SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die heb ik nodig om series en films te downloadenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zet je computer ook gelijk te koop
en om te fokkenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee die heb ik nodig om series en films te downloaden
eminemquote:Op zondag 26 januari 2014 22:13 schreef Grielen het volgende:
Dat album van Eminem is wel fijn opzich
ga jij lekker sugar lee hooper luisteren halve tamme cultuurbarbaar eminem is de shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
BAAZEN NUMMER ECHT LUEKENquote:
Jij in dit topicquote:
gaytjequote:
Blanken > negersquote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef kensei het volgende:
Middelmatige overrated rapper, maar populair omdat hij de enige blanke met een beetje rap skills is
nu maak je wiwa boos hij is blank maar wilt juist zwart zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Grielen het volgende:
ik ben geen racist maar een realist ik hoop niet dat ik mensen boos maak
het wordt tijd dat die jongen eens de harde waarheid te horen krijgtquote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nu maak je wiwa boos hij is blank maar wilt juist zwart zijn
zoiets als :quote:Op zondag 26 januari 2014 22:52 schreef Grielen het volgende:
[..]
het wordt tijd dat die jongen eens de harde waarheid te horen krijgt
JE BENT GODVERDOMME BLANK DEAL WITH IT!!!quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zoiets als :
[..]
JE BENT GODVERDOMME BLANK DEAL WITH IT!!!
???
Zomaar mij doodschieten terwijl ik rustig zat te bellen.quote:
succes!quote:
Ik heb laatste proefwerk nu net gemaakt. Nu klaar met de proefwerkweekquote:
Haha, vandaar dat je 'perongeluk' 2 keer over mn kop heen reed.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:26 schreef Erosjuhhh het volgende:
Lolol, ik overreed je per ongeluk!
Daarna ging je loco
nee nee, die 2e keer schoot je me door me kop voor ik überhaupt je kon overrijdenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Haha, vandaar dat je 'perongeluk' 2 keer over mn kop heen reed.
En ik had mazzel, normaal gesproken raak ik geen kip.
Heb je geen headset? mijn tank is kaduukquote:
Na ja een hele brakke dus dat probeer ik niet eens.. Mijn cargobob skills zijn wel epic!quote:Op maandag 27 januari 2014 16:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Heb je geen headset? mijn tank is kaduuk
Je pleurde mij van de maze bank afquote:Op maandag 27 januari 2014 16:44 schreef quer het volgende:
[..]
Na ja een hele brakke dus dat probeer ik niet eens.. Mijn cargobob skills zijn wel epic!
quote:
RTquote:Op maandag 27 januari 2014 17:29 schreef Painore het volgende:
[..]
Nee want ik zit in een kut crew waar nooit mensen online zijn..
50 euro lappen op de wallenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik ben er vanavond hoor panini! :p
En hoe krijg ik nou die dikke tieten?
Jouw zusje was gister gratisquote:
en je moeder wilde ik niet eens hebben.quote:
RaZe never ceases to AmaZequote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
Raze
Mijn goudvis wil jou nog niet eens..al vergeet ie dat steeds..
niet lullen, maar vullen.quote:
okequote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
niet lullen, maar vullen.
Kom gewoon online met die dikke zolderkamerreet van je
zegt de gene die oost Europese meisjes al doet als ze van de basisschool komen inclusief zus moeder en omaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en je moeder wilde ik niet eens hebben.
Gast...quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zegt de gene die oost Europese meisjes al doet als ze van de basisschool komen inclusief zus moeder en oma![]()
one luv
bij het lezen van loverboy dacht ik aan deze film :quote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast...
Loverboy (2011) - IMDb
jwz!
lkkr wijf trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel last van gehad dat iedereen je kleine willy zag?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
bij het lezen van loverboy dacht ik aan deze film :
[ afbeelding ]
die moesten we verplicht kijken op de middelbare school nadat er naaktfoto's van een leerling rond gingen![]()
![]()
![]()
gewoon met popcorn naar school![]()
toen grepen scholen en ouders nog in he toch niels? nu is het allemaal van de slappe hap
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Veel last van gehad dat iedereen je kleine willy zag?
nou toen ik nog op LTS Zwakstroom zat, was het vrij moeilijk om aan naakt foto's te komen van andere scholier meisjes ,quote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
toen grepen scholen en ouders nog in he toch niels? nu is het allemaal van de slappe hap
Met rietjes en paperclips wapens makenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nou toen ik nog op LTS Zwakstroom zat, was het vrij moeilijk om aan naakt foto's te komen van andere scholier meisjes ,![]()
ten eerst op de LTS zaten er al niet veel,
en al had je al een foto, dan moest je die kopiëren in de leraren kamer ( er waren voor de rest geen copieer masjienes op school), ja jongens er bestond een tijd dat niemand een GSM had.
dus die waren vrij zeldzaam,
wij vermaakte ons eigen maar met pijltjes met daarin naalden gedraaid, en die op elkaar schieten
en idd als je op school op je flikker gekregen had, kreeg je thuis automatisch ook klappen.
of het nou terecht was of niet meesters en meesteressen hadden altijd gelijk
dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nou toen ik nog op LTS Zwakstroom zat, was het vrij moeilijk om aan naakt foto's te komen van andere scholier meisjes ,![]()
ten eerst op de LTS zaten er al niet veel,
en al had je al een foto, dan moest je die kopiëren in de leraren kamer ( er waren voor de rest geen copieer masjienes op school), ja jongens er bestond een tijd dat niemand een GSM had.
dus die waren vrij zeldzaam,
wij vermaakte ons eigen maar met pijltjes met daarin naalden gedraaid, en die op elkaar schieten
en idd als je op school op je flikker gekregen had, kreeg je thuis automatisch ook klappen.
of het nou terecht was of niet meesters en meesteressen hadden altijd gelijk
ik heb nou internet van online,quote:
Ja Netflix doet het prima, maar op 1 laptop tegelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb nou internet van online,
maar ik ga ook over op Ziggo ipv 10mb down wordt het dan proberen met 20mb down snelheid.
maar dat is meer voor Netflix dan voor online gamen, daar is 10mb genoeg voor
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:42 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
Beter internet is wat ik nodig heb
Hahahahaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nog wel![]()
Binnenkort neemt UPC alles over![]()
![]()
Schraal hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:10 schreef kensei het volgende:
Paupers zonder glasvezel, geen 80mb up & down hebben
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
Dit topic neemt wel een erg drastische wending nu.
M'n mammie woont nou niet echt in de buurt, gaat erg lastig worden dus..quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik Wil wel. Maar je moeder Moet me wel thuis brengen
Zegt de uberduperequesterquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Paupers... get your own car.
Straks de nationale IQ test doen denk.....
[/equester[quote]Op woensdag 29 januari 2014 19:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
Regel maar een taxi dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Zegt de uberduperequesterFaal, minimaal 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik niet, ik ga GTA V Online doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef Painore het volgende:
Wie van jullie homootjes komen vanavond met me spelen?
is dat vanavond??quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Paupers... get your own car.
Straks de nationale IQ test doen denk.....
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
is dat vanavond??
ik heb al 2 keer op rij 125![]()
jup om half 21.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn enige probleem is mijn discalculie.
De rest is een eitje.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Wat?quote:
IQ test doenquote:
dit is te makkelijk voor onsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
GTA bij ruimtelijk inzicht bij die test![]()
Daar rijden ze in het spel in de auto voor een route LOL
Doe je mee?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dit is te makkelijk voor ons
Nu is het rekenen... dat gaat hem niet worden voor mijquote:
zou mij wel moeten liggen maar dat dacht ik bij logica ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nu is het rekenen... dat gaat hem niet worden voor mij
Sommige vragen zijn ruk, en die een na laatste net heb ik fout.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zou mij wel moeten liggen maar dat dacht ik bij logica ook
dat laatste van rekenen ging wel redelijk voor mijn gevoel maar ik vrees voor mijn uitslagquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kutvraag zeg... rondjes rijden...
Paupervragen.. wortel trekken..... tyf toch een end op
Die waren dus ALLEMAAL fout.... er was geen enkele vraag dat ik dacht: "dat is hem"
Bij mij helemaal niets goed... paupervragen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat laatste van rekenen ging wel redelijk voor mijn gevoel maar ik vrees voor mijn uitslag
2 keer te laat met klikkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niets goed... paupervragen.
Arme Bobbi
Op papier? Slim.... zelf niet gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
2 keer te laat met klikkenwel op papier gelukkig
vorig jaar ging het volgens mij helemaal fout met online iq test dus voor de zekerheid pen en papier erbijquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Op papier? Slim.... zelf niet gedaan
Ja ben benieuwd want alle vragen bij rekenen waren gewoon fout....quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
vorig jaar ging het volgens mij helemaal fout met online iq test dus voor de zekerheid pen en papier erbijspannunnd
alle 3 fout?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd want alle vragen bij rekenen waren gewoon fout....
Heb online mijn uitslag ook nog niet... moet wachten op het nakijken.. das wel naadje.
kut voltooide worden
van de 12.... 6 foutquote:
quote:
Voor 3 minuten...quote:
alle 3 goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
Onderdeel GTA...
I got this!
not..
Netjes man... 5 fout hierquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]33/48 goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is maar 15 fout... waar maak je je druk omquote:
nee het wat Netflixen geworden,quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die vraag is niet eerlijk want ik kon niet meer wijzigen online
1 fout maar in de geheugentest!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitslag van 2 jaar geleden : even veel fouten maar toen 125 ???
edit : vorig jaar 45/50 met 125
dus bij deze de conclusie :
het mbo maakt je dommer!!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]Ik durf hem niet te postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat rekenen heeft mijn score verkloot en hard ook..... plus origami is ook niet mijn sterkste vakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Ik had 2 vragen meer goed moeten hebben en ik had 110.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik kan hier echt serieus van balengewoon 6 iq punten eraf
WUTT ik had 42/60 dus 1 vraag extra goed![]()
![]()
![]()
edit : 121
Gelukkig hoef ik mij te verdedigen.. maar speciaal voor jou... Discalculie vriend ;-)quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef Painore het volgende:
Stelletje hersenloze mongooltjes hier.. 105
Haha grapje schatjequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mij te verdedigen.. maar speciaal voor jou... Discalculie vriend ;-)
Jouw bed kraakt ook 6 tot 10 x per nacht?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:06 schreef Grielen het volgende:
Ik zocht naar tips om mijn bed wat stabieler te maken.
Is dit een zoekresultaat op google:
http://www.ouders.nl/vraa(...)aten-ontspannen-6-jr
WTF IS ER MIS MET DEZE WERELD![]()
![]()
Een kind van 6 dat 10 keer per nacht 'masturbeert'
Ja maar niet van het masturberenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Jouw bed kraakt ook 6 tot 10 x per nacht?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar niet van het masturberen
Nee tijdens het neuken stoot de voorkant van het bed tegen de muur om het maar plat te zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]onrustige slapert ben je gewoon.
Koop een boxspring, zo stabiel als de pest en kraakt niet
Ahhquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee tijdens het neuken stoot de voorkant van het bed tegen de muur om het maar plat te zeggen
Dus ga even met zaag, boor en schroefjes aan de gang om het geheel wat steviger te bouwen. Ik heb gewoon zo'n studentenbudget Ikea bed
[ afbeelding ]
Gewoon een reepje van zo'n campingmat tegen de muur aan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee tijdens het neuken stoot de voorkant van het bed tegen de muur om het maar plat te zeggen
Dus ga even met zaag, boor en schroefjes aan de gang om het geheel wat steviger te bouwen. Ik heb gewoon zo'n studentenbudget Ikea bed
[ afbeelding ]
Demping werkt ook niet, heb alles geprobeerd. ik moet gewoon de hele wiebeltoestand tegengaan en de zooi verstevigen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon een reepje van zo'n campingmat tegen de muur aan.
Ik had zelf washandjes onder de poten destijds (zo'n slaapbank) omdat ik krassen kreeg
het kraken kan je oplossen door vaseline op de scharnieren te smeren.
Studentenleven...
Verkoop je bed en schaf 2 2persoons-matrassen aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Demping werkt ook niet, heb alles geprobeerd. ik moet gewoon de hele wiebeltoestand tegengaan en de zooi verstevigen.
Boxsprings kan ik gelijk ff een hypotheek afsluiten Divje
2 2persoonsmatrassen? Ik ben wel game maar triotjes komen ook niet dagelijks voor hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Verkoop je bed en schaf 2 2persoons-matrassen aan
Dan leg je ze bovenop elkaar en heb je je improv-boxspringquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
2 2persoonsmatrassen? Ik ben wel game maar triotjes komen ook niet dagelijks voor hoor
Ah ik heb nu al 2persoons bed. Maar dat wordt lastig schoonmaken. Nu kan ik nog overal bij zonder de boel op de kop te gooienquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan leg je ze bovenop elkaar en heb je je improv-boxspring
Mjah, ik heb zoiets van. Waar iets ligt komt geen stof onderquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ah ik heb nu al 2persoons bed. Maar dat wordt lastig schoonmaken. Nu kan ik nog overal bij zonder de boel op de kop te gooien
Is dit geen SC dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
het meest relevante gta nieuws in dit topic waren de gta vragen tijdens de iq test van gisteren![]()
voor de rest gaat het hier over online pesten , poolse vrouwen , iq , bedden advies, muziek(als je rappen muziek mag vinden) films ,loverboys, opleidingen en de snelheden van het internet en een shitload aan gare youtube filmpjes
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:06 schreef Grielen het volgende:
Ik zocht naar tips om mijn bed wat stabieler te maken.
Is dit een zoekresultaat op google:
http://www.ouders.nl/vraa(...)aten-ontspannen-6-jr
WTF IS ER MIS MET DEZE WERELD![]()
![]()
Een kind van 6 dat 10 keer per nacht 'masturbeert'
quote:1. Weet hij eigenlijk zélf wat hij doet als hij in bed ligt? En heeft u dat wel eens met hem besproken? Als hij zich bewust is van zijn gedrag in de nacht, kunt u hem gewoon vragen om wat minder geluid te maken. Al is het maar om zijn moeder een plezier te doen
en als je iemand vraagt hoe je dikkere tieten op je character zet, krijg je een antwoord oven je familie lid....quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
het meest relevante gta nieuws in dit topic waren de gta vragen tijdens de iq test van gisteren![]()
voor de rest gaat het hier over online pesten , poolse vrouwen , iq , bedden advies, muziek(als je rappen muziek mag vinden) films ,loverboys, opleidingen en de snelheden van het internet en een shitload aan gare youtube filmpjes
tja dat zal wel typisch fok zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
I
[..]
en als je iemand vraagt hoe je dikkere tieten op je character zet, krijg je een antwoord oven je familie lid....
ook echt met dat behang?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef kawa4 het volgende:
jullie zullen mij wel weer oud noemen,![]()
maar het stevigste is nog wel een waterbed![]()
![]()
ideale uitvinding is dat , lekker warm in de winter en lekker koel in de zomer.
en het ligt echt super
dit is ongeveer wat ik heb
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Damn wat een pornobedquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef kawa4 het volgende:
jullie zullen mij wel weer oud noemen,![]()
maar het stevigste is nog wel een waterbed![]()
![]()
ideale uitvinding is dat , lekker warm in de winter en lekker koel in de zomer.
en het ligt echt super
dit is ongeveer wat ik heb
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
zojuist ook nog het bed van bobbernaut gevonden :quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:46 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
te makkelijk ik weet het ..het bed van pico :
[ afbeelding ]
voor ¤28 zou ik ook wel 1 keer per week 2 honten uitlatenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
voor ¤28 zou ik ook wel 1 keer per week 2 honten uitlaten![]()
mocht je ooit je bedrijfje willen uitbreiden naar regio Rotjeknor
misschien zijn panini en wiwa ook zo vrij om 2 honden op zich te nemenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
"Voor regio Amstelveen, Amsterdam, Aalsmeer en 2 honden in Rotterdam"
Kwam mijn vriendin Sletlana mee...quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ook echt met dat behang?
overigens mijn bed :
[ afbeelding ]
en dat van durex waarschijnlijk :
[ afbeelding ]
Ik offer me wel opquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:20 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
misschien zijn panini en wiwa ook zo vrij om 2 honden op zich te nemen![]()
kan wiwa gelijk romantische wandelingen maken door het bos
Heb zelf ook moneyz nodig voor vakantiequote:Op donderdag 30 januari 2014 19:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wij helpen pico de crisis door
Rot eens op joh, dit is het SC topic niet help mij met m'n playstation probleempjes..quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef SomebodyReal het volgende:
Wie o wie kan mij helpen.
Heb een tijdje terug Plus aangeschaft, wou namelijk ico en DMC uitproberen. Maar helaas zie ik ze er niet meer bij staan terwijl ik een nieuwe reclame van Sony voorbij zag komen waar die games nog wel tussen staan. Het betreft een Europese reclame. Doe ik misschien wat fout?
Ja dankje. Ik wou namelijk geen heel topic aanmaken voor mijn probleempje dus vroeg ik het hier maar even. Zag alleen niet dat het een GTA topic was. Normaal antwoorden kun je zeker niet he internet held?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:05 schreef Painore het volgende:
[..]
Rot eens op joh, dit is het SC topic niet help mij met m'n playstation probleempjes..
Geen idee, maar er zijn wel wat nieuwe games bij gekomen. Mss dat ze er toch uit zijn. Vraag anders in 't goede topic iddquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef SomebodyReal het volgende:
Wie o wie kan mij helpen.
Heb een tijdje terug Plus aangeschaft, wou namelijk ico en DMC uitproberen. Maar helaas zie ik ze er niet meer bij staan terwijl ik een nieuwe reclame van Sony voorbij zag komen waar die games nog wel tussen staan. Het betreft een Europese reclame. Doe ik misschien wat fout?
ONTOPIC BLIJVEN !!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zijn wel wat nieuwe games bij gekomen. Mss dat ze er toch uit zijn. Vraag anders in 't goede topic idd
heeft vanavond een afspraak staan met een B vriendin van durex om even een grondige keuring op het bed los te latenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Aight. Eet ze
Heeft grielen z'n bed nou al gefikst?
Nee ga van het weekend aan de gang als ik tijd heb. Ik moet mijn zaagtafel namelijk ook weer eens assemblerenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Aight. Eet ze
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heeft vanavond een afspraak staan met een B vriendin van durex om even een grondige keuring op het bed los te laten
Ah, druk leventje deze manquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee ga van het weekend aan de gang als ik tijd heb. Ik moet mijn zaagtafel namelijk ook weer eens assembleren
Dank je welquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Aight. Eet ze
Haha ja we kunnen niet allemaal een paar honten 5 keer uitlaten en daarvan levenquote:
Wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:15 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha ja we kunnen niet allemaal een paar honten 5 keer uitlaten en daarvan leven
fokkers hebben geen baanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:15 schreef Grielen het volgende:
[..]
Haha ja we kunnen niet allemaal een paar honten 5 keer uitlaten en daarvan leven
Hondenfokker?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
fokkers hebben geen baan
pico is dus geen fokker
Ik moet keihard bikkelen om mijn levensstijl intact te houden. van 6 tot 5 ben ik loonslaafquote:
Nu is het leuk geweest mini...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
heeft vanavond een afspraak staan met een B vriendin van durex om even een grondige keuring op het bed los te laten
ik ga nu pas beginnenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nu is het leuk geweest mini...
okquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ga eens gauw terug die keuken in
we kunnen binnenkort wel een wake houden om alle gevallenen te herdenkenquote:
verwijder inb4 TRquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef kensei het volgende:
https://www.facebook.com/pascal.denijs
TR gemachtquote:
zijn account + vriendin zijn hier al uitgebreid besproken hoorquote:
Oh..quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zijn account + vriendin zijn hier al uitgebreid besproken hoor
toen was gta online nog wel leuk
stond geen naam bij... Maar als jij dat nodig hebt dan primaquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ga nu pas beginnen
vorige week noemde je mij nog een meeloper dus je vraagt erom
Oke maar alle grappen terzijde, wat is het tel. nr van milenaquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
stond geen naam bij... Maar als jij dat nodig hebt dan prima
berrybotherham is ook inactief tegenwoordigquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
overigens horen we ook nooit meer wat van :
roemeen
pizza
muto
furdinand
thethoryd
Waar is die Bram tegenwoordig? glitch glitch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
roemeen
pizza
muto
furdinand
thethoryd
Die is ook geen oude garde n00bquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef quer het volgende:
[..]
berrybotherham is ook inactief tegenwoordig
berry is niet va het eerste uurquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef quer het volgende:
[..]
berrybotherham is ook inactief tegenwoordig
Snuggle...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
roemeen
pizza
muto
furdinand
thethoryd
Oh ik merk het heeft maar 200 posts dacht dat ie haar al heeel lang zat ;Pquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
berry is niet va het eerste uur
en allemaal pico de schuld gavenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef Grielen het volgende:
Waar we afspraken niet te gaan beuken in de races en we vervolgens allemaal gingen beuken
De allergrootste beukert niet vergeten natuurlijk..quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
en allemaal pico de schuld gaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |