In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Kom je weer een keer op tv, is het bij die flopshowquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja. Daarom was hij bij Koning Voetbal laatst.
Over koningen gesprokenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja. Daarom was hij bij Koning Voetbal laatst.
Hij had er spijt van volgens mijquote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kom je weer een keer op tv, is het bij die flopshow
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij had er spijt van volgens mij
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Over koningen gesproken
[ afbeelding ]
Kon er deze week ook wel van genieten ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi om die oude wedstrijden weer even terug te zien!
Schaatsenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:51 schreef Caland het volgende:
De olympische winterspelen. Waar het onderdeel schaatsen in precies 1 land wordt uitgezonden.
Ik waardeer dit soort plaatjes eigenlijk alleen maar net na zo'n kutuitzending van SV.quote:
Bedankt. Ik zal deze medaille met gepaste trots dragen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat je de laatste dagen leuke berichten plaatst!![]()
Als moderator voel ik het als een verplichting jou te stimuleren door te gaan met deze berichten.
Daarom krijg je van mij een medaille.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Goed verhaalquote:Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Deze promo bedoel je?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe heet dat liedje wat ze onder die promo gebruiken?
Nou.zelfs ik vond er nu niets aan. Misschien moeten ze bij SV eens het hele concept omgooien want waar je vroeger (2000+) er elke zondagavond trouw op afstemde voor de laatste nieuwtjes is het nu meer een algemeen geklets om niets eigenlijk. Lijkt wel alsof de betaalde aangeschoven analisten en gasten alleen maar hun zegje willen doen en dat was het dan als voornaamste insteek vd avond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |