Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
Dit topic neemt wel een erg drastische wending nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n mammie woont nou niet echt in de buurt, gaat erg lastig worden dus..quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik Wil wel. Maar je moeder Moet me wel thuis brengen
Zegt de uberduperequesterquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Paupers... get your own car.
Straks de nationale IQ test doen denk.....
[/equester[quote]Op woensdag 29 januari 2014 19:04 schreef Erosjuhhh het volgende:
Regel maar een taxi dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:16 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Zegt de uberduperequesterFaal, minimaal 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik niet, ik ga GTA V Online doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef Painore het volgende:
Wie van jullie homootjes komen vanavond met me spelen?
is dat vanavond??quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Paupers... get your own car.
Straks de nationale IQ test doen denk.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
is dat vanavond??
ik heb al 2 keer op rij 125![]()
jup om half 21.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn enige probleem is mijn discalculie.
De rest is een eitje.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Wat?quote:
IQ test doenquote:
dit is te makkelijk voor onsquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
GTA bij ruimtelijk inzicht bij die test![]()
Daar rijden ze in het spel in de auto voor een route LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |