Jouw zusje was gister gratisquote:
en je moeder wilde ik niet eens hebben.quote:
RaZe never ceases to AmaZequote:Op maandag 27 januari 2014 20:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
Raze
Mijn goudvis wil jou nog niet eens..al vergeet ie dat steeds..
niet lullen, maar vullen.quote:
okequote:Op maandag 27 januari 2014 21:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
niet lullen, maar vullen.
Kom gewoon online met die dikke zolderkamerreet van je
zegt de gene die oost Europese meisjes al doet als ze van de basisschool komen inclusief zus moeder en omaquote:Op maandag 27 januari 2014 20:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en je moeder wilde ik niet eens hebben.
Gast...quote:Op maandag 27 januari 2014 22:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zegt de gene die oost Europese meisjes al doet als ze van de basisschool komen inclusief zus moeder en oma![]()
one luv
bij het lezen van loverboy dacht ik aan deze film :quote:Op maandag 27 januari 2014 22:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gast...
Loverboy (2011) - IMDb
jwz!
lkkr wijf trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel last van gehad dat iedereen je kleine willy zag?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
bij het lezen van loverboy dacht ik aan deze film :
[ afbeelding ]
die moesten we verplicht kijken op de middelbare school nadat er naaktfoto's van een leerling rond gingen![]()
![]()
![]()
gewoon met popcorn naar school![]()
toen grepen scholen en ouders nog in he toch niels? nu is het allemaal van de slappe hap
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Veel last van gehad dat iedereen je kleine willy zag?
nou toen ik nog op LTS Zwakstroom zat, was het vrij moeilijk om aan naakt foto's te komen van andere scholier meisjes ,quote:Op maandag 27 januari 2014 22:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
toen grepen scholen en ouders nog in he toch niels? nu is het allemaal van de slappe hap
Met rietjes en paperclips wapens makenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nou toen ik nog op LTS Zwakstroom zat, was het vrij moeilijk om aan naakt foto's te komen van andere scholier meisjes ,![]()
ten eerst op de LTS zaten er al niet veel,
en al had je al een foto, dan moest je die kopiëren in de leraren kamer ( er waren voor de rest geen copieer masjienes op school), ja jongens er bestond een tijd dat niemand een GSM had.
dus die waren vrij zeldzaam,
wij vermaakte ons eigen maar met pijltjes met daarin naalden gedraaid, en die op elkaar schieten
en idd als je op school op je flikker gekregen had, kreeg je thuis automatisch ook klappen.
of het nou terecht was of niet meesters en meesteressen hadden altijd gelijk
dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:14 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nou toen ik nog op LTS Zwakstroom zat, was het vrij moeilijk om aan naakt foto's te komen van andere scholier meisjes ,![]()
ten eerst op de LTS zaten er al niet veel,
en al had je al een foto, dan moest je die kopiëren in de leraren kamer ( er waren voor de rest geen copieer masjienes op school), ja jongens er bestond een tijd dat niemand een GSM had.
dus die waren vrij zeldzaam,
wij vermaakte ons eigen maar met pijltjes met daarin naalden gedraaid, en die op elkaar schieten
en idd als je op school op je flikker gekregen had, kreeg je thuis automatisch ook klappen.
of het nou terecht was of niet meesters en meesteressen hadden altijd gelijk
ik heb nou internet van online,quote:
Ja Netflix doet het prima, maar op 1 laptop tegelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb nou internet van online,
maar ik ga ook over op Ziggo ipv 10mb down wordt het dan proberen met 20mb down snelheid.
maar dat is meer voor Netflix dan voor online gamen, daar is 10mb genoeg voor
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:42 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
Beter internet is wat ik nodig heb
Hahahahaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nog wel![]()
Binnenkort neemt UPC alles over![]()
![]()
Schraal hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:10 schreef kensei het volgende:
Paupers zonder glasvezel, geen 80mb up & down hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |