeulen er steeds zit eigenlijk? Wie is hij? Wanneer heeft hij zich ook bewezen in de voetbalwereld?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, straks weer ergeren aan Jan Mulder die overal doorheen schreeuwt en Arno die iets debiels de groep in gooit.
Alleen Co en Pierre zijn goede gasten
Tenminste geen Willem Vissers/Ronald Waterreusquote:Op zondag 2 februari 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, straks weer ergeren aan Jan Mulder die overal doorheen schreeuwt en Arno die iets debiels de groep in gooit.
Alleen Co en Pierre zijn goede gasten
Het is pas half elfquote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
Het is godverdomme half 12, hierboven staat dat het dan begint, en wat blijkt? Dat schaatsgejank gaat weer eens tot 22:55 door.
Het is godverdomme geen half 12.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
Het is godverdomme half 12, hierboven staat dat het dan begint, en wat blijkt? Dat schaatsgejank gaat weer eens tot 22:55 door.
Bij VI volgens mij toch??quote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waar begon de bijnaam ''Witte Chinees'' eigenlijk??
Bij Johan Derksen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarschijnlijk omdat hij al zo lang commentaar geeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is de reden dat Arno Vermeulen er steeds zit eigenlijk? Wie is hij? Wanneer heeft hij zich ook bewezen in de voetbalwereld?
Wie heeft hem ooit gescout als commentator?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij al zo lang commentaar geeft.
Serieus? Ik dacht dat Johan Derksen het van iemand anders hadquote:
Zelfs dat doet hij dramatisch slechtquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij al zo lang commentaar geeft.
Kees Jansma vastquote:Op zondag 2 februari 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft hem ooit gescout als commentator?
Godverdomme een typefoutje en de Belgen en joden springen er weer bovenop.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme een typefoutje en de Belgen en joden springen er weer bovenop.
Doet niets af aan het punt dat het showtje nu wel begonnen mocht zijn.
Er staat duidelijk ca. dat is een ruim begripquote:Op zondag 2 februari 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio Voetbal, ca. 22.30 uur:
Wekelijks opiniërend voetbalpraatprogramma. Deze week zijn Arno Vermeulen. Jan Mulder, Co Adriaanse en Pierre van Hooijdonk te gast
Ze mogen blij zijn dat we kijken.dus ze moeten voortaan stipt op tijd zijn!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Er staat duidelijk ca. dat is een ruim begrip
Publieke omroep hè, kijkcijfers boeien dus niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat we kijken.dus ze moeten voortaan stipt op tijd zijn!
Hij is ook commentator bij tafeltennis.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik erger mij al aan Co,Jack,Arno,Jan en Pierre
quote:
zijn ogen staan net zo raar als bij een spleetoogquote:Op zondag 2 februari 2014 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
hij praat poepquote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef alors het volgende:
Zozo Arno, harde woorden hoor, hij zegt even waar het op staat, jongens!
Ik bedoel wie het verzonnen had, Johan Derksen blijkbaarquote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zijn ogen staan net zo raar als bij een spleetoog
makkelijk praten als je geen verantwoordelijkheid draagtquote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef alors het volgende:
Zozo Arno, harde woorden hoor, hij zegt even waar het op staat, jongens!
Cocu draagt wel verantwoordelijkheid en als hij enig greintje verstand heeft stapt hij om die reden al opquote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
makkelijk praten als je geen verantwoordelijkheid draagt
Ik mis Waterreus, altijd zo zuur als PSV verloren heeftquote:
Dat zou genieten zijn jaquote:
Leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Chef Gevoel
Chef Voetbal
Chef Kerstboom
Chef Zonnebank
allemaal chefs aan tafel bij SV
Johan Derksen meldde dit al 2 maanden geledenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Wazaaaaa het volgende:
Maher miskoop. Zo, hoge woord is eruit.
Je vergeet Chef van Oekel.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Chef Gevoel
Chef Voetbal
Chef Kerstboom
Chef Zonnebank
allemaal chefs aan tafel bij SV
Nou nouquote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef alors het volgende:
Die tafel lijkt wel op een piemol en dat Sjek dan de eikel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tennis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Frank de Boer is dan ook een held.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank de Boer zou PSV makkelijk kampioen worden.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Je bent zelf een PipeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Cocu zou Ajax ook wel kampioen wat is je punt nu precies?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank de Boer zou PSV makkelijk kampioen worden.
Na Vitesse en Ajax hebben ze de beste selectiequote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef Caland het volgende:
Selectie van PSV wordt wel extreem overschat zeg.
Niet echt.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na Vitesse en Ajax hebben ze de beste selectie
Welke club heeft de sterkste selectie, volgens jou?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef Caland het volgende:
Selectie van PSV wordt wel extreem overschat zeg.
Opdonderen idioot.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na Vitesse en Ajax hebben ze de beste selectie
Ok misschien is die van Twente nog iets beterquote:
Feyenoord.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke club heeft de sterkste selectie, volgens jou?
Ajax.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:
Als je dit soort vragen stelt blijft het antwoord altijd uitquote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vijf miljoen euro max inderdaadquote:
Co is niet geschikt voor Feyenoord. Hij houdt al die negers niet uit elkaar joh.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
BEVESTIGD: CO ADRIAANSE NAAR FEYENOORD
Haten op Daleyquote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
[..]
Gaat weer zo'n nichtentopic worden.
Oké even wat tegengas geven:quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
[..]
Wat een lelijkerd.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Oké even wat tegengas geven:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat weer zo'n hoerentopic worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Puntige ellebogen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karinaaaquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kan er echt helemaal niks van.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Syntix het volgende:
Sjek wat jij vindt boeit echt niemand wat. Je moet als tafelheer niet je mening ventileren joh dikke mongool.
Sjek heeft meer verstand van voetbal dan Arno Vermeulen en Jan Mulderquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Syntix het volgende:
Sjek wat jij vindt boeit echt niemand wat. Je moet als tafelheer niet je mening ventileren joh dikke mongool.
Die sprinten zelfs Willems eruitquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En dan Douglas uit Rusland halen om met het gedroomde duo Mathijsen - Douglas te spelen.
Straks komt de kritiek op Ajax...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Syntix het volgende:
Dat sowieso, maar de gemiddelde fokker heeft nog 100x meer verstand van voetbal dan Sjek.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sjek heeft meer verstand van voetbal dan Arno Vermeulen en Jan Mulder
edit: bij elkaar opgeteld en vermenigvuldigd met twintig
Hij verdient dan ook het meest, als ik Johan Derksen mag gelovenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Opa Co is de dragende kracht vh programma
Joh.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is Arno Vermeulen aka de witte chinees
zap dan. Hoeven we je gejank niet te horenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een slaapverwekkend gelul dit..
Daar houdt het gejank niet mee op hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zap dan. Hoeven we je gejank niet te horen
Valt me nog mee dat hier geen rijtjes zijn gemaakt om de elftallen te vergelijken aan de hand van het '...>...' systeem.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
Alba wordt genoemd! Johannes schrikt wakker.
Kenneth bedoel je.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef alors het volgende:
Alba wordt genoemd! Johannes schrikt wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |