Doe je mee?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dit is te makkelijk voor ons
Nu is het rekenen... dat gaat hem niet worden voor mijquote:
zou mij wel moeten liggen maar dat dacht ik bij logica ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nu is het rekenen... dat gaat hem niet worden voor mij
Sommige vragen zijn ruk, en die een na laatste net heb ik fout.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zou mij wel moeten liggen maar dat dacht ik bij logica ook
dat laatste van rekenen ging wel redelijk voor mijn gevoel maar ik vrees voor mijn uitslagquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Kutvraag zeg... rondjes rijden...
Paupervragen.. wortel trekken..... tyf toch een end op
Die waren dus ALLEMAAL fout.... er was geen enkele vraag dat ik dacht: "dat is hem"
Bij mij helemaal niets goed... paupervragen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:59 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat laatste van rekenen ging wel redelijk voor mijn gevoel maar ik vrees voor mijn uitslag
2 keer te laat met klikkenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niets goed... paupervragen.
Arme Bobbi
Op papier? Slim.... zelf niet gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
2 keer te laat met klikkenwel op papier gelukkig
vorig jaar ging het volgens mij helemaal fout met online iq test dus voor de zekerheid pen en papier erbijquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Op papier? Slim.... zelf niet gedaan
Ja ben benieuwd want alle vragen bij rekenen waren gewoon fout....quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
vorig jaar ging het volgens mij helemaal fout met online iq test dus voor de zekerheid pen en papier erbijspannunnd
alle 3 fout?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd want alle vragen bij rekenen waren gewoon fout....
Heb online mijn uitslag ook nog niet... moet wachten op het nakijken.. das wel naadje.
kut voltooide worden
van de 12.... 6 foutquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 3 minuten...quote:
alle 3 goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
Onderdeel GTA...
I got this!
not..
Netjes man... 5 fout hierquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]33/48 goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is maar 15 fout... waar maak je je druk omquote:
nee het wat Netflixen geworden,quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die vraag is niet eerlijk want ik kon niet meer wijzigen online
1 fout maar in de geheugentest!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uitslag van 2 jaar geleden : even veel fouten maar toen 125 ???
edit : vorig jaar 45/50 met 125
dus bij deze de conclusie :
het mbo maakt je dommer!!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]Ik durf hem niet te postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat rekenen heeft mijn score verkloot en hard ook..... plus origami is ook niet mijn sterkste vakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik had 2 vragen meer goed moeten hebben en ik had 110.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik kan hier echt serieus van balengewoon 6 iq punten eraf
WUTT ik had 42/60 dus 1 vraag extra goed![]()
![]()
![]()
edit : 121
Gelukkig hoef ik mij te verdedigen.. maar speciaal voor jou... Discalculie vriend ;-)quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef Painore het volgende:
Stelletje hersenloze mongooltjes hier.. 105
Haha grapje schatjequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mij te verdedigen.. maar speciaal voor jou... Discalculie vriend ;-)
Jouw bed kraakt ook 6 tot 10 x per nacht?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:06 schreef Grielen het volgende:
Ik zocht naar tips om mijn bed wat stabieler te maken.
Is dit een zoekresultaat op google:
http://www.ouders.nl/vraa(...)aten-ontspannen-6-jr
WTF IS ER MIS MET DEZE WERELD![]()
![]()
Een kind van 6 dat 10 keer per nacht 'masturbeert'
Ja maar niet van het masturberenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Jouw bed kraakt ook 6 tot 10 x per nacht?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ja maar niet van het masturberen
Nee tijdens het neuken stoot de voorkant van het bed tegen de muur om het maar plat te zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]onrustige slapert ben je gewoon.
Koop een boxspring, zo stabiel als de pest en kraakt niet
Ahhquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee tijdens het neuken stoot de voorkant van het bed tegen de muur om het maar plat te zeggen
Dus ga even met zaag, boor en schroefjes aan de gang om het geheel wat steviger te bouwen. Ik heb gewoon zo'n studentenbudget Ikea bed
[ afbeelding ]
Gewoon een reepje van zo'n campingmat tegen de muur aan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee tijdens het neuken stoot de voorkant van het bed tegen de muur om het maar plat te zeggen
Dus ga even met zaag, boor en schroefjes aan de gang om het geheel wat steviger te bouwen. Ik heb gewoon zo'n studentenbudget Ikea bed
[ afbeelding ]
Demping werkt ook niet, heb alles geprobeerd. ik moet gewoon de hele wiebeltoestand tegengaan en de zooi verstevigen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon een reepje van zo'n campingmat tegen de muur aan.
Ik had zelf washandjes onder de poten destijds (zo'n slaapbank) omdat ik krassen kreeg
het kraken kan je oplossen door vaseline op de scharnieren te smeren.
Studentenleven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |